Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 11.03.2025

Młodszy specjalista ds. administrowania nieruchomościami

Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
  • Tarnów, małopolskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • praca administracyjno-biurowa, siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji,
  • praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca koncentracji i dokładności,
  • na stanowisku występuje oświetlenie sztuczne, sufitowe górne oraz naturalne dzienne - okna,
  • narzędzia pracy: komputer, drukarka, telefon, kserokopiarka, niszczarka.

  • prowadzi sprawy eksploatacyjne, remontowe i inwestycyjne
  • prowadzi sprawy w zakresie gospodarki nieruchomościami KAS w województwie
  • prowadzi sprawy związane z wykonywaniem obowiązków wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w zakresie przeglądów budynków i urządzeń
  • zapewnia ochronę osób i mienia Izby i urzędów (sprawuje nadzór nad realizacją umowy na ochronę osób i mienia Izby i urzędów)
  • archiwizuje dokumenty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub do 1 roku w danym obszarze
  • Znajomość zagadnień: Ustawa z 16.11.2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej, Ustawa z 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa z 7.07.1994 r. Prawo budowlane, Ustawa z 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami, Ustawa z 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Ustawa z 23.04.1964 r. Kodeks cywilny, Rozporządzenia wykonawcze do ustawy Prawo budowlane wydawane, które szczegółowo określają wymagania techniczne, warunki techniczne oraz inne kwestie związane z budownictwem, Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niewykonywanie pracy w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (t.j. Dz.U. z 2020, poz. 2141) ani niewspółpracowanie ze wskazanymi organami bezpieczeństwa państwa
  • Konieczny jest otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe o profilu technicznym
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w danym obszarze lub powyżej 4 lat w administracji
  • Umiejętność dokonywania analizy dostępnych informacji i podejmowania na jej podstawie decyzji
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawnych
  • Umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji)
  • Umiejętność redagowania pism

Oferujemy

  • stabilna praca na podstawie umowy o pracę,
  • wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w ogłoszniu stanowisku nie mniej niż 6500,00 zł. brutto,
  • dodatek za wieloletnią pracę od 5 do 20% wynagordzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
  • nagrody jubileuszowe,
  • ruchomy czas pracy,
  • pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, pożyczki pracownicze,
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie oraz skorzystania z pakietów opieki medycznej,
  • dofinansowanie do zakupów okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze,
  • otwartą i przyjazną atmosfere w pracy.

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 11.03.2025

Polecani pracodawcy