Starszy referent ds. cudzoziemców

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Praca administracyjno-biurowa,
  • Praca na wysokości do 1-3 metrów,
  • Praca przy oświetleniu mieszanym,
  • Praca przy monitorze ekranowym co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
  • Zagrożenie korupcją,
  • Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Komendy Stołecznej Policji:
  • Sprawdza dane zawarte we wnioskach w sprawch cudzoziemców przy dokonywaniu sprawdzeń w informatycznych bazach danych,
  • Sporządza projekty pism do właściwych jednostek organizacyjnych Policji w sprawach cudzoziemców,
  • Dokonuje sprawdzeń w policyjnych i pozapolicyjnych informatycznych bazach danych oraz przygotowuje projekty odpowiedzi w sprawach cudzoziemców ubiegających się o zezwolenie na zamieszkanie na pobyt czasowy na terenie RP,
  • Dokonuje sprawdzeń w policyjnych i pozapolicyjnych informatycznych bazach danych oraz przygotowuje projekty odpowiedzi w sprawach cudzoziemców ubiegających się o zezwolenie na pobyt rezydenta długoterminowego UE lub pobyt stały na terenie RP,
  • Dokonuje sprawdzeń w policyjnych i pozapolicyjnych informatycznych bazach danych oraz przygotowuje projekty odpowiedzi dotyczące cudzoziemnców ubiegających się o przyznanie obywatelstwa polskiego,
  • Kompletuje i przygotowuje dokumentację spraw ostatecznie zakończonych.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego : co najmniej 6 miesięcy w administracji państwowej
  • Posiadanie wiedzy z zakresu znajomości ustaw: o cudzoziemcach, o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, o obywatelstwie polskim, o wjeździe na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, o pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej i członków ich rodzin oraz akty wykonawcze,
  • Posiadanie wiedzy z zakresu znajomości Kodeksu Postępowań Administracyjnych w zakresie przepisów ogólnych,
  • Posiadanie umiejętności: stosowania prawa,
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenia zawodowego w obszarze prawa administracyjnego
  • Posiadanie umiejętności: pracy w zespole, pracy pod presją czasu.

Oferujemy

  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Dobra lokalizacja
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe,
  • Stojaki na rowery na terenie urzędu,
  • Stołówka pracownicza,
  • Możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie,
  • Finansowanie działalności kulturalno-oświatowej w postaci biletów na imprezy artystyczne, kulturalne i oświatowe,
  • Możliwość przystąpienia do PPK,
  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy godz. 7.00 a godz. 9.00.
Dodana
Wygasa (za 9 dni)

Polecani pracodawcy