Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej praca
Czy to Twoja firma?
Czy wiesz, że możesz połączyć swój rozwój zawodowy z pracą w administracji publicznej? Mieć realny wpływ na to jak zmienia się rzeczywistość wokół Ciebie. Decydować o kierunkach rozwoju naszego kraju, zarówno w skali makro jak też i mikro.
Pracując z nami przekonasz się, że praca w administracji to wyzwania, udział w ciekawych projektach i wszechstronny rozwój. Z nami możesz rozwijać kompetencje, ciągle uczyć się i specjalizować m.in. w zakresie:
- funduszy europejskich/ polityki rozwoju kraju,
- partnerstwa publiczno-prywatnego,
- współpracy międzynarodowej,
- gospodarki przestrzennej.
Specjalista ds. finansów Warszawa Młodszy księgowy Warszawa Specjalista ds. HR Warszawa Asystent Warszawa Księgowy Warszawa
księgowość / ekonomia bankowość / finanse administracja biurowa / praca biurowa hr / kadry
Oferty pracy Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Specjalista ds. kadr i płac
Biuro Rachunkowe MM Sp. z o.o.- 3 600-5 000 zł netto (+ VAT) / mies.
- Piaseczno
- kontrakt b2b
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Mapy Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej / Archiwum Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej
Oddział Katowice
Oddział Wrocław
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 7 miesiącach
Profil firmy:
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Podkowa Leśna
Data aktualizacji: 01.11.2024
Linki
-
aplikuj.pl/pracodawca/243810/ministerstwo-funduszy-i-polityki-regionalnej
-
gov.pl/web/fundusze-regiony
-
youtube.com/channel/UCcp_wcn_LMcdtrGi5-Ku9Iw
-
twitter.com/MFIPR_GOV_PL
-
facebook.com/MinisterstwoFunduszyiPolitykiRegionalnej
-
instagram.com/ministerstwo_funduszy
-
linkedin.com/company/ministerstwo-funduszy-i-polityki-regionalnej-pl
Praca Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej - oferty archiwalne
-
Starszy specjalista ds. kierowania marki pracodawcy w Biurze Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej- 5 480-5 486 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- starszy specjalista (senior)
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Czym będziesz się zajmować?
Osoba na tym stanowisku:
-
współtworzy i koordynuje projekty z zakresu komunikacji wewnętrznej w Ministerstwie, w tym prowadzi kampanie, działania, projekty informacyjne i promocyjne, inicjuje i organizuje wydarzenia integrujące i aktywizujące pracowników
-
prowadzi działania employer-brandingowe (związane z budowaniem marki pracodawcy), w tym tworzy treści na profil Linkedin, bierze udział w targach pracy
-
organizuje praktyki studenckie, staże i wolontariat
-
realizuje zadania związane z onboardingiem (wprowadzeniem nowych pracowników do pracy)
-
realizuje projekty rekrutacyjne w Ministerstwie, które obejmują m.in. weryfikacje opisów stanowisk pracy, projektowanie ogłoszenia, weryfikowanie aplikacji kandydatów pod kątem formalnym, udział w pracach zespołu rekrutacyjnego.
Wymagania
Kogo poszukujemy ?
Potrzebne ci będą:
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia w zakresie komunikacji wewnętrznej lub budowania marki pracodawcy, w tym w realizacji działań onboardingowych i organizacji eventów
pozostałe wymagania niezbędne:
-
wiedza z zakresu technik, narzędzi wykorzystywanych w ramach komunikacji wewnętrznej w organizacji
-
umiejętność korzystania z mediów społecznościowych, w szczególności LinkedIn, w celach związanych z budowaniem wizerunku
-
umiejętność organizacji eventów
-
umiejętność tworzenia materiałów promocyjnych, w tym grafik i filmów na potrzeby mediów społecznościowych
-
organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, w tym umiejętność pisania tekstów informacyjnych (tzw. „lekkie pióro”), kreatywność, myślenie analityczne
-
angielski B1
Oferujemy
Co oferujemy?
