Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Rebel Sp. z o.o praca
Czy to Twoja firma?
Magazynier Gdańsk Sprzedawca Gdańsk Specjalista ds. marketingu Gdańsk Operator wózków widłowych Gdańsk Spedytor Gdańsk
sprzedaż / zakupy magazyn administracja biurowa / praca biurowa media / pr / reklama / marketing zarządzanie / dyrekcja
Oferty pracy Rebel Sp. z o.o
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Elastyczny czas pracy
-
Karnety na siłownię
-
Owoce w pracy
-
Parking dla pracowników
-
Pracownicze Plany Kapitałowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
Szkolenia, kursy, konferencje
-
Służbowy laptop
-
Ubezpieczenie grupowe
-
Świeża kawa z ekspresu
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Mapa Rebel Sp. z o.o
Siedziba główna
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach
Rebel Sp. z o.o poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach
Profil firmy:
Rebel Sp. z o.o
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Gdańsk
- Warszawa
- Gdynia
- Katowice
- Lębork
- Bielsko-Biała
- Starogard Gdański
- Poznań
- Wrocław
- Gliwice
Data aktualizacji: 01.01.2025
Praca Rebel Sp. z o.o - oferty archiwalne
-
Młodszy specjalista ds. marketingu
Rebel Sp. z o.o- 5 500-5 500 zł / mies.
- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
-
Zakres obowiązków
Twoje obowiązki:
-
wsparcie w realizacji planu działań w social mediach;
-
podstawowe zarządzanie profilami firmowymi i grupami społecznościowymi;
-
angażowanie i moderacja społeczności;
-
planowanie i tworzenie contentu wizualnego i tekstowego;
-
realizacja materiałów wideo (nagrania, montaż, publikacja);
-
udział w przygotowaniu i optymalizacji kampanii reklamowych;
-
pomoc w tworzeniu newsletterów firmowych;
-
monitorowanie trendów w social mediach;
-
wsparcie zespołu marketingowego w innych zadaniach;
-
tworzenie prezentacji marketingowych i podstawowych raportów;
-
ścisła współpraca z działem marketingu i innymi działami firmy;
-
stała realizacja działań promujących dobre imię firmy;
-
inne zadania związane z marketingiem firmy.
Wymagania
Wobec kandydatki albo kandydata mamy następujące wymagania
(wyślij do nas aplikację, tylko jeśli spełniasz wszystkie warunki):-
znajomość platform społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, YouTube);
-
umiejętność tworzenia angażujących, dopasowanych treści;
-
podstawowa wiedza z zakresu tworzenia i edycji materiałów wideo i grafik;
-
znajomość trendów i innowacji w digital marketingu;
-
umiejętność komunikacji ze społecznością i prowadzenia zaangażowanych grup;
-
bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania;
-
kreatywność i inicjatywa w podejmowaniu działań;
-
ambicja i dążenie do ciągłego poszerzania wiedzy;
-
planowanie i realizacja kampanii marketingowych zgodnie z celami;
-
chęć opracowywania i wdrażania strategii marketingowych;
-
tworzenie materiałów promocyjnych i reklamowych;
-
monitorowanie i optymalizacja działań marketingowych.
-
doskonała komunikacja i dojrzałość zawodowa.
Dodatkowymi atutami będą dla nas:
-
wiedza z zakresu nowoczesnego marketingu;
-
doświadczenie w pracy w obszarze social media i content marketingu;
-
znajomość specyfiki Meta Business Suite;
-
wyższe wykształcenie kierunkowe (marketing, komunikacja, nowe media);
-
pomysłowość w tworzeniu atrakcyjnych treści i kampanii;
-
pomoc w kreowaniu nowych działań promocyjnych i marketingowych;
-
rozumienie trendów i nowości w dziedzinie marketingu;
-
znajomość takich narzędzi jak: Canva Pro, CapCut;
-
elastyczność i umiejętność pracy pod presją czasu;
-
wrażliwość społeczna i wysokie normy etyczne;
-
znajomość gier planszowych ;)
Oferujemy
To, co oferujemy:
-
umowa o pracę na kwotę 5.500 PLN brutto miesięcznie;
-
stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
-
coroczna waloryzacja wynagrodzenia;
-
elastyczne godziny rozpoczęcia każdego dnia pracy (między 7:00 a 9:00);
-
pakiet prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenie na życie;
-
dostęp do specjalistycznej pomocy psychologicznej i darmowych sesji psychoterapii;
-
nielimitowane konsultacje prawne i porady finansowe;
-
specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
-
platforma do nauki języków obcych;
-
dofinansowanie karty sportowej;
-
dostęp do biblioteczek pracowniczych z grami planszowymi, komiksami, erpegami i puzzlami;
-
konto premium na Board Game Arena;
-
wszelki sprzęt niezbędny do pracy.
