MIASTO BIELSKO BIAŁA


Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku Białej ul. Lipnicka 26 ogłasza nabór na stanowisko:


 

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
prawo i administracja państwowa księgowość / ekonomia bankowość / finanse

Oferty pracy Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała

Praca alert - powiadomienia

Firma najczęściej oferuje

  • Stabilne warunki zatrudnienia

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Profil firmy:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Katowice
  3. Warszawa
  4. Kraków
  5. Czechowice-Dziedzice
  6. Częstochowa
  7. Łódź
  8. Wrocław
  9. Żywiec
  10. Kęty

Data aktualizacji: 01.11.2024

Linki

Praca Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała - oferty archiwalne

  • Główny Specjalista ds. księgowości w Dziale Księgowości

    Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku
      1. W zakresie ewidencji kosztów eksploatacji i mediów:

      - przyjmowanie i sprawdzanie faktur dotyczących kosztów eksploatacji i mediów

      - dekretowanie dokumentów księgowych oraz ich księgowanie w zakresie kosztów eksploatacji nieruchomości i mediów

      - prowadzenie ewidencji w zakresie podatku VAT dokumentów dotyczących kosztów eksploatacji i mediów, uzgodnienia ewidencji VAT i sporządzanie deklaracji VAT,

      2 . W zakresie ewidencji wspólnot mieszkaniowych i rozliczeń nieruchomości:

      - ewidencjonowanie zaliczek na koszty eksploatacji i mediów wnoszonych do wspólnot mieszkaniowych oraz ewidencja rozliczeń rocznych,

      - prowadzenie rozliczeń i uzgodnień stanu rozrachunków ze wspólnotami mieszkaniowymi,

      - rozliczanie nieruchomości stanowiących współwłasność Skarbu Państwa,

      3. W zakresie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej

      - księgowanie i dekretowanie, a także sporządzanie dla potrzeb podatku VAT miesięcznych rejestrów zakupu z tytułu zakupu usług i materiałów (za wyjątkiem usług i robót remontowych i inwestycyjnych),

      - współpraca w celu ostatecznego rozliczenia sprzedaży, ustalenia podatku należnego dla celów sporządzenia miesięcznej deklaracji VAT, rejestrów sprzedaży dotyczącej pozostałej sprzedaży,

      - sporządzenie deklaracji VAT i korekt deklaracji, przygotowanie poleceń przelewu
      w ustawowych terminach oraz uzgadnianie rozrachunków z tytułu podatku VAT,

      - prowadzenie ewidencji udziału gminy we wpłatach na fundusz remontowy wspólnot mieszkaniowych,

      - sporządzanie sprawozdań RB-N, RB-Z, Rb-30S,

      - współpraca przy przygotowaniu danych do bilansu skonsolidowanego jednostki samorządu terytorialnego, w tym przeprowadzenia uzgodnień stanu sald na koniec okresu sprawozdawczego,

      4. Prowadzenie księgowości materiałowej oraz pozostałych środków trwałych: ewidencja faktur zakupu, ewidencja dokumentów przyjęcia i wydania materiałów z magazynu, ich dekretacja i ujęcia kosztów w księgach rachunkowych, ewidencja pozostałych środków trwałych, w tym przyjęcie do użytkowania, likwidacje i zmiany miejsca użytkowania.

      5. Współdziałanie z innymi działami w zakresie przygotowywania projektów planów finansowych i jego wykonania pod kątem możliwości finansowych Zakładu.

      6. Czuwanie nad bieżącą realizacją zatwierdzonego rocznego planu finansowego zgodnie z zasadą proporcjonalności do upływu czasu roku budżetowego, sygnalizowanie odchyleń od planu.

      7. Sprawowanie funkcji kontrolnych i nadzorczych podległego zespołu.

      Wymagania

      Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):

      • posiada obywatelstwo polskie,
      • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
      • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
      • z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • cieszy się nieposzlakowana opinią,
      • posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne, preferowane kierunki: rachunkowość i/lub finanse,
      • posiada co najmniej 5-cio letnie, udokumentowane doświadczenie zawodowe w księgowości,
      • posiada znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o pracownikach samorządowych.


      Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom (mile widziane):

      • doświadczenie zawodowe w pracy w sferze samorządowej;
      • znajomość pakietu Ms Office,
      • umiejętność pracy w zespole,
      • dobra organizacja pracy i samodzielność.

      Oferujemy

      Wymagane dokumenty:

      • podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
      • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
      • dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie
        o zatrudnieniu),
      • inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-glownego-specjalisty-ds-ksiegowosci-5/ ,
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
        z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-glownego-specjalisty-ds-ksiegowosci-5/ ,
      • Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
  • Księgowy /a w Dziale Księgowości

    Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała
    • Bielsko-Biała
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Zakres zadań wykonywanych na stanowiskach:

      • ewidencja i dekretowanie kosztów remontów oraz wydatków inwestycyjnych wraz ze sprawdzaniem faktur, weryfikacja wysokości zastosowanej stawki VAT)
      • ewidencja księgowa środków trwałych, przyjęcie do likwidacji, zmiany miejsca użytkowania, likwidacje środków trwałych
      • rozliczanie inwestycji zakończonych nowych lub zwiększających wartość istniejących środków trwałych i przygotowywanie wartości zakończonych inwestycji do ujęcia w dokumencie przyjęcia środka trwałego OT,
      • ewidencja inwestycji zgodnie ze źródłami finansowania w podziale na inwestycje finansowane ze środków własnych i dotacji celowych,
      • rozliczenie dotacji przedmiotowych,
      • rozliczenie dotacji celowych,
      • opracowywanie założeń do planu finansowego Zakładu,
      • realizacja i kontrola wykonania planu finansowego Zakładu,
      • analiza przychodów i kosztów pod względem prawidłowego ich ujęcia w planie finansowym Zakładu,
      • emisja zestawień i analiz do celów sprawozdawczych, sporządzanie sprawozdań Rb-30S, sprawozdań z wydatków inwestycyjnych i wydatków remontowych,

      Wymagania

      niezbędne:

      • obywatelstwo polskie,
      • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
      • nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
        z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • nieposzlakowana opinia,
      • wykształcenie ekonomiczne (średnie lub wyższe), preferowane kierunki: rachunkowość i/lub finanse
      • w przypadku wykształcenia średniego udokumentowany staż pracy na podobnym (związanym z księgowością) stanowisku,
      • posiada znajomość pakietu Ms Office,
      • posiada umiejętność pracy w zespole, samodzielność.

