DuoLife S.A.



Zawsze staramy się być o krok przed innymi. Od samego początku wytrwale realizujemy naszą wizję zaistnienia na rynkach międzynarodowych oraz ugruntowania pozycji lidera w swojej branży. Wszystkie podjęte dotąd kroki zaowocowały szeroką rozpoznawalnością oraz wiarygodnością marki DuoLife. Jednocześnie integralnym elementem naszej misji jest poprawienie standardu, stylu życia milionów osób na całym świecie. DuoLife to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku. Marka od samego początku tworzona była z wyjątkową starannością o najdrobniejsze detale. Z dnia na dzień umacnia swoją pozycję na rynku, obecnie będąc w czołówce branży wellness. Podstawą działania firmy są nasze wartości oraz ludzie, którzy z nami współpracują. Kierujemy się podstawowymi zasadami, takimi jak: uczciwość, rzetelność, partnerstwo, relacje, rozwój osobisty oraz integracja, ponieważ wierzymy w to, że prawdziwy sukces można osiągnąć jedynie poprzez realizowanie ideałów.

DuoLife najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
media / pr / reklama / marketing

Oferty pracy DuoLife

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Szkolenia, kursy, konferencje

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 21.11.2023

Mapa DuoLife

Siedziba główna

Godziny otwarcia DuoLife

poniedziałek 08:00 - 16:00
wtorek 08:00 - 16:00
środa 08:00 - 16:00
czwartek 08:00 - 16:00
piątek 08:00 - 16:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

DuoLife poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Profil firmy:
DuoLife
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Kraków
  3. Wrocław
  4. Bielsko-Biała
  5. Poznań
  6. Częstochowa
  7. Jarosław
  8. Białystok
  9. Katowice
  10. Łódź

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca DuoLife - oferty archiwalne

  • Kontroler Finansowy Produkcji

    DuoLife
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • Wymagania

      • Rachunkowość finansowa
      • Kreatywność
      • dokładność i sumienność
      • przejawianie inicjatywy i zaangażowania
      • praktyczna znajomość technik sprzedaży
      • Dociekliwość
      • umiejętność organizacji pracy własnej
      • wysoko rozwinięte zdolności analityczne
      • Skrupulatność i dokładność w działaniu
      • Programowanie VBA (moduł VBA Excel)
      • Otwartość na wyzwania
  • Młodszy Analityk Finansowy

    DuoLife
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • Zakres obowiązków

      Jesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my, masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz uczyć, dołącz do naszego Zespołu. Twój zakres obowiązków:

      • Wsparcie analityczne i ścisła współpraca z działami ds. rozwoju franczyzy.
      • Opracowywanie i prezentacja analiz i symulacji biznesowych.
      • Przygotowywanie raportów i prezentacji cyklicznych.
      • Odpowiedzialność za usprawnianie procesu raportowania zarządczego.
      • Rozwijanie i wdrażanie narzędzi kontrolingowych.

      Wymagania

      Nasze wymagania:

      • Ukończyłeś studia wyższe
      • Twoje mocne strony to samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole i pozytywne nastawienie
      • Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia i kreatywnego poszukiwania rozwiązań
      • Masz minimum rok doświadczenia w dziale analiz lub kontrolingu
      • Znasz język angielski na poziomie B2
      • Znasz biegle MS Excel
      • Miałeś okazje pracować lub jesteś otwarty na naukę pracy z SQL/Google BigQuery/Power Query

      Oferujemy


      • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku jednej z czołowych, globalnych firm handlowych (Metro Group), współpracę z ludźmi na różnych szczeblach, w różnych kulturach.
      • Pracę w trybie hybrydowym (3 dni pracy tygodniowo z biura przy al. Krakowskiej 61 w Warszawie).
      • Bezpłatny parking oraz kawa/herbata do dyspozycji Pracowników w przypadku pracy w biurze.
      • Dużą samodzielność w realizacji zadań, możliwość organizacji pracy własnej, realny wpływ na osiągane wyniki i nieformalną atmosferę pracy.
      • Przyjazną i nieformalną atmosferę pracy.
      • Atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. zniżki na zakupy w MAKRO, prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie kart sportowo-rekreacyjnych, dofinansowanie do posiłków).
      • Możliwości rozwoju i budowania ścieżki kariery w różnych obszarach związanych z działalnością sieci handlowej (w tym IT).
  • Starszy Specjalista ds. Sprzedaży i Organizacji

