Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała praca
Czy to Twoja firma?
MIASTO BIELSKO BIAŁA
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku Białej ul. Lipnicka 26 ogłasza nabór na stanowisko:
Inspektor Bielsko-Biała Księgowy Bielsko-Biała Windykator Bielsko-Biała Kosztorysant Bielsko-Biała
prawo i administracja państwowa księgowość / ekonomia bankowość / finanse
Oferty pracy Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała
Praca alert - powiadomienia
-
Starszy referent/ Inspektor ds. własności
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoDodana -
Księgowa/y
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoDodana -
Inspektor ds. elektrycznych w Administracji Domów Mieszkalnych
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Stabilne warunki zatrudnienia
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Mapa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała
Siedziba główna
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach
Profil firmy:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bielsko-Biała
- Katowice
- Warszawa
- Kraków
- Czechowice-Dziedzice
- Częstochowa
- Łódź
- Wrocław
- Żywiec
- Kęty
Data aktualizacji: 01.11.2024
Linki
Praca Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała - oferty archiwalne
-
Główny Specjalista ds. księgowości w Dziale Księgowości
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku
1. W zakresie ewidencji kosztów eksploatacji i mediów:- przyjmowanie i sprawdzanie faktur dotyczących kosztów eksploatacji i mediów
- dekretowanie dokumentów księgowych oraz ich księgowanie w zakresie kosztów eksploatacji nieruchomości i mediów
- prowadzenie ewidencji w zakresie podatku VAT dokumentów dotyczących kosztów eksploatacji i mediów, uzgodnienia ewidencji VAT i sporządzanie deklaracji VAT,
2 . W zakresie ewidencji wspólnot mieszkaniowych i rozliczeń nieruchomości:- ewidencjonowanie zaliczek na koszty eksploatacji i mediów wnoszonych do wspólnot mieszkaniowych oraz ewidencja rozliczeń rocznych,
- prowadzenie rozliczeń i uzgodnień stanu rozrachunków ze wspólnotami mieszkaniowymi,
- rozliczanie nieruchomości stanowiących współwłasność Skarbu Państwa,
3. W zakresie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej- księgowanie i dekretowanie, a także sporządzanie dla potrzeb podatku VAT miesięcznych rejestrów zakupu z tytułu zakupu usług i materiałów (za wyjątkiem usług i robót remontowych i inwestycyjnych),
- współpraca w celu ostatecznego rozliczenia sprzedaży, ustalenia podatku należnego dla celów sporządzenia miesięcznej deklaracji VAT, rejestrów sprzedaży dotyczącej pozostałej sprzedaży,
- sporządzenie deklaracji VAT i korekt deklaracji, przygotowanie poleceń przelewu
w ustawowych terminach oraz uzgadnianie rozrachunków z tytułu podatku VAT,- prowadzenie ewidencji udziału gminy we wpłatach na fundusz remontowy wspólnot mieszkaniowych,
- sporządzanie sprawozdań RB-N, RB-Z, Rb-30S,
- współpraca przy przygotowaniu danych do bilansu skonsolidowanego jednostki samorządu terytorialnego, w tym przeprowadzenia uzgodnień stanu sald na koniec okresu sprawozdawczego,
4. Prowadzenie księgowości materiałowej oraz pozostałych środków trwałych: ewidencja faktur zakupu, ewidencja dokumentów przyjęcia i wydania materiałów z magazynu, ich dekretacja i ujęcia kosztów w księgach rachunkowych, ewidencja pozostałych środków trwałych, w tym przyjęcie do użytkowania, likwidacje i zmiany miejsca użytkowania.
5. Współdziałanie z innymi działami w zakresie przygotowywania projektów planów finansowych i jego wykonania pod kątem możliwości finansowych Zakładu.
6. Czuwanie nad bieżącą realizacją zatwierdzonego rocznego planu finansowego zgodnie z zasadą proporcjonalności do upływu czasu roku budżetowego, sygnalizowanie odchyleń od planu.
7. Sprawowanie funkcji kontrolnych i nadzorczych podległego zespołu.Wymagania
Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):
-
posiada obywatelstwo polskie,
-
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
-
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
cieszy się nieposzlakowana opinią,
-
posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne, preferowane kierunki: rachunkowość i/lub finanse,
-
posiada co najmniej 5-cio letnie, udokumentowane doświadczenie zawodowe w księgowości,
-
posiada znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o pracownikach samorządowych.
Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom (mile widziane):-
doświadczenie zawodowe w pracy w sferze samorządowej;
-
znajomość pakietu Ms Office,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
dobra organizacja pracy i samodzielność.
Oferujemy
Wymagane dokumenty:
-
podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
-
dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie
o zatrudnieniu), -
inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-glownego-specjalisty-ds-ksiegowosci-5/ ,
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-glownego-specjalisty-ds-ksiegowosci-5/ , -
Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
-
-
Księgowy /a w Dziale Księgowości
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała- Bielsko-Biała
- umowa na zastępstwo
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Zakres zadań wykonywanych na stanowiskach:
-
ewidencja i dekretowanie kosztów remontów oraz wydatków inwestycyjnych wraz ze sprawdzaniem faktur, weryfikacja wysokości zastosowanej stawki VAT)
-
ewidencja księgowa środków trwałych, przyjęcie do likwidacji, zmiany miejsca użytkowania, likwidacje środków trwałych
-
rozliczanie inwestycji zakończonych nowych lub zwiększających wartość istniejących środków trwałych i przygotowywanie wartości zakończonych inwestycji do ujęcia w dokumencie przyjęcia środka trwałego OT,
-
ewidencja inwestycji zgodnie ze źródłami finansowania w podziale na inwestycje finansowane ze środków własnych i dotacji celowych,
-
rozliczenie dotacji przedmiotowych,
-
rozliczenie dotacji celowych,
-
opracowywanie założeń do planu finansowego Zakładu,
-
realizacja i kontrola wykonania planu finansowego Zakładu,
-
analiza przychodów i kosztów pod względem prawidłowego ich ujęcia w planie finansowym Zakładu,
-
emisja zestawień i analiz do celów sprawozdawczych, sporządzanie sprawozdań Rb-30S, sprawozdań z wydatków inwestycyjnych i wydatków remontowych,
Wymagania
niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, -
nieposzlakowana opinia,
-
wykształcenie ekonomiczne (średnie lub wyższe), preferowane kierunki: rachunkowość i/lub finanse
-
w przypadku wykształcenia średniego udokumentowany staż pracy na podobnym (związanym z księgowością) stanowisku,
-
posiada znajomość pakietu Ms Office,
-
posiada umiejętność pracy w zespole, samodzielność.
