Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Willa Dwa Jeziora Art Events Krzysztof Gawrych praca
Czy to Twoja firma?
Specjalista ds. turystyki, Rezydent Węgorzewo Pracownik fizyczny Węgorzewo Specjalista ds. administracji Węgorzewo
hotelarstwo / gastronomia / turystyka praca fizyczna administracja biurowa / praca biurowa
Oferty pracy Willa Dwa Jeziora Art Events Krzysztof Gawrych
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Przyjazna atmosfera
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.09.2024
Mapa Willa Dwa Jeziora Art Events Krzysztof Gawrych
Siedziba główna
Godziny otwarcia Willa Dwa Jeziora Art Events Krzysztof Gawrych
poniedziałek | 09:00 - 21:00 |
wtorek | 09:00 - 21:00 |
środa | 09:00 - 21:00 |
czwartek | 09:00 - 21:00 |
piątek | 09:00 - 21:00 |
sobota | 09:00 - 21:00 |
niedziela | 09:00 - 21:00 |
Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.
Willa Dwa Jeziora Art Events Krzysztof Gawrych poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach
Profil firmy:
Willa Dwa Jeziora Art Events Krzysztof Gawrych
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Białystok
- Lublin
- Olsztyn
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca Willa Dwa Jeziora Art Events Krzysztof Gawrych - oferty archiwalne
-
Szef Kuchni
Willa Dwa Jeziora Art Events Krzysztof Gawrych- Węgorzewo
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
-
Zakres obowiązków
-
przygotowywanie receptur i tworzenie dań i menu w oparciu o najwyższe standardy i swoje kulinarne pomysły
-
dbaniem o estetykę serwowanych potraw
-
przygotowywanie i nadzór nad przygotowaniem bankietów i innych imprez okolicznościowych
-
zarządzanie procesami zamawiania w tym negocjowanie cen z dostawcami, racjonalne gospodarowanie towarami a także nadzór nad gospodarką magazynową, inwentaryzacjami
-
kontrola i optymalizacja kosztów pracy w kuchni
-
utrzymywanie i ścisłe przestrzeganie norm sanitarnych, przepisów HACCP oraz bezpieczeństwa
-
nadzorowanie i dbanie o wysoki poziom efektywności pracy podległego zespołu, w tym tworzenie grafiku dla personelu
-
dbanie o pozytywną atmosferę w zespole
-
współpraca z Działem Marketingu i Sprzedaży przy tworzeniu atrakcyjnych ofert promocyjnych,
-
znajomość i przestrzeganie procesów oraz standardów hotelowo-restauracyjnych
Wymagania
-
jeżeli gotowanie to Twoje zamiłowanie i pasja,
-
masz przynajmniej 2-letnie doświadczenie na tym stanowisku
-
potrafisz zarządzać pracą własną i współpracującego z Tobą zespołu
-
jesteś energiczny w działaniu, pozytywny, zaangażowany
-
czujesz się kreatywny, sumienny, uczciwy; dbasz o wysoką jakość i estetykę przygotowywanych potraw
-
znasz i obserwujesz aktualne trendy kulinarne
-
chcesz uciec od dużego miasta i korzystać z zalet Wielkiego Szlaku Mazurskiego (pensjonat jest położony obok jeziora Mamry i Święcajty)
-
lubisz prowadzić projekt od A do Z: restauracja dopiero się otwiera i możesz jej nadać Twój styl
-
znasz dobrze pakiet MS Office,
-
posiadasz ważną książeczkę sanepidowską
-
prawo jazdy kategorii B
-
posiadasz praktyczną wiedzę ze znajomości technik przechowywania potraw, optymalizacji kosztów, HACCP i BHP,
Oferujemy
-
stałą pracę (niezależnie od sezonu)
-
atrakcyjne zarobki
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub BtB
-
nowocześnie wyposażone i dobrze zorganizowane miejsce pracy
-
pracę w miłej i przyjaznej atmosferze
-
możliwość korzystania z posiłków pracowniczych
-
-
Manager - Osoba Zarządzająca Pensjonatem oraz Restauracją
Willa Dwa Jeziora Art Events Krzysztof Gawrych- Węgorzewo
- umowa o pracę
- pełny etat
- menedżer
-
Zakres obowiązków
-
Planowanie, organizowanie i koordynowanie wszelkich działań na terenie obiektu (usługi noclegowe, gastronomiczne, spa, eventowe), zarządzanie personelem, sprzedażą, marketingiem i administracją
-
Zbudowanie koncepcji organizacyjno-finansowej obejmującej ofertę części gastronomicznej i spa – odnowa biologiczna do rozpoczęcia działalności
-
Tworzenie budżetu obiektu i osiąganie założonych wyników finansowych (przychodowych i kosztowych)
-
Nadzorowanie i kontrolowanie jakości świadczonych usług w celu zagwarantowania odpowiednich standardów
-
Dbałość o stan techniczny i wartość zasobów obiektu
-
Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi Klientami/Gośćmi
-
Współpraca z dostawcami oraz nadzorowanie wszelkich dostaw
-
Współtworzenie oraz realizacja strategii firmy w obszarze powierzonych zadań.
Wymagania
-
Minimum 3 letnie doświadczenie managerskie w zarządzaniu obiektem gastronomiczno – hotelowym
-
Mile widziane doświadczenie w zakresie zarządzania odnową biologiczną – spa
-
Wykształcenie wyższe
-
Umiejętność zarządzania personelem i organizowania pracy własnej
-
Wysoka kultura osobista, odporność na stres
-
Zaangażowanie, dyspozycyjność i dobra organizacja pracy
-
Samodzielność w działaniu, prawo jazdy
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Mile widziana znajomość innego języka
Oferujemy
-
Atrakcyjne wynagrodzenie związane z celami biznesowymi plus system prowizyjny
-
Stabilna, całoroczna pracę
-
Umowa o pracę lub kontrakt menadżerski
-
Pasjonującą pracę z możliwością wdrażania nowych pomysłów oraz rozwiązań
-