Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
ADLER PELZER POLAND SPÓŁKA AKCYJNA praca
Czy to Twoja firma?
Adler Pelzer Poland Spółka Akcyjna to renomowany producent komponentów dla przemysłu motoryzacyjnego, zlokalizowany w Legnicy, na Dolnym Śląsku. Jako spółka akcyjna z imponującym kapitałem zakładowym wynoszącym ponad 72 miliony złotych, firma cieszy się stabilnością finansową i solidnymi podstawami do dalszego rozwoju. Specjalizujemy się w produkcji zaawansowanych części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, co stanowi o naszej kluczowej roli w łańcuchu dostawców dla przemysłu automotive. Nasze powiązanie z ADLER PELZER SWISS AG świadczy o międzynarodowym zasięgu i aspiracjach, podkreślając globalny charakter naszych operacji. W Adler Pelzer Poland kładziemy nacisk na innowacyjność i najwyższą jakość, co pozwala nam utrzymać pozycję lidera w branży i zyskać zaufanie klientów na całym świecie. Choć szczegółowe dane dotyczące naszej historii, misji czy wartości nie zostały ujawnione, nasze działania codziennie potwierdzają zaangażowanie w dostarczanie produktów spełniających najwyższe standardy. Jesteśmy dumni z naszej roli w tworzeniu nowoczesnych rozwiązań dla motoryzacji, które przyczyniają się do poprawy komfortu i bezpieczeństwa jazdy. Zapraszamy do współpracy i poznania Adler Pelzer Poland Spółka Akcyjna – Twojego zaufanego partnera w świecie motoryzacji.
Inżynier Legnica Spedytor Legnica Specjalista ds. obsługi klienta Legnica Pracownik fizyczny Legnica Pracownik produkcji Legnica
inżynieria / technologia / technika logistyka / spedycja / transport obsługa klienta / call center praca fizyczna produkcja / przemysł
Oferty pracy ADLER PELZER POLAND SPÓŁKA AKCYJNA
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
SPECJALISTA/SPECJALISTKA DS. OBSŁUGI KLIENTA
STOKADO sp. z o.o.- Wrocław
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Specjalista ds. administracyjno-księgowych
Reviart- Wrocław
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Specjalista ds. zasobów serwisowych projektowanie wentylacji
Rekord Hale Namiotowe Sp. z o.o.- Jelcz-Laskowice
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoDodana
Mapy ADLER PELZER POLAND SPÓŁKA AKCYJNA
Siedziba główna
Oddział Legnica
Godziny otwarcia ADLER PELZER POLAND SPÓŁKA AKCYJNA
poniedziałek | 06:00 - 00:00 |
wtorek | Czynne całą dobę |
środa | Czynne całą dobę |
czwartek | Czynne całą dobę |
piątek | Czynne całą dobę |
sobota | Zamknięte |
niedziela | Zamknięte |
Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Envisioning the future
Envisioning the future We are the Adler Pelzer Group. A worldwide leader in the design, engineering, manufacturing of acoustic and thermal components and systems for the automotive sector. We deliver acoustic performance and increase thermal efficiency, in order to achieve the best in comfort for the vehicles of our customers.
- Miasto
- Hagen
- Siedziba główna
- Hagen, North Rhine-Westphalia
- Branża
- Produkcja części do pojazdów silnikowych
- Specjalizacje
- automotive production, acoustics i thermal
Rok założenia
1969
Liczba pracowników
10 001+
Liczba obserwujących
792
ADLER PELZER POLAND SPÓŁKA AKCYJNA poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach
Profil firmy:
ADLER PELZER POLAND SPÓŁKA AKCYJNA
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Wrocław
- Warszawa
- Poznań
- Legnica
- Bielsko-Biała
- Lubin
- Zielona Góra
- Katowice
- Szczecin
- Gdańsk
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca ADLER PELZER POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - oferty archiwalne
-
Asystentka biurowa/asystent biura
ADLER PELZER POLAND SPÓŁKA AKCYJNA- Legnica
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
koordynacja działań administracyjno – organizacyjnych na potrzeby biura i zarządu,
nadzór nad kalendarzem spotkań,
zarządzanie korespondencją,
organizacja wyjazdów służbowych i spotkań biznesowych,
zapewnienie właściwego obiegu dokumentów,
tłumaczenie korespondencji i dokumentów,Wymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
-
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa MS Office (szczególnie program PwerPoint, Excel, Word, Outlook)
-
Inne wymagania: [Umiejętność 1] : umiejętność planowania i organizacji pracy, asertywność, dynamizm i zdecydowanie w działaniu, dyspozycyjność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 4 200 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-