Jesteśmy polskim producentem preparatów dla zwierząt oraz produktów pielęgnacyjnych dla ludzi. Działamy w branży od 20 lat i dzięki wysokiej jakości naszych produktów staliśmy się liderem rynkowym. Posiadamy rozbudowaną sieć dystrybucji w Polsce, jak również w Europie i Azji. Na pierwszym miejscu stawiamy zadowolenie naszych Klientów. Nasz zespół składa się z wielu specjalistów, których doświadczenie sprawia, że jesteśmy coraz lepsi w dziedzinach, w których się rozwijamy. Jesteśmy przekonani, że sukces jest zasługą zaangażowanych pracowników.

OVER Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
sprzedaż / zakupy

Oferty pracy OVER Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Spotkania integracyjne

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 23.09.2024

Mapa OVER Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa

Siedziba główna

Godziny otwarcia OVER Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa

poniedziałek 08:00 - 15:30
wtorek 08:00 - 15:30
środa 08:00 - 15:30
czwartek 08:00 - 15:30
piątek 08:00 - 15:30
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
OVER Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Łódź
  3. Lask
  4. Zdunska Wola
  5. Bielsko-Biała
  6. Lublin
  7. Poznań
  8. Katowice
  9. Legnica
  10. Częstochowa

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca OVER Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - oferty archiwalne

  • Export Manager

    OVER Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
    • Łask
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • menedżer
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów na rynkach światowych,
      • rozwój relacji biznesowych z aktualnymi i nowymi Klientami oraz zapewnienie im profesjonalnej obsługi,
      • realizacja założonych planów sprzedażowych,
      • koordynowanie procesów związanych z eksportem produkowanych wyrobów,
      • praca z dokumentacją eksportową ,
      • udział w targach i imprezach branżowych,
      • utrzymanie dobrego wizerunku Firmy.

      Wymagania

      • minimum 3 lat doświadczenia w handlu międzynarodowym,
      • wykształcenia wyższego (preferowane zootechniczne, biologiczne, weterynaryjne lub ekonomiczne),
      • biegłej znajomości języka angielskiego, pozwalającej na swobodną komunikację
        (min. poziom C1),
      • wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych, negocjacyjnych
        i komunikacyjnych,
      • dynamizmu w działaniu i wysokiego poczucia odpowiedzialności,
      • pozytywnego nastawienia i zapału do pracy,
      • gotowości do odbywania podróży służbowych oraz prawa jazdy kat. B,
      • znajomość innych języków będzie dużym atutem.

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w Firmie o pozycji lidera na rynku,
      • pracę w trybie hybrydowym (praca w siedzibie firmy, home office, wyjazdy zagraniczne),
      • klarowne warunki wynagradzania w postaci podstawy oraz systemu motywacyjnego,
      • narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon, laptop, autorski system CRM i aplikacja mobilna),
      • precyzyjny system wdrożeniowy wraz ze szkoleniami produktowymi,
      • szkolenia rozwojowe w zależności od potrzeb,
      • uczestnictwo w targach, szkoleniach, konferencjach, innych wydarzeniach dla docelowych Klientów zagranicznych,
      • ciekawą, pełną wyzwań pracę ze specjalistami w branży,
      • samodzielność w działaniu i możliwość realizacji własnych pomysłów,
      • zniżki na firmowe produkty kosmetyczne, zoologiczne, weterynaryjne, rolnicze,
      • Premiowany System Poleceń Pracowniczych,
      • dostęp do bogatej biblioteki firmowej (książki, e-booki, audiobooki),
      • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia.
  • Magazynier

    OVER Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
    • Łask
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • pracownik fizyczny
    • Zakres obowiązków

      • Kompletacja towaru zgodnie z zamówieniem;
      • Należyte zabezpieczenie wyrobu gotowego na czas jego dostawy do Klienta;
      • Przyjmowanie oraz magazynowanie wyrobów;
      • Dbałość o jakość i o terminowość realizacji zadań w magazynie;
      • Prowadzenie niezbędnej dokumentacji magazynowej.

      Wymagania

      • Wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe lub średnie;
      • Umiejętność pracy w zespole;
      • Umiejętność organizacji własnej;
      • Sumienność, uczciwość, odpowiedzialność i dokładność;
      • Mile widziane uprawnienia UDT na wózki widłowe oraz prawo jazdy kat. B;
      • Znajomość pracy na magazynie będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • 1-zmianowy system pracy
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
      • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności: podstawa i system premiowy;
      • Odzież roboczą;
      • Pracę w przestronnym magazynie, gdzie na co dzień jest wykorzystywana aplikacja skanująca towar;
      • Szkolenie wdrożeniowe;
      • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego;
      • Premiowany System Poleceń Pracowniczych;
      • Ubezpieczenie grupowe;
      • Dostęp do regularnie wzbogacanej biblioteki firmowej.
  • Doradca Handlowy/Przedstawiciel Handlowy Over Agro

    OVER Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
    • Legnica
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków


      Zakres zadań:

      • rozpoznanie potrzeb hodowców bydła mlecznego i dystrybutorów oraz doradztwo
        w zakresie proponowanych przez Firmę rozwiązań,
      • aktywna sprzedaż w terenie preparatów pielęgnacyjnych i mineralno-witaminowych
        w kanale B2B / B2C wg założonych celów sprzedażowych,
      • samodzielna kategoryzacja Klientów na podstawie posiadanej bazy, zaplanowanie trasy, realizacja wizyt handlowych zmierzająca do finalizacji sprzedaży,
      • raportowanie pracy w systemie CRM,
      • utrzymanie bezpośrednich kontaktów z obecnymi Klientami oraz pozyskiwanie nowych,
      • organizowanie spotkań informacyjno-szkoleniowych dla docelowych Klientów,
      • monitorowanie rynku i analiza konkurencji,
      • utrzymanie dobrego wizerunku Firmy.


      Wymagania


      Aplikuj i dołącz do nas, jeśli:

      • masz min. roczne doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze Klienta,
      • posiadasz kompetencje handlowe,
      • potrafisz rozpoznawać potrzeby Klienta i doradzić w sposób merytoryczny,
      • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B i jesteś gotowy/a do częstych podróży służbowych,
      • dobrze radzisz sobie z obsługą komputera (w tym pakietu MS Office),
      • charakteryzują Cię: determinacja, sumienność, odpowiedzialność, samodyscyplina, zaangażowanie i wysoka motywacja,
      • zgadzasz się z misją i zasadami współpracy w Over Group oraz podzielasz nasze wartości.

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe zootechniczne, weterynaryjne lub pokrewne,
      • znajomość branży rolniczej,
      • zainteresowanie zwierzętami gospodarskimi,
      • doświadczenie w pracy z systemami typu CRM.

