Referent ds. identyfikacji i weryfikacji poprawności rejestracji podatników

Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
  • Kraków, małopolskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • praca administracyjno-biurowa, siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji,
  • praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca koncentracji i dokładności,
  • obsługa klienta zewnętrznego oraz obsługa za pomocą Systemu teleinformatycznego- multikanałowa obsługa klienta (eMCeK),
  • na stanowisku występuje oświetlenie sztuczne, sufitowe górne oraz naturalne dzienne - okna,
  • narzędzia pracy: komputer, drukarka, telefon, kserokopiarka, niszczarka,
  • praca w terenie.

  • prowadzi ewidencję podatników i płatników
  • udziela pisemne informacje podmiotom uprawnionym w zakresie właściwości komórki
  • gromadzi, przechowuje i aktualizuje dokumentację związaną z nadaniem NIP
  • udostępnia NIP organom prowadzącym urzędowe rejestry na podstawie odrębnych przepisów, na ich wniosek zawierający dane niezbędne do identyfikacji podmiotu za pośrednictwem e-PUAP lub innych środków komunikacji elektronicznej
  • udostępnia dane zgromadzone w CRP KEP podmiotom uprawnionym
  • wydaje zaświadczenia o nadaniu NIP i informacji o nadanym NIP

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Znajomość zagadnień podatkowych, w tym: Ustawa o Krajowej Administracji Skarbowej, Ordynacja podatkowa, Ustawa o podatku od towarów i usług, Ustawa o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niewykonywanie pracy w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (t.j. Dz.U. z 2020, poz. 2141) ani niewspółpracowanie ze wskazanymi organami bezpieczeństwa państwa
  • Konieczny jest otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe prawnicze, ekonomiczne, administracyjne lub zakresu organizacji izarządzania
  • co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • Umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji)
  • Umiejętność redagowania pism
  • Przeszkolenie z obsługi aplikacji użytkowych, adekwatnych do wykonywania zadań na danym stanowiku pracy

Oferujemy

  • stabilna praca na podstawie umowy o pracę,
  • wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w ogłoszniu stanowisku nie mniej niż 6500,00 zł. brutto,
  • dodatek za wieloletnią pracę od 5 do 20% wynagordzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
  • nagrody jubileuszowe,
  • ruchomy czas pracy,
  • pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, pożyczki pracownicze,
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie oraz skorzystania z pakietów opieki medycznej,
  • dofinansowanie do zakupów okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze,
  • otwartą i przyjazną atmosfere w pracy.
Dodana
Wygasa (dzisiaj)

Polecani pracodawcy