Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Sagemcom Poland sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Od samego początku naszej przygody w 2007 roku, w Sagemcom Poland Sp. z o.o., z pasją oddajemy się misji dostarczania najwyższej jakości sprzętu i artykułów gospodarstwa domowego oraz elektroniki użytkowej. Nasza siedziba znajduje się w sercu Warszawy, gdzie zespół składający się z ośmiu wykwalifikowanych pracowników nieustannie dąży do tego, aby każda interakcja z naszymi klientami była synonimem doskonałości i profesjonalizmu.
Jesteśmy dumni, że przez lata naszej działalności udało nam się zbudować silną pozycję na rynku, co potwierdzają nasze wyniki finansowe. W 2022 roku świętowaliśmy imponujący wzrost przychodów netto ze sprzedaży o 20,75%, a także zauważalny wzrost marży zysku netto o 0,2%. To świadczy o naszej nieustannej determinacji w dążeniu do doskonałości i potwierdza, że nasze produkty znajdują uznanie w oczach klientów.
Choć nie możemy się pochwalić informacjami na temat naszej misji czy wyraźnie zdefiniowanych wartości, nasze działania każdego dnia ukierunkowane są na zadowolenie klienta i dostarczanie rozwiązań, które usprawniają codzienne życie. Wierzymy, że nasza oferta, składająca się z szerokiego asortymentu produktów, odpowiada na potrzeby nowoczesnych gospodarstw domowych i dynamicznie zmieniającego się świata technologii.
W Sagemcom Poland Sp. z o.o. rozumiemy, że zaufanie buduje się nie tylko poprzez solidne wyniki finansowe, ale również poprzez jakość i innowacyjność. Dlatego też nieustannie śledzimy najnowsze trendy i dostosowujemy nasze portfolio, aby nasi klienci mieli pewność, że otrzymują produkty, które są nie tylko na czasie, ale również trwałe i niezawodne.
Zapraszamy do współpracy i dołączenia do grona zadowolonych klientów, którzy już zaufali Sagemcom Poland Sp. z o.o. i przekonali się, że nasze produkty to synonim jakości i innowacyjności. Razem możemy tworzyć przyszłość, w której technologia jest naszym sprzymierzeńcem w codziennym życiu.
administracja biurowa / praca biurowa
Oferty pracy Sagemcom Poland Sp. z o. o
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Pracownik biurowy
VASCO Cezary Książek- 5 600-6 000 zł brutto / mies.
- Józefów
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Aplikuj bez CVPolecanaDodana -
Specjalista/Specjalistka ds. procesów masowych
UNIQA Polska S.A.- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Polecana PopularnaWygasa -
Specjalista/Specjalistka ds. prawno- organizacyjnych
UNIQA Polska S.A.- Warszawa
- umowa na zastępstwo
- praca od zaraz
PolecanaDodana
Mapa Sagemcom Poland Sp. z o. o
Siedziba główna
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 7 miesiącach
Profil firmy:
Sagemcom Poland Sp. z o. o
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Wrocław
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca Sagemcom Poland Sp. z o. o - oferty archiwalne
-
ASSISTANT PROJECT MANAGER
Sagemcom Poland Sp. z o. o- Warszawa
- staż/praktyka
- pełny etat
- praktykant/stażysta
- bez doświadczenia
-
Your responsibilities
Supporting the Project Manager in day-to-day technical matters related to the running of projects in the area of energy and water smart meter provision including:
- analysis and verification of the technical specifications drawn up by the client for the
products supplied,
- cooperation with the R&D department (France) for product customization based on Customer requirements,
- assistance in the preparation of documentation and products for both tenders and calls for tender under the 'Public Procurement Law' and under other procedures,
- assisting in the coordination of individual project participants,
- creation of work and delivery schedules,
- maintaining contact with the customer for technical pre- and post-sales support,
- filing of sales documentation (orders, acceptance reports) and cooperation with the work of invoicing,
- preparation of technical reports.
Our requirements
-
Preferred fields of study: electrical, electrical engineering, electrical power engineering, precision mechanics or related.
-
Ability to read technical documentation.
-
Experience in the electronics industry welcome.
-
Microsoft Office support, including MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, as well as Microsoft Teams.
-
Good knowledge of the English language.
-
Knowledge of the French language will be an asset.
-
Good work organization and commitment.
-
Ability to work as part of a team.
We offer
-
Gain valuable experience on prestigious projects, in a company that is a leader in its sector.
-
Opportunity for personal development with a later promotion path to Project Manager.
-
Support and integration in a Polish-French team.
-
An internship agreement up to 12 months with a possibility of an employment contract after the internship agreement.
-
Employee package: medical package, accident insurance, necessary work tools.
-