Oferujemy
Termin składania dokumentów :
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres ukryty pod przyciskiem "Aplikuj".
-
-
Inspektor nadzoru inwestorskiego (2 etaty) w Administracji Domów Mieszkalnych
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku
-
obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego ternu,
-
wykonywanie przeglądów rocznych wraz z wypełnieniem protokołu i bieżącą ewidencją w księgach obiektu,
-
wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów rocznych) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia),
-
prowadzenie nadzoru nad powierzonym obiektami,
-
rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców,
-
uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, jako reprezentant Gminy,
-
prowadzenie korespondencji z mieszkańcami.
Wymagania
Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):
-
posiada obywatelstwo polskie,
-
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
cieszy się nieposzlakowana opinią,
-
posiada wykształcenie średnie budowlane lub wyższe budowlane,
-
posiada co najmniej sześcioletni staż pracy w przypadku wykształcenia średniego lub co najmniej czteroletni staż pracy w przypadku wykształcenia wyższego,
-
posiada uprawnienia budowlane:
-
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, klimatyzacyjno-wentylacyjnych, gazowych i wodociągowych
lub-
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom (mile widziane):-
posiadanie prawa jazdy będzie dodatkowym atutem,
-
znajomość pakietu Ms Office.
Oferujemy
Wymagane dokumenty:
-
podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
-
dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie
o zatrudnieniu), -
inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-inspektora-nadzoru-inwestorskiego-2-etaty-3/ ,
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-inspektora-nadzoru-inwestorskiego-2-etaty-3/ , -
osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
-
-
Główny Specjalista ds. księgowości w Dziale Księgowości
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku
1. W zakresie ewidencji kosztów eksploatacji i mediów:- przyjmowanie i sprawdzanie faktur dotyczących kosztów eksploatacji i mediów
- dekretowanie dokumentów księgowych oraz ich księgowanie w zakresie kosztów eksploatacji nieruchomości i mediów
- prowadzenie ewidencji w zakresie podatku VAT dokumentów dotyczących kosztów eksploatacji i mediów, uzgodnienia ewidencji VAT i sporządzanie deklaracji VAT,
2. W zakresie ewidencji wspólnot mieszkaniowych i rozliczeń nieruchomości:- ewidencjonowanie zaliczek na koszty eksploatacji i mediów wnoszonych do wspólnot mieszkaniowych oraz ewidencja rozliczeń rocznych,
- prowadzenie rozliczeń i uzgodnień stanu rozrachunków ze wspólnotami mieszkaniowymi,
- rozliczanie nieruchomości stanowiących współwłasność Skarbu Państwa,
3. W zakresie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej- księgowanie i dekretowanie, a także sporządzanie dla potrzeb podatku VAT miesięcznych rejestrów zakupu z tytułu zakupu usług i materiałów (za wyjątkiem usług i robót remontowych i inwestycyjnych),
- współpraca w celu ostatecznego rozliczenia sprzedaży, ustalenia podatku należnego dla celów sporządzenia miesięcznej deklaracji VAT, rejestrów sprzedaży dotyczącej pozostałej sprzedaży,
- sporządzenie deklaracji VAT i korekt deklaracji, przygotowanie poleceń przelewu w ustawowych terminach oraz uzgadnianie rozrachunków z tytułu podatku VAT,
- prowadzenie ewidencji udziału gminy we wpłatach na fundusz remontowy wspólnot mieszkaniowych,
- sporządzanie sprawozdań RB-N, RB-Z, Rb-30S,
- współpraca przy przygotowaniu danych do bilansu skonsolidowanego jednostki samorządu terytorialnego, w tym przeprowadzenia uzgodnień stanu sald na koniec okresu sprawozdawczego,
4. Prowadzenie księgowości materiałowej oraz pozostałych środków trwałych: ewidencja faktur zakupu, ewidencja dokumentów przyjęcia i wydania materiałów z magazynu, ich dekretacja
i ujęcia kosztów w księgach rachunkowych, ewidencja pozostałych środków trwałych, w tym przyjęcie do użytkowania, likwidacje i zmiany miejsca użytkowania.
5. Współdziałanie z innymi działami w zakresie przygotowywania projektów planów finansowych i jego wykonania pod kątem możliwości finansowych Zakładu.
6. Czuwanie nad bieżącą realizacją zatwierdzonego rocznego planu finansowego zgodnie z zasadą proporcjonalności do upływu czasu roku budżetowego, sygnalizowanie odchyleń od planu.
7. Sprawowanie funkcji kontrolnych i nadzorczych podległego zespołu.
Wymagania
Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):
-
posiada obywatelstwo polskie,
-
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
-
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
cieszy się nieposzlakowana opinią,
-
posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne, preferowane kierunki: rachunkowość i/lub finanse,
-
posiada co najmniej 5-cio letnie, udokumentowane doświadczenie zawodowe w księgowości,
-
posiada znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o pracownikach samorządowych.
Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom (mile widziane):-
doświadczenie zawodowe w pracy w sferze samorządowej;
-
znajomość pakietu Ms Office,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
dobra organizacja pracy i samodzielność.
Oferujemy
Wymagane dokumenty:
-
podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
-
dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie
o zatrudnieniu), -
inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-glownego-specjalisty-ds-ksiegowosci-4/ .
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-glownego-specjalisty-ds-ksiegowosci-4/ , -
Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
-
-
Referent/ Starszy referent/Inspektor ds. eksploatacji w Dziale Eksploatacji
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
-
Prowadzenie spraw związanych z wycinką, pielęgnacją drzew i krzewów,
-
Prowadzenie spraw sanitarno-porządkowych w tym:
-
przygotowanie wniosku o udzielenie zamówienia publicznego na usługi polegające na: utrzymaniu czystości budynków i terenów, koszeniu trawy, odśnieżaniu i posypywaniu chodników placów i dróg odśnieżaniu dachów i usuwaniu sopli flagowania budynków, nadzór nad firmami wykonującymi powyższe usługi,
-
Prowadzenie wszelkich spraw związanych z wydzierżawianiem lub wynajmem terenów zarządzanych przez ZGM oraz prowadzenie naliczeń związanych z wynajmem terenu,
-
Przygotowywanie wniosków do Komisji Gospodarki Miejskiej i Mieszkalnictwa Rady Miejskiej w Bielsku-Białej - dotyczy wszystkich umów, w których upłynął 3 letni okres najmu terenów (przedłużenie umów na czas nieokreślony),
-
wprowadzanie danych oraz faktur do systemu UNISOFT.
Wymagania
Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):
-
posiada obywatelstwo polskie,
-
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
cieszy się nieposzlakowana opinią,
-
posiada wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziany kierunek administracyjny, ekonomiczny lub ochrony środowiska
-
posiada udokumentowany staż pracy: w przypadku wykształcenia średniego minimum 4 lata, w przypadku wykształcenia wyższego minimum 2 lata.
Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom:-
umiejętność obsługi edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego,
-
doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z pielęgnacją zieleni i drzew oraz doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego będą dodatkowymi atutami,
-
umiejętność pracy w zespole, samodzielność,
-
prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
Wymagane dokumenty:
-
podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
-
dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie
o zatrudnieniu), -
inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-referent-st-referent-inspektor-ds-eksploatacji
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-referent-st-referent-inspektor-ds-eksploatacji -
Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
-
-
Główny Specjalista ds. księgowości w Dziale Księgowości
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku
1. w zakresie ewidencji kosztów eksploatacji i mediów:-
przyjmowanie i sprawdzanie faktur dotyczących kosztów eksploatacji i mediów
-
dekretowanie dokumentów księgowych oraz ich księgowanie w zakresie kosztów eksploatacji nieruchomości i mediów
-
prowadzenie ewidencji w zakresie podatku VAT dokumentów dotyczących kosztów eksploatacji i mediów, uzgodnienia ewidencji VAT i sporządzanie deklaracji VAT
2. W zakresie ewidencji wspólnot mieszkaniowych i rozliczeń nieruchomości: -
ewidencjonowanie zaliczek na koszty eksploatacji i mediów wnoszonych do wspólnot mieszkaniowych oraz ewidencja rozliczeń rocznych,
-
prowadzenie rozliczeń i uzgodnień stanu rozrachunków ze wspólnotami mieszkaniowymi,
-
rozliczanie nieruchomości stanowiących współwłasność Skarbu Państwa,
3. w zakresie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej -
księgowanie i dekretowanie, a także sporządzanie dla potrzeb podatku VAT miesięcznych rejestrów zakupu z tytułu zakupu usług i materiałów (za wyjątkiem usług i robót remontowych i inwestycyjnych),
-
współpraca w celu ostatecznego rozliczenia sprzedaży, ustalenia podatku należnego dla celów sporządzenia miesięcznej deklaracji VAT, rejestrów sprzedaży dotyczącej pozostałej sprzedaży,
-
sporządzenie deklaracji VAT i korekt deklaracji, przygotowanie poleceń przelewu
w ustawowych terminach oraz uzgadnianie rozrachunków z tytułu podatku VAT, -
prowadzenie ewidencji udziału gminy we wpłatach na fundusz remontowy wspólnot mieszkaniowych, sporządzanie sprawozdań RB-N, RB-Z, Rb-30S,
-
współpraca przy przygotowaniu danych do bilansu skonsolidowanego jednostki samorządu terytorialnego, w tym przeprowadzenia uzgodnień stanu sald na koniec okresu sprawozdawczego,
4. Prowadzenie księgowości materiałowej oraz pozostałych środków trwałych: ewidencja faktur zakupu, ewidencja dokumentów przyjęcia i wydania materiałów z magazynu, ich dekretacja
i ujęcia kosztów w księgach rachunkowych, ewidencja pozostałych środków trwałych, w tym przyjęcie do użytkowania, likwidacje i zmiany miejsca użytkowania.
5. Współdziałanie z innymi działami w zakresie przygotowywania projektów planów finansowych i jego wykonania pod kątem możliwości finansowych Zakładu.
6. Czuwanie nad bieżącą realizacją zatwierdzonego rocznego planu finansowego zgodnie z zasadą proporcjonalności do upływu czasu roku budżetowego, sygnalizowanie odchyleń od planu.
7. Sprawowanie funkcji kontrolnych i nadzorczych podległego zespołu.
Wymagania
Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):
-
posiada obywatelstwo polskie,
-
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
-
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
cieszy się nieposzlakowana opinią,
-
posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne, preferowane kierunki: rachunkowość i/lub finanse,
-
posiada co najmniej 5-cio letnie, udokumentowane doświadczenie zawodowe w księgowości,
-
posiada znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o pracownikach samorządowych.
Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom (mile widziane):-
doświadczenie zawodowe w pracy w sferze samorządowej;
-
znajomość pakietu Ms Office,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
dobra organizacja pracy i samodzielność.
Oferujemy
Wymagane dokumenty:
-
podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
-
dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu),
-
inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-glownego-specjalisty-ds-ksiegowosci-3/ ,
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-glownego-specjalisty-ds-ksiegowosci-3/ ,
-
Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
-
-
Inspektor nadzoru inwestorskiego (2 etaty) w Administracji Domów Mieszkalnych
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku
-
obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego ternu,
-
wykonywanie przeglądów rocznych wraz z wypełnieniem protokołu i bieżącą ewidencją w księgach obiektu,
-
wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów rocznych) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia),
-
prowadzenie nadzoru nad powierzonym obiektami,
-
rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców,
-
uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, jako reprezentant Gminy,
-
prowadzenie korespondencji z mieszkańcami.
Wymagania
Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):
-
posiada obywatelstwo polskie,
-
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
cieszy się nieposzlakowana opinią,
-
posiada wykształcenie średnie budowlane lub wyższe budowlane,
-
posiada co najmniej sześcioletni staż pracy w przypadku wykształcenia średniego lub co najmniej czteroletni staż pracy w przypadku wykształcenia wyższego,
-
posiada uprawnienia budowlane:
-
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, klimatyzacyjno-wentylacyjnych, gazowych i wodociągowych
lub
-
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom (mile widziane):-
posiadanie prawa jazdy będzie dodatkowym atutem,
-
znajomość pakietu Ms Office
Oferujemy
Wymagane dokumenty:
-
podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
-
dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu),
-
inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-inspektora-nadzoru-inwestorskiego-27/,
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-inspektora-nadzoru-inwestorskiego-27/.
-
Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
-
-
Referent/ inspektor ds. rozliczeń do Działu Księgowości
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Zakres zadań wykonywanych na stanowiskach:
-
ewidencja urządzeń pomiarowych oraz ich stanów,
-
ewidencja powierzchni grzewczej z podziałem na lokale mieszkalne i użytkowe , analiza kosztów zużycia energii cieplnej,
-
okresowe rozliczanie dla celów planowania i sprawozdawczości, zużycia energii cieplnej, ciepłej wody użytkowej, gazu na cele grzewcze,
-
uczestnictwo w kontrolach dotyczących zużycia centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, analiza kosztów zużycia wody i odprowadzenia ścieków,
-
okresowe rozliczanie kosztów zużycia wody i odprowadzania ścieków dla celów planowania
i sprawozdawczości, ustalanie wysokości obciążeń za wodę i odprowadzanie ścieków, -
sporządzanie sprawozdań do Urzędu Marszałkowskiego dotyczących rodzaju i ilości zanieczyszczeń wprowadzanych do środowiska oraz wyliczanie należnych opłat,
-
powadzenie korespondencji z klientami ZGM.
Wymagania
Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):
-
posiada obywatelstwo polskie,
-
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, -
cieszy się nieposzlakowana opinią,
-
posiada wykształcenie ekonomiczne lub administracyjne (średnie lub wyższe).
Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom:-
znajomość pakietu Ms Office,
-
umiejętność pracy w zespole, samodzielność.
Oferujemy
Wymagane dokumenty:
-
podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
-
dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu),
-
inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-referenta-inspektora-ds-rozliczen-3/,
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-referenta-inspektora-ds-rozliczen-3/,
-
Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
-
-
Główny Specjalista ds. księgowości w Dziale Księgowości
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku
1. W zakresie ewidencji kosztów eksploatacji i mediów:-
przyjmowanie i sprawdzanie faktur dotyczących kosztów eksploatacji i mediów
-
dekretowanie dokumentów księgowych oraz ich księgowanie w zakresie kosztów eksploatacji nieruchomości i mediów
-
prowadzenie ewidencji w zakresie podatku VAT dokumentów dotyczących kosztów eksploatacji i mediów, uzgodnienia ewidencji VAT i sporządzanie deklaracji VAT,
2.W zakresie ewidencji wspólnot mieszkaniowych i rozliczeń nieruchomości:
-
ewidencjonowanie zaliczek na koszty eksploatacji i mediów wnoszonych do wspólnot mieszkaniowych oraz ewidencja rozliczeń rocznych,
-
prowadzenie rozliczeń i uzgodnień stanu rozrachunków ze wspólnotami mieszkaniowymi,
-
rozliczanie nieruchomości stanowiących współwłasność Skarbu Państwa,
3. W zakresie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej
-
księgowanie i dekretowanie, a także sporządzanie dla potrzeb podatku VAT miesięcznych rejestrów zakupu z tytułu zakupu usług i materiałów (za wyjątkiem usług
-
i robót remontowych i inwestycyjnych),
-
współpraca w celu ostatecznego rozliczenia sprzedaży, ustalenia podatku należnego dla celów sporządzenia miesięcznej deklaracji VAT, rejestrów sprzedaży dotyczącej pozostałej sprzedaży,
-
sporządzenie deklaracji VAT i korekt deklaracji, przygotowanie poleceń przelewu
-
w ustawowych terminach oraz uzgadnianie rozrachunków z tytułu podatku VAT,
-
prowadzenie ewidencji udziału gminy we wpłatach na fundusz remontowy wspólnot mieszkaniowych,
-
sporządzanie sprawozdań RB-N, RB-Z, Rb-30S,
-
współpraca przy przygotowaniu danych do bilansu skonsolidowanego jednostki samorządu terytorialnego, w tym przeprowadzenia uzgodnień stanu sald na koniec okresu sprawozdawczego,
4. Prowadzenie księgowości materiałowej oraz pozostałych środków trwałych: ewidencja faktur zakupu, ewidencja dokumentów przyjęcia i wydania materiałów z magazynu, ich dekretacja i ujęcia kosztów w księgach rachunkowych, ewidencja pozostałych środków trwałych, w tym przyjęcie do użytkowania, likwidacje i zmiany miejsca użytkowania.
