OZE-BIOMAR S.A.to jedna z największych firm na rynku energii odnawialnej w Polsce. Firma zrzesza wyspecjalizowane zespoły, świadczące kompleksowe usługi i oferujące najnowocześniejsze rozwiązania techniczne z zakresu inwestycji w fotowoltaikę, pompy ciepła, magazyny energii

Oferty pracy OZE-BIOMAR S.A.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Prywatna opieka medyczna

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 22.11.2023

Mapa OZE-BIOMAR S.A.

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

OZE Biomar

Twoi Ludzie od OZE | Fotowoltaika | Pompy Ciepła | Magazyny Energii | Elektromobilność

OZE BIOMAR - odnawialne źródła energii - Fotowoltaika Zajmujemy się projektowaniem oraz kompleksową realizacją wszystkich rodzajów instalacji fotowoltaicznych dla firm, gospodarstw rolnych, administracji oraz dla domu. Z sukcesem przygotowujemy i realizujemy duże projekty inwestycyjne, związane z budową farm fotowoltaicznych. Posiadamy wydane przez Urząd Dozoru Technicznego uprawnienia instalatora w zakresie fotowoltaiki. Jesteśmy specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w branży odnawialnych źródeł energii, świadczącymi usługi na terenie całej Europy. Dlaczego OZE Biomar? • Zespół inżynierów, projektantów, techników i specjalistów z branży OZE oraz energetyki; • Własna sieć ekip instalatorów w całej Polsce; • Sieć doradców oraz autoryzowanych przedstawicieli we wszystkich regionach kraju; • Duże doświadczenie, potwierdzone referencjami; • Ponad 170 MWp zainstalowanej mocy w zrealizowanych instalacjach; • Stabilna i bezpieczna organizacja; • Wyłącznie sprawdzone rozwiązania i komponenty najwyższej jakości; • Kompleksowa obsługa procesu inwestycyjnego; • Gwarancja szybkiego montażu instalacji fotowoltaicznej; • Szybka serwisowa obsługa klienta; • Współpraca z najważniejszymi instytucjami finansowymi w Polsce w zakresie finansowania zakupu instalacji fotowoltaicznych; • Rewolucyjna na rynku usługa Bilansowanie 1:1. #fotowoltaika360

Miasto
Gdynia
Siedziba główna
Gdynia, pomorskie
Branża
Produkcja półprzewodników i energii odnawialnej
Specjalizacje
Fotowoltaika, pompy ciepła, odnawialne źródła energii, kolektory słoneczne, Panele fotowoltaiczne, OZE, fotowoltaika dla domu, fotowoltaika dla biznesu, fotowoltaika dla rolników, energia odnawialna, energia słoneczna, instalacje fotowoltaiczne, panele monokrystaliczne, tania energia, elektromobilność i OZE Biomar

Rok założenia

2010

Liczba pracowników

51-200

Liczba obserwujących

2935

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Profil firmy:
OZE-BIOMAR S.A.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Gdynia
  3. Gdańsk
  4. Gorzów Wielkopolski
  5. Kraków
  6. Bielsko-Biała
  7. Bydgoszcz
  8. Nowy Dwór Mazowiecki
  9. Jelenia Góra
  10. Katowice

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca OZE-BIOMAR S.A. - oferty archiwalne

  • Przedstawiciel, Partner Biznesowy Premium!

    OZE-BIOMAR S.A.
    • Gdynia
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      Głównym wyzwaniem Partnera Biznesowego Premium będzie sprzedaż produktów OZE, w szczególności instalacji fotowoltaicznych dla dużego biznesu na wybranym obszarze Polski. Samodzielność w organizacji kalendarza pracy, elastyczność w realizacji założeń oraz determinacja w dążeniu do celu, to kompetencje wyróżniające profesjonalistów pracujących w naszym Zespole.


      Zakres działań Partnera Biznesowego Premium:

      • sprzedaż produktów: instalacji fotowoltaicznych + rozwiązań peryferyjnych,
      • aktywne poszukiwanie Klientów B2B na podległym terenie,
      • przygotowywanie analiz i rozwiązań dla Klientów biznesowych z segmentu MŚP,
      • budowanie marki osobistej opartej na zaufaniu Klienta,
      • udział w rozwoju i budowaniu marki OZE Biomar,
      • dbałość o najwyższe standardy obsługi Klienta,
      • raportowanie wyników sprzedaży.