Warto wiedzieć, że:
-
pracujemy od poniedziałku do piątku (wolne weekendy);
-
możliwa jest praca hybrydowa w wymiarze 1 dnia pracy zdalnej w tygodniu (4 dni w biurze);
-
oferujemy pulę dodatkowych 4 dni wolnych w roku (w tym 2 dni na dowolny wolontariat);
-
miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy, w nowym biurze przy ul. Sąsiedzkiej 20 (niedaleko stacji PKM Matarnia);
-
tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach;
-
nasz dział marketingu jest 9-osobowy, a cała firma zatrudnia 100 etatowych pracowników;
-
w biurze wszyscy pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy, oferujemy mleko i napoje roślinne oraz dostęp do automatycznego ekspresu do kawy;
-
w naszej siedzibie znajduje się kilka dystrybutorów wody oraz automat z wodą gazowaną;
-
co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.
Podczas rekrutacji:
-
otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
-
dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
-
dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
-
gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
-
nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
Jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).
Nie wierzysz? Sprawdź!
Wszystkie nasze aktualne oferty pracy znajdziesz zawsze na stronie rebel.pl/kariera.
Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.” -
-
Operatorka / Operator wózka widłowego – pracownik(czka) magazynowy(a)
Rebel Sp. z o.o- Pomorskie
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Do Twoich obowiązków będzie należeć część zadań z poniższej puli:
-
obsługa wózków podnośnikowych;
-
pakowanie i kompletacja towarów zgodnie z zamówieniem;
-
przyjmowanie i kontrola dostaw pod względem ilościowym i jakościowym;
-
układanie, rozmieszczanie i zabezpieczanie towarów w magazynie;
-
skanowanie przesyłek urządzeniami mobilnymi;
-
załadunek i rozładunek towarów, sortowanie przesyłek;
-
kontrolowanie zgodności stanów magazynowych;
-
zapewnienie sprawnego obiegu dokumentacji magazynowej;
-
realizacja powierzonych zadań w ramach prowadzonej gospodarki magazynowej;
-
wydawanie towaru z magazynu;
-
przestrzeganie przepisów i zasad BHP, ppoż. oraz procedur i instrukcji;
-
obsługa operacji magazynowych w systemie informatycznym;
-
dbanie o porządek w magazynie – przestrzeganie norm i standardów jakościowych;
-
wykonywanie pozostałych prac magazynowych.
Wymagania
wobec naszej kandydatki lub kandydata mamy następujące wymagania:
-
aktualne uprawnienia do kierowania wózkiem widłowym (UDT) oraz praktyka w tym zakresie; otwartość na realizację różnorodnych zadań i gotowość do pracy fizycznej;
-
bardzo dobra sprawność fizyczna i kondycja;
-
bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania;
-
dyspozycyjność;
-
gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym w wysokim sezonie;
-
uczciwość, sumienność, skrupulatność, odpowiedzialność i punktualność;
-
umiejętność pracy w zespole i wysoka kultura osobista;
-
biegłość w obsłudze komputera, skanera i drukarki.
dodatkowym atutem będzie dla nas:
-
doświadczenie w pracy jako magazynier/ka;
-
wyobraźnia przestrzenna;
-
pozytywne nastawienie i dobra energia;
-
dobra znajomość produktów w ofercie sklepu Rebel.pl: gier planszowych, RPG, karcianek kolekcjonerskich, gier figurkowych i bitewnych, komiksów i innych;
-
doświadczenie w pracy z systemem ERP (najlepiej Microsoft Dynamics NAV).
Oferujemy
to, co oferujemy:
-
umowa o pracę na kwotę 4750 PLN brutto / miesięcznie;
-
dodatek 250-750 PLN brutto / miesięcznie dla osób obsługujących wózek widłowy (zależny od doświadczenia);
-
stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
-
praca od poniedziałku do piątku;
-
pakiet prywatnej opieki medycznej;
-
ubezpieczenie na życie;
-
konsultacje prawne, porady finansowe, pomoc psychologiczna, sesje psychoterapii;
-
specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
-
dofinansowanie karty sportowej;
-
wszelki niezbędny sprzęt do pracy;
-
konto premium na Board Game Arena.
warto wiedzieć, że:
-
miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy na ul. Budowlanych 64c (niedaleko stacji PKM Matarnia);
-
tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach;
-
w naszym magazynie pracuje ponad 20 osób, a firma zatrudnia ponad 100 pracowników;
-
wszyscy nasi pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy;
-
co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.
podczas rekrutacji:
-
otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
-
dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
-
dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
-
gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
-
nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
-
jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV!