      Oferujemy

      Termin składania dokumentów :

      Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres ukryty pod przyciskiem "Aplikuj".

  • Inspektor nadzoru inwestorskiego (2 etaty) w Administracji Domów Mieszkalnych

    Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku

      • obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego ternu,
      • wykonywanie przeglądów rocznych wraz z wypełnieniem protokołu i bieżącą ewidencją w księgach obiektu,
      • wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów rocznych) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia),
      • prowadzenie nadzoru nad powierzonym obiektami,
      • rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców,
      • uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, jako reprezentant Gminy,
      • prowadzenie korespondencji z mieszkańcami.

      Wymagania

      Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):

      • posiada obywatelstwo polskie,
      • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
      • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • cieszy się nieposzlakowana opinią,
      • posiada wykształcenie średnie budowlane lub wyższe budowlane,
      • posiada co najmniej sześcioletni staż pracy w przypadku wykształcenia średniego lub co najmniej czteroletni staż pracy w przypadku wykształcenia wyższego,
      • posiada uprawnienia budowlane:
      • w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, klimatyzacyjno-wentylacyjnych, gazowych i wodociągowych


      lub

      • w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych


      Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom (mile widziane):

      • posiadanie prawa jazdy będzie dodatkowym atutem,
      • znajomość pakietu Ms Office.

      Oferujemy

      Wymagane dokumenty:

      • podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
      • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
      • dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie
        o zatrudnieniu),
      • inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-inspektora-nadzoru-inwestorskiego-2-etaty-3/ ,
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
        z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-inspektora-nadzoru-inwestorskiego-2-etaty-3/ ,
      • osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
  • Główny Specjalista ds. księgowości w Dziale Księgowości

    Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku


      1. W zakresie ewidencji kosztów eksploatacji i mediów:

      - przyjmowanie i sprawdzanie faktur dotyczących kosztów eksploatacji i mediów

      - dekretowanie dokumentów księgowych oraz ich księgowanie w zakresie kosztów eksploatacji nieruchomości i mediów

      - prowadzenie ewidencji w zakresie podatku VAT dokumentów dotyczących kosztów eksploatacji i mediów, uzgodnienia ewidencji VAT i sporządzanie deklaracji VAT,



      2. W zakresie ewidencji wspólnot mieszkaniowych i rozliczeń nieruchomości:

      - ewidencjonowanie zaliczek na koszty eksploatacji i mediów wnoszonych do wspólnot mieszkaniowych oraz ewidencja rozliczeń rocznych,

      - prowadzenie rozliczeń i uzgodnień stanu rozrachunków ze wspólnotami mieszkaniowymi,

      - rozliczanie nieruchomości stanowiących współwłasność Skarbu Państwa,



      3. W zakresie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej

      - księgowanie i dekretowanie, a także sporządzanie dla potrzeb podatku VAT miesięcznych rejestrów zakupu z tytułu zakupu usług i materiałów (za wyjątkiem usług i robót remontowych i inwestycyjnych),

      - współpraca w celu ostatecznego rozliczenia sprzedaży, ustalenia podatku należnego dla celów sporządzenia miesięcznej deklaracji VAT, rejestrów sprzedaży dotyczącej pozostałej sprzedaży,

      - sporządzenie deklaracji VAT i korekt deklaracji, przygotowanie poleceń przelewu w ustawowych terminach oraz uzgadnianie rozrachunków z tytułu podatku VAT,

      - prowadzenie ewidencji udziału gminy we wpłatach na fundusz remontowy wspólnot mieszkaniowych,

      - sporządzanie sprawozdań RB-N, RB-Z, Rb-30S,

      - współpraca przy przygotowaniu danych do bilansu skonsolidowanego jednostki samorządu terytorialnego, w tym przeprowadzenia uzgodnień stanu sald na koniec okresu sprawozdawczego,


      4. Prowadzenie księgowości materiałowej oraz pozostałych środków trwałych: ewidencja faktur zakupu, ewidencja dokumentów przyjęcia i wydania materiałów z magazynu, ich dekretacja

      i ujęcia kosztów w księgach rachunkowych, ewidencja pozostałych środków trwałych, w tym przyjęcie do użytkowania, likwidacje i zmiany miejsca użytkowania.


      5. Współdziałanie z innymi działami w zakresie przygotowywania projektów planów finansowych i jego wykonania pod kątem możliwości finansowych Zakładu.


      6. Czuwanie nad bieżącą realizacją zatwierdzonego rocznego planu finansowego zgodnie z zasadą proporcjonalności do upływu czasu roku budżetowego, sygnalizowanie odchyleń od planu.


      7. Sprawowanie funkcji kontrolnych i nadzorczych podległego zespołu.

      Wymagania

      Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):

      • posiada obywatelstwo polskie,
      • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
      • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
      • z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • cieszy się nieposzlakowana opinią,
      • posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne, preferowane kierunki: rachunkowość i/lub finanse,
      • posiada co najmniej 5-cio letnie, udokumentowane doświadczenie zawodowe w księgowości,
      • posiada znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o pracownikach samorządowych.


      Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom (mile widziane):

      • doświadczenie zawodowe w pracy w sferze samorządowej;
      • znajomość pakietu Ms Office,
      • umiejętność pracy w zespole,
      • dobra organizacja pracy i samodzielność.