-
Finanse i rozwój zawodowy: dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych
-
Elastyczne formy zatrudnienia i świadczenia pracy: telepraca, możliwość rozpoczynania i kończenia pracy w przedziale czasowym między 7.00 a 9.00, możliwość obniżenia pracownikom wymiaru czasu pracy w trudnym dla nich okresie albo możliwość wcześniejszych wyjść z pracy w celu załatwienia sprawy osobistej połączone z późniejszym odpracowaniem, pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem, możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
-
Sport i rekreacja i zdrowie: Platforma Benefit, możliwość dofinansowania kart sportowych lub zajęć sportowo-rekreacyjnych, miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy i sanitariaty, pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu, dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników, możliwość zakupu dodatkowego ubezpieczenia medycznego
-
-
Referendarz w Wydziale Finansowania Programów z Europejskiego Funduszu Społecznego w Departamencie B
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej- Warszawa
- umowa na zastępstwo
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
-
Zakres obowiązków
-
Prowadzi obsługę i ewidencję finansowo-księgową, m.in. weryfikuje dokumenty pod względem formalno-rachunkowym, dekretuje i wystawia dowody księgowe, prowadzi ewidencję w systemie finansowo-księgowym, weryfikuje stan należności wobec Ministerstwa
-
Prowadzi obsługę przepływów finansowych, m.in. przygotowuje zlecenia płatności i przelewy, sprawdza wpływy na rachunek dochodów i wydatków, rozlicza umowy dotyczące przekazania środków budżetowych i europejskich
-
Prowadzi obsługę w zakresie obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych, m.in. przygotowuje sprawozdania budżetowe i zestawienia, weryfikuje zapisy księgowe, zgodność danych i stopień wykorzystania dotacji
-
Monitoruje plan finansowy, m.in. weryfikuje upoważnienia do dokonywania płatności ze środków europejskich, analizuje wnioski o zmiany w planie finansowym
-
Inwentaryzuje aktywa poprzez porównywanie danych z ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami i przygotowuje potwierdzenia sald oraz wyjaśnia ewentualne niezgodności rozrachunków z poszczególnymi kontrahentami
Wymagania
Wykształcenie: Wyższe profil ekonomiczny lub wyższe nieprofilowane + ukończone studia podyplomowe w zakresie ekonomii/rachunkowości lub wyższe nieprofilowane + ukończone technikum/liceum ekonomiczne
-
Znajomość ustawy o finansach publicznych
-
Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości
-
Obsługa MS Office Word, Excel
-
współpraca, myślenie analityczne, rzetelność, organizacja i zorientowanie na osiąganie celów, komunikacja
Oferujemy
-
Finanse i rozwój zawodowy: dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych
-
Elastyczne formy zatrudnienia i świadczenia pracy:telepraca, praca zdalna, możliwość rozpoczynania i kończenia pracy w przedziale czasowym między 7.00 a 9.00, możliwość obniżenia pracownikom wymiaru czasu pracy w trudnym dla nich okresie albo możliwość wcześniejszych wyjść z pracy w celu załatwienia sprawy osobistej połączone z późniejszym odpracowaniem, pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem, możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
-
Sport i rekreacja i zdrowie: Platforma Benefit, możliwość dofinansowania kart sportowych lub zajęć sportowo-rekreacyjnych, miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy i sanitariaty, pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu, dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników, możliwość zakupu dodatkowego ubezpieczenia medycznego
-
-
Referendarz ds. certyfikacji i planowania budżetu w Departamencie Rozwoju Cyfrowego, w Wydziale Cert
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej- Warszawa
- umowa na zastępstwo
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
-
Zakres obowiązków
-
spółuczestniczy w procesie poświadczenia/certyfikowania wydatków w programach i projektach;
-
Monitoruje wdrażanie Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (PO PC) w zakresie procesu certyfikacji;
-
Weryfikuje zgłoszenia dysponentów do projektu ustawy budżetowej oraz Wieloletniego Planu Finansowego Państwa w zakresie programów oraz opracowuje cele i mierniki
-
Analizuje ustalenia kontrolne wynikające z kontroli i audytów realizowanych przez organy zewnętrzne i wewnętrzne;
-
Prowadzi rejestr kwot podlegających procedurze odzyskiwania i wycofanych
Wymagania
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):
Wykształcenie: wyższe
Pozostałe wymagania niezbędne:
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie min.B1
-
Znajomość ustawy o finansach publicznych i aktów wykonawczych do niej w zakresie związanym z wdrażaniem funduszy UE
-
Wiedza z zakresu wdrażania funduszy UE
-
Myślenie analityczne, dobra organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność
-
Umiejętność obsługi komputera w tym Umiejętność obsługi MS Office: Wor
Oferujemy
-
Finanse i rozwój zawodowy: dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych
-
Elastyczne formy zatrudnienia i świadczenia pracy: telepraca - po uzgodnieniu zakresu i wymiaru z przełożonym, możliwość rozpoczynania i kończenia pracy w przedziale czasowym między 7.00 a 9.00, możliwość obniżenia pracownikom wymiaru czasu pracy w trudnym dla nich okresie albo możliwość wcześniejszych wyjść z pracy w celu załatwienia sprawy osobistej połączone z późniejszym odpracowaniem, pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem, możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
-
Sport, rekreacja, kultura i zdrowie: Platforma MyBenefit, możliwość dofinansowania kart sportowych lub zajęć sportowo-rekreacyjnych lub kulturalno-oświatowych, miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy i sanitariaty, pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu, dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników, możliwość zakupu dodatkowego ubezpieczenia medycznego i na życie
-
-
Referendarz w Wydziale Finansowo-Księgowym
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej- Warszawa
- umowa na zastępstwo
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
prowadzi obsługę i ewidencję finansowo-księgową, w tym: weryfikuje pod względem formalno-rachunkowym dowody księgowe, prowadzi księgę główną i księgi pomocnicze w systemie finansowo-księgowym, dekretuje dowody księgowe, wystawia dowody księgowe
i polecenia zapłaty, weryfikuje stan należności wobec Ministerstwa, -
opiniuje projekty umów, porozumień,
-
prowadzi obsługę w zakresie obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych, w tym: weryfikuje zapisy księgowe, sporządza zestawienia, weryfikuje zgodność danych z dokumentami otrzymanymi z innych komórek,
-
opiniuje wzory umów, porozumień i innych dokumentów finansowych,
-
inwentaryzuje aktywa.