    DuoLife
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Jesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my, masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz uczyć, dołącz do naszego Zespołu. Twój zakres obowiązków:

      • Aktywna sprzedaż warsztatów, głównie do klientów branży HoReCa.
      • Prezentowanie oferty szkoleniowej Akademii oraz przygotowywanie ofert dla klientów, ofert do przetargów.
      • Administrowanie panelem sprzedażowym strony internetowej Akademii.
      • Kompleksowa obsługa klientów w zakresie realizacji szkoleń oraz budowanie relacji z klientami.
      • Koordynowanie wydarzeń odbywających się w Akademii Inspiracji (Centrum Szkoleń) Makro.
      • Zarządzanie kalendarzem Akademii i przygotowywanie planu działania Akademii.
      • Dbanie o wizerunek miejsca, właściwe przygotowanie przestrzeni szkoleniowych.

      Wymagania

      Nasze wymagania:

      • Minimum 2 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku w obszarze sprzedaży, obsługi klienta lub organizacji wydarzeń/szkoleń.
      • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów; preferowane kierunki: zarządzanie, marketing, hotelarstwo, gastronomia
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
      • Sukcesy w sprzedaży poparte wynikami.
      • Doświadczenie w pracy w branży gastronomicznej lub/i zainteresowanie branżą gastronomiczną będzie ważnym atutem.
      • Umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami.

      Oferujemy


      • Fantastyczną atmosferę pracy w Akademii Inspiracji Makro, pyszną poranną kawę, obiady serwowane przez uznanych kucharzy, możliwość spotkania największych sław kulinarnych.
      • Pracę w ciekawym miejscu na gastronomicznej mapie Polski i z ciekawymi ludźmi.
      • Samodzielność i możliwość wdrażania własnych pomysłów.
      • Możliwość zdobycia wiedzy i umiejętności z zakresu gastronomii.
      • Dynamiczne środowisko pracy oraz różnorodność zadań.
      • Atrakcyjny pakiet benefitów (dofinansowanie do posiłków, prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie kart sportowo-rekreacyjnych, zniżki na zakupy w MAKRO i wiele innych).
      • Bezpłatny parking do dyspozycji Pracowników.
  • Specjalista ds. Otwarć Sklepów Franczyzowych ODIDO

    DuoLife
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Jesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my, masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz uczyć, dołącz do naszego Zespołu. Twój zakres obowiązków:

      • Planowanie i prowadzenie procesu otwierania sklepów ODIDO zgodnie z ustalonym harmonogramem oraz zgodnie ze standardami sieci franczyzowej.
      • Ułożenie mebli oraz regałów ekspozycyjnych na powierzchni sklepowej zgodnie z przygotowanym layoutem.
      • Planowanie i realizacja procesów zatowarowania i otwierania nowych sklepów sieci franczyzowej.
      • Wspieranie Franczyzobiorców we współpracy z poszczególnymi działami firmy i dostawcami zewnętrznymi podczas budowy i przebudowy powierzchni sklepowej.
      • Planowanie i przygotowywanie oraz nadzór nad montażem wizualizacji zewnętrznej oraz wewnętrznej zgodnie z księgą standardów brandu ODIDO.
      • Przygotowywanie oraz organizacja i realizacja eventu otwarciowego nowych lub przebudowanych sklepów.
      • Organizacja i planowanie pracy załogi sklepu oraz osób zewnętrznych w celu ułożenia asortymentu zgodnie z planogramami poszczególnych kategorii.
      • Wsparcie nowo otwieranych sklepów oraz sklepów przebudowywanych w zakresie przygotowania odpowiednich ekspozycji i oznakowania produktów promocyjnych.
      • Wsparcie Franczyzobiorcy oraz sił sprzedaży przed otwarciem Sklepu w zakresie zatowarowania, m.in.: złożenie odpowiednich zamówień na towar, koordynacja dostaw towaru zgodnie z wcześniej przyjętym planem.
      • Szkolenie załogi sklepu oraz sił sprzedaży w zakresie właściwej ekspozycji towaru oraz odpowiedniego oznakowania.
      • Bliska współpraca z Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży oraz innymi osobami zaangażowanymi w proces otwarć nowych i remodelingowanych sklepów.
      • Raportowanie bezpośrednio do Koordynatora ds. Otwarć Sklepów Sieci Franczyzowej ODIDO.

