Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Rejonowy Zarząd Infrastruktury praca
Czy to Twoja firma?
Oferty pracy Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
Szkolenia, kursy, konferencje
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 29.05.2023
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach
Profil firmy:
Rejonowy Zarząd Infrastruktury
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Szczecin
- Warszawa
- Koszalin
- Bydgoszcz
- Pruszków
- Lublin
- Poznań
- Wrocław
- Police
- Gdynia
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca Rejonowy Zarząd Infrastruktury - oferty archiwalne
-
Księgowy
Rejonowy Zarząd Infrastruktury- Szczecin
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Ogólna znajomość zasad prowadzenia gospodarki finansowej.
Ogólna znajomość ustawy o rachunkowośći.
Znajomość pakietu MS Office.
Znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, podatku od osób fizycznych, ubezpieczeń społecznych.
Wymagania
Wykształcenie średnie o kierunku ekonomicznym - staż pracy min. 5 lat.
Wykształcenie wyższe o kierunku ekonomicznym - staż pracy min. 3 lata.
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
Oferujemy
Umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
Proponowany termin zatrudnienia od 01.08.2024 r.
-
SAMODZIELNY KSIĘGOWY
Rejonowy Zarząd Infrastruktury- Szczecin
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Obsługa obszaru wynagrodzeń/uposażeń dla pracowników/żołnierzy,
-
Sporządzanie listy wynagrodzeń/uposażeń do wypłaty zgodnie z obowiązującymi przepisami
-
Sporządzanie listy dodatkowych należności wynikających z przepisów kodeksu pracy, ponadzakładowego układu zbiorowego pracy dla PWJOSB oraz ustawy o obronie ojczyzny,
-
Ewidencja księgowa zobowiązań z tytułu wynagrodzeń, składek ZUS, PPK, zaliczek na podatek dochodowy,
-
Prowadzenie kart wynagrodzeń/uposażeń oraz zasiłkowych dla pracowników,
-
Prowadzenie rozliczeń z ZUS, US, PPK, PFRON, ZFŚS, krajowych oraz zagranicznych podróży służbowych w oparciu o obowiązujące przepisy prawa powszechnego,
-
Obsługa programu płatnik,
-
Obsługa platformy SAP.
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe (w tym licencjat)/średnie kierunek finanse, rachunkowość,
-
Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku przy wykształceniu średnim wymagane 5 lat, przy wykształceniu wyższym wymagane 3 lata,
-
Znajomość MS OFFICE,
-
Samodzielne opracowywanie dokumentacji,
-
Bardzo dobra znajomość rachuby i płac,
-
Rzetelność, odpowiedzialność i samodzielność,
-
Mile widziana znajomość przepisów powszechnych z obszaru finansów publicznych i rachunkowości oraz ogólnowojskowych,
-
Mile widziana praca w jednostkach i instytucjach Ministerstwa Obrony Narodowej.
Oferujemy
-
Stałe zatrudnienie
-
Możliwość podnoszenia kwalifikacji
-
Praca w firmie o ustabilizowanej pozycji
-