-
-
Kierowniczka / Kierownik ds. marketingu
Rebel Sp. z o.o- 12 000-12 000 zł / mies.
- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- menedżer
-
Zakres obowiązków
Twoje obowiązki:
-
odpowiedzialność za cały obszar marketingu spółki;
-
kierowanie zespołem marketingu – zarządzanie pracą i rozwojem zespołu;
-
koordynowanie i łączenie w całość działań z wielu obszarów (m.in. brandingu, performance marketingu, SEO i contentu, zarządzania mediami społecznościowymi, influencer marketingu);
-
opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej zgodnie z celami firmy;
-
analiza trendów rynku gier – badanie preferencji i zachowań konsumentów;
-
projektowanie kampanii promocyjnych – tworzenie kreatywnych i skutecznych akcji reklamowych;
-
zarządzanie budżetem marketingowym – efektywne rozdzielanie środków finansowych;
-
współpraca z działem sprzedaży – koordynacja działań promocyjnych z zespołem sprzedażowym;
-
negocjacje z partnerami i uzgadnianie warunków współpracy;
-
mierzenie ROI kampanii – ocena efektywności inwestycji w działania marketingowe;
-
analiza danych sprzedażowych, interpretacja wyników sprzedaży dla optymalizacji działań;
-
zarządzanie projektami specjalnymi i innowacyjnymi inicjatywami marketingowymi;
-
ciągłe doskonalenie wiedzy z zakresu marketingu i trendów rynkowych;
-
szkolenie i rozwój kompetencji członków zespołu marketingowego;
-
dbanie o kreowanie pozytywnego wizerunku i rozpoznawalności firmy i jej produktów;
-
współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia spójności działań marketingowych.
Wymagania
Wobec kandydatki albo kandydata mamy następujące wymagania
(wyślij do nas aplikację, tylko jeśli spełniasz wszystkie warunki):
-
doświadczenie na stanowisku kierownika lub dyrektora marketingu;
-
doskonałe umiejętności koordynowania i zarządzania zespołem;
-
zaawansowana wiedza z zakresu nowoczesnego marketingu i komunikacji marketingowej (digital marketing, offline marketing, trade marketing);
-
zdecydowanie w podejmowaniu decyzji – w tym sprawne reagowanie na RTM;
-
bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania;
-
myślenie strategiczne, proaktywność, nastawienie na wynik i osiąganie rezultatów;
-
znajomość nowoczesnych narzędzi marketingu oraz trendów rynkowych;
-
umiejętność wykorzystywania analiz danych do optymalizacji działań marketingowych;
-
biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie);
-
wybitne umiejętności pracy zespołowej – koordynacja działań wielopłaszczyznowych;
-
doskonała komunikacja i dojrzałość zawodowa.
Dodatkowymi atutami będą dla nas:
-
portfolio udanych kampanii marketingowych;
-
doświadczenie w pracy z dużymi markami lub w agencjach marketingowych;
-
rozległa wiedza branżowa, znajomość rynku i produktów firmy;
-
doświadczenie w zarządzaniu wielomilionowym budżetem marketingowym;
-
certyfikaty z zakresu marketingu i e-marketingu;
-
wrażliwość społeczna i wysokie normy etyczne;
-
doświadczenie w opracowywaniu i realizacji kampanii w mediach społecznościowych;
-
duża odporność na stres oraz elastyczność i umiejętność pracy pod presją czasu;
-
wykształcenie kierunkowe z dziedziny marketingu, komunikacji lub pokrewnej;
-
znajomość gier planszowych ;)
Oferujemy
To, co oferujemy:
-
umowa o pracę na kwotę 12.000 PLN brutto miesięcznie;
-
stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
-
coroczna waloryzacja wynagrodzenia;
-
elastyczne godziny rozpoczęcia każdego dnia pracy (między 7:00 a 9:00);
-
pakiet prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenie na życie;
-
dostęp do specjalistycznej pomocy psychologicznej i darmowych sesji psychoterapii;
-
nielimitowane konsultacje prawne i porady finansowe;
-
specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
-
platforma do nauki języków obcych;
-
dofinansowanie karty sportowej;
-
dostęp do biblioteczek pracowniczych z grami planszowymi, komiksami, erpegami i puzzlami;
-
konto premium na Board Game Arena;
-
wszelki sprzęt niezbędny do pracy.
