Atutem Naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w Naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie, dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu – zostań współtwórcą Grupy Alumetal

Alumetal SA najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
it (informatyka) bhp / ochrona środowiska inżynieria / technologia / technika praca fizyczna budownictwo / architektura / geodezja

Oferty pracy Alumetal SA

Praca alert - powiadomienia

Firma najczęściej oferuje

  • Pakiet socjalny
  • Prywatna opieka medyczna
  • Przyjazna atmosfera
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Szkolenie stanowiskowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa Alumetal SA

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

Alumetal SA poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Profil firmy:
Alumetal SA
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Kęty
  2. Warszawa
  3. Kraków
  4. Katowice
  5. Wrocław
  6. Poznań
  7. Bielsko-Biała
  8. Nowa Sól
  9. Oświęcim
  10. Zielona Góra

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca Alumetal SA - oferty archiwalne

  • Ślusarz remontowy

    Alumetal SA
    • Kęty
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • pracownik fizyczny
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • zapewnienie ciągłości pracy maszyn, linii i innych urządzeń produkcyjnych;
      • nadzór nad ogólnym stanem technicznym oraz właściwą eksploatacją maszyn i urządzeń;
      • prowadzenie napraw, remontów oraz przeglądów maszyn i urządzeń produkcyjnych;
      • przeprowadzanie kontroli stanu technicznego maszyn, urządzeń,
      • obsługa modułu remontowego w systemie

      Wymagania

      • zapewnienie ciągłości pracy maszyn, linii i innych urządzeń produkcyjnych;
      • nadzór nad ogólnym stanem technicznym oraz właściwą eksploatacją maszyn i urządzeń;
      • prowadzenie napraw, remontów oraz przeglądów maszyn i urządzeń produkcyjnych;
      • przeprowadzanie kontroli stanu technicznego maszyn, urządzeń,

      Oferujemy

      • zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
      • szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
      • atrakcyjne warunki zatrudnienia;
      • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej PZU
      • pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą, dofinansowanie
        do wypoczynku dzieci);
      • grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.
      • spotkania integracyjne.
      • nagrody pieniężne za zgłaszanie pomysłów, usprawnień (Kaizen),
      • możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania
        z nieoprocentowanych pożyczek.
  • Specjalista ds. Ochrony Środowiska

    Alumetal SA
    • Kęty
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Stały nadzór nad realizowaniem polityki środowiskowej w zakładach Grupy Alumetal,

      • Przeprowadzanie audytów oraz raportowanie stanu w zakresie ochrony środowiska w Grupie;
      • Nadzór nad przestrzeganiem wymagań prawa w zakresie ochrony środowiska oraz wynikających z norm ISO 14001;
      • Kontrola warunków pracy w zakresie ochrony środowiska oraz składanie wniosków i aktywne uczestnictwo w celu podnoszenia standardów w tym zakresie;
      • Inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań prośrodowiskowych
      • Opracowywanie wewnętrznych zarządzeń i instrukcji oraz procedur systemowych ISO 14001;
      • Nadzór nad prowadzeniem obowiązkowych pomiarów środowiskowych zgodnie z wydanymi PZ w grupie,
      • Nadzór nad spełnianiem wymagań PZ oraz wymagań określonych w procedurach UsO,
      • Znajomość konkluzji BAT,
      • Współpraca z poszczególnymi działami, firmami zewnętrznymi oraz urzędami i instytucjami w zakresie wprowadzania ewentualnych zmian w wydanych PZ,
      • Obsługa systemu BDO,
      • Prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu ochrony środowiska,
      • Nadzór nad funkcjonowaniem wewnętrznych procedur z zakresu ochrony środowiska,
      • Nadzorowanie bieżących spraw dotyczących ochrony środowiska oraz współpraca z instytucjami i urzędami w tym zakresie;
      • Przygotowywanie niezbędnych dokumentów oraz prowadzenia sprawozdawczości w zakresie Ochrony Środowiska;
      • Ścisła współpraca z Pełnomocnikiem Zarządu ds. bezpieczeństwa i ochrony środowiska;
      • Ścisła współpraca z działem Inwestycji i Rozwoju w zakresie nowo powstających inwestycji i projektów,
      • Współpraca z pozostałymi pracownikami działu BHP i Ochrony Środowiska w zakładach w Polsce i na Węgrzech.

      Wymagania


      • wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie ochrony środowiska;
      • minimum 2 - letnie doświadczenie w firmie produkcyjnej w dziale ochrony środowiska lub doświadczenie na samodzielnym stanowisku specjalisty ds. ochrony środowiska;
      • znajomość Systemu Zarządzania ISO 14001;
      • bardzo dobra znajomość przepisów o ochronie środowiska w tym ustawy o odpadach;
      • samodzielność i własna inicjatywa w działaniu;
      • umiejętność organizacji pracy, komunikatywność;
      • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
      • znajomość środowiska BDO;
      • gotowość do częstych delegacji (2-3 razy w miesiącu);
      • prawo jazdy kat. B;
      • mile widziane doświadczenie w zakresie BHP, jednak nie jest to warunek konieczny;

        Oferujemy

        • zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

        • możliwość wprowadzania własnych inicjatyw i standardów w Grupie,

        • wsparcie zespołu i przyjazną atmosferę w dziale,

        • szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

        • rynkowe warunki zatrudnienia;

        • pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);

        • bezpłatny kurs języka angielskiego;

        • grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.

