Witaj, jestem Royal House Agnieszka Rutkowska, specjalista w dziedzinie zarządzania nieruchomościami, który od 2003 roku nieustannie dba o to, by każda nieruchomość pod naszą opieką była zarządzana z najwyższą starannością i zaangażowaniem. Nasza siedziba mieści się w sercu Polski – w Warszawie, gdzie z pasją i profesjonalizmem podchodzimy do każdego zadania.


Od momentu założenia firmy, naszym głównym celem jest dostarczanie usług na najwyższym poziomie. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, zyskaliśmy zaufanie klientów, którzy powierzają nam zarządzanie swoimi nieruchomościami, wiedząc, że są one w dobrych rękach. Nasza oferta skierowana jest do tych, którzy oczekują nie tylko profesjonalnego podejścia, ale również osobistej opieki i zrozumienia ich potrzeb.

Jako firma, która rozwija się z każdym rokiem, jesteśmy dumni z naszej zdolności do adaptacji do zmieniającego się rynku i potrzeb naszych klientów. Wierzymy, że nasza długotrwała obecność na rynku jest najlepszym świadectwem naszej nieustannej dbałości o jakość świadczonych usług oraz kompetencji naszego zespołu.

Choć nie mogę podzielić się z Tobą wszystkimi szczegółami naszej działalności, chciałbym zapewnić Cię, że każde zlecenie jest dla nas równie ważne i traktowane z indywidualnym podejściem. Nasze zaangażowanie w zarządzanie nieruchomościami to nie tylko praca, to nasza pasja, którą realizujemy z pełnym oddaniem.

Jeśli szukasz firmy, która z troską i profesjonalizmem zajmie się Twoją nieruchomością, zapraszam do kontaktu. Razem możemy stworzyć miejsce, które nie tylko będzie prosperować, ale również będzie przestrzenią, w której każdy będzie się czuł jak w domu. To nasza misja – zarządzanie z sercem.

Oferty pracy Royal House Agnieszka Rutkowska

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Agent nieruchomości - Pośrednik

    RE/MAX Dream Living
    • 5 000-50 000 zł netto (+ VAT) / mies.
    • Warszawa
    • kontrakt b2b
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    Polecana
    Dodana
  • Administrator nieruchomości

    TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WARSZAWA POŁUDNIE SP Z O O
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Polecana
    Dodana
  • Administrator nieruchomości

    Gerente - Serwis Nieruchomości Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • kontrakt b2b
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Polecana
    Dodana

Mapy Royal House Agnieszka Rutkowska

Siedziba główna

Oddział

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
Royal House Agnieszka Rutkowska
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Błonie
  3. Łódź
  4. Bydgoszcz
  5. Gdynia
  6. Szydlowiec
  7. Poznań
  8. Bielsko-Biała
  9. Trzebiatów
  10. Wrocław

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca Royal House Agnieszka Rutkowska - oferty archiwalne

  • Zarządca nieruchomości

    Royal House Agnieszka Rutkowska
    • 8 000-8 000 zł / mies.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • dbanie o odpowiedni stan techniczny, finansowy i wizualny nieruchomości,
      • utrzymywanie pozytywnych relacji z mieszkańcami i zarządami wspólnot,
      • organizowanie i uczestnictwo w spotkaniach z mieszkańcami, zarządami wspólnot,
      • przygotowywanie pism, uchwał, umów, zapytań ofertowych,
      • nadzór nad pracą firm świadczących usługi na rzecz nieruchomości.

      Wymagania


      • umiejętności pracy w zespole jak i na samodzielnym stanowisku,
      • zaangażowanie, odpowiedzialność,
      • wysoka kultura osobista,dobra znajomość MS Office.

      Oferujemy

      • możliwość rozwoju zawodowego,
      • pracę w przyjaznej atmosferze.

  • Administratorka nieruchomości

    Royal House Agnieszka Rutkowska
    • 5 000-7 000 zł / mies.
    • Warszawa
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • Zakres obowiązków

      • dbanie o odpowiedni stan techniczny, finansowy i wizualny nieruchomości,
      • utrzymywanie pozytywnych relacji z mieszkańcami i zarządami wspólnot,
      • organizowanie i uczestnictwo w spotkaniach z mieszkańcami, zarządami wspólnot,
      • przygotowywanie pism, uchwał, umów, zapytań ofertowych,
      • nadzór nad pracą firm świadczących usługi na rzecz nieruchomości.

      Wymagania

      • doświadczenie - praca na podobnym stanowisku minimum 2 lata,
      • umiejętności pracy w zespole jak i na samodzielnym stanowisku,
      • zaangażowanie, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista,
      • dobra znajomość MS Office.

      Oferujemy

      • możliwość rozwoju zawodowego,
      • pracę w przyjaznej atmosferze.

Pracodawcy w Warszawie i okolicy