Warto wiedzieć, że:
-
pracujemy od poniedziałku do piątku (wolne weekendy);
-
możliwa jest praca hybrydowa w wymiarze 1 dnia pracy zdalnej w tygodniu (4 dni w biurze);
-
oferujemy pulę dodatkowych 4 dni wolnych w roku (w tym 2 dni na dowolny wolontariat);
-
miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy, w nowym biurze przy ul. Sąsiedzkiej 20 (niedaleko stacji PKM Matarnia);
-
tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach;
-
w dziale marketingu mamy obecnie 8 osób, a cała firma zatrudnia 100 pracowników;
-
w biurze wszyscy pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy, oferujemy mleko i napoje roślinne oraz dostęp do automatycznego ekspresu do kawy;
-
w naszej siedzibie znajduje się kilka dystrybutorów wody oraz automat z wodą gazowaną;
-
co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.
Podczas rekrutacji:
-
otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
-
dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
-
dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
-
gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
-
nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
Jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).
Nie wierzysz? Sprawdź!
Wszystkie nasze aktualne oferty pracy znajdziesz zawsze na stronie rebel.pl/kariera.
Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”
-
-
Sprzedawczyni – animatorka / sprzedawca – animator (gry planszowe)
Rebel Sp. z o.o- 4 600-4 600 zł / mies.
- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Twoje obowiązki:
-
bezpośrednia profesjonalna obsługa klientów i doradztwo;
-
promowanie produktów i aktywne zachęcanie do zakupów;
-
kreowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego oraz dbanie o satysfakcję klientów;
-
obsługa fiskalna na oprogramowaniu komputerowym;
-
rozliczanie sprzedaży dobowej;
-
pilnowanie i uzupełnianie stanów magazynowych;
-
dbanie o estetyczny wygląd sklepu i dobrą ekspozycję gier;
-
bieżące poznawanie nowych tytułów planszówkowych;
-
animowanie wydarzeń plaszówkowych;
-
obsługa sklepowego fanpejdża na portalach społecznościowych;
-
organizacja i prowadzenie turniejów.
Wymagania
Wobec naszej kandydatki lub kandydata mamy następujące wymagania:
-
dobra znajomość produktów w ofercie handlowej Rebela – w szczególności gier planszowych;
-
wysoka kultura osobista i łatwość w nawiązywaniu kontaktów z innymi osobami;
-
umiejętność poznawania potrzeb klienta i wskazania kluczowych cech produktu;
-
komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i rozumienie tekstu;
-
biegłość w obsłudze komputera;
-
sumienność i skrupulatność w realizacji obowiązków oraz chęć do nauki;
-
dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym;
-
wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
-
zaangażowanie i pozytywne nastawienie do ludzi.
Dodatkowym atutem będzie dla nas:
-
doświadczenie w handlu bezpośrednim lub obsłudze klienta;
-
znajomość gier karcianych – Pokémon, KeyForge, Flesh and Blood, Magic: The Gathering;
-
umiejętność prowadzenia sesji RPG, w szczególności na mechanice Genesys;
-
doświadczenie w tłumaczeniu zasad gier planszowych;
-
znajomość technik sprzedażowych;
-
umiejętność pracy zespołowej;
-
własna inicjatywa – pomysł na aktywne wykorzystanie strefy gier;
-
umiejętność samodzielnego ustalenia priorytetów w codziennej pracy;
-
znajomość kultury geekowskiej.
Oferujemy
To, co oferujemy:
-
umowa o pracę na kwotę 4600 PLN brutto/miesięcznie;
-
stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
-
coroczna waloryzacja wynagrodzenia;
-
godziny pracy możesz dopasować do swojej dyspozycyjności (między 9:00 a 21:00);
-
pakiet prywatnej opieki medycznej;
-
specjalistyczna pomoc psychologiczna i darmowe sesje psychoterapii;
-
nielimitowane konsultacje prawne i porady finansowe;
-
specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
-
dofinansowanie karty sportowej;
-
konto premium na Board Game Arena.
-
zniżki u innych najemców centrum handlowego;
-
wszelki niezbędny sprzęt do pracy.