      Oferujemy

      Wymagane dokumenty:

      • podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
      • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
      • dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie
        o zatrudnieniu),
      • inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-glownego-specjalisty-ds-ksiegowosci-4/ .
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
        z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-glownego-specjalisty-ds-ksiegowosci-4/ ,
      • Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
  • Referent/ Starszy referent/Inspektor ds. eksploatacji w Dziale Eksploatacji

    Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

      • Prowadzenie spraw związanych z wycinką, pielęgnacją drzew i krzewów,
      • Prowadzenie spraw sanitarno-porządkowych w tym:
      • przygotowanie wniosku o udzielenie zamówienia publicznego na usługi polegające na: utrzymaniu czystości budynków i terenów, koszeniu trawy, odśnieżaniu i posypywaniu chodników placów i dróg odśnieżaniu dachów i usuwaniu sopli flagowania budynków, nadzór nad firmami wykonującymi powyższe usługi,
      • Prowadzenie wszelkich spraw związanych z wydzierżawianiem lub wynajmem terenów zarządzanych przez ZGM oraz prowadzenie naliczeń związanych z wynajmem terenu,
      • Przygotowywanie wniosków do Komisji Gospodarki Miejskiej i Mieszkalnictwa Rady Miejskiej w Bielsku-Białej - dotyczy wszystkich umów, w których upłynął 3 letni okres najmu terenów (przedłużenie umów na czas nieokreślony),
      • wprowadzanie danych oraz faktur do systemu UNISOFT.

      Wymagania

      Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):

      • posiada obywatelstwo polskie,
      • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
      • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • cieszy się nieposzlakowana opinią,
      • posiada wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziany kierunek administracyjny, ekonomiczny lub ochrony środowiska
      • posiada udokumentowany staż pracy: w przypadku wykształcenia średniego minimum 4 lata, w przypadku wykształcenia wyższego minimum 2 lata.


      Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom:

      • umiejętność obsługi edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego,
      • doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z pielęgnacją zieleni i drzew oraz doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego będą dodatkowymi atutami,
      • umiejętność pracy w zespole, samodzielność,
      • prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      Wymagane dokumenty:

      • podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
      • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
      • dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie
        o zatrudnieniu),
      • inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-referent-st-referent-inspektor-ds-eksploatacji
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
        z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-referent-st-referent-inspektor-ds-eksploatacji
      • Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

  • Główny Specjalista ds. księgowości w Dziale Księgowości

    Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku

      1. w zakresie ewidencji kosztów eksploatacji i mediów:

      • przyjmowanie i sprawdzanie faktur dotyczących kosztów eksploatacji i mediów
      • dekretowanie dokumentów księgowych oraz ich księgowanie w zakresie kosztów eksploatacji nieruchomości i mediów
      • prowadzenie ewidencji w zakresie podatku VAT dokumentów dotyczących kosztów eksploatacji i mediów, uzgodnienia ewidencji VAT i sporządzanie deklaracji VAT

        2. W zakresie ewidencji wspólnot mieszkaniowych i rozliczeń nieruchomości:
      • ewidencjonowanie zaliczek na koszty eksploatacji i mediów wnoszonych do wspólnot mieszkaniowych oraz ewidencja rozliczeń rocznych,
      • prowadzenie rozliczeń i uzgodnień stanu rozrachunków ze wspólnotami mieszkaniowymi,
      • rozliczanie nieruchomości stanowiących współwłasność Skarbu Państwa,

        3. w zakresie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej

      • księgowanie i dekretowanie, a także sporządzanie dla potrzeb podatku VAT miesięcznych rejestrów zakupu z tytułu zakupu usług i materiałów (za wyjątkiem usług i robót remontowych i inwestycyjnych),
      • współpraca w celu ostatecznego rozliczenia sprzedaży, ustalenia podatku należnego dla celów sporządzenia miesięcznej deklaracji VAT, rejestrów sprzedaży dotyczącej pozostałej sprzedaży,
      • sporządzenie deklaracji VAT i korekt deklaracji, przygotowanie poleceń przelewu
        w ustawowych terminach oraz uzgadnianie rozrachunków z tytułu podatku VAT,
      • prowadzenie ewidencji udziału gminy we wpłatach na fundusz remontowy wspólnot mieszkaniowych, sporządzanie sprawozdań RB-N, RB-Z, Rb-30S,
      • współpraca przy przygotowaniu danych do bilansu skonsolidowanego jednostki samorządu terytorialnego, w tym przeprowadzenia uzgodnień stanu sald na koniec okresu sprawozdawczego,

        4. Prowadzenie księgowości materiałowej oraz pozostałych środków trwałych: ewidencja faktur zakupu, ewidencja dokumentów przyjęcia i wydania materiałów z magazynu, ich dekretacja
        i ujęcia kosztów w księgach rachunkowych, ewidencja pozostałych środków trwałych, w tym przyjęcie do użytkowania, likwidacje i zmiany miejsca użytkowania.

        5. Współdziałanie z innymi działami w zakresie przygotowywania projektów planów finansowych i jego wykonania pod kątem możliwości finansowych Zakładu.

        6. Czuwanie nad bieżącą realizacją zatwierdzonego rocznego planu finansowego zgodnie z zasadą proporcjonalności do upływu czasu roku budżetowego, sygnalizowanie odchyleń od planu.

        7. Sprawowanie funkcji kontrolnych i nadzorczych podległego zespołu.

      Wymagania

      Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):

      • posiada obywatelstwo polskie,
      • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
      • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
      • z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • cieszy się nieposzlakowana opinią,
      • posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne, preferowane kierunki: rachunkowość i/lub finanse,
      • posiada co najmniej 5-cio letnie, udokumentowane doświadczenie zawodowe w księgowości,
      • posiada znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o pracownikach samorządowych.


      Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom (mile widziane):

      • doświadczenie zawodowe w pracy w sferze samorządowej;
      • znajomość pakietu Ms Office,
      • umiejętność pracy w zespole,
      • dobra organizacja pracy i samodzielność.