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w Firmie o pozycji lidera na rynku,
      • klarowne warunki wynagradzania w postaci podstawy oraz systemu motywacyjnego (nieograniczona prowizja wg realizacji miesięcznych wartościowych planów sprzedaży, premie za dodatkowe zadania),
      • narzędzia pracy (samochód służbowy z możliwością prywatnego użytkowania, telefon, laptop, autorski system CRM i aplikacja mobilna),
      • zaplanowany proces wdrożenia w struktury Firmy wraz ze szkoleniem produktowym (szkolenia stacjonarne i terenowe),
      • stałe wsparcie przełożonego, stacjonarnego i terenowego zespołu handlowego oraz pracowników działów wspomagających,
      • szkolenia rozwojowe w zależności od potrzeb,
      • ciekawą, pełną wyzwań pracę ze specjalistami w branży,
      • uczestnictwo w targach, szkoleniach, konferencjach, innych wydarzeniach dla docelowych Klientów,
      • spotkania firmowe raz w miesiącu, spotkania integracyjne, team building,
      • dostęp do bogatej biblioteki firmowej (książki, e-booki, audioboooki),
      • możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia,
      • Premiowany System Poleceń Pracowniczych,
      • zniżki na firmowe produkty kosmetyczne, zoologiczne, weterynaryjne, rolnicze.

      Wspieramy naszego Doradcę poprzez:

      • współpracę ze stacjonarnym specjalistą ds. sprzedaży i konsultantem BOK,
      • pomoc Product Managera w zakresie wiedzy zootechnicznej i produktowej,
      • cykliczne targi i eventy branżowe,
      • firmowy kwartalnik branżowy,
      • wartościowe pozycje w stale poszerzającej się bibliotece firmowej w siedzibie Firmy,
      • Walizkę Handlowca z próbkami produktów,
      • promocje dla Klientów w każdym miesiącu,
      • materiały marketingowe,
      • programy rabatowe i lojalnościowe dla Klientów,
      • topowe produkty w szerokiej ofercie,
      • ekspozycję produktów w samochodzie,
      • wszelkie pozostałe narzędzia pracy.
  • Doradca Handlowy Over Agro

    OVER Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
    • Szczecinek
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • pracownik fizyczny
    • Zakres obowiązków

      • rozpoznanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych przez firmę rozwiązań
      • aktywna sprzedaż w terenie w kanale B2B / B2C wg założonych celów sprzedażowych
      • utrzymanie bezpośrednich kontaktów z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych
      • organizowanie spotkań informacyjno-szkoleniowych dla hodowców bydła mlecznego
      • monitorowanie rynku i analiza konkurencji
      • utrzymanie dobrego wizerunku firmy

      Wymagania

      • min. roczne doświadczenie w sprzedaży na stanowisku mobilnym
      • kompetencje handlowe
      • aktywne prawo jazdy kat. B oraz gotowość do częstych podróży służbowych
      • znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)
      • sumienność, samodyscyplina, zaangażowanie i motywacja w wykonywaniu obowiązków służbowych
      • zgodność z misją, wartościami i zasadami współpracy w Over Group

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe zootechniczne, weterynaryjne lub pokrewne
      • znajomość branży rolniczej lub weterynaryjnej
      • zainteresowanie zwierzętami gospodarskimi
      • doświadczenie w pracy z systemami typu CRM

      Oferujemy

      • umowę o pracę w firmie o pozycji lidera na rynku
      • klarowne warunki wynagradzania w postaci podstawy oraz systemu motywacyjnego (nieograniczona prowizja od sprzedaży, premie uznaniowe)
      • niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy z możliwością prywatnego użytkowania, telefon, laptop, autorski system CRM i aplikacja mobilna)
      • zaplanowany proces wdrożenia w struktury firmy wraz ze szkoleniem produktowym
      • stałe wsparcie przełożonego, zespołu handlowego i pracowników działów wspomagających
      • szkolenia rozwojowe w zależności od potrzeb
      • ciekawą, pełną wyzwań pracę ze specjalistami w branży
      • uczestnictwo w targach, szkoleniach, konferencjach, innych wydarzeniach dla docelowych klientów (hodowców bydła mlecznego)
      • spotkania integracyjne zespołu, team building
      • dostęp do bogatej biblioteki firmowej (pozycje książkowe, e-booki, audioboooki)
      • możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia
      • Premiowany System Poleceń Pracowniczych

      Jeśli jesteś zainteresowany dołączeniem do naszego zespołu – nie zwlekaj! Wyślij swoje CV z klauzulą o ochronie danych osobowych na adres: hr@over-group.pl

  • Export Specialist

    OVER Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
    • Łask
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Zakres zadań:

      • aktywna sprzedaż preparatów dla zwierząt
      • nawiązywanie kontaktu i rozwój relacji biznesowych z aktualnymi Klientami oraz zapewnienie im profesjonalnej obsługi
      • pozyskiwanie nowych Klientów na rynkach światowych
      • koordynacja przepływu informacji związanych z realizacją zamówień od Klientów zagranicznych
      • praca z dokumentacją exportową
      • udział w targach i imprezach branżowych
      • utrzymanie dobrego wizerunku Firmy

      Wymagania

      Oczekiwania:

      • doświadczenie w zakresie realizacji sprzedaży i obsługi Klientów zagranicznych oraz dokumentacji exportowej
      • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 pozwalająca na swobodną komunikację w mowie i piśmie
      • znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem
      • gotowość do odbywania podróży służbowych + prawo jazdy kat. B
      • umiejętność obsługi pakietu MS Office
      • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, otwartość i komunikatywność
      • dynamizm w działaniu i duże poczucie odpowiedzialności

      Oferujemy

      • umowę o pracę
      • atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz bonusy od sprzedaży
      • perspektywy rozwoju zawodowego
      • stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w biurze
      • możliwość wyjazdów zagranicznych
      • pracę w kilkuosobowym zespole w przyjaznej atmosferze
      • niezbędne narzędzia: komputer, telefon, system CRM, narzędzia zwiększające efektywność sprzedaży
      • dostęp do wypracowanej bazy aktywnych Klientów wraz z możliwością pozyskiwania nowych Klientów
      • portfel ponad 400 atrakcyjnych produktów renomowanych, dynamicznie rozwijających się marek w segmencie zoologicznym / kosmetycznym / weterynaryjnym / hodowlanym
      • szkolenia wdrożeniowe
      • dużą samodzielność w prowadzeniu rozmów handlowych
      • Premiowany System Poleceń Pracowniczych
      • inne benefity: bibliotekę firmową, bezpłatny parking, kawę i herbatę, ubezpieczenie grupowe, atrakcyjne rabaty na produkty kosmetyczne i inne preparaty produkowane przez Firmę
  • Doradca Handlowy/Przedstawiciel Handlowy Over Agro

    OVER Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • pracownik fizyczny
    • Zakres obowiązków

      Zakres zadań:

