Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
OZE-BIOMAR S.A. praca
Czy to Twoja firma?
OZE-BIOMAR S.A.to jedna z największych firm na rynku energii odnawialnej w Polsce. Firma zrzesza wyspecjalizowane zespoły, świadczące kompleksowe usługi i oferujące najnowocześniejsze rozwiązania techniczne z zakresu inwestycji w fotowoltaikę, pompy ciepła, magazyny energii
Oferty pracy OZE-BIOMAR S.A.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Specjalista ds. sprzedaży - Branża FMCG
SMART-HR- Sopot
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Specjalista ds. sprzedaży - Branża FMCG
SMART-HR- Gdynia
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
Przedstawiciel handlowy
SalesHR- 7 000-11 000 zł brutto / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- praca zdalna
PolecanaDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Dodatkowe ubezpieczenie
-
Prywatna opieka medyczna
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 22.11.2023
Mapa OZE-BIOMAR S.A.
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Twoi Ludzie od OZE | Fotowoltaika | Pompy Ciepła | Magazyny Energii | Elektromobilność
OZE BIOMAR - odnawialne źródła energii - Fotowoltaika Zajmujemy się projektowaniem oraz kompleksową realizacją wszystkich rodzajów instalacji fotowoltaicznych dla firm, gospodarstw rolnych, administracji oraz dla domu. Z sukcesem przygotowujemy i realizujemy duże projekty inwestycyjne, związane z budową farm fotowoltaicznych. Posiadamy wydane przez Urząd Dozoru Technicznego uprawnienia instalatora w zakresie fotowoltaiki. Jesteśmy specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w branży odnawialnych źródeł energii, świadczącymi usługi na terenie całej Europy. Dlaczego OZE Biomar? • Zespół inżynierów, projektantów, techników i specjalistów z branży OZE oraz energetyki; • Własna sieć ekip instalatorów w całej Polsce; • Sieć doradców oraz autoryzowanych przedstawicieli we wszystkich regionach kraju; • Duże doświadczenie, potwierdzone referencjami; • Ponad 170 MWp zainstalowanej mocy w zrealizowanych instalacjach; • Stabilna i bezpieczna organizacja; • Wyłącznie sprawdzone rozwiązania i komponenty najwyższej jakości; • Kompleksowa obsługa procesu inwestycyjnego; • Gwarancja szybkiego montażu instalacji fotowoltaicznej; • Szybka serwisowa obsługa klienta; • Współpraca z najważniejszymi instytucjami finansowymi w Polsce w zakresie finansowania zakupu instalacji fotowoltaicznych; • Rewolucyjna na rynku usługa Bilansowanie 1:1. #fotowoltaika360
- Miasto
- Gdynia
- Siedziba główna
- Gdynia, pomorskie
- Branża
- Produkcja półprzewodników i energii odnawialnej
- Specjalizacje
- Fotowoltaika, pompy ciepła, odnawialne źródła energii, kolektory słoneczne, Panele fotowoltaiczne, OZE, fotowoltaika dla domu, fotowoltaika dla biznesu, fotowoltaika dla rolników, energia odnawialna, energia słoneczna, instalacje fotowoltaiczne, panele monokrystaliczne, tania energia, elektromobilność i OZE Biomar
Rok założenia
2010
Liczba pracowników
51-200
Liczba obserwujących
2935
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach
Profil firmy:
OZE-BIOMAR S.A.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Gdynia
- Gdańsk
- Gorzów Wielkopolski
- Kraków
- Bielsko-Biała
- Bydgoszcz
- Nowy Dwór Mazowiecki
- Jelenia Góra
- Katowice
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca OZE-BIOMAR S.A. - oferty archiwalne
-
Przedstawiciel, Partner Biznesowy Premium!
OZE-BIOMAR S.A.- Gdynia
- kontrakt b2b
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
Głównym wyzwaniem Partnera Biznesowego Premium będzie sprzedaż produktów OZE, w szczególności instalacji fotowoltaicznych dla dużego biznesu na wybranym obszarze Polski. Samodzielność w organizacji kalendarza pracy, elastyczność w realizacji założeń oraz determinacja w dążeniu do celu, to kompetencje wyróżniające profesjonalistów pracujących w naszym Zespole.