Warto wiedzieć, że:
-
miejsce pracy znajduje się w naszym sklepie stacjonarnym w CH Metropolia w Gdańsku;
-
pracujemy od poniedziałku do soboty oraz w niedziele handlowe;
-
oprócz sprzedaży fizycznej organizujemy w sklepie różne planszówkowe wydarzenia;
-
tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach;
-
w naszym sklepie pracuje 4-8 osób, a cała firma zatrudnia ponad 100 pracowników;
-
wszyscy nasi pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy;
-
co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.
Podczas rekrutacji:
-
otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
-
dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
-
dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
-
gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
-
nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
-
jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).
Nie wierzysz? Sprawdź!
Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.” -
-
Pracowniczka magazynowa / Pracownik magazynowy
Rebel Sp. z o.o- 25-25 zł / godz.
- Gdańsk
- umowa zlecenie
- pełny etat
- pracownik fizyczny
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
Twoje obowiązki:
-
pakowanie i kompletacja towarów zgodnie z zamówieniem;
-
przyjmowanie i kontrola dostaw pod względem ilościowym i jakościowym;
-
układanie, rozmieszczanie i zabezpieczanie towarów w magazynie;
-
skanowanie przesyłek urządzeniami mobilnymi;
-
załadunek i rozładunek towarów, sortowanie przesyłek;
-
kontrolowanie zgodności stanów magazynowych;
-
zapewnienie sprawnego obiegu dokumentacji magazynowej;
-
realizacja powierzonych zadań w ramach prowadzonej gospodarki magazynowej;
-
wydawanie towaru z magazynu;
-
przestrzeganie przepisów i zasad BHP, ppoż. oraz procedur i instrukcji;
-
obsługa operacji magazynowych w systemie informatycznym;
-
dbanie o porządek w magazynie – przestrzeganie norm i standardów jakościowych;
-
wykonywanie pozostałych prac magazynowych.
Wymagania
Wobec naszej kandydatki lub kandydata mamy następujące wymagania:
-
otwartość na realizację różnorodnych zadań i gotowość do pracy fizycznej;
-
bardzo dobra sprawność fizyczna i kondycja;
-
bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania;
-
dyspozycyjność;
-
gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym;
-
uczciwość, sumienność, skrupulatność, odpowiedzialność i punktualność;
-
umiejętność pracy w zespole i wysoka kultura osobista;
-
biegłość w obsłudze komputera, skanera i drukarki.
Dodatkowym atutem będzie dla nas:
-
doświadczenie w pracy jako magazynier/ka;
-
wyobraźnia przestrzenna;
-
pozytywne nastawienie i dobra energia;
-
dobra znajomość produktów w ofercie sklepu Rebel.pl: gier planszowych, RPG, karcianek kolekcjonerskich, gier figurkowych i bitewnych, komiksów i innych.
Oferujemy
To, co oferujemy:
-
umowa zlecenie – stawka 25,00 PLN brutto / godzinę;
-
praca stacjonarna od poniedziałku do piątku;
-
czasem może pojawić się możliwość dodatkowej pracy w weekendy;
-
specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
-
wszelki niezbędny sprzęt do pracy.
Warto wiedzieć, że:
-
miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy na ul. Budowlanych 64c (niedaleko stacji PKM Matarnia);
-
nasz magazyn pracuje w ostatnim kwartale roku na dwie zmiany 7:00 – 15:00 i 15:00 – 23:00;
-
tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach;
-
w naszym magazynie pracuje ok. 20 osób na każdej zmianie;
-
nasza firma zatrudnia ponad stu etatowych pracowników;
-
wszyscy nasi pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy;
-
co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.
Podczas rekrutacji:
-
otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
-
dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
-
dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
-
gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
-
nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
-
jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).
Nie wierzysz? Sprawdź!
Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”
-
-
Specjalistka / specjalista ds. handlu hurtowego
Rebel Sp. z o.o- 5 500-5 700 zł / mies.
- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Twoje obowiązki:
-
reprezentowanie firmy w kontaktach z odbiorcami hurtowymi;
-
tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji biznesowych;
-
pozyskiwanie zamówień towarowych oraz zabezpieczenie rynków zbytu,
-
promowanie produktów i tworzenie ofert sprzedażowych;
-
prowadzenie spotkań i negocjacji handlowych;
-
monitorowanie aktualnych trendów w branży;
-
codzienny kontakt mailowy i telefoniczny z klientami;
-
przyjmowanie zamówień i realizacja zwrotów;
-
bezpośrednia bieżąca obsługa klientów oraz aktywność prosprzedażowa;
-
aktywne pozyskiwanie nowych partnerów handlowych i poszerzanie sieci klientów B2B;
-
nadzór nad realizacją zawartych kontraktów handlowych;
-
sporządzanie analiz rynkowych oraz raportowanie wyników pracy;
-
kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku;
-
raportowanie wyników podejmowanych działań;
-
stała współpraca z pozostałymi handlowcami i innymi działami firmy.
Wymagania
Wobec naszej kandydatki lub kandydata mamy następujące wymagania:
-
min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze sprzedaży na podobnym stanowisku;
-
doświadczenie w rozwijaniu relacji biznesowych z osobami podejmującymi kluczowe decyzje;
-
znajomość technik sprzedażowych i negocjacyjnych;
-
umiejętność prowadzenia prezentacji handlowych;
-
doświadczenie w pozyskiwaniu leadów i klientów;
-
otwartość oraz swoboda w prowadzeniu rozmów biznesowych i sprzedażowych;
-
umiejętność poznawania potrzeb klienta;
-
bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność i skuteczność w realizacji zadań;
-
umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji;
-
doświadczenie z obiegiem dokumentów – obsługa faktur i korekt;
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. C1);
-
biegłość w obsłudze komputera i pakietu MS Office;
-
umiejętność pracy w ramach narzuconych zasad i procesów;
-
motywacja i zaangażowanie w pracę – determinacja w realizacji założonych planów i zadań;
-
wysoka kultura osobista i umiejętność komunikowania się z innymi osobami;
-
dokładność, sumienność i skrupulatność w realizacji obowiązków;
-
gotowość do odbywania podróży służbowych oraz prawo jazdy kat. B.
Dodatkowym atutem będzie dla nas:
-
doświadczenie z eksportem zagranicznym;
-
wysoka umiejętność analizowania danych;
-
znajomość podstaw księgowości;
-
umiejętność pracy zespołowej i świadomość komercyjna;
-
kreatywność i umiejętność szukania rozwiązań;
-
wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu;
-
umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i chęć do nauki;
-
elastyczność i skuteczne działanie bez prokrastynacji;
-
doświadczenie w branży wydawniczej;
-
znajomość produktów w ofercie handlowej Rebela – w szczególności gier planszowych;
-
doświadczenie w pracy z systemem ERP (najlepiej Microsoft Dynamics NAV).
Oferujemy
To, co oferujemy:
-
umowa o pracę na kwotę 5500–5700 PLN brutto/miesięcznie;
-
stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
-
coroczna waloryzacja wynagrodzenia;
-
praca od poniedziałku do piątku, możliwa praca hybrydowa (częściowo zdalna);
-
elastyczne godziny rozpoczęcia każdego dnia pracy (między 7:00 a 9:00);
-
pakiet prywatnej opieki medycznej;
-
ubezpieczenie na życie;
-
specjalistyczna pomoc psychologiczna i darmowe sesje psychoterapii;
-
nielimitowane konsultacje prawne i porady finansowe;
-
specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
-
dofinansowanie karty sportowej;
-
wszelki niezbędny sprzęt do pracy;
-
konto premium na Board Game Arena.
Warto wiedzieć, że:
-
miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy na ul. Budowlanych 64c (niedaleko stacji PKM Matarnia);
-
tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach;
-
w naszym dziale handlowym pracuje 15 osób, a firma zatrudnia około 100 pracowników;
-
w biurze wszyscy nasi pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy (ekspres automatyczny + mleko i napoje roślinne);
-
w naszej siedzibie znajduje się kilka dystrybutorów wody oraz automat do wody gazowanej;
-
co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.
Podczas rekrutacji:
-
otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
-
dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
-
dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
-
gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
-
nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
-
jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).
Nie wierzysz? Sprawdź!
Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.” -
-
Animatorka / animator gier planszowych
Rebel Sp. z o.o- 28-35 zł / godz.
- Gdańsk
- umowa zlecenie
- dodatkowa/dorywcza
- pracownik fizyczny
- rekrutacja zdalna
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
Twoje obowiązki:
-
tłumaczenie zasad gier planszowych;
-
pakowanie i rozpakowywanie gier;
-
układanie gier na ekspozycji;
-
kontrolowanie tego, co dzieje się na stanowisku;
-
promowanie produktów i aktywne zachęcanie do sprzedaży;
-
obsługa kasy fiskalnej (dodatek finansowy).
