Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
INTRUM INKASO sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Jesteśmy Intrum Inkaso, Twoim zaufanym partnerem w dziedzinie windykacji i zarządzania wierzytelnościami. Nasza historia sięga ponad 18 lat wstecz, kiedy to rozpoczęliśmy naszą misję pomagania firmom w odzyskiwaniu należności. Dzięki naszemu doświadczeniu i zaangażowaniu, zyskaliśmy miano najbardziej cenionej firmy w zachodniej Polsce.
Specjalizujemy się w szerokim spektrum usług, które obejmują nie tylko windykację należności, ale również kupno zadłużonych firm i spółek, sprzedaż wierzytelności, pomoc w spłacie zadłużenia, ochronę dłużników, porady prawne, a także szkolenia z zakresu windykacji. Nasza działalność opiera się na solidnych fundamentach etyki i profesjonalizmu. Dbamy o to, aby każda sprawa była prowadzona szybko, skutecznie i z poszanowaniem praw naszych Klientów oraz dłużników.
W INTRUM INKASO zawsze stawiamy na transparentność i uczciwość. Wszystkie informacje zdobyte w trakcie naszej pracy są traktowane jako ścisła tajemnica, a środki Klientów są bezpiecznie deponowane na odrębnych rachunkach. Utrzymujemy stały kontakt z naszymi Klientami, aby zapewnić im spokój ducha i pewność, że ich sprawy są w dobrych rękach.
Nasze podejście do windykacji opiera się na budowaniu i utrzymywaniu szacunku oraz zaufania w branży. Przestrzegamy przepisów prawa, dbając o dobre stosunki z prawodawcą oraz lokalnymi władzami. Zawsze szanujemy uczciwość dłużnika, ponieważ wierzymy, że każda sytuacja zasługuje na indywidualne podejście i rozwiązanie, które będzie korzystne dla wszystkich stron.
Jesteśmy dumni z tego, co robimy, i zawsze dążymy do doskonalenia naszych usług. Zapraszamy do współpracy z INTRUM INKASO – razem znajdziemy najlepsze rozwiązania dla Twoich potrzeb windykacyjnych.
obsługa klienta / call center zarządzanie / dyrekcja
Oferty pracy INTRUM INKASO sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Elastyczny czas pracy
-
Spotkania integracyjne
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 30.09.2024
Mapa INTRUM INKASO sp. z o.o.
Adres rejestrowy
INTRUM INKASO sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 5 miesiącach
Profil firmy:
INTRUM INKASO sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Jelenia Góra
- Bielsko-Biała
- Poznań
- Swiebodzin
- Wrocław
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca INTRUM INKASO sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Asystent/Asystentka Zarządu
INTRUM INKASO sp. z o.o.- 3 010-10 000 zł / mies.
- Świebodzin
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
-
Wsparcie Zarządu we wszelkich czynnościach operacyjnych tj. m.in:
-
Pozyskiwanie zewnętrznych środków finansowych w tym dot. tarczy COVID, unijnych i innych,
-
Rekrutacja pracowników na wybrane stanowiska,
-
Nadzór nad sprawnym działaniem całej infrastruktury biurowej w oddziale operacyjnym,
-
Prowadzenie czynności administracyjnych (niesądowych) w procesie windykacji wierzytelności gospodarczych, sporządzanie korespondencji pomiędzy Spółką a wierzycielami i dłużnikami,
-
Opiniowanie wyboru najlepszych dostawców, kontakt z urzędami,
-
Obsługa sekretariatu Kancelarii,
-
Awaryjnie w ramach zastępstwa handlowców- osobista sprzedaż zdalna (tel.,mail) usługi windykacji wierzytelności,
-
Inne podobne obowiązki powierzone „prawej ręce Prezesa”.
Wymagania
-
Poszukujemy dynamicznej i skutecznej osoby, do rozwiązywania problemów,
-
Doświadczenie w pracy o podobnym charakterze lub na stanowiskach kierowniczych min.5 lat- warunek konieczny,
-
Nie szukamy sekretarki do parzenia kawy,
-
Dlatego oczekujemy dobrej znajomości realiów prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce oraz podstaw finansów, a także prawa cywilnego i gospodarczego- warunek konieczny,
-
Umiejętność samodzielnego, skutecznego działania i metodycznego rozwiązywania problemów, samoorganizacji i częściowo- samozadaniowanie, a także umiejętność pracy pod presją czasu i jednoczesnego prowadzenia kilku skomplikowanych projektów- warunek konieczny,
-
Bardzo dobra komunikatywność - warunek konieczny,
-
Wykształcenie wyższe- warunek konieczny,
-
Swobodne posługiwanie się programami Ms Office jest sprawą oczywistą,
-
Mile widziane są osoby z niepełnosprawnością,
-
Dużym atutem będą ukończone bądź odbywane studia prawnicze lub ekonomiczne, lecz nie jest to warunek konieczny.
Oferujemy
-
Zatrudnienie na umowę o pracę docelowo na czas nieokreślony,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa i prowizja od pozyskanych środków zewnętrznych,
-
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
-
Duży zakres samodzielności z możliwością awansu,
-
Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 16:00, po zakończeniu cyklu szkoleń- możliwa praca zdalna,
-
Przyjazną atmosferę w pracy,
-
Udział w kosztach studiów podyplomowych, kursów i szkoleń.
-