Specjalista Wsparcia Klienta z językiem angielskim
FIXIT SA
-
Kraków, małopolskie
Inny
Umowa o pracę
Cześć! :)
Jesteśmy ekipą, która uważa, że moc naprawy jest naprawdę niezwykła, bo dzięki temu, możemy ocalić świat. Chcemy, aby życie elektroniki trwało dłużej, co przekłada się na ratowanie planety. Dbamy o to, aby nasze ruchy były Eko i zmniejszały negatywne skutki nadprodukcji dla przyrody. Razem dążymy do naprawy nie tylko rzeczy, ale i świata. Naprawiamy różne gadżety i dostarczamy unikalne pozytywne doświadczenia klientów, a teraz szukamy kogoś, kto dołączy do naszego zespołu i będzie superbohaterem codziennego technologicznego świata.
Jakie zadania czekają na Ciebie?
- udzielanie porad i odpowiadanie na zapytania Klientów, które dotyczyć będą zdefiniowanych grup urządzeń elektrycznych lub elektroniki użytkowej,
- informowanie klientów za pośrednictwem różnych kanałów komunikacyjnych (telefon, e-mail) o przebiegu prowadzonych spraw reklamacyjnych - praca z Klientami w języku angielskim
- wsparcie techniczne na podstawowym poziomie oraz eskalacja bardziej skomplikowanych spraw do odpowiednich działów.
- obsługa wewnętrznego systemu CRM ds. reklamacji/obsługi Klientów,
- budowanie eksperckiego wizerunku firmy oraz obsługa zgłoszeń posprzedażnych Klientów,
- przekazywanie uwag oraz innowacyjnych pomysłów, które pozwolą na doskonalenie wewnętrznych procesów,
- bezpośrednia współpraca z osobami zarządzającymi obsługiwaną marką urządzeń
Jakich umiejętności oczekujemy od Ciebie?
- biegła znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację z Klientami (warunek konieczny),
- podstawowa wiedza techniczna z zakresu elektroniki, mechaniki
- komunikatywność i otwartość na potrzeby rozmówcy,
- cierpliwość, empatia i asertywność,
- zdolność do identyfikowania potrzeb Klienta,
- otwartość na poszerzanie swojej wiedzy
Co dla Ciebie mamy?
- szkolenia i support w rozwoju – od młodszego specjalisty do mistrza komunikacji
- wsparcie współpracowników
- świadczenia socjalne, dofinansowanie szkoleń i świetne benefity (Karta Multisport, karta lunchowa, prywatna opieka medyczna)
- pracę w fajnym miejscu, bo dobrze nam razem.
Jeśli chcesz być członkiem naszej ekipy, gdzie każdy dzień to nowa przygoda, podeślij nam swoje CV. Nie czekaj- z nami każdy gadżet staje się wsparciem w codziennym życiu.
Aplikuj:
Jesteśmy ekipą, która uważa, że moc naprawy jest naprawdę niezwykła, bo dzięki temu, możemy ocalić świat. Chcemy, aby życie elektroniki trwało dłużej, co przekłada się na ratowanie planety. Dbamy o to, aby nasze ruchy były Eko i zmniejszały negatywne skutki nadprodukcji dla przyrody. Razem dążymy do naprawy nie tylko rzeczy, ale i świata. Naprawiamy różne gadżety i dostarczamy unikalne pozytywne doświadczenia klientów, a teraz szukamy kogoś, kto dołączy do naszego zespołu i będzie superbohaterem codziennego technologicznego świata.
Jakie zadania czekają na Ciebie?
- udzielanie porad i odpowiadanie na zapytania Klientów, które dotyczyć będą zdefiniowanych grup urządzeń elektrycznych lub elektroniki użytkowej,
- informowanie klientów za pośrednictwem różnych kanałów komunikacyjnych (telefon, e-mail) o przebiegu prowadzonych spraw reklamacyjnych - praca z Klientami w języku angielskim
- wsparcie techniczne na podstawowym poziomie oraz eskalacja bardziej skomplikowanych spraw do odpowiednich działów.
- obsługa wewnętrznego systemu CRM ds. reklamacji/obsługi Klientów,
- budowanie eksperckiego wizerunku firmy oraz obsługa zgłoszeń posprzedażnych Klientów,
- przekazywanie uwag oraz innowacyjnych pomysłów, które pozwolą na doskonalenie wewnętrznych procesów,
- bezpośrednia współpraca z osobami zarządzającymi obsługiwaną marką urządzeń
Jakich umiejętności oczekujemy od Ciebie?
- biegła znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację z Klientami (warunek konieczny),
- podstawowa wiedza techniczna z zakresu elektroniki, mechaniki
- komunikatywność i otwartość na potrzeby rozmówcy,
- cierpliwość, empatia i asertywność,
- zdolność do identyfikowania potrzeb Klienta,
- otwartość na poszerzanie swojej wiedzy
Co dla Ciebie mamy?
- szkolenia i support w rozwoju – od młodszego specjalisty do mistrza komunikacji
- wsparcie współpracowników
- świadczenia socjalne, dofinansowanie szkoleń i świetne benefity (Karta Multisport, karta lunchowa, prywatna opieka medyczna)
- pracę w fajnym miejscu, bo dobrze nam razem.
Jeśli chcesz być członkiem naszej ekipy, gdzie każdy dzień to nowa przygoda, podeślij nam swoje CV. Nie czekaj- z nami każdy gadżet staje się wsparciem w codziennym życiu.
Aplikuj:
Dodana
Wygasa
(za 7 dni)
Praca alert - powiadomienia
Inny, Kraków
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Zielonki
-
Praca Węgrzce
-
Praca Bibice
-
Praca Pękowice
-
Praca Batowice
-
Praca Rząska
-
Praca Bosutów
-
Praca Dziekanowice
-
Praca Modlniczka
-
Praca Modlnica
-
Praca Giebułtów
-
Praca Kryspinów
-
Praca Libertów
-
Praca Tomaszowice
-
Praca Golkowice
-
Praca Balice
-
Praca Michałowice
-
Praca Wrząsowice
-
Praca Zabierzów
-
Praca Cholerzyn