      • rozpoznanie potrzeb hodowców bydła mlecznego i dystrybutorów oraz doradztwo w zakresie proponowanych przez Firmę rozwiązań
      • aktywna sprzedaż w terenie preparatów pielęgnacyjnych i mineralno-witaminowych w kanale B2B / B2C wg założonych celów sprzedażowych
      • samodzielna kategoryzacja Klientów na podstawie posiadanej bazy, zaplanowanie trasy, realizacja wizyt handlowych zmierzająca do finalizacji sprzedaży
      • raportowanie pracy w systemie CRM
      • utrzymanie bezpośrednich kontaktów z obecnymi Klientami oraz pozyskiwanie nowych
      • organizowanie spotkań informacyjno-szkoleniowych dla docelowych Klientów
      • monitorowanie rynku i analiza konkurencji
      • utrzymanie dobrego wizerunku Firmy


      Wymagania


      Oczekiwania:

      • min. roczne doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze Klienta
      • kompetencje handlowe
      • umiejętność rozpoznania potrzeb Klienta, merytoryczne doradztwo
      • czynne prawo jazdy kat. B oraz gotowość do częstych podróży służbowych
      • znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)
      • sumienność, odpowiedzialność, samodyscyplina, zaangażowanie i motywacja w wykonywaniu obowiązków służbowych
      • zgodność z misją, wartościami i zasadami współpracy w Over Group

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe zootechniczne, weterynaryjne lub pokrewne
      • znajomość branży rolniczej
      • zainteresowanie zwierzętami gospodarskimi
      • doświadczenie w pracy z systemami typu CRM

      Oferujemy

      • umowę o pracę w Firmie o pozycji lidera na rynku
      • klarowne warunki wynagradzania w postaci podstawy oraz systemu motywacyjnego (nieograniczona prowizja wg realizacji miesięcznych wartościowych planów sprzedaży, premie uznaniowe od dodatkowych zadań)
      • niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy z możliwością prywatnego użytkowania, telefon, laptop, autorski system CRM i aplikacja mobilna)
      • zaplanowany proces wdrożenia w struktury Firmy wraz ze szkoleniem produktowym (szkolenia stacjonarne i terenowe)
      • stałe wsparcie przełożonego, stacjonarnego i terenowego zespołu handlowego oraz pracowników działów wspomagających
      • szkolenia rozwojowe w zależności od potrzeb
      • ciekawą, pełną wyzwań pracę ze specjalistami w branży
      • uczestnictwo w targach, szkoleniach, konferencjach, innych wydarzeniach dla docelowych Klientów
      • spotkania firmowe raz w miesiącu, spotkania integracyjne, team building
      • dostęp do bogatej biblioteki firmowej (książki, e-booki, audioboooki)
      • możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia
      • Premiowany System Poleceń Pracowniczych

      WSPARCIE:

      • współpraca ze stacjonarnym zespołem doradców,
      • pomoc Product Managera,
      • cykliczne targi i eventy branżowe,
      • własny kwartalnik branżowy,
      • wartościowe pozycje w bibliotece firmowej w siedzibie Firmy,
      • Walizka Handlowca z próbkami produktów,
      • materiały marketingowe,
      • materiały biurowe,
      • programy rabatowe i lojalnościowe dla Klientów,
      • promocje w każdym miesiącu,
      • topowe produkty w szerokiej ofercie,
      • ekspozycja produktów w samochodzie,
      • wszelkie pozostałe narzędzia pracy.

  • Doradca Handlowy/Przedstawiciel Handlowy Over Agro

    OVER Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
    • Legnica
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • pracownik fizyczny
    • Zakres obowiązków


      Zakres zadań:

      • rozpoznanie potrzeb hodowców bydła mlecznego i dystrybutorów oraz doradztwo w zakresie proponowanych przez Firmę rozwiązań
      • aktywna sprzedaż w terenie preparatów pielęgnacyjnych i mineralno-witaminowych w kanale B2B / B2C wg założonych celów sprzedażowych
      • samodzielna kategoryzacja Klientów na podstawie posiadanej bazy, zaplanowanie trasy, realizacja wizyt handlowych zmierzająca do finalizacji sprzedaży
      • raportowanie pracy w systemie CRM
      • utrzymanie bezpośrednich kontaktów z obecnymi Klientami oraz pozyskiwanie nowych
      • organizowanie spotkań informacyjno-szkoleniowych dla docelowych Klientów
      • monitorowanie rynku i analiza konkurencji
      • utrzymanie dobrego wizerunku Firmy


      Wymagania


      Oczekiwania:

      • min. roczne doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze Klienta
      • kompetencje handlowe
      • umiejętność rozpoznania potrzeb Klienta, merytoryczne doradztwo
      • czynne prawo jazdy kat. B oraz gotowość do częstych podróży służbowych
      • znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)
      • sumienność, odpowiedzialność, samodyscyplina, zaangażowanie i motywacja w wykonywaniu obowiązków służbowych
      • zgodność z misją, wartościami i zasadami współpracy w Over Group

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe zootechniczne, weterynaryjne lub pokrewne
      • znajomość branży rolniczej
      • zainteresowanie zwierzętami gospodarskimi
      • doświadczenie w pracy z systemami typu CRM

      Oferujemy

      Czujesz, że sprzedaż to Twój sposób na życie? Chcesz doświadczać czegoś nowego każdego dnia? Chciałbyś rozwijać swoją karierę w branży rolniczej? Dajesz od siebie zaangażowanie, chętnie i szybko się uczysz? Jesteś otwarty na poznawanie nowych ludzi, budowanie i rozwijanie relacji z Klientem?

      Jeśli powyższy opis pasuje do Ciebie, Ty pasujesz do Over Group.

      Portfolio 6 marek i 4 spółek Over Group zobowiązuje do budowania profesjonalnych zespołów sprzedażowych. Jesteśmy jedną z wiodących firm w Polsce zajmującą się produkcją preparatów pielęgnacyjnych i mineralno-witaminowych dla różnych grup zwierząt. Naszą przewagę konkurencyjną opieramy na 3 filarach: profilaktyka, pielęgnacja, doradztwo. Wykazujemy otwartość na współpracę z osobami, które spełniają nasze oczekiwania w zakresie stanowiska:

      Doradcy / Przedstawiciela Handlowego

      Over Agro

      • umowę o pracę w Firmie o pozycji lidera na rynku
      • klarowne warunki wynagradzania w postaci podstawy oraz systemu motywacyjnego (nieograniczona prowizja wg realizacji miesięcznych wartościowych planów sprzedaży, premie uznaniowe od dodatkowych zadań)
      • niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy z możliwością prywatnego użytkowania, telefon, laptop, autorski system CRM i aplikacja mobilna)
      • zaplanowany proces wdrożenia w struktury Firmy wraz ze szkoleniem produktowym (szkolenia stacjonarne i terenowe)
      • stałe wsparcie przełożonego, stacjonarnego i terenowego zespołu handlowego oraz pracowników działów wspomagających
      • szkolenia rozwojowe w zależności od potrzeb
      • ciekawą, pełną wyzwań pracę ze specjalistami w branży
      • uczestnictwo w targach, szkoleniach, konferencjach, innych wydarzeniach dla docelowych Klientów
      • spotkania firmowe raz w miesiącu, spotkania integracyjne, team building
      • dostęp do bogatej biblioteki firmowej (książki, e-booki, audioboooki)
      • możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia
      • Premiowany System Poleceń Pracowniczych

      WSPARCIE:

      • współpraca ze stacjonarnym zespołem doradców,
      • pomoc Product Managera,
      • cykliczne targi i eventy branżowe,
      • własny kwartalnik branżowy,
      • wartościowe pozycje w bibliotece firmowej w siedzibie Firmy,
      • Walizka Handlowca z próbkami produktów,
      • materiały marketingowe,
      • materiały biurowe,
      • programy rabatowe i lojalnościowe dla Klientów,
      • promocje w każdym miesiącu,
      • topowe produkty w szerokiej ofercie,
      • ekspozycja produktów w samochodzie,
      • wszelkie pozostałe narzędzia pracy.

  • Export Specialist

    OVER Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
    • Łask
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Zakres zadań:

      • aktywna sprzedaż preparatów dla zwierząt
      • nawiązywanie kontaktu i rozwój relacji biznesowych z aktualnymi Klientami oraz zapewnienie im profesjonalnej obsługi
      • pozyskiwanie nowych Klientów na rynkach światowych
      • koordynacja przepływu informacji związanych z realizacją zamówień od Klientów zagranicznych
      • praca z dokumentacją exportową
      • udział w targach i imprezach branżowych
      • utrzymanie dobrego wizerunku Firmy

      Wymagania

      Oczekiwania:

      • doświadczenie w zakresie realizacji sprzedaży i obsługi Klientów zagranicznych oraz dokumentacji exportowej
      • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 pozwalająca na swobodną komunikację w mowie i piśmie
      • znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem
      • gotowość do odbywania podróży służbowych + prawo jazdy kat. B
      • umiejętność obsługi pakietu MS Office
      • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, otwartość i komunikatywność
      • dynamizm w działaniu i duże poczucie odpowiedzialności

      Oferujemy

      • umowę o pracę
      • atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz bonusy od sprzedaży
      • perspektywy rozwoju zawodowego
      • stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w biurze
      • możliwość wyjazdów zagranicznych
      • pracę w kilkuosobowym zespole w przyjaznej atmosferze
      • niezbędne narzędzia: komputer, telefon, system CRM, narzędzia zwiększające efektywność sprzedaży
      • dostęp do wypracowanej bazy aktywnych Klientów wraz z możliwością pozyskiwania nowych Klientów
      • portfel ponad 400 atrakcyjnych produktów renomowanych, dynamicznie rozwijających się marek w segmencie zoologicznym / kosmetycznym / weterynaryjnym / hodowlanym
      • szkolenia wdrożeniowe
      • dużą samodzielność w prowadzeniu rozmów handlowych
      • Premiowany System Poleceń Pracowniczych
      • inne benefity: bibliotekę firmową, bezpłatny parking, kawę i herbatę, ubezpieczenie grupowe, atrakcyjne rabaty na produkty kosmetyczne i inne preparaty produkowane przez Firmę
  • Doradca Handlowy Over Agro

    OVER Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
    • Kolno
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • pracownik fizyczny
    • Zakres obowiązków

      Zakres zadań:

      • rozpoznanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych przez firmę rozwiązań
      • aktywna sprzedaż w terenie w kanale B2B / B2C wg założonych celów sprzedażowych
      • utrzymanie bezpośrednich kontaktów z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych
      • organizowanie spotkań informacyjno-szkoleniowych dla hodowców bydła mlecznego
      • monitorowanie rynku i analiza konkurencji
      • utrzymanie dobrego wizerunku firmy


      Wymagania

      • min. roczne doświadczenie w sprzedaży na stanowisku mobilnym
      • kompetencje handlowe
      • aktywne prawo jazdy kat. B oraz gotowość do częstych podróży służbowych
      • znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)
      • sumienność, samodyscyplina, zaangażowanie i motywacja w wykonywaniu obowiązków służbowych
      • zgodność z misją, wartościami i zasadami współpracy w Over Group

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe zootechniczne, weterynaryjne lub pokrewne
      • znajomość branży rolniczej lub weterynaryjnej
      • zainteresowanie zwierzętami gospodarskimi
      • doświadczenie w pracy z systemami typu CR

      Oferujemy

      • umowę o pracę w firmie o pozycji lidera na rynku
      • klarowne warunki wynagradzania w postaci podstawy oraz systemu motywacyjnego (nieograniczona prowizja od sprzedaży, premie uznaniowe)
      • niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy z możliwością prywatnego użytkowania, telefon, laptop, autorski system CRM i aplikacja mobilna)
      • zaplanowany proces wdrożenia w struktury firmy wraz ze szkoleniem produktowym
      • stałe wsparcie przełożonego, zespołu handlowego i pracowników działów wspomagających
      • szkolenia rozwojowe w zależności od potrzeb
      • ciekawą, pełną wyzwań pracę ze specjalistami w branży
      • uczestnictwo w targach, szkoleniach, konferencjach, innych wydarzeniach dla docelowych klientów (hodowców bydła mlecznego)
      • spotkania integracyjne zespołu, team building
      • dostęp do bogatej biblioteki firmowej (pozycje książkowe, e-booki, audioboooki)
      • możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia
      • Premiowany System Poleceń Pracowniczych


      Jeśli jesteś zainteresowany dołączeniem do naszego zespołu – nie zwlekaj! Wyślij swoje CV z klauzulą o ochronie danych osobowych na adres: hr@over-group.pl

  • Doradca Handlowy Over Agro

    OVER Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
    • Grajewo
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • pracownik fizyczny
    • Zakres obowiązków

      • rozpoznanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych przez firmę rozwiązań
      • aktywna sprzedaż w terenie w kanale B2B / B2C wg założonych celów sprzedażowych
      • utrzymanie bezpośrednich kontaktów z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych
      • organizowanie spotkań informacyjno-szkoleniowych dla hodowców bydła mlecznego
      • monitorowanie rynku i analiza konkurencji
      • utrzymanie dobrego wizerunku firmy

      Wymagania

      • min. roczne doświadczenie w sprzedaży na stanowisku mobilnym
      • kompetencje handlowe
      • aktywne prawo jazdy kat. B oraz gotowość do częstych podróży służbowych
      • znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)
      • sumienność, samodyscyplina, zaangażowanie i motywacja w wykonywaniu obowiązków służbowych
      • zgodność z misją, wartościami i zasadami współpracy w Over Group