Wymagania
Wobec naszej kandydatki lub kandydata mamy następujące wymagania:
-
bardzo dobra znajomość gier planszowych z oferty wydawnictwa Rebel.pl;
-
umiejętność tłumaczenia zasad gier planszowych w łatwy do zrozumienia sposób;
-
umiejętność doboru gry pod oczekiwania klientów;
-
komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu rozmowy;
-
samodzielność, punktualność i skrupulatność;
-
dyspozycyjność (eventy najczęściej trwają od czwartku/piątku do niedzieli/poniedziałku);
-
wysoka kultura osobista i schludny wygląd;
-
zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania.
Dodatkowym atutem będzie dla nas:
-
znajomość języka angielskiego w mowie na poziomie umożliwiającym wytłumaczenie gry;
-
planszówkowa pasja i znajomość nowości na rynku;
-
dystans do siebie i otoczenia;
-
poczucie humoru;
-
kreatywność.
Oferujemy
To, co oferujemy:
-
umowa zlecenie – stawka 28,00 PLN brutto / godzinę;
-
dodatek finansowy za obsługę kasy fiskalnej 7,00 PLN brutto / godzinę;
-
zatrudnienie w formie zleceń – to ty zgłaszasz nam, na które wydarzenia chcesz i możesz jechać;
-
wszelki niezbędny sprzęt do pracy (uniform – czysta koszulka na każdy dzień imprezy);
-
dostęp do zamkniętej grupy animatorów gier planszowych;
-
posiłek i ciepłe napoje podczas wydarzenia.
Warto wiedzieć, że:
-
miejsce pracy zależne jest od konkretnego wydarzenia;
-
jeździmy na różne imprezy na terenie całego kraju (rodzinne, kulturowe, geekowe);
-
poszukujemy osób z różnych zakątków kraju;
-
możesz dołączyć do naszej ekipy animatorów, nawet jeśli planujesz tylko jeden event w roku;
-
tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach.
Podczas rekrutacji:
-
otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
-
dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
-
gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
-
nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
-
jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje „planszówkowe CV” – napisz o swojej przygodzie z grami planszowymi, jaki typ gier lubisz i dlaczego chcesz dołączyć do naszej eventowej ekipy.
-
-
Pracowniczka magazynowa / Pracownik magazynowy
Rebel Sp. z o.o- 4 200-4 300 zł / mies.
- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
-
Zakres obowiązków
Twoje obowiązki:
-
pakowanie i kompletacja towarów zgodnie z zamówieniem;
-
przyjmowanie i kontrola dostaw pod względem ilościowym i jakościowym;
-
układanie, rozmieszczanie i zabezpieczanie towarów w magazynie;
-
skanowanie przesyłek urządzeniami mobilnymi;
-
załadunek i rozładunek towarów, sortowanie przesyłek;
-
kontrolowanie zgodności stanów magazynowych;
-
zapewnienie sprawnego obiegu dokumentacji magazynowej;
-
realizacja powierzonych zadań w ramach prowadzonej gospodarki magazynowej;
-
wydawanie towaru z magazynu;
-
przestrzeganie przepisów i zasad BHP, ppoż. oraz procedur i instrukcji;
-
obsługa operacji magazynowych w systemie informatycznym;
-
dbanie o porządek w magazynie – przestrzeganie norm i standardów jakościowych;
-
wykonywanie pozostałych prac magazynowych;
-
obsługa wózków podnośnikowych (dotyczy osób posiadających uprawnienia UDT).
Wymagania
Wobec naszej kandydatki lub kandydata mamy następujące wymagania:
-
otwartość na realizację różnorodnych zadań i gotowość do pracy fizycznej;
-
bardzo dobra sprawność fizyczna i kondycja;
-
bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania;
-
dyspozycyjność;
-
gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym;
-
uczciwość, sumienność, skrupulatność, odpowiedzialność i punktualność;
-
umiejętność pracy w zespole i wysoka kultura osobista;
-
biegłość w obsłudze komputera, skanera i drukarki.
Dodatkowym atutem będzie dla nas:
-
aktualne uprawnienia do kierowania wózkiem widłowym (UDT) oraz praktyka w tym zakresie;
-
doświadczenie w pracy jako magazynier/ka;
-
wyobraźnia przestrzenna;
-
pozytywne nastawienie i dobra energia;
-
dobra znajomość produktów w ofercie sklepu Rebel.pl: gier planszowych, RPG, karcianek kolekcjonerskich, gier figurkowych i bitewnych, komiksów i innych;
-
doświadczenie w pracy z systemem ERP (najlepiej Microsoft Dynamics NAV).