Zakres działań Partnera Biznesowego Premium:
-
sprzedaż produktów: instalacji fotowoltaicznych + rozwiązań peryferyjnych,
-
aktywne poszukiwanie Klientów B2B na podległym terenie,
-
przygotowywanie analiz i rozwiązań dla Klientów biznesowych z segmentu MŚP,
-
budowanie marki osobistej opartej na zaufaniu Klienta,
-
udział w rozwoju i budowaniu marki OZE Biomar,
-
dbałość o najwyższe standardy obsługi Klienta,
-
raportowanie wyników sprzedaży.
Wymagania
-
doświadczenie w sprzedaży produktów dla sektora B2B min. 2 lata (preferowana branża OZE),
-
dyspozycyjność i pełna mobilność (praca w terenie, w siedzibie Klienta),
-
praktyczna znajomość metod przygotowywania kalkulacji cenowych, ofert oraz technik finalizacji i zawierania umów z Klientami,
-
aktywne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
-
partnerską forma współpracy (kontrakt B2B) z pełną elastycznością czasu wykonywania czynności zawodowych,
-
bardzo atrakcyjne stawki prowizyjne,
-
wsparcie pracy dodatkowym systemem lead’owania klientów B2B,
-
praca z rozpoznawalnymi, największymi markami w swojej branży,
-
doświadczenie firmy przy realizacji dużych projektów m.in. dla KGHM, Volvo, SuperDrob czy tez branży rolniczej, rozrywkowej np. Majaland
-
wsparcie dyrektora oraz dedykowanych zespołów eksperckich na każdym etapie współpracy,
-
wizerunek Doradcy Premium, nie sprzedawcy,
-
możliwość rozwoju w ramach organizacji (stanowisko kierownicze).
Aplikacje należy wysyłać na: rekrutacja.partner@oze-biomar.pl
Z przyjemnością spotkamy się w wybranymi kandydatami, aby omówić możliwości współpracy.
-
-
Manager Działu Zakupów
OZE-BIOMAR S.A.- Pomorskie
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Do zespołu logistyki oraz zakupów, poszukujemy kandydata, który:
-
Ma doświadczenie w zakresie zarządzania zakupami oraz łańcuchem dostaw minimum 3 lata
-
Ma doświadczenie w logistyce min 2 lata
-
Ma bardzo dobre zdolności negocjacyjne oraz umiejętność strategicznego myślenia
-
Rozumie dbałość o szczegóły
-
Ma silnie rozwiniętą umiejętność komunikacji
-
Zna język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną korespondencję z kontrahentami
-
Bardzo dobrze zna środowisko Microsoft Office
-
Ma doskonałą organizację pracy
Wymagania
Zadania do wykonania:
-
Budowanie strategii zakupowej opartej na optymalizacji kosztów
-
Opracowywanie prognoz zakupów
-
Negocjowanie warunków zakupowych z nowymi dostawcami oraz renegocjowanie warunków zakupów, płatności i dostaw z obecnymi dostawcami
-
Monitorowanie zamówień i realizacji dostaw
-
Opracowanie i bieżąca aktualizacja minimalnych zapasów magazynowych
-
Przygotowywanie raportów oraz analiz dla Zarządu
-
Raportowanie działań w wewnętrznym systemie ERP i CRM
-
Nadzór nad magazynem
-
Doskonalenie procesów logistycznych Spółki
Oferujemy
Co możemy Tobie zagwarantować?
-
Stałe wynagrodzenie podstawowe
-
Forma zatrudnienia w oparciu o Umowę o pracę lub kontrakt B2B
-
Szkolenia oraz pełne wsparcie merytoryczne
-
Wszystkie niezbędne narzędzia do pracy
-
stałe godziny pracy 08:00-16:00 lub 09:00-17:00 od poniedziałku do piątku
-
Biuro w dogodnej lokalizacji w Gdyni lub w Warszawie
Zapraszamy do aplikowania, na spotkaniu rekrutacyjnym możesz poznać wszystkie szczegóły
W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133, poz. 883 ze zm.)”
