Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
VINCI FACILITIES POLSKA sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Vinci Facilities Polska wchodząc w skład grupy Vinci wspólnie z Warbud S.A., uzupełnia ofertę wykonawcy o obsługę techniczną budynków. Od blisko 10 lat rozwijamy działalność w Polsce, systematycznie powiększając portfolio obsługiwanych nieruchomości. Obecnie obsługujemy zarówno centra handlowe, jak i budynki użyteczności publicznej, centra logistyczne czy biurowce, zlokalizowane na terenie całego kraju.
Budowlaniec Warszawa Inżynier Warszawa Specjalista ds. HR Warszawa Agent nieruchomości Warszawa
budownictwo / architektura / geodezja inżynieria / technologia / technika hr / kadry nieruchomości
Oferty pracy VINCI FACILITIES POLSKA SP Z O O
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Hydraulik- konserwacja budynków w Warszawie
COMFORT SYSTEMS Artur Lipiński- 5 000-7 000 zł netto / mies.
- Warszawa
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Elektromechanik Dział Utrzymania Ruchu
UDS S.A.- Nowy Kawęczyn
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoWygasa -
ELEKTROMONTER SZAF STEROWNICZYCH / ROZDZIELCZYCH
Techvisie B.V.- 2 200-3 000 € netto (+ VAT) / mies.
- Holandia
- umowa agencyjna
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoPolecanaDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Stabilne warunki zatrudnienia
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 17.09.2024
Mapa VINCI FACILITIES POLSKA SP Z O O
Siedziba główna
Godziny otwarcia VINCI FACILITIES POLSKA SP Z O O
poniedziałek | 08:00 - 16:00 |
wtorek | 08:00 - 16:00 |
środa | 08:00 - 16:00 |
czwartek | 08:00 - 16:00 |
piątek | 08:00 - 16:00 |
sobota | Zamknięte |
niedziela | Zamknięte |
Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Razem tworzymy wartość @
VINCI Facilities Polska wchodzi w skład grupy VINCI (największa na świecie grupa w sektorze budownictwa i usług powiązanych zatrudniająca 194 tys. , posiadająca ponad 3.000 spółek w Grupie, działająca w 116 krajach na wszystkich kontynentach). Celem VINCI Facilities Polska jest uzupełnienie procesu budowlanego o utrzymanie obiektów. Wcześniej usługi świadczone były przez dział serwisu spółki WARBUD S.A, jednej z największych firm budowlanych w Polsce, która jest obecna na rynku od ponad 25 lat i zatrudnia ponad 1000 pracowników.
- Miasto
- Warszawa
- Siedziba główna
- Warszawa, mazowieckie
- Branża
- Obsługa obiektów
- Specjalizacje
- Facilities Management, Mechanical & Electrical Maintenance, Building Fabric Maintenance & Minor Works, Cleaning, Catering, Landscaping, Security, Refurbishment, Design & Build Projects, Building Solutions i PPP
Rok założenia
2010
Liczba pracowników
201-500
Liczba obserwujących
1793
VINCI FACILITIES POLSKA SP Z O O poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach
Profil firmy:
VINCI FACILITIES POLSKA SP Z O O
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Częstochowa
- Poznań
- Kłobuck
- Łódź
- Bielsko-Biała
- Blachownia
- Gdańsk
- Gliwice
- Katowice
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca VINCI FACILITIES POLSKA SP Z O O - oferty archiwalne
-
Technik
VINCI FACILITIES POLSKA SP Z O O- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Codzienne obchody po budynku (prewencja przede wszystkim!)
-
Przyjmowanie zgłoszeń usterek i realizacja napraw, zgodnie z przyjętymi priorytetami
-
Wykonywanie przeglądów okresowych urządzeń i instalacji
-
Praca z dokumentacją techniczną nieruchomości (np. odczytywanie rysunków technicznych w celu zlokalizowania zaworu, który trzeba NATYCHMIAST zakręcić), uzupełnianie dokumentacji serwisowej
-
Codzienna komunikacja z zarządcą / właścicielem nieruchomości (w formie bezpośredniej, mailowej, telefonicznej)
-
Rozwiązywanie problemów technicznych, związanych ze sprawnością działania podległych urządzeń i systemów
-
Wykonywanie drobnych prac montażowych i naprawczych
-
Koordynacja prac realizowanych przez zewnętrzne firmy serwisowe, kontrola jakości i terminowości wykonanych prac
Wymagania
-
Wykształcenie techniczne (najłatwiej w naszej branży mają Elektrycy, ale znajomość hydrauliki czy klimatyzacji też się przyda)
-
Podstawowa umiejętność obsługi komputera i programów MS Office (w celu np. napisania wiadomości ze statusem usterki)
-
Min. 3 lata doświadczenia w montażu, konserwacji, naprawach instalacji w budynkach wielkopowierzchniowych (biura, magazyny, centra handlowe)
-
Aktualne uprawnienia energetyczne eksploatacyjne (min. SEP gr. 1 E). Jeśli ich nie masz, sfinansujemy szkolenie i egzamin
-
Komunikatywna znajomość języka polskiego
Oferujemy
-
Pracę w obsłudze technicznej nowoczesnego biurowca-wysokościowca w Centrum Warszawy
-
Zmianowy system pracy (zmiany 12-godzinne 7-19 /19-7), który pozwala pogodzić pracę u nas z innymi zobowiązaniami
-
Zróżnicowane zadania i dynamiczne środowisko pracy – obsługiwane przez nas budynki „żyją własnym życiem”. Im dłużej je znasz i lepiej o nie dbasz, tym mniej niespodzianek sprawiają
-
Stabilne warunki zatrudnienia (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub w innej formie, jeśli Ci na tym zależy)
-
Pakiet medyczny, ubezpieczenie NNW, możliwość udziału w akcjonariacie pracowniczym, dostęp do platformy multibenefitowej, gdzie zgromadzone punkty możesz wymienić na bony na zakupy czy bilety do kina
-
Profesjonalne narzędzia pracy (m.in. elektronarzędzia, mierniki renomowanych producentów)
-
Rozwój umiejętności technicznych (finansujemy zdobycie potrzebnych uprawnień) i kompetencji miękkich (m.in. komunikacja, współpraca w zespole, praca z trudnym klientem) przez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
-
Wsparcie zespołu i przełożonego we wdrożeniu
-
Możliwość zdobycia dodatkowych umiejętności (i wynagrodzenia) w ramach niestandardowych prac zleconych przez klienta
Jak wygląda proces rekrutacji w naszej firmie?