      Oferujemy

      Wymagane dokumenty:

      • podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
      • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
      • dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu),
      • inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-glownego-specjalisty-ds-ksiegowosci-3/ ,
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-glownego-specjalisty-ds-ksiegowosci-3/ ,
      • Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

  • Inspektor nadzoru inwestorskiego (2 etaty) w Administracji Domów Mieszkalnych

    Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków


      Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku

      • obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego ternu,
      • wykonywanie przeglądów rocznych wraz z wypełnieniem protokołu i bieżącą ewidencją w księgach obiektu,
      • wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów rocznych) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia),
      • prowadzenie nadzoru nad powierzonym obiektami,
      • rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców,
      • uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, jako reprezentant Gminy,
      • prowadzenie korespondencji z mieszkańcami.

      Wymagania

      Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):

      • posiada obywatelstwo polskie,
      • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
      • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • cieszy się nieposzlakowana opinią,
      • posiada wykształcenie średnie budowlane lub wyższe budowlane,
      • posiada co najmniej sześcioletni staż pracy w przypadku wykształcenia średniego lub co najmniej czteroletni staż pracy w przypadku wykształcenia wyższego,
      • posiada uprawnienia budowlane:
      • w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, klimatyzacyjno-wentylacyjnych, gazowych i wodociągowych

      lub

      • w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych


      Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom (mile widziane):

      • posiadanie prawa jazdy będzie dodatkowym atutem,
      • znajomość pakietu Ms Office

      Oferujemy

      Wymagane dokumenty:

      • podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
      • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
      • dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu),
      • inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-inspektora-nadzoru-inwestorskiego-27/,
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-inspektora-nadzoru-inwestorskiego-27/.
      • Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
  • Referent/ inspektor ds. rozliczeń do Działu Księgowości

    Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Zakres zadań wykonywanych na stanowiskach:

      • ewidencja urządzeń pomiarowych oraz ich stanów,
      • ewidencja powierzchni grzewczej z podziałem na lokale mieszkalne i użytkowe , analiza kosztów zużycia energii cieplnej,
      • okresowe rozliczanie dla celów planowania i sprawozdawczości, zużycia energii cieplnej, ciepłej wody użytkowej, gazu na cele grzewcze,
      • uczestnictwo w kontrolach dotyczących zużycia centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, analiza kosztów zużycia wody i odprowadzenia ścieków,
      • okresowe rozliczanie kosztów zużycia wody i odprowadzania ścieków dla celów planowania
        i sprawozdawczości, ustalanie wysokości obciążeń za wodę i odprowadzanie ścieków,
      • sporządzanie sprawozdań do Urzędu Marszałkowskiego dotyczących rodzaju i ilości zanieczyszczeń wprowadzanych do środowiska oraz wyliczanie należnych opłat,
      • powadzenie korespondencji z klientami ZGM.

      Wymagania

      Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):

      • posiada obywatelstwo polskie,
      • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
      • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
        z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • cieszy się nieposzlakowana opinią,
      • posiada wykształcenie ekonomiczne lub administracyjne (średnie lub wyższe).


      Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom:

      • znajomość pakietu Ms Office,
      • umiejętność pracy w zespole, samodzielność.

      Oferujemy

      Wymagane dokumenty:

      • podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
      • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
      • dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu),
      • inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-referenta-inspektora-ds-rozliczen-3/,
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-referenta-inspektora-ds-rozliczen-3/,
      • Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
  • Główny Specjalista ds. księgowości w Dziale Księgowości

    Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku

      1. W zakresie ewidencji kosztów eksploatacji i mediów:

      • przyjmowanie i sprawdzanie faktur dotyczących kosztów eksploatacji i mediów
      • dekretowanie dokumentów księgowych oraz ich księgowanie w zakresie kosztów eksploatacji nieruchomości i mediów
      • prowadzenie ewidencji w zakresie podatku VAT dokumentów dotyczących kosztów eksploatacji i mediów, uzgodnienia ewidencji VAT i sporządzanie deklaracji VAT,

        2.W zakresie ewidencji wspólnot mieszkaniowych i rozliczeń nieruchomości:
      • ewidencjonowanie zaliczek na koszty eksploatacji i mediów wnoszonych do wspólnot mieszkaniowych oraz ewidencja rozliczeń rocznych,
      • prowadzenie rozliczeń i uzgodnień stanu rozrachunków ze wspólnotami mieszkaniowymi,
      • rozliczanie nieruchomości stanowiących współwłasność Skarbu Państwa,

        3. W zakresie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej
      • księgowanie i dekretowanie, a także sporządzanie dla potrzeb podatku VAT miesięcznych rejestrów zakupu z tytułu zakupu usług i materiałów (za wyjątkiem usług
      • i robót remontowych i inwestycyjnych),
      • współpraca w celu ostatecznego rozliczenia sprzedaży, ustalenia podatku należnego dla celów sporządzenia miesięcznej deklaracji VAT, rejestrów sprzedaży dotyczącej pozostałej sprzedaży,
      • sporządzenie deklaracji VAT i korekt deklaracji, przygotowanie poleceń przelewu
      • w ustawowych terminach oraz uzgadnianie rozrachunków z tytułu podatku VAT,
      • prowadzenie ewidencji udziału gminy we wpłatach na fundusz remontowy wspólnot mieszkaniowych,
      • sporządzanie sprawozdań RB-N, RB-Z, Rb-30S,
      • współpraca przy przygotowaniu danych do bilansu skonsolidowanego jednostki samorządu terytorialnego, w tym przeprowadzenia uzgodnień stanu sald na koniec okresu sprawozdawczego,

        4. Prowadzenie księgowości materiałowej oraz pozostałych środków trwałych: ewidencja faktur zakupu, ewidencja dokumentów przyjęcia i wydania materiałów z magazynu, ich dekretacja i ujęcia kosztów w księgach rachunkowych, ewidencja pozostałych środków trwałych, w tym przyjęcie do użytkowania, likwidacje i zmiany miejsca użytkowania.

        5. Współdziałanie z Pionem Zastępcy Dyrektora i ADM-u w zakresie przygotowywania projektów planów inwestycji i remontów pod kątem możliwości finansowych Zakładu.

