Starszy referent/ Inspektor ds. własności
-
Bielsko-Biała, śląskie
Inspektor
Umowa o pracę
Pełny etat
Starszy specjalista (senior)
Praca stacjonarna
MIASTO BIELSKO BIAŁA
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku Białej ul. Lipnicka 26 ogłasza nabór na stanowisko:
Starszy referent/ Inspektor ds. własności
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Numer referencyjny: Numer naboru DP/286/DL/24
Informacja o warunkach pracy na ww. stanowisku:
Praca w budynku Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku – Białej na ul. Lipnickiej 26. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze w wieloosobowych pomieszczeniach. Budynek posiada windę, lecz nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie w październiku 2024 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy od 6 %.
Termin i miejsce składania dokumentów :
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście w siedzibie ZGM przy ul. Lipnickiej 26 na dzienniku podawczym lub pocztą z dopiskiem na kopercie „nabór na wolne stanowisko urzędnicze nr DP/286/DL/24” do dnia 10.12.2024 r. (decyduje data wpływu do Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej). Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania aplikacji drogą elektroniczną.
Postępowanie rekrutacyjne:
Wybrani kandydaci po dokonaniu analizy aplikacji zostaną zaproszeni do dalszego postępowania konkursowego drogą telefoniczną lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Zastrzegamy sobie prawo odstąpienia od naboru bez podania przyczyny.
Informacje o wyniku naboru:
Ostateczny wynik naboru zostanie ogłoszony w BIP oraz na tablicy ogłoszeń ZGM, niezwłocznie po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej procedurze naboru:
W okresie 3 miesięcy od daty zamieszczenia informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej, kandydaci mogą odbierać (osobiście) swoje dokumenty aplikacyjne w pok. nr 19 siedziby ZGM na ul. Lipnickiej 26, w godzinach pracy ZGM. Po upływie tego terminu dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Informacje dodatkowe:
Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku – Białej, ul. Lipnicka 26. Podane przez kandydatów dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO), oraz Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000), jedynie w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze na podstawie ustawy o pracownikach samorządowych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych. Podanie danych osobowych w zakresie wymienionym w ogłoszeniu o naborze jest obowiązkowe, w pozostałym zakresie dobrowolne.
Zakres obowiązków
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku
Wykonywanie czynności związanych z obsługą Gminy Bielsko-Biała jako członka wspólnot mieszkaniowych, w szczególności:
-
prowadzenie harmonogramu zebrań wspólnot mieszkaniowych z udziałem pełnomocników gminy Bielsko-Biała,
-
udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, celem reprezentowania Gminy Bielsko-Biała w zakresie wyznaczonym przez odrębne pełnomocnictwa,
-
bieżąca analiza stanu wpłat zaliczek na poczet kosztów utrzymania nieruchomości i na fundusz remontowy oraz wprowadzanie do systemu UNISOFT, przygotowanie do Działu Księgowości dokumentów do przelewu,
-
występowanie do ADM o opinie w zakresie zasadności planowanych przez wspólnoty mieszkaniowe prac remontowych i weryfikacji ich kosztów,
-
przygotowywane wniosków o zaskarżenie uchwał wspólnot mieszkaniowych, ustanowienie zarządców sądowych dla wspólnot mieszkaniowych, wytoczenie innych powództw sądowych przeciwko wspólnotom mieszkaniowym, właścicielom lokali lub zarządcom nieruchomości
-
kompletowanie dokumentacji związanej z udziałem Gminy Bielsko-Biała we wspólnotach mieszkaniowych w szczególności: planów gospodarczych, zaliczek, rachunków oraz uchwał, protokołów z zebrań w zakresie niezbędnym do wykonywania czynności związanych z obsługą Gminy Bielsko-Biała jako członka wspólnot mieszkaniowych,
-
przygotowywanie założeń do rocznego planu finansowego w zakresie wydatków gminy Bielsko-Biała w zakresie kosztów utrzymania części wspólnych,
-
przygotowanie przekazania zarządu nieruchomościami w przypadku powstawania nowych wspólnot mieszkaniowych, w szczególności organizacja pierwszego zebrania wspólnoty mieszkaniowej,
-
prowadzenie korespondencji z zarządcami i zarządami wspólnot mieszkaniowych, właścicielami lokali oraz urzędami w zakresie czynności związanych z obsługą Gminy Bielsko-Biała jako członka wspólnot mieszkaniowych,
Wymagania
Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):
-
posiada obywatelstwo polskie,
-
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
-
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
cieszy się nieposzlakowana opinią,
-
posiada wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziany kierunek administracyjny lub ekonomiczny,
-
posiada udokumentowany staż pracy: w przypadku wykształcenia średniego minimum 4 lata, w przypadku wykształcenia wyższego minimum 2 lata.
Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom (mile widziane):
-
umiejętność obsługi edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego,
-
znajomość zasad działalności oraz doświadczenie we współpracy ze wspólnotami mieszkaniowymi będzie dodatkowym atutem,
-
mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
-
umiejętność pracy w zespole, samodzielność,
-
prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
Wymagane dokumenty:
-
podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
-
dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu),
-
inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-st-referenta-inspektora-ds-wlasnosci/,
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-st-referenta-inspektora-ds-wlasnosci/, -
Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
-
Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku – Białej, ul. Lipnicka 26. Podane przez kandydatów dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO), oraz Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000), jedynie w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze na podstawie ustawy o pracownikach samorządowych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych. Podanie danych osobowych w zakresie wymienionym w ogłoszeniu o naborze jest obowiązkowe, w pozostałym zakresie dobrowolne.
-
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miasto Bielsko-Biała Zakład Gospodarki Mieszkaniowej 43-300 Bielsko-Biała ul. Lipnicka 26, NIP: 9372686990 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej procedurze naboru:
W okresie 3 miesięcy od daty zamieszczenia informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej, kandydaci mogą odbierać (osobiście) swoje dokumenty aplikacyjne w pok. nr 19a siedziby ZGM na ul. Lipnickiej 26, w godzinach pracy ZGM. Po upływie tego terminu dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Praca alert - powiadomienia
Inspektor, Bielsko-Biała
Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?
Zobacz profil pracodawcyPozostałe oferty pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Mazańcowice
-
Praca Bystra
-
Praca Kozy
-
Praca Wilkowice
-
Praca Jaworze
-
Praca Międzyrzecze Górne
-
Praca Janowice
-
Praca Międzyrzecze Dolne
-
Praca Bestwina
-
Praca Meszna
-
Praca Jasienica
-
Praca Ligota
-
Praca Pisarzowice
-
Praca Czechowice-Dziedzice
-
Praca Biery
-
Praca Buczkowice
-
Praca Bestwinka
-
Praca Rybarzowice
-
Praca Bronów
-
Praca Bujaków