    • Kierownik ds. Realizacji Inwestycji

      Alumetal SA
      • Kęty
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • kierownik/koordynator
      • praca od zaraz
      • Zakres obowiązków

        • Sumienne realizowanie powierzonych zadań z zakresu przygotowania, realizacji uruchomienia, rozliczenia małych i dużych inwestycji;
        • Czynny udział w przygotowaniu i prowadzeniu projektów inwestycyjnych na każdym ich etapie;
        • Odpowiedzialność za realizację prowadzonych projektów inwestycyjnych zgodnie z budżetem, jakością, zakresem i harmonogramem;
        • Nadzór i koordynacja działań projektantów, wykonawców i dostawców;
        • Udział w akcjach ofertowych i negocjacjach handlowych.

        Wymagania

        Wykształcenie wyższe techniczne o profilu: elektrycznym, budowlanym lub mechanicznym;

        Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z przemysłem lub budownictwem;

        Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca swobodną komunikację – warunek konieczny;

        Praktyczna znajomość programu AutoCad oraz pakietu MS Office;

        Prawo jazdy kat. B poparte praktyką;

        Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych;

        Umiejętność czytania i rozumienia dokumentacji technicznej;

        Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej, sprawności i samodzielności w działaniu;

        Motywacja do zdobywania wiedzy i nastawienie na rozwój zawodowy w branży przemysłowej;

        Chęć rozwijania zdolności interpersonalnych, otwartość i odwaga w relacjach z innymi ludźmi;

        Zdolność analizowania i wyciągania wniosków;

        Odporność na stres;

        Umiejętność działania wielozadaniowego;

        Inicjatywy w działaniu.

        Oferujemy

        · zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

        · szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

        · pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);

        · Świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku pracownika oraz dzieci);

        · Opieka Medyczna dofinansowana przez pracodawcę;

        · Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach;

        · Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;

        · bezpłatny kurs języka angielskiego;

        · Szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

        · Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;

        · Realne możliwości awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych,

        · Przyjazna atmosfera w pracy;

        · Spotkania integracyjne.

    • Operator mieszarki

      Alumetal SA
      • Kęty
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • pracownik fizyczny
      • Zakres obowiązków

        Firma T+S Sp. z o.o., Spółka należąca do Grupy Alumetal, która prowadzi działalność w branży produkcyjnej aluminiowych stopów odlewniczych zatrudni pracownika na stanowisku:

        OPERATOR MIESZARKI

        Miejsce pracy: Kęty, woj. małopolskie

        Wymagania

        • mile widziane wykształcenie zawodowe;
        • mile widziane doświadczenie w branży przemysłowej;
        • wymagane uprawnienia do obsługi wózków widłowych
        • odpowiedzialność i dyspozycyjność pracy w systemie III-zmianowym od poniedziałku do piątku
        • motywacja do pracy.

        Oferujemy

        • stałą stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
        • atrakcyjne warunki zatrudnienia;
        • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej;
        • szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
        • atrakcyjne warunki zatrudnienia;
        • pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);
        • grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach;
        • atmosfera pracy oparta na szacunku współpracy oraz otwartości na różnorodności.
    • Kierownik ds. Realizacji Inwestycji

      Alumetal SA
      • Kęty
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • kierownik/koordynator
      • praca od zaraz
      • Zakres obowiązków

        • Sumienne realizowanie powierzonych zadań z zakresu przygotowania, realizacji uruchomienia, rozliczenia małych i dużych inwestycji;
        • Czynny udział w przygotowaniu i prowadzeniu projektów inwestycyjnych na każdym ich etapie;
        • Odpowiedzialność za realizację prowadzonych projektów inwestycyjnych zgodnie z budżetem, jakością, zakresem i harmonogramem;
        • Nadzór i koordynacja działań projektantów, wykonawców i dostawców;
        • Udział w akcjach ofertowych i negocjacjach handlowych.

        Wymagania

        Wykształcenie wyższe techniczne o profilu: elektrycznym, budowlanym lub mechanicznym;

        Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z przemysłem lub budownictwem;

        Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca swobodną komunikację – warunek konieczny;

        Praktyczna znajomość programu AutoCad oraz pakietu MS Office;

        Prawo jazdy kat. B poparte praktyką;

        Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych;

        Umiejętność czytania i rozumienia dokumentacji technicznej;

        Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej, sprawności i samodzielności w działaniu;

        Motywacja do zdobywania wiedzy i nastawienie na rozwój zawodowy w branży przemysłowej;

        Chęć rozwijania zdolności interpersonalnych, otwartość i odwaga w relacjach z innymi ludźmi;

        Zdolność analizowania i wyciągania wniosków;

        Odporność na stres;

        Umiejętność działania wielozadaniowego;

        Inicjatywy w działaniu.

        Oferujemy

        · zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

        · szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

        · pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);

        · Świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku pracownika oraz dzieci);

        · Opieka Medyczna dofinansowana przez pracodawcę;

        · Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach;

        · Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;

        · bezpłatny kurs języka angielskiego;

        · Szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

        · Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;

        · Realne możliwości awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych,

        · Przyjazna atmosfera w pracy;

        · Spotkania integracyjne.