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe zootechniczne, weterynaryjne lub pokrewne
      • znajomość branży rolniczej lub weterynaryjnej
      • zainteresowanie zwierzętami gospodarskimi
      • doświadczenie w pracy z systemami typu CRM

      Oferujemy

      • umowę o pracę w firmie o pozycji lidera na rynku
      • klarowne warunki wynagradzania w postaci podstawy oraz systemu motywacyjnego (nieograniczona prowizja od sprzedaży, premie uznaniowe)
      • niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy z możliwością prywatnego użytkowania, telefon, laptop, autorski system CRM i aplikacja mobilna)
      • zaplanowany proces wdrożenia w struktury firmy wraz ze szkoleniem produktowym
      • stałe wsparcie przełożonego, zespołu handlowego i pracowników działów wspomagających
      • szkolenia rozwojowe w zależności od potrzeb
      • ciekawą, pełną wyzwań pracę ze specjalistami w branży
      • uczestnictwo w targach, szkoleniach, konferencjach, innych wydarzeniach dla docelowych klientów (hodowców bydła mlecznego)
      • spotkania integracyjne zespołu, team building
      • dostęp do bogatej biblioteki firmowej (pozycje książkowe, e-booki, audioboooki)
      • możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia
      • Premiowany System Poleceń Pracowniczych

      Jeśli jesteś zainteresowany dołączeniem do naszego zespołu – nie zwlekaj! Wyślij swoje CV z klauzulą o ochronie danych osobowych na adres: hr@over-group.pl

  • Doradca Handlowy Over Agro

    OVER Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
    • Suwałki
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • pracownik fizyczny
    • Zakres obowiązków

      • rozpoznanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych przez firmę rozwiązań
      • aktywna sprzedaż w terenie w kanale B2B / B2C wg założonych celów sprzedażowych
      • utrzymanie bezpośrednich kontaktów z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych
      • organizowanie spotkań informacyjno-szkoleniowych dla hodowców bydła mlecznego
      • monitorowanie rynku i analiza konkurencji
      • utrzymanie dobrego wizerunku firmy

      Wymagania

      • min. roczne doświadczenie w sprzedaży na stanowisku mobilnym
      • kompetencje handlowe
      • aktywne prawo jazdy kat. B oraz gotowość do częstych podróży służbowych
      • znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)
      • sumienność, samodyscyplina, zaangażowanie i motywacja w wykonywaniu obowiązków służbowych
      • zgodność z misją, wartościami i zasadami współpracy w Over Group

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe zootechniczne, weterynaryjne lub pokrewne
      • znajomość branży rolniczej lub weterynaryjnej
      • zainteresowanie zwierzętami gospodarskimi
      • doświadczenie w pracy z systemami typu CRM

      Oferujemy

      • umowę o pracę w firmie o pozycji lidera na rynku
      • klarowne warunki wynagradzania w postaci podstawy oraz systemu motywacyjnego (nieograniczona prowizja od sprzedaży, premie uznaniowe)
      • niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy z możliwością prywatnego użytkowania, telefon, laptop, autorski system CRM i aplikacja mobilna)
      • zaplanowany proces wdrożenia w struktury firmy wraz ze szkoleniem produktowym
      • stałe wsparcie przełożonego, zespołu handlowego i pracowników działów wspomagających
      • szkolenia rozwojowe w zależności od potrzeb
      • ciekawą, pełną wyzwań pracę ze specjalistami w branży
      • uczestnictwo w targach, szkoleniach, konferencjach, innych wydarzeniach dla docelowych klientów (hodowców bydła mlecznego)
      • spotkania integracyjne zespołu, team building
      • dostęp do bogatej biblioteki firmowej (pozycje książkowe, e-booki, audioboooki)
      • możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia
      • Premiowany System Poleceń Pracowniczych

      Jeśli jesteś zainteresowany dołączeniem do naszego zespołu – nie zwlekaj! Wyślij swoje CV z klauzulą o ochronie danych osobowych na adres: hr@over-group.pl

  • Doradca Handlowy Over Agro

    OVER Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
    • Ełk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • pracownik fizyczny
    • Zakres obowiązków

      • rozpoznanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych przez firmę rozwiązań
      • aktywna sprzedaż w terenie w kanale B2B / B2C wg założonych celów sprzedażowych
      • utrzymanie bezpośrednich kontaktów z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych
      • organizowanie spotkań informacyjno-szkoleniowych dla hodowców bydła mlecznego
      • monitorowanie rynku i analiza konkurencji
      • utrzymanie dobrego wizerunku firmy

      Wymagania

      • min. roczne doświadczenie w sprzedaży na stanowisku mobilnym
      • kompetencje handlowe
      • aktywne prawo jazdy kat. B oraz gotowość do częstych podróży służbowych
      • znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)
      • sumienność, samodyscyplina, zaangażowanie i motywacja w wykonywaniu obowiązków służbowych
      • zgodność z misją, wartościami i zasadami współpracy w Over Group

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe zootechniczne, weterynaryjne lub pokrewne
      • znajomość branży rolniczej lub weterynaryjnej
      • zainteresowanie zwierzętami gospodarskimi
      • doświadczenie w pracy z systemami typu CRM

      Oferujemy

      • umowę o pracę w firmie o pozycji lidera na rynku
      • klarowne warunki wynagradzania w postaci podstawy oraz systemu motywacyjnego (nieograniczona prowizja od sprzedaży, premie uznaniowe)
      • niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy z możliwością prywatnego użytkowania, telefon, laptop, autorski system CRM i aplikacja mobilna)
      • zaplanowany proces wdrożenia w struktury firmy wraz ze szkoleniem produktowym
      • stałe wsparcie przełożonego, zespołu handlowego i pracowników działów wspomagających
      • szkolenia rozwojowe w zależności od potrzeb
      • ciekawą, pełną wyzwań pracę ze specjalistami w branży
      • uczestnictwo w targach, szkoleniach, konferencjach, innych wydarzeniach dla docelowych klientów (hodowców bydła mlecznego)
      • spotkania integracyjne zespołu, team building
      • dostęp do bogatej biblioteki firmowej (pozycje książkowe, e-booki, audioboooki)
      • możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia
      • Premiowany System Poleceń Pracowniczych

      Jeśli jesteś zainteresowany dołączeniem do naszego zespołu – nie zwlekaj! Wyślij swoje CV z klauzulą o ochronie danych osobowych na adres: hr@over-group.pl

  • Doradca Handlowy Over Agro

    OVER Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
    • Szczecinek
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • pracownik fizyczny
    • Zakres obowiązków

      • rozpoznanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych przez firmę rozwiązań
      • aktywna sprzedaż w terenie w kanale B2B / B2C wg założonych celów sprzedażowych
      • utrzymanie bezpośrednich kontaktów z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych
      • organizowanie spotkań informacyjno-szkoleniowych dla hodowców bydła mlecznego
      • monitorowanie rynku i analiza konkurencji
      • utrzymanie dobrego wizerunku firmy

      Wymagania

      • min. roczne doświadczenie w sprzedaży na stanowisku mobilnym
      • kompetencje handlowe
      • aktywne prawo jazdy kat. B oraz gotowość do częstych podróży służbowych
      • znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)
      • sumienność, samodyscyplina, zaangażowanie i motywacja w wykonywaniu obowiązków służbowych
      • zgodność z misją, wartościami i zasadami współpracy w Over Group

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe zootechniczne, weterynaryjne lub pokrewne
      • znajomość branży rolniczej lub weterynaryjnej
      • zainteresowanie zwierzętami gospodarskimi
      • doświadczenie w pracy z systemami typu CRM

      Oferujemy

      • umowę o pracę w firmie o pozycji lidera na rynku
      • klarowne warunki wynagradzania w postaci podstawy oraz systemu motywacyjnego (nieograniczona prowizja od sprzedaży, premie uznaniowe)
      • niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy z możliwością prywatnego użytkowania, telefon, laptop, autorski system CRM i aplikacja mobilna)
      • zaplanowany proces wdrożenia w struktury firmy wraz ze szkoleniem produktowym
      • stałe wsparcie przełożonego, zespołu handlowego i pracowników działów wspomagających
      • szkolenia rozwojowe w zależności od potrzeb
      • ciekawą, pełną wyzwań pracę ze specjalistami w branży
      • uczestnictwo w targach, szkoleniach, konferencjach, innych wydarzeniach dla docelowych klientów (hodowców bydła mlecznego)
      • spotkania integracyjne zespołu, team building
      • dostęp do bogatej biblioteki firmowej (pozycje książkowe, e-booki, audioboooki)
      • możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia
      • Premiowany System Poleceń Pracowniczych

      Jeśli jesteś zainteresowany dołączeniem do naszego zespołu – nie zwlekaj! Wyślij swoje CV z klauzulą o ochronie danych osobowych na adres: hr@over-group.pl

  • Doradca Handlowy Over Agro

    OVER Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
    • Drawsko Pomorskie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • pracownik fizyczny
    • Zakres obowiązków

      • rozpoznanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych przez firmę rozwiązań
      • aktywna sprzedaż w terenie w kanale B2B / B2C wg założonych celów sprzedażowych
      • utrzymanie bezpośrednich kontaktów z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych
      • organizowanie spotkań informacyjno-szkoleniowych dla hodowców bydła mlecznego
      • monitorowanie rynku i analiza konkurencji
      • utrzymanie dobrego wizerunku firmy

      Wymagania

      • min. roczne doświadczenie w sprzedaży na stanowisku mobilnym
      • kompetencje handlowe
      • aktywne prawo jazdy kat. B oraz gotowość do częstych podróży służbowych
      • znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)
      • sumienność, samodyscyplina, zaangażowanie i motywacja w wykonywaniu obowiązków służbowych
      • zgodność z misją, wartościami i zasadami współpracy w Over Group

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe zootechniczne, weterynaryjne lub pokrewne
      • znajomość branży rolniczej lub weterynaryjnej
      • zainteresowanie zwierzętami gospodarskimi
      • doświadczenie w pracy z systemami typu CRM

      Oferujemy

      • umowę o pracę w firmie o pozycji lidera na rynku
      • klarowne warunki wynagradzania w postaci podstawy oraz systemu motywacyjnego (nieograniczona prowizja od sprzedaży, premie uznaniowe)
      • niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy z możliwością prywatnego użytkowania, telefon, laptop, autorski system CRM i aplikacja mobilna)
      • zaplanowany proces wdrożenia w struktury firmy wraz ze szkoleniem produktowym
      • stałe wsparcie przełożonego, zespołu handlowego i pracowników działów wspomagających
      • szkolenia rozwojowe w zależności od potrzeb
      • ciekawą, pełną wyzwań pracę ze specjalistami w branży
      • uczestnictwo w targach, szkoleniach, konferencjach, innych wydarzeniach dla docelowych klientów (hodowców bydła mlecznego)
      • spotkania integracyjne zespołu, team building
      • dostęp do bogatej biblioteki firmowej (pozycje książkowe, e-booki, audioboooki)
      • możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia
      • Premiowany System Poleceń Pracowniczych

      Jeśli jesteś zainteresowany dołączeniem do naszego zespołu – nie zwlekaj! Wyślij swoje CV z klauzulą o ochronie danych osobowych na adres: hr@over-group.pl

  • Doradca Handlowy Over Agro

    OVER Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
    • Świdwin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • pracownik fizyczny
    • Zakres obowiązków

      • rozpoznanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych przez firmę rozwiązań
      • aktywna sprzedaż w terenie w kanale B2B / B2C wg założonych celów sprzedażowych
      • utrzymanie bezpośrednich kontaktów z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych
      • organizowanie spotkań informacyjno-szkoleniowych dla hodowców bydła mlecznego
      • monitorowanie rynku i analiza konkurencji
      • utrzymanie dobrego wizerunku firmy

      Wymagania

      • min. roczne doświadczenie w sprzedaży na stanowisku mobilnym
      • kompetencje handlowe
      • aktywne prawo jazdy kat. B oraz gotowość do częstych podróży służbowych
      • znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)
      • sumienność, samodyscyplina, zaangażowanie i motywacja w wykonywaniu obowiązków służbowych
      • zgodność z misją, wartościami i zasadami współpracy w Over Group

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe zootechniczne, weterynaryjne lub pokrewne
      • znajomość branży rolniczej lub weterynaryjnej
      • zainteresowanie zwierzętami gospodarskimi
      • doświadczenie w pracy z systemami typu CRM

      Oferujemy

      • umowę o pracę w firmie o pozycji lidera na rynku
      • klarowne warunki wynagradzania w postaci podstawy oraz systemu motywacyjnego (nieograniczona prowizja od sprzedaży, premie uznaniowe)
      • niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy z możliwością prywatnego użytkowania, telefon, laptop, autorski system CRM i aplikacja mobilna)
      • zaplanowany proces wdrożenia w struktury firmy wraz ze szkoleniem produktowym
      • stałe wsparcie przełożonego, zespołu handlowego i pracowników działów wspomagających
      • szkolenia rozwojowe w zależności od potrzeb
      • ciekawą, pełną wyzwań pracę ze specjalistami w branży
      • uczestnictwo w targach, szkoleniach, konferencjach, innych wydarzeniach dla docelowych klientów (hodowców bydła mlecznego)
      • spotkania integracyjne zespołu, team building
      • dostęp do bogatej biblioteki firmowej (pozycje książkowe, e-booki, audioboooki)
      • możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia
      • Premiowany System Poleceń Pracowniczych