5. Współdziałanie z Pionem Zastępcy Dyrektora i ADM-u w zakresie przygotowywania projektów planów inwestycji i remontów pod kątem możliwości finansowych Zakładu.
6. Czuwanie nad bieżącą realizacją zatwierdzonego rocznego planu inwestycji i remontów zgodnie z zasadą proporcjonalności do upływu czasu roku budżetowego, sygnalizowanie odchyleń od planu.
7. Sprawowanie funkcji kontrolnych i nadzorczych podległego zespołu.
Wymagania
Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):
-
posiada obywatelstwo polskie,
-
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
-
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
cieszy się nieposzlakowana opinią,
-
posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne, preferowane kierunki: rachunkowość i/lub finanse,
-
posiada co najmniej 5-cio letnie, udokumentowane doświadczenie zawodowe w księgowości,
-
posiada znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o pracownikach samorządowych.
Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom (mile widziane):
-
doświadczenie zawodowe w pracy w sferze samorządowej;
-
znajomość pakietu Ms Office,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
dobra organizacja pracy i samodzielność.
Oferujemy
Wymagane dokumenty:
-
podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
-
dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie
o zatrudnieniu), -
inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-glownego-specjalisty-ds-ksiegowosci-2
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-glownego-specjalisty-ds-ksiegowosci-2 , -
Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
-
-
Księgowa/y (2 etaty)
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Zakres zadań wykonywanych na stanowiskach:
-
ewidencja faktur dotyczących kosztów,
-
przyjmowanie i sprawdzanie faktur dotyczących kosztów pod względem formalnym i rachunkowym i przygotowywanie do wpłaty mając na uwadze w szczególności czy zafakturowane usługi: ujęte są w zatwierdzonym planie finansowym i w kwotach nie większych niż planowane, zastosowano prawidłowe stawki i kwoty podatku VAT, terminy zapłaty są zgodne z terminami ustalonymi w umowach,
-
dekretowanie dokumentów księgowych poprzez wskazanie miesiąca oraz sposobu ujęcia w księgach rachunkowych oraz ich księgowanie w systemie informatycznym finansowo-księgowym zgodnie
z obowiązującymi w ZGM Zasadami Rachunkowości i Zakładowym Planem kont, prowadzenie ewidencji w zakresie podatku VAT dokumentów dotyczących kosztów, uzgodnienie ewidencji VAT i sporządzanie deklaracji VAT, -
przygotowywanie analiz i informacji w zakresie kosztów
Wymagania
Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):
-
posiada obywatelstwo polskie,
-
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, -
cieszy się nieposzlakowana opinią,
-
posiada wykształcenie ekonomiczne (średnie lub wyższe), preferowane kierunki: rachunkowość i/lub finanse
-
w przypadku wykształcenia średniego posiada udokumentowany staż pracy na podobnym (związanym
z księgowością) stanowisku wynoszący minimum 2 lata, -
w przypadku wykształcenia wyższego i braku udokumentowanego 2-letniego stażu na podobnym (związanym z księgowością) stanowisku, posiada dyplom ukończenia studiów na kierunku rachunkowość.
Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom:-
znajomość pakietu Ms Office,
-
umiejętność pracy w zespole, samodzielność.
Oferujemy
Wymagane dokumenty:
-
podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
-
dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie
o zatrudnieniu), -
inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-ksiegowej-go-2-etaty-2/ ,
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-ksiegowej-go-2-etaty-2/, -
Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
-
-
Inspektor nadzoru inwestorskiego (3 etaty) w Administracji Domów Mieszkalnych
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku
-
obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego ternu,
-
wykonywanie przeglądów rocznych wraz z wypełnieniem protokołu i bieżącą ewidencją w księgach obiektu,
-
wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów rocznych) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia),
-
prowadzenie nadzoru nad powierzonym obiektami,
-
rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców,
-
uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, jako reprezentant Gminy,
-
prowadzenie korespondencji z mieszkańcami.
Wymagania
Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):
-
posiada obywatelstwo polskie,
-
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
cieszy się nieposzlakowana opinią,
-
posiada wykształcenie średnie budowlane lub wyższe budowlane,
-
posiada co najmniej sześcioletni staż pracy w przypadku wykształcenia średniego lub co najmniej czteroletni staż pracy w przypadku wykształcenia wyższego,
-
posiada uprawnienia budowlane:
-
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, klimatyzacyjno-wentylacyjnych, gazowych i wodociągowych
lub
-
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
lub
-
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom (mile widziane):-
posiadanie uprawnień budowlanych oraz prawa jazdy będzie dodatkowym atutem,
-
znajomość pakietu Ms Office.
Oferujemy
Wymagane dokumenty:
-
podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
-
dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie
o zatrudnieniu), -
inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-inspektora-nadzoru-inwestorskiego-2-etaty,
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-inspektora-nadzoru-inwestorskiego-2-etaty, -
soba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
-
-
Referent / inspektor ds. technicznych w Administracji Domów Mieszkalnych
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku
-
obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego ternu,
-
wykonywanie przeglądów rocznych wraz z wypełnieniem protokołu i bieżącą ewidencją w księgach obiektu,
-
wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów rocznych) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia),
-
prowadzenie nadzoru nad powierzonym obiektami,
-
rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców,
-
uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, jako reprezentant Gminy,
-
prowadzenie korespondencji z mieszkańcami.