        6. Czuwanie nad bieżącą realizacją zatwierdzonego rocznego planu inwestycji i remontów zgodnie z zasadą proporcjonalności do upływu czasu roku budżetowego, sygnalizowanie odchyleń od planu.

        7. Sprawowanie funkcji kontrolnych i nadzorczych podległego zespołu.

      Wymagania

      Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):

      • posiada obywatelstwo polskie,
      • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
      • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
      • z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • cieszy się nieposzlakowana opinią,
      • posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne, preferowane kierunki: rachunkowość i/lub finanse,
      • posiada co najmniej 5-cio letnie, udokumentowane doświadczenie zawodowe w księgowości,
      • posiada znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o pracownikach samorządowych.


      Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom (mile widziane):

      • doświadczenie zawodowe w pracy w sferze samorządowej;
      • znajomość pakietu Ms Office,
      • umiejętność pracy w zespole,
      • dobra organizacja pracy i samodzielność.

      Oferujemy

      Wymagane dokumenty:

      • podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
      • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
      • dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie
        o zatrudnieniu),
      • inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-glownego-specjalisty-ds-ksiegowosci-2
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
        z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-glownego-specjalisty-ds-ksiegowosci-2 ,
      • Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

  • Księgowa/y (2 etaty)

    Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Zakres zadań wykonywanych na stanowiskach:

      • ewidencja faktur dotyczących kosztów,
      • przyjmowanie i sprawdzanie faktur dotyczących kosztów pod względem formalnym i rachunkowym i przygotowywanie do wpłaty mając na uwadze w szczególności czy zafakturowane usługi: ujęte są w zatwierdzonym planie finansowym i w kwotach nie większych niż planowane, zastosowano prawidłowe stawki i kwoty podatku VAT, terminy zapłaty są zgodne z terminami ustalonymi w umowach,
      • dekretowanie dokumentów księgowych poprzez wskazanie miesiąca oraz sposobu ujęcia w księgach rachunkowych oraz ich księgowanie w systemie informatycznym finansowo-księgowym zgodnie
        z obowiązującymi w ZGM Zasadami Rachunkowości i Zakładowym Planem kont, prowadzenie ewidencji w zakresie podatku VAT dokumentów dotyczących kosztów, uzgodnienie ewidencji VAT i sporządzanie deklaracji VAT,
      • przygotowywanie analiz i informacji w zakresie kosztów

      Wymagania

      Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):

      • posiada obywatelstwo polskie,
      • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
      • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
        z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • cieszy się nieposzlakowana opinią,
      • posiada wykształcenie ekonomiczne (średnie lub wyższe), preferowane kierunki: rachunkowość i/lub finanse
      • w przypadku wykształcenia średniego posiada udokumentowany staż pracy na podobnym (związanym
        z księgowością) stanowisku wynoszący minimum 2 lata,
      • w przypadku wykształcenia wyższego i braku udokumentowanego 2-letniego stażu na podobnym (związanym z księgowością) stanowisku, posiada dyplom ukończenia studiów na kierunku rachunkowość.


      Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom:

      • znajomość pakietu Ms Office,
      • umiejętność pracy w zespole, samodzielność.

      Oferujemy

      Wymagane dokumenty:

      • podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
      • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
      • dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie
        o zatrudnieniu),
      • inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-ksiegowej-go-2-etaty-2/ ,
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
        z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-ksiegowej-go-2-etaty-2/,
      • Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

  • Inspektor nadzoru inwestorskiego (3 etaty) w Administracji Domów Mieszkalnych

    Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku

      • obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego ternu,
      • wykonywanie przeglądów rocznych wraz z wypełnieniem protokołu i bieżącą ewidencją w księgach obiektu,
      • wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów rocznych) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia),
      • prowadzenie nadzoru nad powierzonym obiektami,
      • rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców,
      • uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, jako reprezentant Gminy,
      • prowadzenie korespondencji z mieszkańcami.

      Wymagania

      Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):

      • posiada obywatelstwo polskie,
      • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
      • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • cieszy się nieposzlakowana opinią,
      • posiada wykształcenie średnie budowlane lub wyższe budowlane,
      • posiada co najmniej sześcioletni staż pracy w przypadku wykształcenia średniego lub co najmniej czteroletni staż pracy w przypadku wykształcenia wyższego,
      • posiada uprawnienia budowlane:
      • w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, klimatyzacyjno-wentylacyjnych, gazowych i wodociągowych

      lub

      • w specjalności konstrukcyjno-budowlanej

      lub

      • w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych


      Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom (mile widziane):

      • posiadanie uprawnień budowlanych oraz prawa jazdy będzie dodatkowym atutem,
      • znajomość pakietu Ms Office.

      Oferujemy

      Wymagane dokumenty:

      • podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
      • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
      • dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie
        o zatrudnieniu),
      • inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-inspektora-nadzoru-inwestorskiego-2-etaty,
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
        z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-inspektora-nadzoru-inwestorskiego-2-etaty,
      • soba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
  • Referent / inspektor ds. technicznych w Administracji Domów Mieszkalnych

    Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku

      • obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego ternu,
      • wykonywanie przeglądów rocznych wraz z wypełnieniem protokołu i bieżącą ewidencją w księgach obiektu,
      • wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów rocznych) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia),
      • prowadzenie nadzoru nad powierzonym obiektami,
      • rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców,
      • uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, jako reprezentant Gminy,
      • prowadzenie korespondencji z mieszkańcami.

      Wymagania

      Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):

      • posiada obywatelstwo polskie,
      • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
      • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • cieszy się nieposzlakowana opinią,
      • posiada wykształcenie średnie budowlane lub wyższe budowlane,


      Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom (mile widziane):

      • posiadanie uprawnień budowlanych oraz prawa jazdy będzie dodatkowym atutem,
      • znajomość pakietu Ms Office.

