OBORNICKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa nieruchomości

Oferty pracy OBORNICKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA

Praca alert - powiadomienia

  • Administrator

    OBORNICKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
    • Oborniki
    • umowa o pracę
    Dodana

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

OBORNICKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca OBORNICKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - oferty archiwalne

  • Starszy referent ds. techniczno-administracyjnych

    OBORNICKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
    • Oborniki
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      -przyjmowanie i załatwianie zgłoszeń od mieszkańców
      -prowadzenie rejestru zgłoszeń usterek technicznych dla osiedli oraz wspólnot
      -prowadzenie dokumentów odczytu liczników wody i ciepła
      -prowadzenie ewidencji odzieży roboczej
      -prowadzenie wpisów w księgach obiektów budowlanych dla osiedli i wspólnot
      -ustawianie terminów przeglądów technicznych i budowlanych dla osiedli i wspólnot
      -prowadzenie kartotek na poszczególne budynki, lokale mieszkaniowe i użytkowe osiedli i wspólnot

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Uprawnienia: Komunikatywność, Obsługa korespondencji, Obsługa komputera, obsługa komputera Word, Excel, Office, Obsługa kserokopiarki
      • Inne wymagania: - wykształcenie średnie kierunkowe lub wyższe kierunkowe (administracja) - minimum 2 lata stażu pracy na stanowisku pracownika biurowego - znajomość prawa budowlanego

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 300 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Starszy referent ds. administracji

    OBORNICKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
    • Oborniki
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - prowadzenie kancelarii Spółdzielni w zakresie korespondencji
      - zaopatrywanie komórek organizacyjnych w materiały biurowe
      - zapewnienie sprawnej organizacji w zakresie przyjmowania interesantów
      - prowadzenie ewidencji: umów, wydawanej odzieży ochronnej oraz środków czystości,
      - prowadzenie ewidencji: ilościowo - wartościowej przedmiotów trwałych
      - prowadzenie spraw samorządowych

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Uprawnienia: Obsługa komputera, Obsługa korespondencji, obsługa komputera Word, Excel, Office
      • Inne wymagania: - minimum 2 lata stażu pracy na stanowisku pracownika biurowego

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 300 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną