Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
POLITECHNIKA ŚLĄSKA praca
Czy to Twoja firma?
Specjalista ds. administracji Gliwice Pracownik fizyczny Gliwice Inżynier Gliwice Specjalista ds. BHP i ochrony środowiska Gliwice Informatyk Gliwice
administracja biurowa / praca biurowa praca fizyczna inżynieria / technologia / technika bhp / ochrona środowiska it (informatyka)
Oferty pracy POLITECHNIKA ŚLĄSKA
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
-
Specjalisty ds. funduszy UE do Działu Projektów i Doradztwa
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaWygasa -
Mapa POLITECHNIKA ŚLĄSKA
Siedziba główna
POLITECHNIKA ŚLĄSKA poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach
Profil firmy:
POLITECHNIKA ŚLĄSKA
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Katowice
- Bielsko-Biała
- Gliwice
- Częstochowa
- Knurów
- Rybnik
- Zabrze
- Lędziny
- Pyskowice
- Andrychów
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca POLITECHNIKA ŚLĄSKA - oferty archiwalne
-
Pracownik administracyjny w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
POLITECHNIKA ŚLĄSKA- Gliwice
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
-
Zakres obowiązków
-
realizacja obowiązków wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych oraz procedur wewnętrznych Politechniki Śląskiej,
-
współpraca z jednostkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia,
-
opracowywanie specyfikacji warunków zamówienia oraz ogłoszeń,
-
przygotowywanie i przeprowadzanie procedury udzielenia zamówienia w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych,
-
archiwizacja dokumentacji postepowań,
-
prowadzenie wszelkich spraw administracyjnych.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe,
-
min. 1 rok stażu pracy na podobnym stanowisku,
-
praktyczna znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z powiązanymi aktami wykonawczymi,
-
biegła znajomość pakietu MS Office,
-
komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
-
dobra organizacja pracy własnej, również pod presją czasu,
-
odpowiedzialność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
-
terminowość, dbałość o szczegóły.
Oferujemy
-
pracę na podstawie umowy o pracę,
-
atrakcyjne dodatki,
-
możliwość odbywania szkoleń.
-
-
Audytor wewnętzny / Specjalista ds. audytu
POLITECHNIKA ŚLĄSKA- Gliwice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
przeprowadzanie zadań audytowych zapewniających i doradczych wynikających z rocznego planu audytu wewnętrznego oraz pozaplanowych,
-
dostarczanie racjonalnego zapewnienia o prawidłowości funkcjonowania kontroli zarządczej oraz propozycji jej usprawnienia,
-
monitorowanie postępów i stanu realizacji rekomendacji oraz przeprowadzanie czynności sprawdzających,
-
realizacja innych zadań właściwych jednostce.
Wymagania
-
wykształcenie wyższe,
-
spełnienie warunków, o których mowa w art. 286 Ustawy z dnia 22 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 305 z późn. zm.),
-
co najmniej 3 lata doświadczenia w realizacji zadań audytowych w jednostkach sektora finansów publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem szkolnictwa wyższego,
-
znajomość przepisów dotyczących szkolnictwa wyższego oraz prawa finansów publicznych,
-
znajomość i umiejętność stosowania technik audytorskich,
-
umiejętność logicznego, analitycznego myślenia, selekcji informacji i wyciągania wniosków,
-
bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office,
-
znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
-
umiejętność dobrej organizacji pracy, samodyscyplina,
-
komunikatywność, wysoka kultura osobista,
-
umiejętnośc pracy w zespole.
Oferujemy
-
umowa o pracę,
-
pozytywna atmosfera pracy.
-