Coffeedesk to lider branży kawowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Nasz kawowy omnichannel obejmuje sklep internetowy - dwie platformy online skierowane do klientów indywidualnych i biznesowych, a także rozwijającą się, butikową sieć kawiarni. Financial Times umieścił nas na liście najszybciej rozwijających się firm w Europie (FT 1000). W ubiegłym roku zrealizowaliśmy prawie 170 tysięcy zamówień, które trafiły do 69 krajów. Nasz zespół tworzy 170 kawowych zapaleńców w trzech biurach – w Kołobrzegu, Szczecinie i Warszawie.


 


Dostarczamy ludziom najlepszą kawę w sposób, który przekracza ich oczekiwania. Wierzymy w Supreme Service - obsługę klienta na najwyższym poziomie. Dbamy również o relacje biznesowe - dzięki otwartości, szczerości i bliskim relacjom staliśmy się wyłącznym dystrybutorem najbardziej rozpoznawalnych kawowych  marek na świecie, takich jak Bialetti, Hario, Aeropress, Baratza czy Loveramics. W Coffeedesk ludzi stawiamy na pierwszym miejscu. Każdy klient, partner i współpracownik jest dla nas wyjątkowy i robimy co w naszej mocy, żeby tak właśnie się czuł. Stawiamy na dynamiczny rozwój brandu i technologii, w których pracujemy. 


Naszą misją jest kawowe przebudzenie, a wszystkie nasze działania chcemy prowadzić troszcząc się o zrównoważony rozwój i dobrostan osób, które na drugim końcu świata dbają o jakość trafiających do nas ziaren kawy.


All Good S.A. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
zarządzanie / dyrekcja księgowość / ekonomia internet / e-commerce / nowe media logistyka / spedycja / transport administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy All Good S.A.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Praca hybrydowa

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 17.09.2024

Mapa All Good S.A.

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Coffeedesk

Naszą misją jest dostarczanie najlepszej kawy w sposób, który przekracza oczekiwania.

W Coffeedesk dostarczamy ludziom najlepszą kawę w sposób, który przekracza ich oczekiwania. Chcemy, by każdy miał możliwość poznać nieznane dotychczas smaki i aromaty, zgłębić tajemnice parzenia oraz odkryć nowe zakamarki kawowego świata. Dlatego dzielimy się poradami, wskazówkami, inspiracjami i gotowymi rozwiązaniami pomocnymi zarówno dla osób zupełnie nowych w świecie kawy, jak i dla profesjonalistów, właścicieli restauracji, kawiarni czy baristów. W ciągu ostatnich kilku lat udało nam się zarazić miłością do kawy setki tysięcy osób z całej Europy - edukujemy, testujemy, eksplorujemy świat w poszukiwaniu najwyższej jakości ziaren, wyznaczamy trendy, promujemy wartościowych producentów i pokazujemy, dlaczego warto poznać kawy z segmentu speciality. Zrobiliśmy kawową rewolucję i nie ustajemy w tych działaniach! Pomagają nam w tym dwa sklepy internetowe, platforma zamówień biznesowych, prowadzona przez nas na Facebooku grupa kawowego wsparcia (największa w Polsce grupa poświęcona kawie!), blog z ogromną ilością wiedzy, dwie kawiarnie oraz ponad 120 osób zatrudnionych w naszych oddziałach w Kołobrzegu, Warszawie i Szczecinie. W Coffeedesk lubimy ludzi. Każdy jest dla nas wyjątkowy i robimy co w naszej mocy, żeby tak właśnie się czuł. Zależy nam na tym, by zarówno nasz współpracownik, klient, jak i partner biznesowy wiedział, że zawsze może na nas liczyć i że jest dla nas ważny. Byliśmy wielokrotnie nagradzani za dynamiczny rozwój, działalność społeczną oraz nasze podejście do pracowników i klientów - utwierdza nas to w przekonaniu, że serdeczność, wsparcie i przyjacielskie relacje, to elementy naszej codzienności, które warto kultywować. Chętnie poznamy Cię bliżej!

Miasto
Kołobrzeg
Siedziba główna
Kołobrzeg, Zachodniopomorskie
Branża
Handel detaliczny
Specjalizacje
kawa, herbata, ekspresy, akcesoria do parzenia i serwowania kawy, speciality coffee, ecommerce i omnichannel

Rok założenia

2013

Liczba pracowników

51-200

Liczba obserwujących

3568

All Good S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach

Profil firmy:
All Good S.A.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Kołobrzeg
  4. Olsztyn
  5. Gdańsk
  6. Katowice
  7. Wrocław
  8. Lomianki
  9. Pruszków
  10. Marki

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca All Good S.A. - oferty archiwalne