    • Specjalista ds. Logistyki

      Alumetal SA
      • Nowa Sól
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • specjalista (mid/regular)
      • Zakres obowiązków

        • przyjmowanie i kontrola dostaw;
        • przygotowywanie dokumentacji spedycyjnej;
        • koordynowanie przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych;
        • realizacja postawionych celów dotyczących poziomu zapasów oraz terminowości dostaw;
        • planowanie, wdrażanie i kontrola działań w całym łańcuchu dostaw;
        • kontrola i optymalizacja stanów magazynowych;
        • kontakt z dostawcami oraz klientami;
        • współpraca z innymi działami firmy.

        Wymagania

        • bardzo dobra organizacja pracy;
        • doświadczenie na podobnym stanowisku;
        • wykształcenie wyższe – mile widziane;
        • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację;
        • mile widziana znajomość systemu ERP;
        • znajomość MS Office;
        • łatwość nawiązywania kontaktów oraz umiejętność pracy zespołowej.

        Oferujemy

        • zatrudnienie w ramach umowy o pracę oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
        • coroczne podwyżki wynagrodzeń, premie dodatkowe;
        • dofinansowanie posiłków w formie SmartLunch;
        • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej LUXMED (z możliwością rozszerzenia pakietu na członków rodziny);
        • pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, dofinansowanie wypoczynku pracowników „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie wypoczynku dzieci, dofinansowanie do karty sportowej Benefit Systems, zapomogi dla pracowników w trudnej sytuacji życiowej);
        • dodatkowe premie w ramach programu poleceń pracowniczych;
        • bezpłatny kurs języka angielskiego;
        • ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach.
    • Operator mieszarki

      Alumetal SA
      • Kęty
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • pracownik fizyczny
      • Zakres obowiązków

        Firma T+S Sp. z o.o., Spółka należąca do Grupy Alumetal, która prowadzi działalność w branży produkcyjnej aluminiowych stopów odlewniczych zatrudni pracownika na stanowisku:

        OPERATOR MIESZARKI

        Miejsce pracy: Kęty, woj. małopolskie

        Wymagania

        • mile widziane wykształcenie zawodowe;
        • mile widziane doświadczenie w branży przemysłowej;
        • wymagane uprawnienia do obsługi wózków widłowych
        • odpowiedzialność i dyspozycyjność pracy w systemie III-zmianowym od poniedziałku do piątku
        • motywacja do pracy.

        Oferujemy

        • stałą stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
        • atrakcyjne warunki zatrudnienia;
        • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej;
        • szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
        • atrakcyjne warunki zatrudnienia;
        • pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);
        • grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach;
        • atmosfera pracy oparta na szacunku współpracy oraz otwartości na różnorodności.
    • Asystent Kierownika Realizacji Inwestycji - płatna praktyka absolwencka

      Alumetal SA
      • Kęty
      • staż/praktyka
      • pełny etat
      • praktykant/stażysta
      • praca od zaraz
      • bez doświadczenia
      • Zakres obowiązków

        • współpraca i wspomaganie pracy Kierownika Realizacji Inwestycji;
        • aktywna współpraca ze służbami BHP i uczestniczenie w tworzeniu dokumentacji BHP;
        • uczestniczenie w analizie i weryfikacji dokumentacji budowlanej;
        • sporządzanie przedmiarów oraz obmiarów robót;
        • uczestniczenie w rozliczaniu kosztów budowy (weryfikacja protokołów przerobowych);
        • przygotowanie treści zapytań ofertowych;
        • weryfikacja ofert dostawców i wykonawców;
        • weryfikowanie wniosków materiałowych;
        • monitorowanie i raportowanie postępu robót;
        • udział w odbiorach prac budowlanych i instalacyjnych;
        • sporządzanie i archiwizacja dokumentacji fotograficznej procesu inwestycyjnego.

        Wymagania

        • wykształcenie wyższe techniczne o profilu: elektrycznym, budowlanym lub mechanicznym (absolwent lub w trakcie studiów);
        • kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań (proaktywność);
        • umiejętność pracy w zespole;
        • bardzo dobra organizacjia pracy własnej;
        • motywacja do zdobywania wiedzy i nastawienie na rozwój zawodowy w branży przemysłowej;
        • inicjatywa w działaniu.

        Oferujemy

        · pełną wyzwań pracę dla osoby odpowiedzialnej, nastawionej na realizację powierzonych zadań;

        · możliwość uzyskania doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się Grupie Kapitałowej;

        · udział w realizowanej inwestycji;

        · 3-miesięczny okres płatnej praktyki absolwenckiej z możliwością późniejszego zatrudnienia na podstawie umowy-zlecenia.

    • Kierownik ds. Realizacji Inwestycji

      Alumetal SA
      • Kęty
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • kierownik/koordynator
      • praca od zaraz
      • Zakres obowiązków

        • Sumienne realizowanie powierzonych zadań z zakresu przygotowania, realizacji uruchomienia, rozliczenia małych i dużych inwestycji;
        • Czynny udział w przygotowaniu i prowadzeniu projektów inwestycyjnych na każdym ich etapie;
        • Odpowiedzialność za realizację prowadzonych projektów inwestycyjnych zgodnie z budżetem, jakością, zakresem i harmonogramem;
        • Nadzór i koordynacja działań projektantów, wykonawców i dostawców;
        • Udział w akcjach ofertowych i negocjacjach handlowych.

