Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Royal House Agnieszka Rutkowska praca
Czy to Twoja firma?
Witaj, jestem Royal House Agnieszka Rutkowska, specjalista w dziedzinie zarządzania nieruchomościami, który od 2003 roku nieustannie dba o to, by każda nieruchomość pod naszą opieką była zarządzana z najwyższą starannością i zaangażowaniem. Nasza siedziba mieści się w sercu Polski – w Warszawie, gdzie z pasją i profesjonalizmem podchodzimy do każdego zadania.
Od momentu założenia firmy, naszym głównym celem jest dostarczanie usług na najwyższym poziomie. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, zyskaliśmy zaufanie klientów, którzy powierzają nam zarządzanie swoimi nieruchomościami, wiedząc, że są one w dobrych rękach. Nasza oferta skierowana jest do tych, którzy oczekują nie tylko profesjonalnego podejścia, ale również osobistej opieki i zrozumienia ich potrzeb.
Jako firma, która rozwija się z każdym rokiem, jesteśmy dumni z naszej zdolności do adaptacji do zmieniającego się rynku i potrzeb naszych klientów. Wierzymy, że nasza długotrwała obecność na rynku jest najlepszym świadectwem naszej nieustannej dbałości o jakość świadczonych usług oraz kompetencji naszego zespołu.
Choć nie mogę podzielić się z Tobą wszystkimi szczegółami naszej działalności, chciałbym zapewnić Cię, że każde zlecenie jest dla nas równie ważne i traktowane z indywidualnym podejściem. Nasze zaangażowanie w zarządzanie nieruchomościami to nie tylko praca, to nasza pasja, którą realizujemy z pełnym oddaniem.
Jeśli szukasz firmy, która z troską i profesjonalizmem zajmie się Twoją nieruchomością, zapraszam do kontaktu. Razem możemy stworzyć miejsce, które nie tylko będzie prosperować, ale również będzie przestrzenią, w której każdy będzie się czuł jak w domu. To nasza misja – zarządzanie z sercem.
Oferty pracy Royal House Agnieszka Rutkowska
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Agent nieruchomości - Pośrednik
RE/MAX Dream Living- 5 000-50 000 zł netto (+ VAT) / mies.
- Warszawa
- kontrakt b2b
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
PolecanaDodana -
Administrator nieruchomości
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WARSZAWA POŁUDNIE SP Z O O- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Administrator nieruchomości
Gerente - Serwis Nieruchomości Sp. z o.o.- Warszawa
- kontrakt b2b
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaDodana
Mapy Royal House Agnieszka Rutkowska
Siedziba główna
Oddział
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach
Profil firmy:
Royal House Agnieszka Rutkowska
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Błonie
- Łódź
- Bydgoszcz
- Gdynia
- Szydlowiec
- Poznań
- Bielsko-Biała
- Trzebiatów
- Wrocław
Data aktualizacji: 01.11.2024
Linki
Praca Royal House Agnieszka Rutkowska - oferty archiwalne
-
Zarządca nieruchomości
Royal House Agnieszka Rutkowska- 8 000-8 000 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
dbanie o odpowiedni stan techniczny, finansowy i wizualny nieruchomości,
-
utrzymywanie pozytywnych relacji z mieszkańcami i zarządami wspólnot,
-
organizowanie i uczestnictwo w spotkaniach z mieszkańcami, zarządami wspólnot,
-
przygotowywanie pism, uchwał, umów, zapytań ofertowych,
-
nadzór nad pracą firm świadczących usługi na rzecz nieruchomości.
Wymagania
-
umiejętności pracy w zespole jak i na samodzielnym stanowisku,
-
zaangażowanie, odpowiedzialność,
-
wysoka kultura osobista,dobra znajomość MS Office.
Oferujemy
-
możliwość rozwoju zawodowego,
-
pracę w przyjaznej atmosferze.
-
-
Administratorka nieruchomości
Royal House Agnieszka Rutkowska- 5 000-7 000 zł / mies.
- Warszawa
- kontrakt b2b
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
-
Zakres obowiązków
-
dbanie o odpowiedni stan techniczny, finansowy i wizualny nieruchomości,
-
utrzymywanie pozytywnych relacji z mieszkańcami i zarządami wspólnot,
-
organizowanie i uczestnictwo w spotkaniach z mieszkańcami, zarządami wspólnot,
-
przygotowywanie pism, uchwał, umów, zapytań ofertowych,
-
nadzór nad pracą firm świadczących usługi na rzecz nieruchomości.
Wymagania
-
doświadczenie - praca na podobnym stanowisku minimum 2 lata,
-
umiejętności pracy w zespole jak i na samodzielnym stanowisku,
-
zaangażowanie, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista,
-
dobra znajomość MS Office.
Oferujemy
-
możliwość rozwoju zawodowego,
-
pracę w przyjaznej atmosferze.
-