Inspektor Zespół ds. Skarg, Wniosków i Petycji w Wydziale Skarg i Egzekucji
-
Kraków, małopolskie
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
Inspektorat zajmuje kompleks pomieszczeń obejmujących: parter, III, IV i V piętro w budynku biurowym, wyposażonym w windę (do IV piętra). Stanowisko wyposażone zgodnie ze standardami w meble biurowe, komputer i sprzęt biurowy. Praca biurowa wykonywana z wykorzystaniem urządzeń biurowych oraz komputera powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Kontakty ze stronami postępowań oraz pracownikami innych urzędów. W czasie pracy istnieje konieczność przemieszczania się w celach służbowych między pokojami i piętrami w obrębie urzędu.
-
rozpatruje skargi na bezczynność organu I instancji i przygotowuje projekty postanowień w sprawie celem udzielenia odpowiedzi na skargę z upoważnienia Małopolskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego
-
przygotowuje projekty pism do organów właściwych w sprawie, w celu przekazania skarg, wniosków, petycji, które wpłynęły do Wydziału
-
rozpatruje skargi na działania organów I instancji i przygotowuje projekt zawiadomienia, celem udzielenia odpowiedzi na skargę przez Małopolskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego lub z jego upoważnienia
-
kompletuje dokumentacje w sprawie wniosku o wyłączenie organu I instancji i przygotowuje projekt stanowiska w sprawie, celem ustalenia zasadności wyłączenia
-
udziela informacji obywatelom w zakresie obowiązujących przepisów ustawy Prawo budowlane i Kodeksu postępowania administracyjnego, celem pogłębienia zaufania obywateli do organu administracji publicznej
-
przyjmuje strony postępowań administracyjnych w celu zapewnienia gwarancji procesowych przysługujących uczestnikowi postępowania
Wymagania
-
wykształcenie: średnie techniczne o profilu budowlanym
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
-
znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane a także Kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów ustawy o służbie cywilnej
-
zdolność analitycznego myślenia
-
komunikatywność
-
odpowiedzialność, terminowość, odporność na stres
-
obsługa komputera i urządzeń biurowych
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe wyższe prawnicze lub administracyjne lub o profilu budowlanym
-
doświadczenia zawodowego
Oferujemy
-
Ruchomy czas pracy
-
Indywidualny rozkład czasu pracy
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
-
Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników lub dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
-
Dopłata do biletów na imprezy kulturalne lub/i dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Kraków
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Zielonki
-
Praca Węgrzce
-
Praca Bibice
-
Praca Pękowice
-
Praca Batowice
-
Praca Rząska
-
Praca Bosutów
-
Praca Dziekanowice
-
Praca Modlniczka
-
Praca Modlnica
-
Praca Giebułtów
-
Praca Kryspinów
-
Praca Libertów
-
Praca Tomaszowice
-
Praca Golkowice
-
Praca Balice
-
Praca Michałowice
-
Praca Wrząsowice
-
Praca Zabierzów
-
Praca Cholerzyn