        Wymagania

        Wykształcenie wyższe techniczne o profilu: elektrycznym, budowlanym lub mechanicznym;

        Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z przemysłem lub budownictwem;

        Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca swobodną komunikację – warunek konieczny;

        Praktyczna znajomość programu AutoCad oraz pakietu MS Office;

        Prawo jazdy kat. B poparte praktyką;

        Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych;

        Umiejętność czytania i rozumienia dokumentacji technicznej;

        Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej, sprawności i samodzielności w działaniu;

        Motywacja do zdobywania wiedzy i nastawienie na rozwój zawodowy w branży przemysłowej;

        Chęć rozwijania zdolności interpersonalnych, otwartość i odwaga w relacjach z innymi ludźmi;

        Zdolność analizowania i wyciągania wniosków;

        Odporność na stres;

        Umiejętność działania wielozadaniowego;

        Inicjatywy w działaniu.

        Oferujemy

        · zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

        · szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

        · pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);

        · Świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku pracownika oraz dzieci);

        · Opieka Medyczna dofinansowana przez pracodawcę;

        · Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach;

        · Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;

        · bezpłatny kurs języka angielskiego;

        · Szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

        · Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;

        · Realne możliwości awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych,

        · Przyjazna atmosfera w pracy;

        · Spotkania integracyjne.

    • Automatyk

      Alumetal SA
      • Gorzyce
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • specjalista (mid/regular)
      • Zakres obowiązków

        Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie

        • utrzymanie w optymalnej sprawności technicznej sprzętu (również transportowego) oraz instalacji na terenie zakładu;

        • zapobieganie awariom urządzeń i przestojom maszyn;

        • bieżące usuwanie usterek oraz planowe działania konserwacyjne, pod względem eklektycznym maszyn i urządzeń;

        • nadzór, kontrola i koordynacja prac pracowników służb utrzymania ruchu w Spółce,

          w celu sprawnego i terminowego dokonywania napraw, remontów i konserwacji;

        • prowadzenie właściwej gospodarki narzędziami, aparaturą i wyposażeniem elektryków;

        • nadzór nad stanem technicznym oraz właściwą eksploatacją maszyn, urządzeń.

        • sprawne i terminowego dokonywania napraw, remontów i konserwacji;

        • wdrażanie przedsięwzięć modernizacyjno-remontowych mających na celu poprawę jakości, rozszerzenie asortymentu produkcji, zwiększenie wydajności produkcji oraz minimalizację kosztów;

        Wymagania

        Od osób ubiegających się o ww. stanowisko oczekujemy:

        • wykształcenia średniego (preferowane średnie techniczne)lub wyższe kierunkowe;

        • doświadczenia w pracy w dziale Utrzymania Ruchu na stanowisku Elektronik/Automatyk w firmie o profilu produkcyjnym;

        • uprawnień SEP powyżej 1kV ;

        • praktycznej znajomości sterowników PLC Siemens S7 (diagnostyka usterek w oparciu o programowanie SIMATIC Manager oraz PCS7);

        • praktycznej umiejętności analizowania programów PLC w w/w językach programowania, oraz dokonywania zmian w maszynach;

        • umiejętności programowania paneli operatorskich Siemens;

        • umiejętności czytania dokumentacji technicznej maszyn i urządzeń;

        • znajomości budowy maszyn;

        • dobrej organizacji czasu pracy i zdolności manualnych;

        • dyspozycyjności, zaangażowania i odpowiedzialności.

        Umiejętności stanowiące dodatkowy atut:

        • znajomość języka angielskiego

        • znajomość paneli Siemens Touch Panel oraz oprogramowania WinCC / WinCC Flexible;

        • znajomość przemienników częstotliwości Siemens / Danfoss / LG / Schneider/ ABB,(diagnostyka usterek, konfiguracja oraz uruchomienie);

        • znajomość języka programowania SCL – Structured Control Language, STL- Statement List, LAD – Ladder;

        • znajomość programu AUTOCAD;

        Oferujemy

        Proponujemy:

        • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

        • Przyjazną atmosferę w pracy;

        • Spotkania integracyjne;

        • Atrakcyjne wynagrodzenie;

        • Premiowy Program Poleceń Pracowniczych,

        • Nagrody pieniężne za zgłaszanie pomysłów, usprawnień (Kaizen),

        • Program losowania atrakcyjnych nagród dla pracowników za spełnienie założeń wydajnościowych;

        • Świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku pracownika oraz dzieci);

        • Ubezpieczenie grupowe dofinansowane przez pracodawcę;

        • Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;

        • Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;

        • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy;

        • Realne możliwości awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych;

        • Niezbędne narzędzia do pracy oraz odzież roboczą.

    • Automatyk

      Alumetal SA
      • Kęty
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • specjalista (mid/regular)
      • praca od zaraz
      • Zakres obowiązków

        • nadzór nad stanem technicznym oraz właściwą eksploatacją maszyn, urządzeń;
        • montaż i obsługa aparatury regulacyjnej, pomiarowej, pneumatyki i automatyki przemysłowej, dokonywanie napraw, remontów i konserwacji;
        • nadzorowanie prawidłowej eksploatacji przyrządów pomiarowych;
        • wdrażanie przedsięwzięć modernizacyjno-remontowych mających na celu poprawę jakości, rozszerzenie asortymentu produkcji, zwiększenie wydajności produkcji oraz minimalizację kosztów;
        • bieżące usuwanie usterek oraz planowanie działań konserwacyjnych;
        • obsługa działań profilaktycznych i zadań roboczych w systemie ERP (IFS)

