• Oborniki, wielkopolskie pow. obornicki

Administrator nieruchomości

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na okres próbny

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne, kierunek: budowlane
  • Zawody: Administrator nieruchomości (wymagany staż - lata: 3)
  • Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B,Znajomość pakietu MS Office,Komunikatywność,Dobra organizacja pracy,umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne),Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Inne wymagania: - wykształcenie - min. średnie techniczne budowlane lub pokrewne branżowe odpowiednie do pełnionej funkcji
    - co najmniej 3 letni staż pracy na podobnym stanowisku
    - uprawnienia budowlane
    - mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie administrowania nieruchomości
    - umiejętność czytania map, dokumentacji technicznej i kosztorysowej
    - umiejętność rozmowy z tzw. trudnym klientem
    - chęć poszerzania wiedzy

    - wymagany własny samochód

    - dokumenty aplikacyjne przesyłać można na podany adres e-mail : zarzad@smoborniki.pl


    miejsce wykonywania pracy: Oborniki, godziny pracy: 7.30-15.30 poniedziałki, 7-15 wtoreki - piątek, okres próbny 3 miesiące z możliwością dalszego zatrudnienia
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 6 500 do 8 500 PLN
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (za 18 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Polecani pracodawcy