Starszy referent w kancelarii

Centralna Baza Ofert Pracy
  • Kraków, małopolskie

Pracownik biurowy

Umowa na zastępstwo

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę w zastępstwie

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Zawody: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 3)
  • Uprawnienia: dobra organizacja,dyspozycyjność,samodzielność w pracy
  • Inne wymagania: Mile widziane:
    poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych;
    co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
    zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia specjalistycznego w zakresie ochrony informacji niejawnych dla kierowników, zastępców kierowników i kancelistów kancelarii tajnych, tajnych zagranicznych (międzynarodowych) oraz innych niż kancelaria tajna komórek wewnętrznych lub organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych.


    wykształcenie średnie wymagane 3 lata doświadczenia zawodowego,
    w przypadku wykształcenia wyższego doświadczenie nie jest wymagane;
    organizacji pracy własnej;
    samodzielność i dyspozycyjność;
    odporność na stres;
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: tak

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 4 970 PLN
  • Opis wynagrodzenia: praca od 7.30 do 15.30
    wysługa lat
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (za 30 dni)

Podobne oferty pracy

Polecani pracodawcy