        Wymagania

        • wykształcenie średnie techniczne lub wyższe o profilu elektronika/automatyka/robotyka;
        • uprawnienia SEP minimum do 1kV;
        • znajomość sterowników PLC Siemens S7 (diagnostyka usterek w oparciu o programowanie SIMATIC Manager oraz PCS7);
        • umiejętność czytania dokumentacji technicznej maszyn i urządzeń;
        • mile widziana umiejętność programowania paneli operatorskich Siemens;
        • znajomość budowy maszyn;
        • dyspozycyjność, zaangażowanie i odpowiedzialność;
        • komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

        Oferujemy

        • zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
        • szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
        • atrakcyjne warunki zatrudnienia;
        • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej PZU
        • pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą, dofinansowanie do wypoczynku dzieci);
        • bezpłatny kurs języka angielskiego
        • grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach;
        • przyjazną atmosferę w pracy;
        • spotkania integracyjne;
        • nagrody pieniężne za zgłaszanie pomysłów, usprawnień (Kaizen)
        • możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;
        • Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;
    • Automatyk

      Alumetal SA
      • Nowa Sól
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • specjalista (mid/regular)
      • Zakres obowiązków

        · nadzór nad stanem technicznym oraz właściwą eksploatacją maszyn, urządzeń i obiektów budowlanych;

        · montaż i obsługa aparatury regulacyjnej, pomiarowej, pneumatyki i automatyki przemysłowej, dokonywanie napraw, remontów i konserwacji;

        · nadzorowanie prawidłowej eksploatacji przyrządów pomiarowych;

        · wdrażanie przedsięwzięć modernizacyjno-remontowych mających na celu poprawę jakości, rozszerzenie asortymentu produkcji, zwiększenie wydajności produkcji oraz minimalizację kosztów.

        Wymagania

        · wykształcenie średnie techniczne lub wyższe o profilu elektronika/automatyka/robotyka;

        · minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku elektronik/automatyk;

        · uprawnienia SEP minimum do 1kV;

        · znajomość sterowników PLC Siemens S7 (diagnostyka usterek w oparciu o programowanie SIMATIC Manager oraz PCS7);

        · umiejętność czytania dokumentacji technicznej maszyn i urządzeń;

        · mile widziana umiejętność programowania paneli operatorskich Siemens;

        · znajomość budowy maszyn;

        · dyspozycyjność, zaangażowanie i odpowiedzialność;

        · komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

        Oferujemy

        · zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

        · szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

        · atrakcyjne warunki zatrudnienia;

        · dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej LUXMED

        · pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do karty sportowej, pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);

        · bezpłatny kurs języka angielskiego;

        · grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.

    • Inżynier Materiałowy - Metalurg

      Alumetal SA
      • Kęty
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • specjalista (mid/regular)
      • praca od zaraz
      • Zakres obowiązków

        · prowadzenie prac rozwojowych mających na celu identyfikację możliwości wykorzystania nowych stopów odlewniczych;

        · dobór materiałów i procesów dla nowych produktów;

        · modyfikowanie obecnie stosowanych materiałów i procesów w celu poprawy wydajności, efektywności i trwałości produktu;

        · badanie materiałów w celu oceny ich odporności na zużycie, tarcie, temperaturę oraz korozję;

        · wspieranie produkcji i działu zakupów/zaopatrzenia w zakresie wiedzy technicznej dotyczącej materiałów i procesów;

        · analizowanie składu chemicznego i mikrostruktury materiałów w celu identyfikacji defektów;

        · obsługa technologiczna jednostek piecowych: przygotowanie i nadzór nad procesem produkcyjnym;

        · opracowywanie technicznych norm;

        · przygotowanie potrzeb surowcowych i materiałowych;

        · wskaźnikowanie i opisywanie procesów produkcyjnych;

        · opracowywanie i analizowanie wskaźników produkcji;

        · projektowanie i wprowadzanie usprawnień w procesie produkcji;

        · przygotowanie i prowadzenie dokumentacji technicznej;

        · udział w projektach badawczo-rozwojowych;

        · śledzenie postępu technicznego/technologicznego i wdrażanie innowacji.

        Wymagania

        · wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: inżynieria materiałowa, metalurgia, inżyniera mechaniczna, inżyniera przemysłowa, technologia chemiczna;

        · wiedza z zakresu metalurgii, inżynierii materiałowej lub odlewnictwa;

        · predyspozycje osobowościowe do: pracy zespołowej, pracy analitycznej i planistycznej;

        · samokształcenia oraz osiągania wyznaczonych celów

        · minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku;

        · mile widziane doświadczenie w automotive;

        · znajomość techniki i technologii procesów metalurgicznych;

        · znajomość podstaw organizacji pracy, znajomość systemów zarządzania jakością;

        · umiejętność nieszablonowego myślenia oraz szybkiego rozwiązywania problemów;

        · znajomość metodologii rozwiązywania problemów (8D, 5 WHY, FISH BONE, FMEA itp.);

        · znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word, Power Point);

        · umiejętność czytania rysunku technicznego;

        · mile widziana znajomość programu AutoCAD;

        · bardzo dobra znajomość języka angielskiego;

        · gotowość do odbywania podróży służbowych.

        Oferujemy

        · zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

        · dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej;

        · szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

        · atrakcyjne warunki zatrudnienia;

        · pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);

        · bezpłatny kurs języka angielskiego;

        · grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.