      Jeśli jesteś zainteresowany dołączeniem do naszego zespołu – nie zwlekaj! Wyślij swoje CV z klauzulą o ochronie danych osobowych na adres: hr@over-group.pl

  • Specjalista ds. kadr i księgowości

    OVER Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
    • Łask
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      1) Obsługa kadrowo-płacowa: główne zadania:

      • prowadzenie i kontrola aktualności akt osobowych i pozostałej dokumentacji pracowniczej w ramach pełnej obsługi kadrowej,
      • prowadzenie i rozliczanie umów cywilno-prawnych
      • naliczanie wynagrodzeń i zasiłków, prowadzenie pełnej ewidencji zasiłkowej
      • ewidencja czasu pracy (w tym klasyfikacja przekroczeń), urlopów, zwolnień lekarskich i innych absencji,
      • czynności związane z ubezpieczeniami pracowniczymi, kartami sportowymi i medycznymi,
      • obsługa pracownicza w ZUS, PPK
      • przygotowywanie oraz wysyłka formularzy i zaświadczeń dla pracowników (ZUS, PIT, PFRON, PPK)
      • koordynowanie i pilnowanie terminowości badań profilaktycznych pracowników

      2) Obsługa programów kadrowych i księgowych (ENOVA, Płatnik, ZUS PUE, IPPK,
      e-PFRON2)

      3) Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie tematów kadrowych, księgowych i finansowych.

      4) Tworzenie zestawień i raportów na potrzeby Działu Kadrowo-Księgowego oraz Zarządu

      5) Prowadzenie ewidencji księgowej i podatkowej – Księgi rachunkowe w firmie produkcyjnej.

      6) Sprawozdawczość finansowa i zarządcza w pełnej księgowości.

      7) Obsługa systemów obsługi bankowej.

      Wymagania

      Oczekiwania:

      • doświadczenie w pracy na podobnym samodzielnym stanowisku, łączącym obszar kadr, płac i pełnej księgowości
      • praktyczna znajomość polskich przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, prawa podatkowego oraz pozostałych zagadnień kadrowych i księgowych
      • mile widziane wykształcenie kierunkowe - rachunkowość, finanse, ekonomia lub kursy z zakresu kadr i księgowości
      • umiejętność obsługi programów kadrowych i księgowych systemu ERP
      • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel
      • komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie i rzetelność w wykonywaniu obowiązków
      • bardzo dobra organizacja czasu pracy
      • umiejętność pracy pod presją czasu

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • pracę w stałych godzinach od poniedziałku do piątku
      • wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy
      • pracę w kilkuosobowym zespole
      • ciekawą i odpowiedzialną pracę w polskiej Firmie produkcyjnej
      • proces wdrożenia w struktury Firmy
      • możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego
      • Premiowany System Poleceń Pracowniczych
      • dostęp do Biblioteki Firmowej
      • rabaty na zakup produktów marek OVER Group
      • spotkania integracyjne
      • bezpłatny parking

      Prosimy o umieszczenie w CV następujących klauzul:

      • ™Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez OVER Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa jako potencjalnego pracodawcy, w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w danym procesie rekrutacyjnym Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta.
      • Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez OVER Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, jako potencjalnego pracodawcy, w tym wizerunku dla celów związanych z uczestnictwem w przyszłych procesach rekrutacyjnych. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta.

      Administratorem Danych Osobowych jest OVER Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, zwana dalej „Spółką. Dane osobowe gromadzone przy pomocy aplikacji o pracę (CV) – przetwarzane w celach rekrutacyjnych - przetwarzane są na podstawie art. 6 ust 1 lit. a, a w zakresie wizerunku – art. 9 ust. 1 pkt. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO). Dane osobowe podane przez kandydata związane z:

      - uczestnictwem w wybranym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego na dane stanowisko,

      - uczestnictwem w przyszłych procesach rekrutacyjnych będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tym celu.

      Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Spółki, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Spółce na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. Kandydat posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.

      Kandydat ma również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych w aplikacji o pracę jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacyjnym i ew. przyszłych rekrutacjach. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w ww. celach jest dobrowolne.

  • Specjalista ds. Sprzedaży

    OVER Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • nawiązywanie kontaktu i rozwój relacji biznesowych z aktualnymi Klientami oraz zapewnienie im profesjonalnej obsługi
      • pozyskiwanie nowych Klientów
      • realizacja wyznaczonych miesięcznych celów sprzedażowych
      • współpraca z mobilnym przedstawicielem handlowym
      • budowanie pozytywnego wizerunku firmy

      Wymagania

      Oczekiwania:

      • umiejętność łatwego nawiązywania i podtrzymywania relacji z Klientami
      • determinacja w osiąganiu założonych celów
      • chęć profesjonalnego doradztwa i edukacji Klienta
      • doświadczenie w zakresie obsługi Klienta i/lub sprzedaży
      • nastawienie na długofalową współpracę
      • otwarta postawa i pozytywne nastawienie
      • umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych
      • obsługa komputera i pakietu MS Office

      Mile widziane:

      • szkolenia sprzedażowe, z obsługi Klienta, prowadzenia rozmów
      • znajomość systemów typu CRM
      • wykształcenie lub zainteresowania w kierunku zwierząt

      Oferujemy

      • możliwość uzyskania wysokich zarobków do 7000 zł brutto w systemie hybrydowym
      • umowę o pracę
      • elastyczne godziny pracy od poniedziałku do piątku w spokojnej lokalizacji w biurze w Łodzi w kilkuosobowym zespole
      • niezbędne narzędzia: komputer, telefon, system CRM, narzędzia zwiększające efektywność sprzedaży
      • dostęp do wypracowanej bazy aktywnie zamawiających Klientów
      • możliwość pozyskiwania nowych Klientów
      • portfel ok. 100 atrakcyjnych produktów renomowanej marki w segmencie zoologicznym / weterynaryjnym / hodowlanym
      • szkolenia na etapie wdrożenia oraz w trakcie pracy w zależności od potrzeb
      • dużą samodzielność w prowadzeniu rozmów handlowych
      • spotkania firmowe, możliwość udziału w imprezach integracyjnych
      • Premiowany System Poleceń Pracowniczych
      • inne benefity: bibliotekę firmową, bezpłatny parking, kawę i herbatę, ubezpieczenie grupowe, atrakcyjne rabaty na produkty kosmetyczne i inne preparaty produkowane przez firmę
  • Doradca Handlowy Over Agro

    OVER Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
    • Łomża
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • pracownik fizyczny
    • Zakres obowiązków

      • rozpoznanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych przez firmę rozwiązań
      • aktywna sprzedaż w terenie w kanale B2B / B2C wg założonych celów sprzedażowych
      • utrzymanie bezpośrednich kontaktów z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych
      • organizowanie spotkań informacyjno-szkoleniowych dla hodowców bydła mlecznego
      • monitorowanie rynku i analiza konkurencji
      • utrzymanie dobrego wizerunku firmy

      Wymagania

      • min. roczne doświadczenie w sprzedaży na stanowisku mobilnym
      • kompetencje handlowe
      • aktywne prawo jazdy kat. B oraz gotowość do częstych podróży służbowych
      • znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)
      • sumienność, samodyscyplina, zaangażowanie i motywacja w wykonywaniu obowiązków służbowych
      • zgodność z misją, wartościami i zasadami współpracy w Over Group

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe zootechniczne, weterynaryjne lub pokrewne
      • znajomość branży rolniczej lub weterynaryjnej
      • zainteresowanie zwierzętami gospodarskimi
      • doświadczenie w pracy z systemami typu CRM

      Oferujemy

      • umowę o pracę w firmie o pozycji lidera na rynku
      • klarowne warunki wynagradzania w postaci podstawy oraz systemu motywacyjnego (nieograniczona prowizja od sprzedaży, premie uznaniowe)
      • niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy z możliwością prywatnego użytkowania, telefon, laptop, autorski system CRM i aplikacja mobilna)
      • zaplanowany proces wdrożenia w struktury firmy wraz ze szkoleniem produktowym
      • stałe wsparcie przełożonego, zespołu handlowego i pracowników działów wspomagających
      • szkolenia rozwojowe w zależności od potrzeb
      • ciekawą, pełną wyzwań pracę ze specjalistami w branży
      • uczestnictwo w targach, szkoleniach, konferencjach, innych wydarzeniach dla docelowych klientów (hodowców bydła mlecznego)
      • spotkania integracyjne zespołu, team building
      • dostęp do bogatej biblioteki firmowej (pozycje książkowe, e-booki, audioboooki)
      • możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia
      • Premiowany System Poleceń Pracowniczych
  • Doradca Handlowy Over Agro

    OVER Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
    • Olsztyn
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • pracownik fizyczny
    • Zakres obowiązków

      • rozpoznanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych przez firmę rozwiązań
      • aktywna sprzedaż w terenie w kanale B2B / B2C wg założonych celów sprzedażowych
      • utrzymanie bezpośrednich kontaktów z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych
      • organizowanie spotkań informacyjno-szkoleniowych dla hodowców bydła mlecznego
      • monitorowanie rynku i analiza konkurencji
      • utrzymanie dobrego wizerunku firmy

      Wymagania

      • min. roczne doświadczenie w sprzedaży na stanowisku mobilnym
      • kompetencje handlowe
      • aktywne prawo jazdy kat. B oraz gotowość do częstych podróży służbowych
      • znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)
      • sumienność, samodyscyplina, zaangażowanie i motywacja w wykonywaniu obowiązków służbowych
      • zgodność z misją, wartościami i zasadami współpracy w Over Group

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe zootechniczne, weterynaryjne lub pokrewne
      • znajomość branży rolniczej lub weterynaryjnej
      • zainteresowanie zwierzętami gospodarskimi
      • doświadczenie w pracy z systemami typu CRM

      Oferujemy

      • umowę o pracę w firmie o pozycji lidera na rynku
      • klarowne warunki wynagradzania w postaci podstawy oraz systemu motywacyjnego (nieograniczona prowizja od sprzedaży, premie uznaniowe)
      • niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy z możliwością prywatnego użytkowania, telefon, laptop, autorski system CRM i aplikacja mobilna)
      • zaplanowany proces wdrożenia w struktury firmy wraz ze szkoleniem produktowym
      • stałe wsparcie przełożonego, zespołu handlowego i pracowników działów wspomagających
      • szkolenia rozwojowe w zależności od potrzeb
      • ciekawą, pełną wyzwań pracę ze specjalistami w branży
      • uczestnictwo w targach, szkoleniach, konferencjach, innych wydarzeniach dla docelowych klientów (hodowców bydła mlecznego)
      • spotkania integracyjne zespołu, team building
      • dostęp do bogatej biblioteki firmowej (pozycje książkowe, e-booki, audioboooki)
      • możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia
      • Premiowany System Poleceń Pracowniczych
  • Doradca Handlowy Over Agro

    OVER Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
    • Świdwin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • pracownik fizyczny
    • Zakres obowiązków

      • rozpoznanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych przez firmę rozwiązań
      • aktywna sprzedaż w terenie w kanale B2B / B2C wg założonych celów sprzedażowych
      • utrzymanie bezpośrednich kontaktów z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych
      • organizowanie spotkań informacyjno-szkoleniowych dla hodowców bydła mlecznego
      • monitorowanie rynku i analiza konkurencji
      • utrzymanie dobrego wizerunku firmy

      Wymagania

      • min. roczne doświadczenie w sprzedaży na stanowisku mobilnym
      • kompetencje handlowe
      • aktywne prawo jazdy kat. B oraz gotowość do częstych podróży służbowych
      • znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)
      • sumienność, samodyscyplina, zaangażowanie i motywacja w wykonywaniu obowiązków służbowych
      • zgodność z misją, wartościami i zasadami współpracy w Over Group

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe zootechniczne, weterynaryjne lub pokrewne
      • znajomość branży rolniczej lub weterynaryjnej
      • zainteresowanie zwierzętami gospodarskimi
      • doświadczenie w pracy z systemami typu CRM

      Oferujemy

      • umowę o pracę w firmie o pozycji lidera na rynku
      • klarowne warunki wynagradzania w postaci podstawy oraz systemu motywacyjnego (nieograniczona prowizja od sprzedaży, premie uznaniowe)
      • niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy z możliwością prywatnego użytkowania, telefon, laptop, autorski system CRM i aplikacja mobilna)
      • zaplanowany proces wdrożenia w struktury firmy wraz ze szkoleniem produktowym
      • stałe wsparcie przełożonego, zespołu handlowego i pracowników działów wspomagających
      • szkolenia rozwojowe w zależności od potrzeb
      • ciekawą, pełną wyzwań pracę ze specjalistami w branży
      • uczestnictwo w targach, szkoleniach, konferencjach, innych wydarzeniach dla docelowych klientów (hodowców bydła mlecznego)
      • spotkania integracyjne zespołu, team building
      • dostęp do bogatej biblioteki firmowej (pozycje książkowe, e-booki, audioboooki)
      • możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia
      • Premiowany System Poleceń Pracowniczych

      Jeśli jesteś zainteresowany dołączeniem do naszego zespołu – nie zwlekaj! Wyślij swoje CV z klauzulą o ochronie danych osobowych na adres: hr@over-group.pl