Przedstawiciel Handlowy w branży elektrotechnicznej

Enexon Sp. z o.o.
  • Warszawa, mazowieckie

Handlowiec

Umowa o pracę

Przedstawiciel Handlowy w branży elektrotechnicznej
(Warszawa)
Jesteś skutecznym handlowcem w branży elektrotechnicznej i szukasz nowej pracy?
Jeżeli chcesz:

rozwijać swoje umiejętności,
nie być uwiązanym do biurka przy procesie sprzedaży w godzinach 8-16,
zarabiać pięciocyfrowe kwoty i pracować w ramach klarownego systemu premiowego,
mieć swobodę w ramach asortymentu, który sprzedajesz,
a także jesteś:

zaangażowany do końca,
aktywnie poszukujący nowych trendów na rynku oraz nowych klientów,
godny zaufania,
ENERGETYCZNY,
zostań Przedstawicielem Handlowym w naszej firmie Enexon Sp. z o.o.

Jesteśmy siecią dystrybucji elektrotechnicznej w Polsce z dobrze ugruntowaną pozycją na rynku. Nasze magazyny centralne obsługują wysyłki towarów do naszych klientów w całej Polsce oraz za granicą.

Działamy 30 oddziałach w całym kraju zaopatrujemy ponad 18 000 firm z branży elektrotechnicznej.

Obsługujemy m.in. segment przemysłowy, energetyczny, deweloperski.

Dysponujemy potencjałem do obsługi małych i dużych inwestycji elektrycznych w każdej branży, w tym branży OZE.

Dynamicznie rozwijamy platformę do sprzedaży e-commerce dla naszych obecnych oraz nowych klientów.

Korzystamy z wiedzy i doświadczenia światowego lidera w branży - Grupy Würth.

Do swojego zespołu w biurze handlowym w Warszawie poszukujemy skutecznego, aktywnego i ambitnego Przedstawiciela Handlowego.

Chcemy, żebyś razem z naszym oddziałem i całą firmą, stawał się pierwszym wyborem klientów przy zakupach produktów elektrycznych oraz doradztwie w tych zakupach.

Stań się z nami częścią ich biznesu!



Nasze możliwości można poznać tutaj:






Do Twoich obowiązków będzie należeć:
przygotowywanie i realizacja celów sprzedażowych,
pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (B2B) oraz utrzymywanie relacji i sprzedaży z obecnymi klientami
negocjowanie warunków współpracy z klientami,
zwiększanie udziału sprzedaży w kanale e-commerce,
współpraca z Back Office'm w zakresie przygotowywania ofert, obsługi zamówień sprzedaży oraz wystawiania dokumentów sprzedaży,
monitorowanie płatności, dostępności i wielkości linii kredytowych klientów,
monitorowanie realizacji zamówień oraz współpraca z Działem Zakupów,
przygotowanie planów i raportów z wizyt,
monitorowanie rynku oraz działań konkurencji,
dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi w firmie.


Nasze oczekiwania to:
doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
zaangażowanie w realizację powierzonych zadań,
aktywność w poszukiwaniu nowych możliwości biznesowych,
umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
samodzielność, rzetelność i profesjonalizm w działaniu,
bardzo dobra organizacja czasu pracy,
gotowość do pracy w terenie,
znajomość systemu/ów ERP,
praktyczna znajomość MS Office (Excel, Word, Outlook),
umiejętność ofertowania,
wykształcenie minimum średnie – mile widziane elektrotechniczne lub elektryczne,
znajomość branży elektrycznej,
znajomość produktów elektrycznych i nazewnictwa branżowego,
mile widziana znajomość języka angielskiego,
niezbędne prawo jazdy kategorii B.


Oferujemy szereg benefitów pozapłacowych:
dofinansowanie zajęć sportowych (Multisport),
prywatna opieka medyczna (TuZdrowie),
dodatkowe, dobrowolne ubezpieczenie na życie PZU,
laptop i telefon służbowy,
samochód służbowy,
parking dla pracowników,
dodatkowe świadczenia socjalne,
program rekomendacji pracowników,
platforma e-learningowa do nauki języków obcych eTutor.
Dodana
Wygasa (za 6 dni)

Podobne oferty pracy

Polecani pracodawcy