    • Operator mieszarki

      Alumetal SA
      • Kęty
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • pracownik fizyczny
      • Zakres obowiązków

        Firma T+S Sp. z o.o., Spółka należąca do Grupy Alumetal, która prowadzi działalność w branży produkcyjnej aluminiowych stopów odlewniczych zatrudni pracownika na stanowisku:

        OPERATOR MIESZARKI

        Miejsce pracy: Kęty, woj. małopolskie

        Wymagania

        • mile widziane wykształcenie zawodowe;
        • mile widziane doświadczenie w branży przemysłowej;
        • wymagane uprawnienia do obsługi wózków widłowych
        • odpowiedzialność i dyspozycyjność pracy w systemie III-zmianowym od poniedziałku do piątku
        • motywacja do pracy.

        Oferujemy

        • stałą stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
        • atrakcyjne warunki zatrudnienia;
        • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej;
        • szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
        • atrakcyjne warunki zatrudnienia;
        • pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);
        • grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach;
        • atmosfera pracy oparta na szacunku współpracy oraz otwartości na różnorodności.
    • Specjalista ds. usług Chmurowych Microsoft

      Alumetal SA
      • Kęty
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • specjalista (mid/regular)
      • Zakres obowiązków

        · definiowanie i doskonalenie standardów i procesów operacyjnych platformy chmurowej

        · automatyzacja istniejących procesów

        · zarządzanie platformą chmurową

        · doradztwo techniczne z użytkownikami biznesowymi w chmurze

        · wykorzystanie metodologii DevOps

        Wymagania

        · wykształcenie wyższe techniczne (profil informatyczny lub pokrewny);

        · obowiązkowe jest cenne doświadczenie w pracy z infrastrukturą technologii IT Cloud - najlepiej z Azure i/lub AWS;

        · znajomość dobrych praktyk w obszarze rozwiązań hybrydowych;

        · praktyczne doświadczenie w konfiguracji infrastruktury Microsoft Azure (najlepiej w obsłudze);

        · dobra umiejętność pisania skryptów w języku skryptowym (najlepiej Powershell);

        · biegła znajomość języka angielskiego;

        · umiejętność analitycznego myślenia;

        · umiejętność pracy w międzynarodowym zespole;;

        · nastawienie zorientowane na wynik;

        · silne zdolności rozwiązywania problemów.

        Oferujemy

        · zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

        · szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

        · pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);

        · Świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku pracownika oraz dzieci);

        · Opieka Medyczna dofinansowana przez pracodawcę;

        · Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach;

        · Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;

        · bezpłatny kurs języka angielskiego;

        · Szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

        · Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;

        · Realne możliwości awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych,

        · Przyjazna atmosfera w pracy;

        · Spotkania integracyjne.

    • Operator linii Properzi

      Alumetal SA
      • Gorzyce
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • pracownik fizyczny
      • praca od zaraz
      • Zakres obowiązków

        Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:



        - Przygotowanie urządzenia do odlewania i prowadzenie procesu odlewania drutu.

        - Nadzorowaniem poziomu metalu w rynnach i zalewaku,

        - Czyszczenie urządzenia po zakończeniu odlewania.

        - Pomiary temperatury metalu.

        - Czyszczenie urządzenia po zakończeniu odlewania.

        - Sprawdzenie linii properzi przed rozruchem.

        - Nadzorowanie procesu cięcia materiału, walcowania oraz zwijania drutu.

        - Spinanie nawiniętej szpuli drutu taśmą za pomocą maszynki spinającej oraz zdejmowanie szpuli ze zwijarki.

        - Przygotowanie zwijarki do ponownego zwijania oraz opisywanie zwiniętego materiału

        - Nadzorowanie zwijania, zdejmowanie szpuli ze zwijarki za pomocą suwnicy oraz odłożenie szpuli w wyznaczone miejsce, a także nadzorowanie zwijania.

        - Odwożenie za pomocą wózka widłowego zwojów w miejsce składowania

        - Czyszczenie formy koła odlewniczego linii Properzi.

        Wymagania

        Od osób ubiegających się o ww. stanowisko oczekujemy:



        -wykształcenia zawodowego

        -dobrej organizacji czasu pracy;

        -gotowości do pracy w systemie 3-zmianowym (pon. - pt.);

        -zdolności manualnych;

        -motywacji i chęci do pracy;

        -umiejętności pracy w zespole.

        Oferujemy

        • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

        • Przyjazną atmosferę w pracy;

        • Spotkania integracyjne;

        • Atrakcyjne wynagrodzenie;

        • Premiowy Program Poleceń Pracowniczych,

        • Nagrody pieniężne za zgłaszanie pomysłów, usprawnień (Kaizen),

        • Program losowania atrakcyjnych nagród dla pracowników za spełnienie założeń wydajnościowych;

        • Świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku pracownika oraz dzieci);

        • Ubezpieczenie grupowe dofinansowane przez pracodawcę;

        • Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;

        • Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;

        • Możliwość uzyskania uprawnień (np.: operator wózków jezdniowych, operator suwnic sterowanych z poziomu roboczego, operator żurawia stacjonarnego, uprawnienia SEP, itp.);

        • Realne możliwości awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych;

        • Niezbędne narzędzia do pracy oraz odzież roboczą.

