Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Topbox Landbank Poland praca
Czy to Twoja firma?
Top Box to firma świadcząca usługi przechowywania dla osób fizycznych i przedsiębiorstw w Niemczech od 2017 roku. W związku z powstaniem nowego oddziału w Polsce, zatrudnimy do swojego zespołu ambitnych i chętnych do rozwoju specjalistów działu Sprzedaży i Obsługi klienta. To dobra możliwość szybkiego rozwoju kariery. Mamy ambitne plany ekspansji, a ty będziesz wzrastał z nami!
obsługa klienta / call center
Oferty pracy Topbox Landbank Poland
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Młodszy Specjalista/Specjalista ds. MICE (k/m)
Coral Travel Poland- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
PolecanaDodana -
Travel Advisor for Nordic Premium Airline SAS with Danish
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoDodana -
Travel Advisor for Nordic Premium Airline SAS with Norwegian
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoDodana -
Travel Advisor for Nordic Premium Airline SAS with Swedish
Concentrix CVG International sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoDodana
Mapa Topbox Landbank Poland
Siedziba główna
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach
Profil firmy:
Topbox Landbank Poland
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Bydgoszcz
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca Topbox Landbank Poland - oferty archiwalne
-
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta/Administrator biura
Topbox Landbank Poland- 4 500-6 500 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Pracę na stanowisku Self-Storage Managera można podzielić na kilka zakresów:
-
praca z klientem: przedstawienie oferty, doradztwo, demonstracja produktów, sprzedaż
-
praca z dokumentami: zawieranie umów, wystawianie faktur, tworzenie raportów
-
praca administracyjna: zabezpieczenie płynnej pracy biura, praca z kasą i towarami
-
praca z oprogramowaniem: systemy crm i inne oprogramowanie specjalistyczne
-
praca z tekstem: redagowanie ta napisanie tekstów, praca z mediami społecznościowymi
-
pomóc kierownikowi: asystowanie w zakresie marketingu, procesów biznesowych - możliwość dalszego rozwoju i awansu do pozycji marketologa/specjalisty z kontroli jakości…
Wymagania
Jeśli masz:
-
doświadczenie w pracy z klientem i lubisz kontakt z ludźmi
-
doświadczenie w sprzedaży i znasz technologii sprzedaży
-
dobre umiejętności komunikacyjne i potrafisz poprawnie używać języka polskiego w mowie i na piśmie
-
znajomość obsługi urządzeń biurowych i szybko się uczysz pracę z oprogramowaniem
-
zdolność do organizacji czasu pracy, uwagę do detali i wysoką kulturę osobistą
-
nastawienie na rezultat i ciągły rozwój, ale nie boisz się też pracy w terenie
to stanowisko jest dla Ciebie perfect match!
-
znajomość języka angielskiego
-
doświadczenie w prowadzeniu mediów społecznościowych
-
umiejętność napisanie SEO-tekstów
jest miło-widziane
Oferujemy
-
pracę na pełny etat
-
system zmianowy: zmiany od 8 lub 11, sobota i środa - wolny na zmianę
-
umowa o pracę lub zlecenia
-
wynagrodzenie podstawowe + system bonusowy
-
możliwość szybkiego rozwoju kariery
-