Wymagania
Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub inne nieprofilowane wraz z ukończonymi studiami podyplomowymi z zakresu ekonomii/rachunkowości
Pozostałe wymagania niezbędne:
-
Znajomość ustawy o finansach publicznych w szczególności zasad gospodarowania środkami publicznymi
-
Wiedza z zakresu rachunkowości, w tym znajomość rachunkowości budżetowej
-
Znajomość programów Ms Office
-
Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne
Oferujemy
Co oferujemy
-
Finanse i rozwój zawodowy: dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych
-
Elastyczne formy zatrudnienia i świadczenia pracy: telepraca - po uzgodnieniu zakresu i wymiaru z przełożonym, możliwość rozpoczynania pracy w przedziale czasowym między 7.00 a 9.00, możliwość obniżenia pracownikom wymiaru czasu pracy w trudnym dla nich okresie albo możliwość wcześniejszych wyjść z pracy w celu załatwienia sprawy osobistej połączone z późniejszym odpracowaniem, pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem, możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
-
Sport, rekreacja, kultura i zdrowie: możliwość dofinansowania kart sportowych lub zajęć sportowo-rekreacyjnych lub kulturalno-oświatowych, miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy i sanitariaty, pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu, dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników, możliwość zakupu dodatkowego ubezpieczenia medycznego i na życie
-
-
Asystent w Sekretariacie Departamentu Programów Pomocowych
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej- Warszawa
- umowa na zastępstwo
- pełny etat
- asystent/sekretarz
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Obsługuje interesantów i udziela informacji w zakresie zadań realizowanych przez Ministerstwo;
-
Odpowiada za obsługę korespondencji i dokumentacji w tym: ewidencjonuje i dekretuje korespondencję w elektronicznym systemie rejestracji obiegu dokumentów oraz sporządza projekty pism i odpowiedzi na korespondencję;
-
Odpowiada za organizację spotkań krajowych i międzynarodowych Kierownictwa;
-
Realizuje zadania związane z zaopatrzeniem;
-
Prowadzi i koordynuje terminarze spotkań dyrektora komórki organizacyjnej i jego zastępców;
-
Odpowiada za archiwizację dokumentów
Wymagania
Wykształcenie
-
wyższe
Doświadczenie zawodowe / staż pracy
-
6 miesięcy w zakresie obsługi sekretariatu
Język obcy
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
Wiedza
-
Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
-
Znajomość ustawy o służbie cywilnej w zakresie dotyczącym kompetencji dyrektora generalnego urzędu
-
Umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel
Kompetencje
-
Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
Oferujemy
-
Jako solidny pracodawca oferujemy pracownikom możliwość zdobywania wiedzy i doświadczenia w organizacji zatrudniającej wykwalifikowanych i kompetentnych ekspertów.
-
Dbamy o to, by nasi pracownicy już od pierwszych dni pracy czuli się w nowej pracy komfortowo i mieli możliwość realizacji na gruncie zawodowym.
-
Studentom i absolwentom dajemy możliwość zdobycia specjalistycznej wiedzy i doświadczenia w ramach praktyk, staży i wolontariatów.
-
Dużym atutem naszej instytucji są pozytywni i życzliwi pracownicy, dzięki którym atmosfera panująca w naszej pracy jest przyjazna, co przekłada się na zaangażowanie w realizowane zadania i efekty pracy.
-
Kolejnym argumentem przemawiającym za tym, że warto u nas pracować są stabilne warunki zatrudnienia oraz trzynaste wynagrodzenie (dotyczy służby cywilnej) czy dodatek za wysługę lat ( powyżej 5 lat) od 5 do 20 % wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
-
W naszym ministerstwie dbamy, by nasi pracownicy mogli z łatwością godzić życie prywatne i zawodowe. Służy temu ruchomy system czasu pracy (rozpoczęcie pracy w godz. 7.00-9.00), telepraca czy skrócenie wymiaru czasu pracy.
-
Indywidualnie podchodzimy do rozwoju kompetencji i kwalifikacji naszych pracowników oferując bogaty pakiet szkoleń, refundację nauki języka obcego i studiów.
-