    • Magazynier

      Alumetal SA
      • Gorzyce
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • pracownik fizyczny
      • praca od zaraz
      • Zakres obowiązków

        • Przewóz materiału z hali produkcyjnej na Magazyn Wyrobów Gotowych (MWG).
        • Ważenie oraz właściwe przygotowanie ładunku do transportu.
        • Dbanie o stan techniczny pojazdów oraz narzędzi .
        • Wypełnianie na bieżąco książki pojazdów.
        • Załadunek towaru zgodnie w warunkami technicznymi i wymogami Klienta.
        • Właściwe magazynowanie towaru w obszarze MWG.
        • Rozładunki surowców czystych.
        • Rozładunki i załadunki towarów z Magazynu Technicznego
        • Wydawanie surowców czystych – przesunięcia między umiejscowieniami.
        • Wprowadzanie danych do systemu IFS.
        • Przygotowywanie codziennych raportów stanu MWG

        Wymagania

        • min. wykształcenia zawodowego;
        • uprawnienia UDT – wózek widłowy;
        • dobrej organizacji czasu pracy;
        • gotowości do pracy w systemie 4-brygadowym;
        • zdolności manualnych;
        • motywacji i chęci do pracy;
        • umiejętności pracy w zespole:
        • oferta pracy zarówno dla mężczyzn jak i kobiet z uprawnieniami UDT.

        Oferujemy

        • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

        • Przyjazną atmosferę w pracy;

        • Spotkania integracyjne;

        • Atrakcyjne wynagrodzenie;

        • Premiowy Program Poleceń Pracowniczych,

        • Nagrody pieniężne za zgłaszanie pomysłów, usprawnień (Kaizen),

        • Program losowania atrakcyjnych nagród dla pracowników za spełnienie założeń wydajnościowych;

        • Świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku pracownika oraz dzieci);

        • Ubezpieczenie grupowe dofinansowane przez pracodawcę;

        • Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;

        • Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;

        • Możliwość uzyskania uprawnień (np.: operator wózków jezdniowych, operator suwnic sterowanych z poziomu roboczego, operator żurawia stacjonarnego, uprawnienia SEP, itp.);

        • Realne możliwości awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych;

        • Niezbędne narzędzia do pracy oraz odzież roboczą.

    • Operator linii Properzi

      Alumetal SA
      • Gorzyce
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • pracownik fizyczny
      • praca od zaraz
      • Zakres obowiązków

        Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:



        - Przygotowanie urządzenia do odlewania i prowadzenie procesu odlewania drutu.

        - Nadzorowaniem poziomu metalu w rynnach i zalewaku,

        - Czyszczenie urządzenia po zakończeniu odlewania.

        - Pomiary temperatury metalu.

        - Czyszczenie urządzenia po zakończeniu odlewania.

        - Sprawdzenie linii properzi przed rozruchem.

        - Nadzorowanie procesu cięcia materiału, walcowania oraz zwijania drutu.

        - Spinanie nawiniętej szpuli drutu taśmą za pomocą maszynki spinającej oraz zdejmowanie szpuli ze zwijarki.

        - Przygotowanie zwijarki do ponownego zwijania oraz opisywanie zwiniętego materiału

        - Nadzorowanie zwijania, zdejmowanie szpuli ze zwijarki za pomocą suwnicy oraz odłożenie szpuli w wyznaczone miejsce, a także nadzorowanie zwijania.

        - Odwożenie za pomocą wózka widłowego zwojów w miejsce składowania

        - Czyszczenie formy koła odlewniczego linii Properzi.

        Wymagania

        Od osób ubiegających się o ww. stanowisko oczekujemy:



        -wykształcenia zawodowego

        -dobrej organizacji czasu pracy;

        -gotowości do pracy w systemie 3-zmianowym (pon. - pt.);

        -zdolności manualnych;

        -motywacji i chęci do pracy;

        -umiejętności pracy w zespole.

        Oferujemy

        • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

        • Przyjazną atmosferę w pracy;

        • Spotkania integracyjne;

        • Atrakcyjne wynagrodzenie;

        • Premiowy Program Poleceń Pracowniczych,

        • Nagrody pieniężne za zgłaszanie pomysłów, usprawnień (Kaizen),

        • Program losowania atrakcyjnych nagród dla pracowników za spełnienie założeń wydajnościowych;

        • Świadczenia finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki mikołajkowe dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku pracownika oraz dzieci);

        • Ubezpieczenie grupowe dofinansowane przez pracodawcę;

        • Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy zapomogowo-pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek;

        • Konkursy plastyczne dla dzieci z atrakcyjnymi nagrodami;

        • Możliwość uzyskania uprawnień (np.: operator wózków jezdniowych, operator suwnic sterowanych z poziomu roboczego, operator żurawia stacjonarnego, uprawnienia SEP, itp.);

        • Realne możliwości awansu poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych;

        • Niezbędne narzędzia do pracy oraz odzież roboczą.