      Oferujemy

      Wymagane dokumenty:

      • podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
      • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
      • dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie
        o zatrudnieniu),
      • inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-referenta-inspektora-ds-technicznych-13 ,
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
        z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-referenta-inspektora-ds-technicznych-13 ,
      • Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

  • Referent/ Inspektor ds. kosztorysowania w Dziale Zamówień Publicznych

    Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku

      • sporządzanie kosztorysów inwestorskich oraz przedmiarów robót dla postępowań prowadzonych w ramach zamówień publicznych,
      • przygotowywanie wartości szacunkowej zamówienia na roboty budowlane (kosztorysów, przedmiaru robót) opisów przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, wykaz niezbędnych materiałów itp. potrzebnych do przeprowadzenia postępowań w sprawach zamówień publicznych na roboty budowlane,
      • uczestniczenie w pracach komisji przetargowej ZGM w charakterze członka komisji przetargowej.

      Wymagania

      Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):

      • posiada obywatelstwo polskie,
      • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
      • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
      • z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • cieszy się nieposzlakowana opinią,
      • posiada wykształcenie co najmniej średnie budowlane,
      • co najmniej pięcioletnie doświadczenie w kosztorysowaniu robót budowlanych, w szczególności finansowanych z funduszy europejskich.


      Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom (mile widziane):

      • umiejętność pracy w zespole,
      • samodzielność,
      • znajomość pakietu Ms Office.

      Oferujemy

      Wymagane dokumenty:

      • podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
      • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
      • dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie
        o zatrudnieniu),
      • inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-referenta-inspektora-ds-kosztorysowania ,
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
        z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-referenta-inspektora-ds-kosztorysowania ,
      • Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
  • Inspektor nadzoru inwestorskiego w Administracji Domów Mieszkalnych

    Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku

      • obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego ternu,
      • wykonywanie przeglądów rocznych wraz z wypełnieniem protokołu i bieżącą ewidencją w księgach obiektu,
      • wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów rocznych) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia),
      • prowadzenie nadzoru nad powierzonym obiektami,
      • rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców,
      • uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, jako reprezentant Gminy,
      • prowadzenie korespondencji z mieszkańcami.

      Wymagania

      Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):

      • posiada obywatelstwo polskie,
      • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
      • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • cieszy się nieposzlakowana opinią,
      • posiada wykształcenie średnie budowlane lub wyższe budowlane,
      • posiada co najmniej sześcioletni staż pracy w przypadku wykształcenia średniego lub co najmniej czteroletni staż pracy w przypadku wykształcenia wyższego,
      • posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, klimatyzacyjno-wentylacyjnych, gazowych i wodociągowych.


      Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom (mile widziane):

      • posiadanie prawa jazdy będzie dodatkowym atutem,
      • znajomość pakietu Ms Office.

      Oferujemy

      Wymagane dokumenty:

      • podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
      • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
      • dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie
        o zatrudnieniu),
      • inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-inspektora-nadzoru-inwestorskiego-26 ,
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
        z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-inspektora-nadzoru-inwestorskiego-26 ,
      • Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
  • Główny Specjalista ds. księgowości w Dziale Księgowości

    Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku

      1. W zakresie ewidencji kosztów eksploatacji i mediów:

      • prowadzenie ewidencji w zakresie podatku VAT dokumentów dotyczących kosztów eksploatacji i mediów, uzgodnienia ewidencji VAT i sporządzanie deklaracji VAT,
      • dekretowanie dokumentów księgowych oraz ich księgowanie w zakresie kosztów eksploatacji nieruchomości i mediów
      • przyjmowanie i sprawdzanie faktur dotyczących kosztów eksploatacji i mediów

        2. W zakresie ewidencji wspólnot mieszkaniowych i rozliczeń nieruchomości:
      • ewidencjonowanie zaliczek na koszty eksploatacji i mediów wnoszonych do wspólnot mieszkaniowych oraz ewidencja rozliczeń rocznych,
      • prowadzenie rozliczeń i uzgodnień stanu rozrachunków ze wspólnotami mieszkaniowymi,
      • rozliczanie nieruchomości stanowiących współwłasność Skarbu Państwa,

        3.W zakresie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej
      • księgowanie i dekretowanie, a także sporządzanie dla potrzeb podatku VAT miesięcznych rejestrów zakupu z tytułu zakupu usług i materiałów (za wyjątkiem usług
      • i robót remontowych i inwestycyjnych),
      • współpraca w celu ostatecznego rozliczenia sprzedaży, ustalenia podatku należnego dla celów sporządzenia miesięcznej deklaracji VAT, rejestrów sprzedaży dotyczącej pozostałej sprzedaży,
      • sporządzenie deklaracji VAT i korekt deklaracji, przygotowanie poleceń przelewu
      • w ustawowych terminach oraz uzgadnianie rozrachunków z tytułu podatku VAT,
      • prowadzenie ewidencji udziału gminy we wpłatach na fundusz remontowy wspólnot mieszkaniowych,
      • sporządzanie sprawozdań RB-N, RB-Z, Rb-30S,
      • współpraca przy przygotowaniu danych do bilansu skonsolidowanego jednostki samorządu terytorialnego, w tym przeprowadzenia uzgodnień stanu sald na koniec okresu sprawozdawczego,

        4. Prowadzenie księgowości materiałowej oraz pozostałych środków trwałych: ewidencja faktur zakupu, ewidencja dokumentów przyjęcia i wydania materiałów z magazynu, ich dekretacja i ujęcia kosztów w księgach rachunkowych, ewidencja pozostałych środków trwałych, w tym przyjęcie do użytkowania, likwidacje i zmiany miejsca użytkowania.

        5. Współdziałanie z Pionem Zastępcy Dyrektora i ADM-u w zakresie przygotowywania projektów planów inwestycji i remontów pod kątem możliwości finansowych Zakładu.

        6. Czuwanie nad bieżącą realizacją zatwierdzonego rocznego planu inwestycji i remontów zgodnie z zasadą proporcjonalności do upływu czasu roku budżetowego, sygnalizowanie odchyleń od planu.

