Doradca ds. nieruchomości
INVESTUM Nieruchomości
-
Wrocław, dolnośląskie
Inny
Umowa o pracę
Biuro Nieruchomości INVESTUM działa na wrocławskim rynku od 1997r. Świadczymy kompleksową obsługę w zakresie pośrednictwa na rynku nieruchomości. Chętnie przyjmiemy do współpracy operatywną, dyspozycyjną i dobrze zorganizowaną osobę na stanowisko doradca ds. nieruchomości.
Opis stanowiska:
- pozyskiwanie oraz obsługa klientów w zakresie transakcji kupna, sprzedaży, najmu i wynajmu nieruchomości
- pozyskiwanie i tworzenie ofert sprzedaży i wynajmu nieruchomości
- sporządzanie opisów nieruchomości i dokumentacji fotograficznej
- prezentacja nieruchomości
- kompletowanie dokumentów i organizacja przebiegu transakcji
- utrzymywanie długofalowych relacji z klientami firmy
- praca w biurze i w terenie.
- elastyczny czas pracy,
- promocję ofert w mediach,
- nowoczesny program do zarządzania bazą danych ofert i klientów on-line,
- wysokie wynagrodzenie w ramach czytelnego systemu prowizyjnego, premie przy dobrych wynikach pracy,
- indywidualne warunki zatrudnienia dla osób posiadających doświadczenie w branży nieruchomości,
- partnerskie zasady i warunki współpracy,
- niezbędną pomoc,
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, własną działalność gospodarczą lub umowę o pracę dla osób z długim stażem w naszej firmie.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenie min. średnie,
- samodzielnego zarządzania ofertami i czasem,
- biegłej znajomości komputera i internetu,
- podstawowej znajomości rynku nieruchomości i topografii miasta,
- łatwości nawiązywania kontaktów,
- zdolności negocjacyjnych i umiejętności podejmowania decyzji,
- rozwiniętych umiejętności sprzedażowych,
- dyspozycyjności, dobrej organizacji czasu pracy,
- zaangażowania w wykonywana pracę,
- dbania o pozytywny wizerunek naszej firmy,
- prawo jazdy kat.B oraz praktyka w prowadzeniu samochodu.
Dodatkowym atutem będzie:
-doświadczenie w zawodzie lub zbliżonej branży,
-doświadczenie w branży związanej z obsługą klienta,
-własny samochód,
-znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym (preferowany angielski),
-własna działalność gospodarcza lub gotowość do jej założenia.
Nasza oferta skierowana jest do osób, które lubią dynamiczną i samodzielną pracę, nie boją się wyzwań. Dzięki wytrwałości i operatywności masz szanse na naprawdę dobre wynagrodzenie!!
Zapraszamy do kontaktu i współpracy.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV poprzez formularz na stronie.
Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. 1997 nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami.
Wszystkim kandydatom zapewniamy dyskrecję. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Opis stanowiska:
- pozyskiwanie oraz obsługa klientów w zakresie transakcji kupna, sprzedaży, najmu i wynajmu nieruchomości
- pozyskiwanie i tworzenie ofert sprzedaży i wynajmu nieruchomości
- sporządzanie opisów nieruchomości i dokumentacji fotograficznej
- prezentacja nieruchomości
- kompletowanie dokumentów i organizacja przebiegu transakcji
- utrzymywanie długofalowych relacji z klientami firmy
- praca w biurze i w terenie.
Oferujemy
- elastyczny czas pracy,
- promocję ofert w mediach,
- nowoczesny program do zarządzania bazą danych ofert i klientów on-line,
- wysokie wynagrodzenie w ramach czytelnego systemu prowizyjnego, premie przy dobrych wynikach pracy,
- indywidualne warunki zatrudnienia dla osób posiadających doświadczenie w branży nieruchomości,
- partnerskie zasady i warunki współpracy,
- niezbędną pomoc,
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, własną działalność gospodarczą lub umowę o pracę dla osób z długim stażem w naszej firmie.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenie min. średnie,
- samodzielnego zarządzania ofertami i czasem,
- biegłej znajomości komputera i internetu,
- podstawowej znajomości rynku nieruchomości i topografii miasta,
- łatwości nawiązywania kontaktów,
- zdolności negocjacyjnych i umiejętności podejmowania decyzji,
- rozwiniętych umiejętności sprzedażowych,
- dyspozycyjności, dobrej organizacji czasu pracy,
- zaangażowania w wykonywana pracę,
- dbania o pozytywny wizerunek naszej firmy,
- prawo jazdy kat.B oraz praktyka w prowadzeniu samochodu.
Dodatkowym atutem będzie:
-doświadczenie w zawodzie lub zbliżonej branży,
-doświadczenie w branży związanej z obsługą klienta,
-własny samochód,
-znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym (preferowany angielski),
-własna działalność gospodarcza lub gotowość do jej założenia.
Nasza oferta skierowana jest do osób, które lubią dynamiczną i samodzielną pracę, nie boją się wyzwań. Dzięki wytrwałości i operatywności masz szanse na naprawdę dobre wynagrodzenie!!
Zapraszamy do kontaktu i współpracy.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV poprzez formularz na stronie.
Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. 1997 nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami.
Wszystkim kandydatom zapewniamy dyskrecję. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Dodana
Wygasa
(za 3 dni)
Praca alert - powiadomienia
Inny, Wrocław
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Krzyżanowice
-
Praca Wysoka
-
Praca Psary
-
Praca Biestrzyków
-
Praca Żerniki Wrocławskie
-
Praca Ślęza
-
Praca Zabrodzie
-
Praca Bielany Wrocławskie
-
Praca Łany
-
Praca Suchy Dwór
-
Praca Ramiszów
-
Praca Krzeptów
-
Praca Kiełczów
-
Praca Nowa Wieś Wrocławska
-
Praca Mirków
-
Praca Święta Katarzyna
-
Praca Kamieniec Wrocławski
-
Praca Dobrzykowice
-
Praca Smolec
-
Praca Siechnice