    • Specjalista ds. Ochrony Środowiska

      Alumetal SA
      • Kęty
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • specjalista (mid/regular)
      • praca od zaraz
      • Zakres obowiązków

        • Stały nadzór nad realizowaniem polityki środowiskowej w zakładach Grupy Alumetal,
        • Przeprowadzanie audytów oraz raportowanie stanu w zakresie ochrony środowiska w Grupie;
        • Nadzór nad przestrzeganiem wymagań prawa w zakresie ochrony środowiska oraz wynikających z norm ISO 14001;
        • Kontrola warunków pracy w zakresie ochrony środowiska oraz składanie wniosków i aktywne uczestnictwo w celu podnoszenia standardów w tym zakresie;
        • Inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań prośrodowiskowych
        • Opracowywanie wewnętrznych zarządzeń i instrukcji oraz procedur systemowych ISO 14001;
        • Nadzór nad prowadzeniem obowiązkowych pomiarów środowiskowych zgodnie z wydanymi PZ w grupie,
        • Nadzór nad spełnianiem wymagań PZ oraz wymagań określonych w procedurach UsO,
        • Znajomość konkluzji BAT,
        • Współpraca z poszczególnymi działami, firmami zewnętrznymi oraz urzędami i instytucjami w zakresie wprowadzania ewentualnych zmian w wydanych PZ,
        • Obsługa systemu BDO,
        • Prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu ochrony środowiska,
        • Nadzór nad funkcjonowaniem wewnętrznych procedur z zakresu ochrony środowiska,
        • Nadzorowanie bieżących spraw dotyczących ochrony środowiska oraz współpraca z instytucjami i urzędami w tym zakresie;
        • Przygotowywanie niezbędnych dokumentów oraz prowadzenia sprawozdawczości w zakresie Ochrony Środowiska;
        • Ścisła współpraca z Pełnomocnikiem Zarządu ds. bezpieczeństwa i ochrony środowiska;
        • Ścisła współpraca z działem Inwestycji i Rozwoju w zakresie nowo powstających inwestycji i projektów,
        • Współpraca z pozostałymi pracownikami działu BHP i Ochrony Środowiska w zakładach w Polsce i na Węgrzech.

        Wymagania

        • wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie ochrony środowiska;
        • minimum 2 - letnie doświadczenie w firmie produkcyjnej w dziale ochrony środowiska lub doświadczenie na samodzielnym stanowisku specjalisty ds. ochrony środowiska;
        • znajomość Systemu Zarządzania ISO 14001;
        • bardzo dobra znajomość przepisów o ochronie środowiska w tym ustawy o odpadach;
        • samodzielność i własna inicjatywa w działaniu w zakresie proponowania zmian, nowych rozwiązań itp.
        • umiejętność organizacji pracy, komunikatywność;
        • znajomość środowiska BDO;
        • znajomość przepisów dotyczących transgranicznego przekazywania odpadów;
        • znajomość przepisów odnoszących się do różnych obowiązków sprawozdawczych, m.in. BDO, KOBIZE, GUS, PRTR,
        • prawo jazdy kat. B;
        • mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
        • mile widziane doświadczenie w zakresie BHP, jednak nie jest to warunek konieczny;

        Oferujemy

        • zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;

        • możliwość wprowadzania własnych inicjatyw i standardów w Grupie,

        • wsparcie zespołu i przyjazną atmosferę w dziale,

        • szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;

        • rynkowe warunki zatrudnienia;

        • pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);

        • bezpłatny kurs języka angielskiego;

        • grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.

    • Specjalista ds. BHP i Ochrony Środowiska

      Alumetal SA
      • Kęty
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • specjalista (mid/regular)
      • Zakres obowiązków

        • realizacja obowiązków służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Służby Bezpieczeństwa i Higieny Pracy;
        • realizowanie polityki środowiskowej oraz bezpieczeństwa pracy na terenie zakładu produkcyjnego;
        • codzienne raportowanie stanu bezpieczeństwa oraz w zakresie ochrony środowiska;
        • nadzór nad przestrzeganiem wymagań prawa w zakresie bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska oraz wynikających z norm ISO 14001 i 45001;
        • kontrola warunków pracy, składanie wniosków i aktywne uczestnictwo w celu podnoszenia standardów bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska;
        • inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań motywujących pracowników do bezpiecznych zachowań;
        • opracowywanie wewnętrznych zarządzeń i instrukcji BHP oraz procedur systemowych ISO 14001 i 45001;
        • analiza incydentów i zdarzeń w pracy;
        • prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu BHP: instruktaż ogólny, szkolenia prewencyjne, powypadkowe;
        • udział w ocenie ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy;
        • organizacja szkoleń podnoszących kwalifikacje pracowników;·
        • nadzorowanie bieżących spraw dotyczących ochrony środowiska oraz współpraca z instytucjami i urzędami w tym zakresie;
        • przygotowywanie niezbędnych dokumentów oraz prowadzenia sprawozdawczości w zakresie Ochrony Środowiska;
        • ścisła współpraca z Pełnomocnikiem Zarządu ds. bezpieczeństwa i ochrony środowiska;
        • współpraca z członkami zespołu specjalistów ds. BHP w pozostałych zakładach w Polsce i na Węgrzech.

        Wymagania

        • wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa pracy i higieny pracy;
        • minimum 2 - letnie doświadczenie w dziale BHP w firmie produkcyjnej;
        • znajomość Systemów Zarządzania ISO 14001 i 45001;
        • bardzo dobra znajomość przepisów BHP i ochrony środowiska;
        • samodzielność i własna inicjatywa w działaniu;
        • umiejętność organizacji pracy, komunikatywność i samodzielność;
        • znajomość środowiska BDO w celu prowadzenia ewidencji odpadów;
        • prawo jazdy kat. B;
        • posiadanie uprawnień inspektora ochrony ppoż. będzie dodatkowym atutem;
        • mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

        Oferujemy

        • zatrudnienie oraz możliwość rozwoju zawodowego w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
        • szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe;
        • rynkowe warunki zatrudnienia;
        • pakiet socjalny (m.in. pieniężne świadczenia świąteczne, wczasy pod gruszą);
        • bezpłatny kurs języka angielskiego;
        • grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.