        7. Sprawowanie funkcji kontrolnych i nadzorczych podległego zespołu.

      Wymagania

      Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):

      • posiada obywatelstwo polskie,
      • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
      • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
      • z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • cieszy się nieposzlakowana opinią,
      • posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne, preferowane kierunki: rachunkowość i/lub finanse,
      • posiada co najmniej 5-cio letnie, udokumentowane doświadczenie zawodowe w księgowości,
      • posiada znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o pracownikach samorządowych.


      Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom (mile widziane):

      • doświadczenie zawodowe w pracy w sferze samorządowej;
      • znajomość pakietu Ms Office,
      • umiejętność pracy w zespole,
      • dobra organizacja pracy i samodzielność.

      Oferujemy

      Wymagane dokumenty:

      • podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
      • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
      • dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu),
      • inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-glownego-specjalisty-ds-ksiegowosci
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-glownego-specjalisty-ds-ksiegowosci,
      • Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
  • Referent/ Inspektor ds. organizacyjno-prawnych

    Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Zakres zadań wykonywanych na stanowiskach:

      • przygotowywanie obsługi kancelaryjnej dla pełnomocników procesowych ZGM w zakresie spraw sądowych prowadzonych w Zespole Organizacyjno-Prawnym,
      • prowadzenie repertorium spraw sądowych obsługiwanych w Zespole Organizacyjno-Prawnym oraz opracowywanie zestawień na podstawie informacji w nim zawartych,
      • czuwanie nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów w zakresie prowadzonych spraw w tym monitorowanie terminów prawomocności i wykonalności zapadłych orzeczeń a także przekazywanie informacji w tym zakresie innym komórkom merytorycznym,
      • przygotowywanie pism procesowych w sprawach przed sądami powszechnymi,
      • przygotowywanie odwołań od decyzji administracyjnych,
      • sporządzanie wniosków egzekucyjnych w zakresie egzekucji należności pieniężnych i niepieniężnych,
      • bieżące śledzenie zmian w przepisach prawnych w zakresie statutowej działalności ZGM oraz informowanie o tych zmianach zainteresowane komórki organizacyjne zakładu,
      • przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych oraz aktów prawa miejscowego, dotyczących statutowej działalności ZGM, udzielanie porad prawnych i konsultacji pracownikom ZGM w zakresie bieżącej działalności statutowej,
      • formułowanie pism, stanowisk, wystąpień do klientów i kontrahentów ZGM oraz urzędów, instytucji i podmiotów w zakresie bieżącej działalności statutowej.

      Wymagania

      Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):

      • posiada obywatelstwo polskie,
      • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
      • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
        z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • cieszy się nieposzlakowana opinią,
      • posiada wykształcenie wyższe prawnicze,
      • dla stanowiska referenta – posiada co najmniej roczny staż pracy, dla stanowiska inspektora - posiada co najmniej trzyletni staż pracy.


      Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom:

      • znajomość aktów prawnych:

      - ustawy z dnia 21 czerwca 2001r. (z późn. zm.) o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,

      - ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. (z późn. zm.) o własności lokali,

      - ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. (z późn. zm.) Kodeks cywilny,

      - ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. (z późn. zm.)- kodeks postępowania cywilnego,

      - ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o kosztach sądowych w sprawach cywilnych

      - ustawy z dnia 22 marca 2018 r. o komornikach sądowych,

      - ustawy z dnia 21 listopada 2008r. (z późn.zm.) o pracownikach samorządowych,

      - ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,

      - uchwały numer XXV/624/2020 Rady Miejskiej w Bielsku-Białej z dnia 17 listopada 2020 r. w sprawie przyjęcia „Zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Bielska-Białej”;

      • umiejętność pracy w zespole,
      • dobra organizacja pracy,
      • samodzielność,
      • rzetelność w wykonywaniu powierzonych zdań,
      • znajomość pakietu Ms Office,
      • mile widziane doświadczenie pracy w organach wymiaru sprawiedliwości, organach ścigania, jednostkach samorządu terytorialnego lub kancelarii prawniczej.

      Oferujemy

      Wymagane dokumenty:

      • podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
      • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
      • dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie
        o zatrudnieniu),
      • inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności, podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-referenta-inspektora-ds-organizacyjno-prawnych
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-referenta-inspektora-ds-organizacyjno-prawnych.
      • osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
  • Inspektor nadzoru inwestorskiego w Administracji Domów Mieszkalnych

    Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • starszy specjalista (senior)
    • Zakres obowiązków

      Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku

      • obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego ternu,
      • wykonywanie przeglądów rocznych wraz z wypełnieniem protokołu i bieżącą ewidencją w księgach obiektu,
      • wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów rocznych) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia),
      • prowadzenie nadzoru nad powierzonym obiektami,
      • rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców,
      • uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, jako reprezentant Gminy,
      • prowadzenie korespondencji z mieszkańcami.

      Wymagania

      Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):

      • posiada obywatelstwo polskie,
      • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
      • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • cieszy się nieposzlakowana opinią,
      • posiada wykształcenie średnie budowlane lub wyższe budowlane,
      • posiada co najmniej sześcioletni staż pracy w przypadku wykształcenia średniego lub co najmniej czteroletni staż pracy w przypadku wykształcenia wyższego,
      • posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, klimatyzacyjno-wentylacyjnych, gazowych i wodociągowych.


      Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom (mile widziane):

      • posiadanie prawa jazdy będzie dodatkowym atutem,
      • znajomość pakietu Ms Office.