Wymagania
Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):
-
posiada obywatelstwo polskie,
-
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
cieszy się nieposzlakowana opinią,
-
posiada wykształcenie średnie budowlane lub wyższe budowlane,
Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom (mile widziane):-
posiadanie uprawnień budowlanych oraz prawa jazdy będzie dodatkowym atutem,
-
znajomość pakietu Ms Office.
Oferujemy
Wymagane dokumenty:
-
podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
-
dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie
o zatrudnieniu), -
inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-referenta-inspektora-ds-technicznych-13 ,
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-referenta-inspektora-ds-technicznych-13 , -
Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
-
-
Referent/ Inspektor ds. kosztorysowania w Dziale Zamówień Publicznych
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku
-
sporządzanie kosztorysów inwestorskich oraz przedmiarów robót dla postępowań prowadzonych w ramach zamówień publicznych,
-
przygotowywanie wartości szacunkowej zamówienia na roboty budowlane (kosztorysów, przedmiaru robót) opisów przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, wykaz niezbędnych materiałów itp. potrzebnych do przeprowadzenia postępowań w sprawach zamówień publicznych na roboty budowlane,
-
uczestniczenie w pracach komisji przetargowej ZGM w charakterze członka komisji przetargowej.
Wymagania
Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):
-
posiada obywatelstwo polskie,
-
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
-
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
cieszy się nieposzlakowana opinią,
-
posiada wykształcenie co najmniej średnie budowlane,
-
co najmniej pięcioletnie doświadczenie w kosztorysowaniu robót budowlanych, w szczególności finansowanych z funduszy europejskich.
Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom (mile widziane):-
umiejętność pracy w zespole,
-
samodzielność,
-
znajomość pakietu Ms Office.
Oferujemy
Wymagane dokumenty:
-
podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
-
dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie
o zatrudnieniu), -
inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-referenta-inspektora-ds-kosztorysowania ,
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-referenta-inspektora-ds-kosztorysowania , -
Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
-
-
Inspektor nadzoru inwestorskiego w Administracji Domów Mieszkalnych
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku
-
obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego ternu,
-
wykonywanie przeglądów rocznych wraz z wypełnieniem protokołu i bieżącą ewidencją w księgach obiektu,
-
wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów rocznych) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia),
-
prowadzenie nadzoru nad powierzonym obiektami,
-
rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców,
-
uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, jako reprezentant Gminy,
-
prowadzenie korespondencji z mieszkańcami.
Wymagania
Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):
-
posiada obywatelstwo polskie,
-
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
cieszy się nieposzlakowana opinią,
-
posiada wykształcenie średnie budowlane lub wyższe budowlane,
-
posiada co najmniej sześcioletni staż pracy w przypadku wykształcenia średniego lub co najmniej czteroletni staż pracy w przypadku wykształcenia wyższego,
-
posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, klimatyzacyjno-wentylacyjnych, gazowych i wodociągowych.
Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom (mile widziane):-
posiadanie prawa jazdy będzie dodatkowym atutem,
-
znajomość pakietu Ms Office.
Oferujemy
Wymagane dokumenty:
-
podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
-
dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie
o zatrudnieniu), -
inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-inspektora-nadzoru-inwestorskiego-26 ,
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-inspektora-nadzoru-inwestorskiego-26 , -
Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
-
-
Główny Specjalista ds. księgowości w Dziale Księgowości
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku
1. W zakresie ewidencji kosztów eksploatacji i mediów:-
prowadzenie ewidencji w zakresie podatku VAT dokumentów dotyczących kosztów eksploatacji i mediów, uzgodnienia ewidencji VAT i sporządzanie deklaracji VAT,
-
dekretowanie dokumentów księgowych oraz ich księgowanie w zakresie kosztów eksploatacji nieruchomości i mediów
-
przyjmowanie i sprawdzanie faktur dotyczących kosztów eksploatacji i mediów
2. W zakresie ewidencji wspólnot mieszkaniowych i rozliczeń nieruchomości: -
ewidencjonowanie zaliczek na koszty eksploatacji i mediów wnoszonych do wspólnot mieszkaniowych oraz ewidencja rozliczeń rocznych,
-
prowadzenie rozliczeń i uzgodnień stanu rozrachunków ze wspólnotami mieszkaniowymi,
-
rozliczanie nieruchomości stanowiących współwłasność Skarbu Państwa,
3.W zakresie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej
-
księgowanie i dekretowanie, a także sporządzanie dla potrzeb podatku VAT miesięcznych rejestrów zakupu z tytułu zakupu usług i materiałów (za wyjątkiem usług
-
i robót remontowych i inwestycyjnych),
-
współpraca w celu ostatecznego rozliczenia sprzedaży, ustalenia podatku należnego dla celów sporządzenia miesięcznej deklaracji VAT, rejestrów sprzedaży dotyczącej pozostałej sprzedaży,
-
sporządzenie deklaracji VAT i korekt deklaracji, przygotowanie poleceń przelewu
-
w ustawowych terminach oraz uzgadnianie rozrachunków z tytułu podatku VAT,
-
prowadzenie ewidencji udziału gminy we wpłatach na fundusz remontowy wspólnot mieszkaniowych,
-
sporządzanie sprawozdań RB-N, RB-Z, Rb-30S,
-
współpraca przy przygotowaniu danych do bilansu skonsolidowanego jednostki samorządu terytorialnego, w tym przeprowadzenia uzgodnień stanu sald na koniec okresu sprawozdawczego,
4. Prowadzenie księgowości materiałowej oraz pozostałych środków trwałych: ewidencja faktur zakupu, ewidencja dokumentów przyjęcia i wydania materiałów z magazynu, ich dekretacja i ujęcia kosztów w księgach rachunkowych, ewidencja pozostałych środków trwałych, w tym przyjęcie do użytkowania, likwidacje i zmiany miejsca użytkowania.
