Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Termotech sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Jesteśmy Termotech Sp. z o.o., Twoim zaufanym partnerem w świecie inżynierii i doradztwa technicznego. Nasza historia zaczyna się w Zielonej Górze, gdzie w maju 2014 roku rozpoczęliśmy działalność, ale nasze korzenie sięgają jeszcze głębiej – do początku lat 90-tych, kiedy to nasza poprzednia forma, spółka cywilna Gajakos, zaczęła kształtować to, kim jesteśmy dzisiaj.
Specjalizujemy się w tworzeniu projektów, które służą niemal wszystkim gałęziom przemysłu. Od architektury po konstrukcje, od instalacji sanitarnych po elektryczne z AKPiA, od mechaniki aż po drogownictwo – nasze usługi projektowe i doradcze są tak wszechstronne, jak potrzeby naszych klientów. To właśnie wysoka jakość tych usług sprawiła, że szybko zyskaliśmy popularność i zaufanie na rynku.
Jesteśmy dumni z tego, że wśród naszych klientów znajdują się takie „perełki” jak PGNiG, KGHM oraz Viessmann. To świadczy o naszej pozycji na rynku i potwierdza, że nasza praca jest doceniana przez najbardziej wymagających. Nasza konkurencyjna przewaga wywodzi się z doświadczenia w sektorze wydobywczym, co zaowocowało wpisaniem naszej poprzedniej spółki Gajakos do wykazu wykwalifikowanych dostawców dla PGNiG S.A.
Jako firma z siedzibą w Zielonej Górze, jesteśmy blisko naszych klientów i ich potrzeb. Mimo że nie dysponujemy informacjami o naszej międzynarodowej obecności, nasze usługi projektowe i doradcze nie znają granic. Każdego dnia dążymy do tego, aby nasze projekty były synonimem innowacyjności i niezawodności.
W Termotech Sp. z o.o. wierzymy, że zaufanie buduje się przez lata, a każdy projekt to kolejny krok w budowaniu trwałych relacji z naszymi klientami. Zapraszamy Cię, abyś dołączył do grona tych, którzy już nam zaufali i razem z nami kształtował przyszłość inżynierii i doradztwa technicznego.
inżynieria / technologia / technika
Oferty pracy Termotech Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
SPAWACZ MIG/MAG/E – MONTER / SKŁADACZ - Praca w Holandii
Techvisie B.V.- 2 200-3 000 € netto (+ VAT) / mies.
- Holandia
- umowa agencyjna
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
ELEKTRYK BUDOWLANY - MIESZKANIÓWKA
Techvisie B.V.- 2 200-3 000 € netto (+ VAT) / mies.
- Holandia
- umowa agencyjna
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
ELEKTROMONTER SZAF STEROWNICZYCH / ROZDZIELCZYCH
Techvisie B.V.- 2 200-3 000 € netto (+ VAT) / mies.
- Holandia
- umowa agencyjna
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoPolecanaDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Nowoczesne biuro
-
Stabilne warunki zatrudnienia
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.09.2024
Mapa Termotech Sp. z o.o.
Siedziba główna
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach
Profil firmy:
Termotech Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Katowice
- Wrocław
- Zielona Góra
- Gdynia
Data aktualizacji: 01.11.2024
Linki
Praca Termotech Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Asystentka projektanta / Zarządu
Termotech Sp. z o.o.- Zielona Góra
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
-
Zakres obowiązków
-
prowadzenie korespondencji z urzędami
-
udział w procesie projektowym
-
bezpośredni udział w kompletowaniu dokumentacji projektowej zarówno pod kątem wymogów formalnych jak i wymogów Inwestorskich
-
obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej
-
obsługa systemów komunikacji elektronicznej np. Epuap, Webewid
-
wsparcie w zakresie koordynacji pracy podwykonawców
-
dbanie o dostateczny zapas materiałów biurowych (obsługa zamówień w hurtowni papierniczej)
Wymagania
-
studia z inżynierii środowiska lub kierunku pokrewnego
-
dobra znajomość AutoCADa
-
dobra umiejętność obsługi pakietu Office (Word, Excel)
-
systematyczność
-
punktualność
-
odpowiedzialność
-
rzetelność
-
dobra organizacja pracy
-
wysoka kultura osobista i miła aparycja
-
gotowość do sporadycznej pracy w nadgodzinach (dodatkowo płatne)
Mile widziane (nieobowiązkowe):
-
umiejętność obsługi pakietu Instalsoft
-
umiejętność obsługi programu Koordynator
-
podstawowa znajomość języka angielskiego (czytanie dokumentacji technicznej w języku angielskim)
-
znajomość Prawa Budowlanego oraz rozporządzenia w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego
Oferujemy
-
wynagrodzenie netto 2700 zł (w początkowym okresie)
-
pracę na podstawie umowy o pracę
-
pracę w stabilnej firmie
-
premie okolicznościowe, np. świąteczne
-
pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta
-
praca w godzinach 8-16
-
szkolenie podstawowe w zakresie organizacji pracy w naszym biurze
-
możliwość rozpoczęcia pracy od listopada 2021
-