Zastępca naczelnika wydziału ds. obsługi techniczno – eksploatacyjnej i transportu

Komenda Miejska Policji w Nowym Sączu
  • Nowy Sącz, małopolskie pow. Nowy Sącz

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych oraz realizacja nadzoru nad zespołem pracowników na terenie hali napraw pojazdów Policji
  • praca przed monitorem powyżej 4 godzin na dobę
  • praca w pozycji siedzącej i stojącej z naturalnym i sztucznym oświetleniem, mogą wystąpić warunki uciążliwe związane z wymuszoną pozycją ciała, narażenie na inne alergizujące substancje oraz spaliny, hałas z kluczy pneumatycznych, a także niebezpieczeństwo potknięcia się i wpadnięcia do kanału naprawczego
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • zadania wykonywane w siedzibie urzędu oraz na terenie Policyjnej Stacji Obsługi Pojazdów przy ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5 w Nowym Sączu
  • praca związana z kierowaniem zespołem pracowników oraz decyzyjnością i dysponowaniem finansami publicznymi

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:

  • stanowisko pracy zlokalizowane jest w budynku nr 5A użytkowanym przez Policję na terenie Karpackiego Oddziału Straży Granicznej przy ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5 w Nowym Sączu. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych
  • stanowisko pracy wymaga ciągłego przemieszczania się po terenie Stacji Obsługi Pojazdów Policji w szczególności hali napraw pojazdów, na której usytuowane są elementy wyposażenia hali napraw pojazdów (kanały naprawcze, podnośniki z uniesionymi pojazdami, specjalistyczne urządzenia, itp.)

  • Koordynuje i sprawuje nadzór nad realizacją zadań wynikających z zakresu działania Policyjnej Stacji Obsługi Pojazdów oraz służb eksploatacyjnych w celu utrzymania mienia jednostki w odpowiednim stanie użytkowym
  • Prowadzi urządzenia ewidencyjne oraz dokumentację przychodowo-rozchodową materiałów do konserwacji nieruchomości oraz narzędzi i urządzeń z zakresu działalności Policyjnej Stacji Obsługi Pojazdów w celu stałego monitorowania wykorzystania składników oraz kontroli stanu magazynowego i stanu składników znajdujących się w użytkowaniu
  • Odpowiada za mienie, sposób i jakość prac przez pracowników Policyjnej Stacji Obsługi Pojazdów w celu stałego monitorowania wykorzystania składników oraz kontroli stanu magazynowego i stanu składników znajdujących się w użytkowaniu
  • Odpowiada za mienie, sposób i jakość wykonywanych prac przez pracowników Policyjnej Stacji Obsługi Pojazdów i pracowników eksploatacyjnych oraz odpowiada za rozliczenie środków finansowych przeznaczonych na wykonanie zadań z zakresu obsługi pojazdów i utrzymania nieruchomości w celu zapewnienia prawidłowego i zgodnego z wymogami sposobu realizacji obowiązków służbowych
  • Przygotowuje sprawozdania i analizy z działalności oraz dokumentację rozliczeniową Policyjnej Stacji Obsługi Pojazdów i pracowników eksploatacyjnych w celu wykazania jakości i sposobu realizacji zadań
  • Ewidencjonuje wydatki oraz opracowuje pod względem merytorycznym faktury VAT i rachunki w celu dokonania terminowej płatności przez Wydział Finansów KWP w Krakowie

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe techniczne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z obsługą i eksploatacją środków transportu
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem programów Word, Exel
  • wiedza z zakresu prowadzenia gospodarki transportowej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym
  • poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne
  • samodzielność, komunikatywność, inicjatywa, umiejętność kierowania grupą pracowników

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Możliwość korzystania z siłowni na terenie KMP w Nowym Sączu
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Kasy Oszczędnościowo – Pożyczkowej
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do obsługi monitora ekranowego
  • Dodatek do wynagrodzenia za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy)
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne „trzynastka”
Dodana
Wygasa (za 3 dni)

Polecani pracodawcy