5. Współdziałanie z Pionem Zastępcy Dyrektora i ADM-u w zakresie przygotowywania projektów planów inwestycji i remontów pod kątem możliwości finansowych Zakładu.
6. Czuwanie nad bieżącą realizacją zatwierdzonego rocznego planu inwestycji i remontów zgodnie z zasadą proporcjonalności do upływu czasu roku budżetowego, sygnalizowanie odchyleń od planu.
7. Sprawowanie funkcji kontrolnych i nadzorczych podległego zespołu.
Wymagania
Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):
-
posiada obywatelstwo polskie,
-
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
-
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
cieszy się nieposzlakowana opinią,
-
posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne, preferowane kierunki: rachunkowość i/lub finanse,
-
posiada co najmniej 5-cio letnie, udokumentowane doświadczenie zawodowe w księgowości,
-
posiada znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o pracownikach samorządowych.
Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom (mile widziane):-
doświadczenie zawodowe w pracy w sferze samorządowej;
-
znajomość pakietu Ms Office,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
dobra organizacja pracy i samodzielność.
Oferujemy
Wymagane dokumenty:
-
podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
-
dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu),
-
inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-glownego-specjalisty-ds-ksiegowosci
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-glownego-specjalisty-ds-ksiegowosci,
-
Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
-
-
Referent/ Inspektor ds. organizacyjno-prawnych
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Zakres zadań wykonywanych na stanowiskach:
-
przygotowywanie obsługi kancelaryjnej dla pełnomocników procesowych ZGM w zakresie spraw sądowych prowadzonych w Zespole Organizacyjno-Prawnym,
-
prowadzenie repertorium spraw sądowych obsługiwanych w Zespole Organizacyjno-Prawnym oraz opracowywanie zestawień na podstawie informacji w nim zawartych,
-
czuwanie nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów w zakresie prowadzonych spraw w tym monitorowanie terminów prawomocności i wykonalności zapadłych orzeczeń a także przekazywanie informacji w tym zakresie innym komórkom merytorycznym,
-
przygotowywanie pism procesowych w sprawach przed sądami powszechnymi,
-
przygotowywanie odwołań od decyzji administracyjnych,
-
sporządzanie wniosków egzekucyjnych w zakresie egzekucji należności pieniężnych i niepieniężnych,
-
bieżące śledzenie zmian w przepisach prawnych w zakresie statutowej działalności ZGM oraz informowanie o tych zmianach zainteresowane komórki organizacyjne zakładu,
-
przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych oraz aktów prawa miejscowego, dotyczących statutowej działalności ZGM, udzielanie porad prawnych i konsultacji pracownikom ZGM w zakresie bieżącej działalności statutowej,
-
formułowanie pism, stanowisk, wystąpień do klientów i kontrahentów ZGM oraz urzędów, instytucji i podmiotów w zakresie bieżącej działalności statutowej.
Wymagania
Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):
-
posiada obywatelstwo polskie,
-
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, -
cieszy się nieposzlakowana opinią,
-
posiada wykształcenie wyższe prawnicze,
-
dla stanowiska referenta – posiada co najmniej roczny staż pracy, dla stanowiska inspektora - posiada co najmniej trzyletni staż pracy.
Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom:-
znajomość aktów prawnych:
- ustawy z dnia 21 czerwca 2001r. (z późn. zm.) o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
- ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. (z późn. zm.) o własności lokali,
- ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. (z późn. zm.) Kodeks cywilny,
- ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. (z późn. zm.)- kodeks postępowania cywilnego,
- ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o kosztach sądowych w sprawach cywilnych
- ustawy z dnia 22 marca 2018 r. o komornikach sądowych,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008r. (z późn.zm.) o pracownikach samorządowych,
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- uchwały numer XXV/624/2020 Rady Miejskiej w Bielsku-Białej z dnia 17 listopada 2020 r. w sprawie przyjęcia „Zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Bielska-Białej”;
-
umiejętność pracy w zespole,
-
dobra organizacja pracy,
-
samodzielność,
-
rzetelność w wykonywaniu powierzonych zdań,
-
znajomość pakietu Ms Office,
-
mile widziane doświadczenie pracy w organach wymiaru sprawiedliwości, organach ścigania, jednostkach samorządu terytorialnego lub kancelarii prawniczej.
Oferujemy
Wymagane dokumenty:
-
podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
-
dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie
o zatrudnieniu), -
inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności, podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-referenta-inspektora-ds-organizacyjno-prawnych
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-referenta-inspektora-ds-organizacyjno-prawnych.
-
osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
-
-
Inspektor nadzoru inwestorskiego w Administracji Domów Mieszkalnych
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- starszy specjalista (senior)
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku
-
obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego ternu,
-
wykonywanie przeglądów rocznych wraz z wypełnieniem protokołu i bieżącą ewidencją w księgach obiektu,
-
wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów rocznych) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia),
-
prowadzenie nadzoru nad powierzonym obiektami,
-
rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców,
-
uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, jako reprezentant Gminy,
-
prowadzenie korespondencji z mieszkańcami.
Wymagania
Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):
-
posiada obywatelstwo polskie,
-
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
cieszy się nieposzlakowana opinią,
-
posiada wykształcenie średnie budowlane lub wyższe budowlane,
-
posiada co najmniej sześcioletni staż pracy w przypadku wykształcenia średniego lub co najmniej czteroletni staż pracy w przypadku wykształcenia wyższego,
-
posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, klimatyzacyjno-wentylacyjnych, gazowych i wodociągowych.
Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom (mile widziane):-
posiadanie prawa jazdy będzie dodatkowym atutem,
-
znajomość pakietu Ms Office.
