Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Wyższe Piętro HR praca
Czy to Twoja firma?
obsługa klienta / call center
Oferty pracy Wyższe Piętro HR
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Młodszy Specjalista/Specjalista ds. MICE (k/m)
Coral Travel Poland- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
PolecanaDodana -
Travel Advisor for Nordic Premium Airline SAS with Danish
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoDodana -
Travel Advisor for Nordic Premium Airline SAS with Norwegian
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoDodana -
Travel Advisor for Nordic Premium Airline SAS with Swedish
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoDodana -
Pracownik działu rybnego w markecie spożywczym Warszawa ul. Marsa
Work&Profit sp. z o.o. Profil- Warszawa
- umowa zlecenie
Wygasa
Mapa Wyższe Piętro HR
Siedziba główna
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach
Profil firmy:
Wyższe Piętro HR
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Wrocław
- Pruszków
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca Wyższe Piętro HR - oferty archiwalne
-
Customer Service Specialist
Wyższe Piętro HR- Warszawa
- kontrakt b2b
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Obsługa systemu w obszarze EDI: wprowadzanie i monitoring zamówień, identyfikacja i korekta błędów, zmiany ustawień, wdrażanie klientów
-
Wprowadzanie cenników i rabatów do JD Edwards
-
Kompletowanie i zapewnianie prawidłowego obiegu dokumentów logistycznych (Wdt i quick fixes)
-
Wystawianie faktur sprzedaży i korygujących oraz ich wysyłka (fizycznie i elektronicznie)
-
Monitorowanie customer service MAIL i rozwiązywanie zgłoszeń
-
Ścisła współpraca z klientami oraz działem sprzedaży (w tym krajów bałtyckich), marketingu, finansowym i fabrykami
-
Poszukiwanie możliwości i wdrażanie usprawnień procesów
-
Wspieranie działu w osiąganiu oczekiwanych wskaźników KPI
Wymagania
-
Wykształcenie logistyczne, ekonomiczne lub pokrewne
-
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
-
Znajomość Excel (tabele przestawne, wyszukaj pionowo, statystyki i wykresy)
-
Umiejętność obsługi systemu do zarządzania zamówieniami (mile widziana znajomość JD Edwards)
-
Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie – umożliwiająca współpracę z działami sprzedaży krajów bałtyckich
-
Umiejętność pracy zespołowej i pod presją czasu
-
Zaangażowanie i przyjmowanie odpowiedzialności
-
Otwartość i komunikatywność
Oferujemy
-
Pracę w globalnej organizacji reprezentującej markę premium branży żywnościowej
-
Atmosferę w pracy wspierającą prostotę, otwartość i sprawiedliwość
-
Własny wkład w promowanie zdrowego stylu życia i uczestniczenia w akcjach społecznych
-
Program wellbeing dla naszych pracowników: elastyczne godziny pracy, możliwość korzystania z Home Office, Chill out room, owocowe wtorki, produkty Bonduelle podczas obiadów dla pracowników, wsparcie pracowników w zajęciach sportowych,
-
Szkolenia z nonviolent communication, zarządzania stresem, warsztaty dla rodziców, akcje zdrowotne
-
Szkolenia językowe, rozwój kompetencji zawodowych
-
Sklepik pracowniczy
-
Wsparcie pracowników w działaniach CSR
-
Konkursy, nagrody i wyróżnienia
-
-
Specjalista ds. Obsługi Inwestycji
Wyższe Piętro HR- Warszawa
- kontrakt b2b
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
nawiązywanie i utrzymywanie wysokiego poziomu relacji i współpracy handlowej z firmami wykonawczymi i inwestorami, architektami, kierownikami budowy i project managerami
-
sporządzanie ofert handlowych
-
profesjonalne doradztwo techniczne
-
prowadzenie negocjacji handlowych
-
realizacja planów sprzedażowych
-
efektywne doradzanie, inspirowanie oraz prowadzenie procesu negocjacji cen
Wymagania
Osoba na tym stanowisku powinna znać branżę budowlaną oraz wyposażeniową.
Kluczowe kompetencje na tym stanowisku to:
-
komunikatywność
-
umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów handlowych
-
wyznaczanie i koncentracja na celach sprzedażowych
-
znajomość lokalnego rynku inwestycyjnego
Kandydat powinien również posiadać doświadczenie w obsłudze inwestycji, pozyskiwaniu klientów inwestycyjnych oraz w prowadzeniu negocjacji handlowych.
Oferujemy
-
rozwój w dynamicznie rosnącej firmie
-
rzetelnego i elastycznego pracodawcę „partnera”, z którym zawsze łatwo możesz dojść do porozumienia
-
wynagrodzenie stałe, oraz atrakcyjną prowizję, która rośnie w zależności od Twojej aktywności w sprzedaż
-
cykliczne szkolenia branżowe i sprzedażowe,
-
opcje zmiany miejsca pracy (posiadamy salony w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i w Warszawie).
-
-
Specjalista ds. Obsługi Klienta - Dział Obsługi Architekta
Wyższe Piętro HR- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
kompleksowa obsługa klienta
-
tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy
-
realizacja planów sprzedażowych
-
efektywne doradzanie, inspirowanie oraz prowadzenie procesu negocjacji cen
-
budowanie wizerunku salonu
-
dbałość o właściwą ekspozycję powierzonych towarów
-
współpraca z innymi działami
Wymagania
Kandydat powinien posiadać doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, łatwo nawiązywać i podtrzymywać kontakty z klientem. Portfolio Architektów oraz kontakty również są bardzo ważne.
Kluczowe kompetencje na tym stanowisku to:
-
umiejętność zarządzania czasem pracy
-
umiejętności negocjacyjne
-
umiejętność pracy w zespole
W swojej pracy kandydat powinien wykonywać swoje codzienne obowiązki kreatywnie i zaangażowaniem. Niezbędna na tym stanowisku jest samodzielność oraz odpowiedzialność. Znajomość programu Optima oraz branży wnętrzarskiej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
-
rozwój w dynamicznie rosnącej firmie
-
rzetelnego i elastycznego pracodawcę „partnera”, z którym zawsze łatwo możesz dojść do porozumienia
-
wynagrodzenie stałe oraz bardzo atrakcyjne premie uzależnione od wyników sprzedaży oraz stopnia realizacji wyznaczonych celów
-
cykliczne szkolenia branżowe i sprzedażowe,
-
opcje zmiany miejsca pracy (posiadamy salony w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i w Warszawie).
-