Oferujemy
To, co oferujemy:
-
umowa o pracę na kwotę 4200 PLN brutto / miesięcznie;
-
dodatek 100 PLN brutto / miesięcznie dla osób obsługujących wózek widłowy;
-
stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
-
praca od poniedziałku do piątku;
-
pakiet prywatnej opieki medycznej;
-
ubezpieczenie na życie;
-
specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
-
dofinansowanie karty sportowej;
-
wszelki niezbędny sprzęt do pracy.
Warto wiedzieć, że:
-
miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy na ul. Budowlanych 64c (niedaleko stacji PKM Matarnia);
-
tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach;
-
w naszym magazynie pracuje ponad 20 osób, a firma zatrudnia ponad 100 pracowników.
Podczas rekrutacji:
-
otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
-
dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
-
dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
-
gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
-
nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
-
jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).
Nie wierzysz? Sprawdź!
-
-
Specjalistka/Specjalista ds. logistyki (transport morski)
Rebel Sp. z o.o- 5 000-5 500 zł / mies.
- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Do Twoich obowiązków będzie należało:
-
obsługa operacyjna w zakresie organizacji międzynarodowego transportu morskiego
-
zapewnienie, organizacja i nadzór nad środkami i procesem transportu
-
analiza ofert przewozowych i negocjacje z partnerami w celu optymalizacji procesu i kosztów
-
kontrola dokumentacji przewozowej w celu spełnienia wymogów celnych i podatkowych
-
nadzorowanie przebiegu i rozliczanie odpraw celnych i podatkowych
-
inicjowanie rozwiązań optymalizujących obsługę spedycyjną
-
zapewnienie bieżącej obsługi i komunikacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
-
koordynacja procedur logistycznych w celu maksymalizacji jakości i terminowości dostaw
-
prowadzenie bieżącej oceny dostawców i analiza rynku transportowego
-
przygotowywanie pełnej dokumentacji transportowej
-
obsługa systemów operacyjnych
-
współpraca z przewoźnikami i kontrahentami zagranicznymi
-
terminowa obsługa, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji
-
obsługa reklamacji w procesie łańcucha dostaw
-
prowadzenie bieżącej komunikacji i rejestrów w zakresie powierzonych obowiązków
-
okresowa pomoc w organizacji i nadzorze transportów drogowych, kolejowych i lotniczych
Wymagania
Szukamy osoby, która spełnia poniższe wymagania:
-
doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy
-
doświadczenie w obsłudze operacyjnej w zakresie organizacji transportu morskiego
-
bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania
-
biegłość w obsłudze pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
-
komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (B2)
-
doświadczenie z importową odprawą celną
-
znajomość przepisów transportowych
-
skrupulatność i obowiązkowość
-
wysoka kultura komunikacji
Dodatkowym atutem będzie dla nas:-
doświadczenie w pracy z systemem ERP (najlepiej Microsoft Dynamics NAV)
-
doświadczenie w zarządzaniu pracą podwykonawców
-
wyższe wykształcenie kierunkowe (logistyka)
-
umiejętności analityczne
-
samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji
-
znajomość gier planszowych ;)
Oferujemy
Chcemy Ci zaoferować:
-
umowa o pracę na kwotę 5000,00–5500,00 PLN brutto/miesięcznie
-
stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata
-
praca od poniedziałku do piątku, możliwa praca hybrydowa (częściowo zdalna)
-
pakiet prywatnej opieki medycznej
-
ubezpieczenie na życie
-
możliwość rozwoju zawodowego – finansowanie szkoleń
-
specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu
-
dofinansowanie karty sportowej
-
wszelki niezbędny sprzęt do pracy
Warto wiedzieć, że:
-
miejsce pracy znajduje się w Gdańsku – w siedzibie naszej firmy, ul. Budowlanych 64c (niedaleko stacji PKM Matarnia)
-
nasze środowisko pracy jest dobre dla ludzi o wszelkich preferencjach i poglądach
-
w naszym dziale logistyki pracują 2–3 osoby, a firma zatrudnia około 100 pracowników
Podczas rekrutacji:
-
otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja dotarła
-
dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku
-
dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu
-
gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania
-
nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy
-
jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych)
-
Nie wierzysz? Sprawdź!
-