Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Profithome Kancelaria Podatkowo-Rachunkowa Wioleta Gawryszewska praca
Czy to Twoja firma?
księgowość / ekonomia
Oferty pracy Profithome Kancelaria Podatkowo-Rachunkowa Wioleta Gawryszewska
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Dyrektor finansowy/Główny księgowy
Komunikacja Miejska - Płock Sp. z o.o.- Płock
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoDodana
Mapa Profithome Kancelaria Podatkowo-Rachunkowa Wioleta Gawryszewska
Siedziba główna
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 2 miesiącach
Profil firmy:
Profithome Kancelaria Podatkowo-Rachunkowa Wioleta Gawryszewska
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Gniezno
- Rydułtowy
- Białystok
Data aktualizacji: 01.01.2025
Linki
Praca Profithome Kancelaria Podatkowo-Rachunkowa Wioleta Gawryszewska - oferty archiwalne
-
Księgowy do biura rachunkowego
Profithome Kancelaria Podatkowo-Rachunkowa Wioleta Gawryszewska- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Prowadzenie pełnej księgowość jednej firmy w tym w szczególności:
-
Księgowanie faktur zakupu, wyciągów bankowych, rezerw, rozliczeń międzyokresowych kosztów, poleceń księgowania
-
Księgowanie listy płac oraz rozliczeń z tytułu wydatków służbowych
-
Prowadzenie ewidencji środków trwałych i księgowanie amortyzacji
-
uzgadnianie i wyjaśnianie kont rozrachunkowych
-
weryfikacja sald kont księgowych
-
pomoc przy sporządzaniu bilansu
Wymagania
-
doświadczenie co najmniej 4 lata.
-
jęz. angielski na poziomie średnim.
-
Dobrej znajomości aktualnych przepisów w zakresie rachunkowości oraz podatków ze szczególnym uwzględnieniem podatku VAT
-
Doskonałej organizacji czasu pracy
-
Bardzo dobrej znajomości MS Office
-
Samodzielności w zakresie wykonywanych obowiązków
-
Rzetelności i systematyczności
-
Wysokiej kultury osobistej oraz umiejętności pracy w zespole
Znajomość programu SAP i WAPRO Fakir będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
-
Praca na ul. Trakt Lubelski.
-
Proszę o przesłanie CV wraz z oczekiwaniami finansowymi
-