      Wymagania

      Nasze wymagania:

      • Doświadczenie w pracy w FMCG/handlu detalicznym.
      • Posiadanie wiedzy dotyczącej procesów otwierania sklepów.
      • Mile widziana znajomość zagadnień związanych z merchandisingiem i planogramami sklepów.
      • Umiejętność organizacji pracy własnej i pracy pod presją czasu.
      • Znajomość MS Office (Excel, Power Point).
      • Prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych.

      Oferujemy


      • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku jednej z czołowych, globalnych firm handlowych (Metro Group), współpracę z ludźmi na różnych szczeblach, w różnych kulturach.
      • Pracę w trybie hybrydowym (3 dni pracy tygodniowo z biura przy al. Krakowskiej 61 w Warszawie).
      • Bezpłatny parking oraz kawa/herbata do dyspozycji Pracowników w przypadku pracy w biurze.
      • Dużą samodzielność w realizacji zadań, możliwość organizacji pracy własnej, realny wpływ na osiągane wyniki i nieformalną atmosferę pracy.
      • Przyjazną i nieformalną atmosferę pracy.
      • Atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. zniżki na zakupy w MAKRO, prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie kart sportowo-rekreacyjnych, dofinansowanie do posiłków).
      • Możliwości rozwoju i budowania ścieżki kariery w różnych obszarach związanych z działalnością sieci handlowej (w tym IT).
  • Pracownik Sprzedaży

    DuoLife
    • Opole
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Jesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz się uczyć, dołącz do naszego Zespołu. Do Twoich głównych zadań będzie należało:

      • Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów.
      • Sprawne uzupełnianie towaru na półkach.
      • Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów.
      • Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO jako firmy przyjaznej Klientowi.
      • Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.

      Wymagania

      Nasze Oczekiwania:

      • Entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy z klientem.
      • Wykształcenie minimum zawodowe.
      • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
      • Dyspozycyjność (praca zmianowa również w porze nocnej i w weekendy).
      • Dokładność i rzetelność.
      • Uprawnienia do obsługi wózków widłowych będą dodatkowym atutem.
      • Mile widziana aktualna książeczka Sanepidu.

      Oferujemy

      Mamy Ci do zaoferowania:

      • Przyjazną i nieformalną atmosferę pracy.
      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
      • Wynagrodzenie zawsze na czas.
      • System premiowy.
      • Rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
      • Nauka języka obcego - angielski, niemiecki, hiszpański na platformie e-Tutor.
      • Pakiet prywatnej opieki medycznej.
      • Grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.
      • Zniżki na zakupy w MAKRO.
      • Dofinansowanie do posiłków.
      • Okazjonalne bony towarowe.
      • Karty sportowo-rekreacyjne (Multisport Plus).
      • Parking pracowniczy.
      • Dofinansowanie do wypoczynku.
      • Nagrody za polecenia pracowników.
      • Możliwość zdobycia uprawnień na wózki widłowe.
  • Kasjer

    DuoLife
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Jesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz się uczyć, dołącz do naszego Zespołu.Do Twoich głównych zadań będzie należało:

      • Sprawna i profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych.
      • Współdziałanie w budowaniu wizerunku MAKRO jako firmy przyjaznej Klientowi.
      • Prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary oraz rozliczanie utargu.
      • Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
      • Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy.
      • Udzielanie informacji klientom na temat oferowanych usług.

      Wymagania

      Nasze Oczekiwania:

      • Entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy z klientem.
      • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
      • Dyspozycyjność (praca zmianowa również w porze nocnej i w weekendy).
      • Dokładność, dobra organizacja pracy.

      Oferujemy

      Mamy Ci do zaoferowania:

      • Przyjazną i nieformalną atmosferę pracy.
      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
      • Wynagrodzenie zawsze na czas.
      • System premiowy.
      • Rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
      • Nauka języka obcego - angielski, niemiecki, hiszpański na platformie e-Tutor.
      • Pakiet prywatnej opieki medycznej.
      • Grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.
      • Zniżki na zakupy w MAKRO.
      • Dofinansowanie do posiłków.
      • Okazjonalne bony towarowe.
      • Karty sportowo-rekreacyjne (Multisport Plus).
      • Parking pracowniczy.
      • Dofinansowanie do wypoczynku.
      • Nagrody za polecenia pracowników.