Firma ABAKUS już od dwudziestu lat funkcjonuje jako producent oraz dostawca rozwiązań teleinformatycznych dla sektora publicznego i prywatnego. Specjalizujemy się w rozwiązaniach dla służb bezpieczeństwa publicznego. Nasi główni klienci to m.in. Państwowa Straż Pożarna, Ochotnicze Straże Pożarne, Państwowe Ratownictwo Medyczne, Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, Ministerstwo Finansów. Podstawowym profilem działalności firmy jest tworzenie, wdrażanie i utrzymywanie specjalistycznego oprogramowania dedykowanego do codziennej pracy instytucji i służb. W chwili obecnej koncentrujemy się na tworzeniu nowoczesnych produktów i usług, które pozwolą naszym klientom na korzystanie ze zdobyczy współczesnej technologii.

ABAKUS ST najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
it (informatyka)

Oferty pracy ABAKUS ST

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Elastyczny czas pracy
  • Karta MultiSport
  • Nowoczesne biuro
  • Parking dla pracowników
  • Program poleceń pracowników
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Ubezpieczenie grupowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 12.05.2023

Mapa ABAKUS ST

Siedziba główna

ABAKUS ST poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 7 miesiącach

Profil firmy:
ABAKUS ST
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Katowice
  3. Częstochowa
  4. Żywiec
  5. Warszawa
  6. Czechowice-Dziedzice
  7. Kęty
  8. Bydgoszcz
  9. Gdańsk
  10. Kraków

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca ABAKUS ST - oferty archiwalne

  • Business Development Manager w branży IT

    ABAKUS ST
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • starszy specjalista (senior)
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Nawiązywanie współpracy z klientami zarówno sektora publicznego jak i B2B, w zakresie wykorzystywania potencjału wytwórczego spółki,
      • Aktywne poszukiwanie rynku w sektorze publicznym i B2B,
      • Utrzymywanie relacji z klientami,
      • Organizowanie spotkań z klientami i partnerami biznesowymi,
      • Prowadzenie negocjacji handlowych z klientami i partnerami biznesowymi,
      • Udział w budowaniu i realizacji strategii sprzedażowej spółki,
      • Udział w targach, konferencjach, sympozjach,
      • Przygotowywanie materiałów sprzedażowych oraz prezentacji o produktach i usługach spółki,
      • Monitorowanie działań rynkowych konkurencji,
      • Koordynacja prac opiekunów produktów,
      • Koordynowanie i przygotowywanie ofert,
      • Koordynowanie prac organizacyjno-sprzedażowych, aż do fazy podpisania umowy z klientem,
      • Prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych,
      • Koordynowanie działań w zakresie tworzenia zasobów do realizacji projektów,
      • Wykorzystanie mediów społecznościowych do prowadzonych działań sprzedażowych.

      Wymagania

      • Doświadczenie w sprzedaży produktów w branży IT,
      • Doświadczenie w zakresie znajomości produktów i rozwiązań IT funkcjonujących na rynku (mile widziany dotychczasowy udział przy tworzeniu systemów IT)
      • Doświadczenie na rynku zamówień publicznych,
      • Doświadczenie w oferowaniu produktów w sektorze B2B,
      • Znajomość języka angielskiego w zakresie komunikacji z klientami,
      • Umiejętność pracy w zespole,
      • Prawo jazdy kat. B,
      • Umiejętności interpersonalne oraz negocjacyjne,
      • Wytrwałości w dążeniu do celu, motywacji i proaktywnej postawy.

      Oferujemy

      • Praca w doświadczonym zespole,
      • Praca w układzie stacjonarnym/hybrydowym/zdalnym,
      • Elastyczny godziny pracy,
      • Możliwość wyboru formy zatrudnienia ( umowa o pracę, B2B ),
      • Kulturę otwartych drzwi,
      • Program rekomendacji pracowników ( ty polecasz, my płacimy )
      • Brak dresscode’u,
      • Dbamy o atmosferę,
      • Karnet sportowy,
      • Ubezpieczenie na życie,
      • Imprezy integracyjne
      • Naukę języka angielskiego z native speakerami w godzinach pracy,
      • Miejsce parkingowe,
      • Atrakcyjna lokalizacja na Podbeskidziu pozwalająca na aktywny wypoczynek.

Pracodawcy w Bielsku-Białej i okolicy