      Wymagania

      • doświadczenie w sprzedaży produktów dla sektora B2B min. 2 lata (preferowana branża OZE),
      • dyspozycyjność i pełna mobilność (praca w terenie, w siedzibie Klienta),
      • praktyczna znajomość metod przygotowywania kalkulacji cenowych, ofert oraz technik finalizacji i zawierania umów z Klientami,
      • aktywne prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      • partnerską forma współpracy (kontrakt B2B) z pełną elastycznością czasu wykonywania czynności zawodowych,
      • bardzo atrakcyjne stawki prowizyjne,
      • wsparcie pracy dodatkowym systemem lead’owania klientów B2B,
      • praca z rozpoznawalnymi, największymi markami w swojej branży,
      • doświadczenie firmy przy realizacji dużych projektów m.in. dla KGHM, Volvo, SuperDrob czy tez branży rolniczej, rozrywkowej np. Majaland
      • wsparcie dyrektora oraz dedykowanych zespołów eksperckich na każdym etapie współpracy,
      • wizerunek Doradcy Premium, nie sprzedawcy,
      • możliwość rozwoju w ramach organizacji (stanowisko kierownicze).



      Aplikacje należy wysyłać na: rekrutacja.partner@oze-biomar.pl

      Z przyjemnością spotkamy się w wybranymi kandydatami, aby omówić możliwości współpracy.

  • Manager Działu Zakupów

    OZE-BIOMAR S.A.
    • Pomorskie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Do zespołu logistyki oraz zakupów, poszukujemy kandydata, który:

      • Ma doświadczenie w zakresie zarządzania zakupami oraz łańcuchem dostaw minimum 3 lata
      • Ma doświadczenie w logistyce min 2 lata
      • Ma bardzo dobre zdolności negocjacyjne oraz umiejętność strategicznego myślenia
      • Rozumie dbałość o szczegóły
      • Ma silnie rozwiniętą umiejętność komunikacji
      • Zna język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną korespondencję z kontrahentami
      • Bardzo dobrze zna środowisko Microsoft Office
      • Ma doskonałą organizację pracy

      Wymagania

      Zadania do wykonania:

      • Budowanie strategii zakupowej opartej na optymalizacji kosztów
      • Opracowywanie prognoz zakupów
      • Negocjowanie warunków zakupowych z nowymi dostawcami oraz renegocjowanie warunków zakupów, płatności i dostaw z obecnymi dostawcami
      • Monitorowanie zamówień i realizacji dostaw
      • Opracowanie i bieżąca aktualizacja minimalnych zapasów magazynowych
      • Przygotowywanie raportów oraz analiz dla Zarządu
      • Raportowanie działań w wewnętrznym systemie ERP i CRM
      • Nadzór nad magazynem
      • Doskonalenie procesów logistycznych Spółki

      Oferujemy

      Co możemy Tobie zagwarantować?

      • Stałe wynagrodzenie podstawowe
      • Forma zatrudnienia w oparciu o Umowę o pracę lub kontrakt B2B
      • Szkolenia oraz pełne wsparcie merytoryczne
      • Wszystkie niezbędne narzędzia do pracy
      • stałe godziny pracy 08:00-16:00 lub 09:00-17:00 od poniedziałku do piątku
      • Biuro w dogodnej lokalizacji w Gdyni lub w Warszawie

      Zapraszamy do aplikowania, na spotkaniu rekrutacyjnym możesz poznać wszystkie szczegóły


      W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133, poz. 883 ze zm.)”

  • Manager Działu Zakupów

    OZE-BIOMAR S.A.
    • praca zdalna
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Do zespołu logistyki oraz zakupów, poszukujemy kandydata, który:

      • Ma doświadczenie w zakresie zarządzania zakupami oraz łańcuchem dostaw minimum 3 lata
      • Ma doświadczenie w logistyce min 2 lata
      • Ma bardzo dobre zdolności negocjacyjne oraz umiejętność strategicznego myślenia
      • Rozumie dbałość o szczegóły
      • Ma silnie rozwiniętą umiejętność komunikacji
      • Zna język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną korespondencję z kontrahentami
      • Bardzo dobrze zna środowisko Microsoft Office
      • Ma doskonałą organizację pracy

      Wymagania

      Zadania do wykonania:

      • Budowanie strategii zakupowej opartej na optymalizacji kosztów
      • Opracowywanie prognoz zakupów
      • Negocjowanie warunków zakupowych z nowymi dostawcami oraz renegocjowanie warunków zakupów, płatności i dostaw z obecnymi dostawcami
      • Monitorowanie zamówień i realizacji dostaw
      • Opracowanie i bieżąca aktualizacja minimalnych zapasów magazynowych
      • Przygotowywanie raportów oraz analiz dla Zarządu
      • Raportowanie działań w wewnętrznym systemie ERP i CRM
      • Nadzór nad magazynem
      • Doskonalenie procesów logistycznych Spółki

      Oferujemy

      Co możemy Tobie zagwarantować?