      Oferujemy

      Wymagane dokumenty:

      • podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
      • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
      • dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu),
      • inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-inspektora-nadzoru-inwestorskiego-25/
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-inspektora-nadzoru-inwestorskiego-25/,
      • Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

  • Referent/ Inspektor ds. organizacyjno-prawnych

    Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Zakres zadań wykonywanych na stanowiskach:

      • przygotowywanie obsługi kancelaryjnej dla pełnomocników procesowych ZGM w zakresie spraw sądowych prowadzonych w Zespole Organizacyjno-Prawnym,
      • prowadzenie repertorium spraw sądowych obsługiwanych w Zespole Organizacyjno-Prawnym oraz opracowywanie zestawień na podstawie informacji w nim zawartych,
      • czuwanie nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów w zakresie prowadzonych spraw w tym monitorowanie terminów prawomocności i wykonalności zapadłych orzeczeń a także przekazywanie informacji w tym zakresie innym komórkom merytorycznym,
      • przygotowywanie pism procesowych w sprawach przed sądami powszechnymi,
      • przygotowywanie odwołań od decyzji administracyjnych,
      • sporządzanie wniosków egzekucyjnych w zakresie egzekucji należności pieniężnych i niepieniężnych,
      • bieżące śledzenie zmian w przepisach prawnych w zakresie statutowej działalności ZGM oraz informowanie o tych zmianach zainteresowane komórki organizacyjne zakładu,
      • przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych oraz aktów prawa miejscowego, dotyczących statutowej działalności ZGM, udzielanie porad prawnych i konsultacji pracownikom ZGM w zakresie bieżącej działalności statutowej,
      • formułowanie pism, stanowisk, wystąpień do klientów i kontrahentów ZGM oraz urzędów, instytucji i podmiotów w zakresie bieżącej działalności statutowej.

      Wymagania

      Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):

      • posiada obywatelstwo polskie,
      • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
      • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
        z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • cieszy się nieposzlakowana opinią,
      • posiada wykształcenie wyższe prawnicze,
      • dla stanowiska referenta – posiada co najmniej roczny staż pracy, dla stanowiska inspektora - posiada co najmniej trzyletni staż pracy.


      Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom:

      • znajomość aktów prawnych:

      - ustawy z dnia 21 czerwca 2001r. (z późn. zm.) o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,

      - ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. (z późn. zm.) o własności lokali,

      - ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. (z późn. zm.) Kodeks cywilny,

      - ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. (z późn. zm.)- kodeks postępowania cywilnego,

      - ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o kosztach sądowych w sprawach cywilnych

      - ustawy z dnia 22 marca 2018 r. o komornikach sądowych,

      - ustawy z dnia 21 listopada 2008r. (z późn.zm.) o pracownikach samorządowych,

      - ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,

      - uchwały numer XXV/624/2020 Rady Miejskiej w Bielsku-Białej z dnia 17 listopada 2020 r. w sprawie przyjęcia „Zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Bielska-Białej”;

      • umiejętność pracy w zespole,
      • dobra organizacja pracy,
      • samodzielność,
      • rzetelność w wykonywaniu powierzonych zdań,
      • znajomość pakietu Ms Office,
      • mile widziane doświadczenie pracy w organach wymiaru sprawiedliwości, organach ścigania, jednostkach samorządu terytorialnego lub kancelarii prawniczej.

      Oferujemy

      Wymagane dokumenty:

      • podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
      • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
      • dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie
        o zatrudnieniu),
      • inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności, podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-referenta-inspektora-ds-organizacyjno-prawnych
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-referenta-inspektora-ds-organizacyjno-prawnych.
      • osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
  • Inspektor nadzoru inwestorskiego w Administracji Domów Mieszkalnych

    Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku

      • obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego ternu,
      • wykonywanie przeglądów rocznych wraz z wypełnieniem protokołu i bieżącą ewidencją w księgach obiektu,
      • wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów rocznych) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia),
      • prowadzenie nadzoru nad powierzonym obiektami,
      • rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców,
      • uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, jako reprezentant Gminy,
      • prowadzenie korespondencji z mieszkańcami.

      Wymagania

      Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):

      • posiada obywatelstwo polskie,
      • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
      • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • cieszy się nieposzlakowana opinią,
      • posiada wykształcenie średnie budowlane lub wyższe budowlane,
      • posiada co najmniej sześcioletni staż pracy w przypadku wykształcenia średniego lub co najmniej czteroletni staż pracy w przypadku wykształcenia wyższego,
      • posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, klimatyzacyjno-wentylacyjnych, gazowych i wodociągowych.


      Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom (mile widziane):

      • posiadanie prawa jazdy będzie dodatkowym atutem,
      • znajomość pakietu Ms Office.

      Oferujemy

      Wymagane dokumenty:

      • podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
      • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
      • dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie
        o zatrudnieniu),
      • inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia )
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
        z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia ).
      • Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
  • Inspektor nadzoru inwestorskiego w Administracji Domów Mieszkalnych

    Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku

      • obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego ternu,
      • wykonywanie przeglądów rocznych wraz z wypełnieniem protokołu i bieżącą ewidencją w księgach obiektu,
      • wnioskowanie (na podstawie zapisów w protokole z przeglądów rocznych) o wykonanie remontu z podaniem orientacyjnego zakresu robót i kosztu (współpraca z komórką zamówień publicznych w zakresie przygotowywania wniosków, opracowywania przedmiarów robót do wyceny, opracowywania opisów przedmiotu zamówienia),
      • prowadzenie nadzoru nad powierzonym obiektami,
      • rozliczanie robót wykonywanych przez wykonawców,
      • uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, jako reprezentant Gminy,
      • prowadzenie korespondencji z mieszkańcami.

      Wymagania

      Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):

      • posiada obywatelstwo polskie,
      • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
      • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • cieszy się nieposzlakowana opinią,
      • posiada wykształcenie średnie budowlane lub wyższe budowlane,
      • posiada co najmniej sześcioletni staż pracy w przypadku wykształcenia średniego lub co najmniej czteroletni staż pracy w przypadku wykształcenia wyższego,
      • posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, klimatyzacyjno-wentylacyjnych, gazowych i wodociągowych.


      Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom (mile widziane):

      • posiadanie prawa jazdy będzie dodatkowym atutem,
      • znajomość pakietu Ms Office.

      Oferujemy

      Wymagane dokumenty:

      • podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
      • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
      • dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu),
      • inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-inspektora-nadzoru-inwestorskiego-23/ ,
      • podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
        z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-inspektora-nadzoru-inwestorskiego-23/.
      • Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

Pracodawcy w Bielsku-Białej i okolicy