-
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku „Aplikuj” na dole strony
-
Po przesłaniu aplikacji przeprowadzamy przez dział HR wstępną rozmowę telefoniczną na temat doświadczenia i umiejętności kandydata oraz jego oczekiwań co do przyszłego pracodawcy
-
Następnie organizujemy spotkanie w obiekcie, na który poszukujemy pracownika. W spotkaniu bierze udział Kierownik techniczny – potencjalny przyszły przełożony.
-
Po spotkaniu podejmujemy decyzję odnośnie współpracy.
-
-
LIDER / LIDERKA OBSŁUGI TECHNICZNEJ
VINCI FACILITIES POLSKA SP Z O O- Częstochowa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Konserwacja oraz naprawy instalacji i urządzeń w nowym budynku (obiekt logistyczny)
-
Praca w systemie 8-godzinnym od poniedziałku do piątku
-
Planowanie wspólnie z przełożonym harmonogramu prac przeglądowych i realizacja zaplanowanych zadań
-
Wykonywanie drobnych prac montażowych i naprawczych
-
Przygotowanie ofert i rozliczanie prac dodatkowych
-
Uzupełnianie dokumentacji serwisowej
-
Koordynacja prac realizowanych przez zewnętrzne firmy serwisowe (w tym serwisy gwarancyjne), kontrola jakości i terminowości wykonanych prac
-
Przygotowanie dokumentacji technicznej (m.in. raporty, odczyty liczników)
-
Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientem
Wymagania
-
Wykształcenie techniczne (preferowany profil - elektryczne, sanitarne, chłodnictwo / klimatyzacja lub automatyka)
-
Aktualne uprawnienia energetyczne eksploatacyjne (min. SEP gr. 1 E)
-
Praktyczna znajomość instalacji elektrycznych, elektrotechnicznych, klimatyzacyjnych, wod.-kan.
-
Doświadczenie z zakresu technicznej obsługi nieruchomości
-
Możliwość pracy na wysokości powyżej 3 metrów
-
Umiejętność obsługi komputera programów MS Office (Word, Excel, obsługa poczty)
-
Dobra organizacja pracy, komunikatywność, dyspozycyjność, samodzielność, odpowiedzialność
-
Mile widziane uprawnienia energetyczne dozorowe i do obsługi podestów ruchomych
-
Komunikatywna znajomość języka polskiego
Oferujemy
-
Zróżnicowane zadania i dynamiczne środowisko pracy – obsługiwane przez nas budynki „żyją własnym życiem”. Im dłużej je znasz i lepiej o nie dbasz, tym mniej niespodzianek sprawiają
-
Stabilne warunki zatrudnienia (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub w innej formie, jeśli Ci na tym zależy)
-
Pakiet medyczny, ubezpieczenie NNW, możliwość udziału w akcjonariacie pracowniczym, dostęp do platformy multibenefitowej, gdzie zgromadzone punkty możesz wymienić na bony na zakupy czy bilety do kina
-
Profesjonalne narzędzia pracy (m.in. elektronarzędzia, mierniki renomowanych producentów)
-
Możliwość rozwoju kompetencji miękkich i umiejętności technicznych poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, a także awans w ramach struktur firmy
-
Wsparcie przełożonego i kolegów z zespołu we wdrożeniu
Jak wygląda proces rekrutacji w naszej firmie?
-
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj
-
Po przesłaniu aplikacji przeprowadzamy przez dział HR wstępną rozmowę telefoniczną na temat doświadczenia i umiejętności kandydata oraz jego oczekiwań co do zmiany pracy
-
Następnie organizujemy spotkanie w obiekcie, na który poszukujemy pracownika. W spotkaniu bierze udział potencjalny przyszły przełożony
-
Po spotkaniu podejmujemy decyzję odnośnie współpracy
-