SOPEXIM jest polską firmą rodzinną utworzoną w 1989 roku. Specjalizujemy się w drewnie konstrukcyjnym, ale w naszej ofercie znajdą Państwo również inne produkty drewniane i drewnopochodne.



Firma SOPEXIM od lat popularyzuje płytę OSB i drewno konstrukcyjne jako przyjazne środowisku materiały konstrukcyjne. W związku z tym, że lubimy nowości staramy się stale oferować je naszym klientom.

Oferty pracy SOPEXIM Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Spotkania integracyjne

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024

Mapa SOPEXIM Sp. z o.o.

Siedziba główna

Godziny otwarcia SOPEXIM Sp. z o.o.

poniedziałek 08:00 - 17:00
wtorek 08:00 - 17:00
środa 08:00 - 17:00
czwartek 08:00 - 17:00
piątek 08:00 - 17:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
SOPEXIM Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bytom
  3. Częstochowa
  4. Łódź
  5. Katowice
  6. Bielsko-Biała
  7. Aleksandrów Łódźki
  8. Gliwice
  9. Zgierz

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca SOPEXIM Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Asystent / Asystentka ds. sprzedaży i logistyki

    SOPEXIM Sp. z o.o.
    • Aleksandrów Łódzki
    • umowa o pracę
    • Wymagania

      Przyszłe zadania polegać będą na:
      • współpracy z terenowymi przedstawicielami handlowymi
      • poszukiwaniu i pozyskiwaniu nowych klientów
      • obsłudze obecnych klientów
      • asystowaniu menadżerowi sprzedaży i logistyki
      • nadzorowaniu gospodarki magazynowej (zamówienia klientów, stany towarów, dostawy, wywóz towarów)
      • organizacji transportu krajowego i nadzorze nad transportem własnym
      • monitorowaniu i miękkiej windykacji należności firmy
      Od kandydatów wymagamy:
      • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w dziale sprzedaży i/lub logistyki
      • dużego zaangażowania w wykonywaną pracę
      • umiejętność sprawnego liczenia
      • bardzo dobrej organizacji pracy
      • bardzo dobrej znajomości programów Office (excel, word)
      • doświadczenie w handlu materiałami budowlanymi lub drewnopochodnymi będzie dużym atutem
      • prawo jazdy kat. B
      • Umowę o pracę na pełny etat
      • Pracę poniedziałek - piątek od 8:00 - 16:00
      • Niezbędne narzędzia pracy
      • Atrakcyjny system wynagrodzenia, premiujący osiągane wyniki
      • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • Możliwość zdobycia doświadczenia w sprecyzowanej branży produktowej
      Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomoca przycisku
  • Młodszy specjalista ds. handlowych

    SOPEXIM Sp. z o.o.
    • Aleksandrów Łódzki
    • umowa o pracę
    • Wymagania

      Opis stanowiska:
      • Aktywne poszukiwanie nowych klientów.
      • Obsługa obecnych klientów firmy.
      • Sprzedaż produktów, przygotowywanie ofert, głównie klientom biznesowym.
      • Monitorowanie zamówień, celów ilościowych i jakościowych.
      • Cykliczny kontakt z klientem, odpowiadanie na wiadomości, publikowanie materiałów w Social Mediach oraz na stronie firmowej.
      • Udział w projektach marketingowych i sprzedażowych we współpracy z innymi działami w firmie.
      • Promocja produktów za pośrednictwem kanałów internetowych (OLX, Facebook itp.); wiedza o produktach nie jest wymagana na starcie.
      Wymagamy:
      • Podstawowa umiejętność obsługi pakietów Office (Excel, Word)
      • Samodzielność w działaniach oraz wielozadaniowość
      • Chęć rozwoju i uczenia się nowych rzeczy
      • Komunikatywność i kreatywność
      Mile widziane:
      • Znajomość obsługi kanałów reklamowych typu: Facebook Ads, Google Ads
      • Znajomość obsługi i analizy danych z Google Analytics
      • Umiejętność optymalizowania stron pod kątem SEO
      • Znajomość języka angielskiego
      • Prawo jazdy kat. B
      • Znajomość obsługi programu handlowego "Symfonia"
      • stałe wynagrodzenie + system premiowy
      • Stabilne zatrudnienie : Umowę o pracę lub Kontrakt B2B
      • Stałe godziny pracy (od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16)
      • Kursy, szkolenia, e-learningi
      • wparcie zespołu
      Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomoca przycisku