  • Head of Procurement & Product

    All Good S.A.
    • Warszawa
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • dyrektor/prezes
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Współtworzenie i wdrażanie strategii zakupowej Coffeedesk dla wszystkich kanałów sprzedaży: B2B, B2C e-commerce i B2C kawiarnie z uwzględnieniem potencjału rynku i aktualnych trendów;
      • Zarządzanie strategią produktową - zbudowanie efektywnego category managementu zapewniającego ekspercką selekcję produktów;
      • Rozwój segmentów, kategorii produktowych (kawy segmentu specialty & premium, akcesoria i sprzęty, herbata i inne produkty komplementarne) i marek (w tym marek dystrybucyjnych) zgodnie ze strategią produktową;
      • Dbanie o optymalną strukturę stocku i proaktywne reagowanie na potencjalny overstock;
      • Nawiązywanie współpracy z nowymi dostawcami, podtrzymywanie relacji z aktualnymi dostawcami i poszerzanie dotychczasowych kontraktów, oraz zabezpieczenia relacji prawnej z partnerami;
      • Negocjacje zakupowe (targety, bonusy, okresy przejściowe, rynki dystrybucji itp.) oraz cykliczna analiza warunków współpracy;
      • Współpraca z przedstawicielami poszczególnych kanałów sprzedaży, działem marketingu, logistyki i magazynem w zapewnieniu płynnej dostępności i jakości produktów dla wszystkich kanałów sprzedaży w optymalnej wielkości;
      • Wpływ na politykę cenową i przygotowywanie analiz kosztowych i kalkulacji wprowadzanych produktów;
      • Kształtowanie silnego zespołu zakupowego: nadawanie kierunku, wprowadzenie best practices, wyznaczanie i weryfikowanie realizacji celów, wspieranie, podnoszenie umiejętności;
      • Implementacja i optymalizacja narzędzi zakupowych w celu usprawnienia pracy i zwiększenia efektywności działania zespołu;
      • Aktywny udział i reprezentowanie Coffeedesk na branżowych imprezach targowych;
      • Systematyczne monitorowanie kluczowych wskaźników oraz prowadzenie samodzielnej analizy w celu identyfikacji obszarów do poprawy;
      • Podejmowanie strategicznych decyzji zakupowych w oparciu o budżety, analizy i wskaźniki;
      • Regularne badanie rynku i biznesu pod kątem potencjału produktowego, sprzedażowego i aktualnych trendów;
      • Realizowanie celów budżetowych związanych z utrzymaniem działu i realizacją strategii zakupowej;
      • Współpracę Działu Zakupów z zespołem zarządzającym oraz innymi zespołami w organizacji celem zapewnienia odpowiedniego wsparcia w realizacji misji, wizji i strategii całej firmy;
      • Budowanie wizerunku firmy na rynku polskim i europejskim.

      Wymagania

      • Jesteś silnym liderem i masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem zakupowym min. 5 lat i możesz wykazać się sukcesami w tym obszarze;
      • Masz doświadczenie w tworzeniu i realizowaniu strategii zakupowej;
      • Rozumiesz wartość holistycznego podejścia do procesu zakupów obejmującego działania przed, w trakcie i po samym działaniu zakupowym tak, żeby móc podejmować decyzje optymalizujące wartość, a nie tylko cenę;
      • Masz doświadczenie w budowaniu i rozwijaniu category managementu;
      • Cechują Cię wysokie umiejętności motywowania, rozwijania i zwiększania efektywności zespołów zakupowych;
      • Jesteś typem sprawczego “zawodnika” zorientowanego na realizację celów a negocjacje biznesowe i handel są Twoją mocną stroną;
      • Analiza danych i wyciąganie wniosków na ich podstawie są Twoją codziennością;
      • Cechuje Cię proaktywność, elastyczność i otwartość na zmiany;
      • Znasz język angielski w stopniu min. C1 i potrafisz swobodnie porozumiewać się z zagranicznymi partnerami;
      • Masz doświadczenie w pracy dla sektora FMCG lub dla e- commerce;
      • Myślisz w kategoriach długoterminowych strategii i współpracy.

      Oferujemy

      • B2B / UoP;
      • Realny wpływ na rozwój firmy z międzynarodowymi osiągnięciami i ambicjami;
      • Udział w rozwoju marki Coffeedesk na polskim i zagranicznych rynkach;
      • Zespół wartościowych, różnorodnych i wyjątkowych współpracowników;
      • Rabaty pracownicze na wszystko, co oferuje Coffeedesk;
      • System benefitów (ubezpieczenie NW Aviva, opieka medyczna Medicover, Karta sportowa, pakiet weterynaryjny Pethelp - możliwość skorzystania z każdego benefitu);
      • Dodatkowy dzień wolny na celebrowanie swoich urodzin :-)
      • Hektolitry najlepszej jakościowo kawy oraz dostęp do najnowszych kawowych gadżetów w biurze;
      • Niezapomniane Coffeedeskowe integracje;
      • Skrupulatnie zaplanowane wdrożenie do pracy.

Pracodawcy w Kołobrzegu i okolicy