-
-
Manager Działu Zakupów
OZE-BIOMAR S.A.- praca zdalna
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Do zespołu logistyki oraz zakupów, poszukujemy kandydata, który:
-
Ma doświadczenie w zakresie zarządzania zakupami oraz łańcuchem dostaw minimum 3 lata
-
Ma doświadczenie w logistyce min 2 lata
-
Ma bardzo dobre zdolności negocjacyjne oraz umiejętność strategicznego myślenia
-
Rozumie dbałość o szczegóły
-
Ma silnie rozwiniętą umiejętność komunikacji
-
Zna język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną korespondencję z kontrahentami
-
Bardzo dobrze zna środowisko Microsoft Office
-
Ma doskonałą organizację pracy
Wymagania
Zadania do wykonania:
-
Budowanie strategii zakupowej opartej na optymalizacji kosztów
-
Opracowywanie prognoz zakupów
-
Negocjowanie warunków zakupowych z nowymi dostawcami oraz renegocjowanie warunków zakupów, płatności i dostaw z obecnymi dostawcami
-
Monitorowanie zamówień i realizacji dostaw
-
Opracowanie i bieżąca aktualizacja minimalnych zapasów magazynowych
-
Przygotowywanie raportów oraz analiz dla Zarządu
-
Raportowanie działań w wewnętrznym systemie ERP i CRM
-
Nadzór nad magazynem
-
Doskonalenie procesów logistycznych Spółki
Oferujemy
Co możemy Tobie zagwarantować?
-
Stałe wynagrodzenie podstawowe
-
Forma zatrudnienia w oparciu o Umowę o pracę lub kontrakt B2B
-
Szkolenia oraz pełne wsparcie merytoryczne
-
Wszystkie niezbędne narzędzia do pracy
-
stałe godziny pracy 08:00-16:00 lub 09:00-17:00 od poniedziałku do piątku
-
Biuro w dogodnej lokalizacji w Gdyni lub w Warszawie
Zapraszamy do aplikowania, na spotkaniu rekrutacyjnym możesz poznać wszystkie szczegóły
W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133, poz. 883 ze zm.)”
-
-
Koordynator - Projektant instalacji fotowoltaicznych
OZE-BIOMAR S.A.- Pomorskie
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Do zespołu projektantów poszukujemy kandydatów, którzy:
-
Mają doświadczenie w przygotowywaniu koncepcji oraz wizualizacji PV min 2 lata
-
Potrafią samodzielnie zaprojektować instalacje o mocy do 50 kWp
-
Przygotowują wizualizacje do projektów o mocy powyżej 50 kWp
-
Obsługują program autoCAD i PVSol
-
Swobodnie posługują się w środowisku MS Office
Wymagania
Zadania do wykonania:
-
Wykonywanie wizualizacji oraz koncepcji instalacji PV
-
Przygotowywanie schematów elektrycznych
-
Wsparcie techniczne w przygotowywaniu wycen dla działu handlowego
-
Raportowanie działań w wewnętrznym systemie CRM
-
Dobra organizacja pracy
Oferujemy
Co możemy Tobie zagwarantować?
-
Stałe wynagrodzenie podstawowe
-
Forma zatrudnienia w oparciu o Umowę o pracę lub kontrakt B2B
-
Wszystkie niezbędne narzędzia do pracy
-
Stałe godziny pracy 08:00-16:00 lub 09:00-17:00 od poniedziałku do piątku
-
Pracę w biurze w Gdyni, Konstancinie Jeziornej lub pracę zdalną
Zapraszamy do aplikowania, na spotkaniu rekrutacyjnym możesz poznać wszystkie szczegóły
W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133, poz. 883 ze zm.)”
-
-
Koordynator - Projektant instalacji fotowoltaicznych
OZE-BIOMAR S.A.- Mazowieckie
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Do zespołu projektantów poszukujemy kandydatów, którzy:
-
Mają doświadczenie w przygotowywaniu koncepcji oraz wizualizacji PV min 2 lata
-
Potrafią samodzielnie zaprojektować instalacje o mocy do 50 kWp
-
Przygotowują wizualizacje do projektów o mocy powyżej 50 kWp
-
Obsługują program autoCAD i PVSol
-
Swobodnie posługują się w środowisku MS Office
Wymagania
Zadania do wykonania:
-
Wykonywanie wizualizacji oraz koncepcji instalacji PV
-
Przygotowywanie schematów elektrycznych
-
Wsparcie techniczne w przygotowywaniu wycen dla działu handlowego
-
Raportowanie działań w wewnętrznym systemie CRM
-
Dobra organizacja pracy
Oferujemy
Co możemy Tobie zagwarantować?
-
Stałe wynagrodzenie podstawowe
-
Forma zatrudnienia w oparciu o Umowę o pracę lub kontrakt B2B
-
Wszystkie niezbędne narzędzia do pracy
-
Stałe godziny pracy 08:00-16:00 lub 09:00-17:00 od poniedziałku do piątku
-
Pracę w biurze w Gdyni, Konstancinie Jeziornej lub pracę zdalną
Zapraszamy do aplikowania, na spotkaniu rekrutacyjnym możesz poznać wszystkie szczegóły
W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133, poz. 883 ze zm.)”
-