Oferujemy
Wymagane dokumenty:
-
podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
-
dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu),
-
inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-inspektora-nadzoru-inwestorskiego-25/
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-inspektora-nadzoru-inwestorskiego-25/,
-
Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
-
-
Referent/ Inspektor ds. organizacyjno-prawnych
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Zakres zadań wykonywanych na stanowiskach:
-
przygotowywanie obsługi kancelaryjnej dla pełnomocników procesowych ZGM w zakresie spraw sądowych prowadzonych w Zespole Organizacyjno-Prawnym,
-
prowadzenie repertorium spraw sądowych obsługiwanych w Zespole Organizacyjno-Prawnym oraz opracowywanie zestawień na podstawie informacji w nim zawartych,
-
czuwanie nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów w zakresie prowadzonych spraw w tym monitorowanie terminów prawomocności i wykonalności zapadłych orzeczeń a także przekazywanie informacji w tym zakresie innym komórkom merytorycznym,
-
przygotowywanie pism procesowych w sprawach przed sądami powszechnymi,
-
przygotowywanie odwołań od decyzji administracyjnych,
-
sporządzanie wniosków egzekucyjnych w zakresie egzekucji należności pieniężnych i niepieniężnych,
-
bieżące śledzenie zmian w przepisach prawnych w zakresie statutowej działalności ZGM oraz informowanie o tych zmianach zainteresowane komórki organizacyjne zakładu,
-
przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych oraz aktów prawa miejscowego, dotyczących statutowej działalności ZGM, udzielanie porad prawnych i konsultacji pracownikom ZGM w zakresie bieżącej działalności statutowej,
-
formułowanie pism, stanowisk, wystąpień do klientów i kontrahentów ZGM oraz urzędów, instytucji i podmiotów w zakresie bieżącej działalności statutowej.
Wymagania
Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):
-
posiada obywatelstwo polskie,
-
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, -
cieszy się nieposzlakowana opinią,
-
posiada wykształcenie wyższe prawnicze,
-
dla stanowiska referenta – posiada co najmniej roczny staż pracy, dla stanowiska inspektora - posiada co najmniej trzyletni staż pracy.
Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom:-
znajomość aktów prawnych:
- ustawy z dnia 21 czerwca 2001r. (z późn. zm.) o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
- ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. (z późn. zm.) o własności lokali,
- ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. (z późn. zm.) Kodeks cywilny,
- ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. (z późn. zm.)- kodeks postępowania cywilnego,
- ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o kosztach sądowych w sprawach cywilnych
- ustawy z dnia 22 marca 2018 r. o komornikach sądowych,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008r. (z późn.zm.) o pracownikach samorządowych,
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- uchwały numer XXV/624/2020 Rady Miejskiej w Bielsku-Białej z dnia 17 listopada 2020 r. w sprawie przyjęcia „Zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Bielska-Białej”;
-
umiejętność pracy w zespole,
-
dobra organizacja pracy,
-
samodzielność,
-
rzetelność w wykonywaniu powierzonych zdań,
-
znajomość pakietu Ms Office,
-
mile widziane doświadczenie pracy w organach wymiaru sprawiedliwości, organach ścigania, jednostkach samorządu terytorialnego lub kancelarii prawniczej.
Oferujemy
Wymagane dokumenty:
-
podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
-
dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie
o zatrudnieniu), -
inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności, podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-referenta-inspektora-ds-organizacyjno-prawnych
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-referenta-inspektora-ds-organizacyjno-prawnych.
-
osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
-
-
Inspektor nadzoru inwestorskiego w Administracji Domów Mieszkalnych
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku
-
obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego ternu,
-
wykonywanie przeglądów rocznych wraz z wypełnieniem protokołu i bieżącą ewidencją w księgach obiektu,
-
wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów rocznych) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia),
-
prowadzenie nadzoru nad powierzonym obiektami,
-
rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców,
-
uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, jako reprezentant Gminy,
-
prowadzenie korespondencji z mieszkańcami.
Wymagania
Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):
-
posiada obywatelstwo polskie,
-
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
cieszy się nieposzlakowana opinią,
-
posiada wykształcenie średnie budowlane lub wyższe budowlane,
-
posiada co najmniej sześcioletni staż pracy w przypadku wykształcenia średniego lub co najmniej czteroletni staż pracy w przypadku wykształcenia wyższego,
-
posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, klimatyzacyjno-wentylacyjnych, gazowych i wodociągowych.
Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom (mile widziane):-
posiadanie prawa jazdy będzie dodatkowym atutem,
-
znajomość pakietu Ms Office.
Oferujemy
Wymagane dokumenty:
-
podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
-
dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie
o zatrudnieniu), -
inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
-
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia ). -
Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
-
-
Inspektor nadzoru inwestorskiego w Administracji Domów Mieszkalnych
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku
-
obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego ternu,
-
wykonywanie przeglądów rocznych wraz z wypełnieniem protokołu i bieżącą ewidencją w księgach obiektu,
-
wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów rocznych) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia),
-
prowadzenie nadzoru nad powierzonym obiektami,
-
rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców,
-
uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, jako reprezentant Gminy,
-
prowadzenie korespondencji z mieszkańcami.
Wymagania
Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):
-
posiada obywatelstwo polskie,
-
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
cieszy się nieposzlakowana opinią,
-
posiada wykształcenie średnie budowlane lub wyższe budowlane,
-
posiada co najmniej sześcioletni staż pracy w przypadku wykształcenia średniego lub co najmniej czteroletni staż pracy w przypadku wykształcenia wyższego,
-
posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, klimatyzacyjno-wentylacyjnych, gazowych i wodociągowych.
Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom (mile widziane):-
posiadanie prawa jazdy będzie dodatkowym atutem,
-
znajomość pakietu Ms Office.
Oferujemy
Wymagane dokumenty:
-
podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
-
dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu),
-
inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-inspektora-nadzoru-inwestorskiego-23/ ,
-
podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-inspektora-nadzoru-inwestorskiego-23/. -
Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
-