      • Stałe wynagrodzenie podstawowe
      • Forma zatrudnienia w oparciu o Umowę o pracę lub kontrakt B2B
      • Szkolenia oraz pełne wsparcie merytoryczne
      • Wszystkie niezbędne narzędzia do pracy
      • stałe godziny pracy 08:00-16:00 lub 09:00-17:00 od poniedziałku do piątku
      • Biuro w dogodnej lokalizacji w Gdyni lub w Warszawie

      Zapraszamy do aplikowania, na spotkaniu rekrutacyjnym możesz poznać wszystkie szczegóły


      W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133, poz. 883 ze zm.)”

  • Koordynator - Projektant instalacji fotowoltaicznych

    OZE-BIOMAR S.A.
    • Pomorskie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Do zespołu projektantów poszukujemy kandydatów, którzy:

      • Mają doświadczenie w przygotowywaniu koncepcji oraz wizualizacji PV min 2 lata
      • Potrafią samodzielnie zaprojektować instalacje o mocy do 50 kWp
      • Przygotowują wizualizacje do projektów o mocy powyżej 50 kWp
      • Obsługują program autoCAD i PVSol
      • Swobodnie posługują się w środowisku MS Office

      Wymagania

      Zadania do wykonania:

      • Wykonywanie wizualizacji oraz koncepcji instalacji PV
      • Przygotowywanie schematów elektrycznych
      • Wsparcie techniczne w przygotowywaniu wycen dla działu handlowego
      • Raportowanie działań w wewnętrznym systemie CRM
      • Dobra organizacja pracy

      Oferujemy

      Co możemy Tobie zagwarantować?

      • Stałe wynagrodzenie podstawowe
      • Forma zatrudnienia w oparciu o Umowę o pracę lub kontrakt B2B
      • Wszystkie niezbędne narzędzia do pracy
      • Stałe godziny pracy 08:00-16:00 lub 09:00-17:00 od poniedziałku do piątku
      • Pracę w biurze w Gdyni, Konstancinie Jeziornej lub pracę zdalną


      Zapraszamy do aplikowania, na spotkaniu rekrutacyjnym możesz poznać wszystkie szczegóły



      W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133, poz. 883 ze zm.)”

  • Koordynator - Projektant instalacji fotowoltaicznych

    OZE-BIOMAR S.A.
    • Mazowieckie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Do zespołu projektantów poszukujemy kandydatów, którzy:

      • Mają doświadczenie w przygotowywaniu koncepcji oraz wizualizacji PV min 2 lata
      • Potrafią samodzielnie zaprojektować instalacje o mocy do 50 kWp
      • Przygotowują wizualizacje do projektów o mocy powyżej 50 kWp
      • Obsługują program autoCAD i PVSol
      • Swobodnie posługują się w środowisku MS Office

      Wymagania

      Zadania do wykonania:

      • Wykonywanie wizualizacji oraz koncepcji instalacji PV
      • Przygotowywanie schematów elektrycznych
      • Wsparcie techniczne w przygotowywaniu wycen dla działu handlowego
      • Raportowanie działań w wewnętrznym systemie CRM
      • Dobra organizacja pracy

      Oferujemy

      Co możemy Tobie zagwarantować?

      • Stałe wynagrodzenie podstawowe
      • Forma zatrudnienia w oparciu o Umowę o pracę lub kontrakt B2B
      • Wszystkie niezbędne narzędzia do pracy
      • Stałe godziny pracy 08:00-16:00 lub 09:00-17:00 od poniedziałku do piątku
      • Pracę w biurze w Gdyni, Konstancinie Jeziornej lub pracę zdalną


      Zapraszamy do aplikowania, na spotkaniu rekrutacyjnym możesz poznać wszystkie szczegóły



      W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133, poz. 883 ze zm.)”

Pracodawcy w Gdyni i okolicy