Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Swisstec sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Swisstec Sp. z o.o. to jedyny w Polsce dystrybutor światowej marki panoramah! To spółka z dwunastoletnim doświadczeniem w branży, powstała w odpowiedzi na oczekiwania architektów i inwestorów, którzy w tworzeniu najbardziej wymagających, nowoczesnych i odważnych projektów potrzebowali pomocy i doświadczenia technologów i konstruktorów stolarki otworowej. Swisstec to firma, której celem jest umożliwienie tworzenia wyjątkowych miejsc do życia, twórczości i wypoczynku, nawet gdy projekty te wydają się z pozoru być prawie niemożliwe do zrealizowania. Swisstec jednak to nie tylko najwyższej jakości produkty, lecz także profesjonalna obsługa. To otwartość na współpracę, umiejętność wsłuchania się w potrzeby inwestorów i kreatywne podejście do każdej inwestycji.
Oferty pracy Swisstec Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Kierownik apteki
PERFOBUD sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA- 12 500-14 500 zł brutto / mies. (zal. od umowy)
- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Brand Manager / Barista
UniPack Maciejko sp. z o.o.- Mazowieckie
- kontrakt b2b
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana -
Key Account Manager – owoce i warzywa
SMART-HR- Bronisze
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Dodatkowe ubezpieczenie
-
Prywatna opieka medyczna
-
Stabilne warunki zatrudnienia
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.11.2023
Mapa Swisstec Sp. z o.o.
Siedziba główna
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 7 miesiącach
Profil firmy:
Swisstec Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Wrocław
- Sroda Śląska
- Poznań
- Kraków
- Ostrów Wielkopolski
- Pruszków
- Ladek-Zdrój
- Syców
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca Swisstec Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Showroom Menedżer/ Kierownik salonu
Swisstec Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- menedżer
-
Zakres obowiązków
-
utrzymywanie wysokiej jakości obsługi klienta oraz standardu biura
-
utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami
-
ustalanie i wdrażanie strategii sprzedażowych i komunikacyjnych
-
nadzorowanie codziennych działań oraz ustalanie priorytetów w zakresie organizacji pracy podległego zespołu
-
ustalanie celów biznesowych i motywowanie zespołu do ich osiągnięcia
-
zarzadzanie budżetem salonu i prowadzenie dokumentacji finansowej
-
kontrolowanie stanu zasobów
-
zapewnianie zgodności z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy
Wymagania
-
minimum 2-letnie doświadczenie na stanowiskach menedżerskich
-
doświadczenie w branży okiennej i wyposażenia wnętrz (będzie doda 8tkowym atutem)
-
wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: budownictwo, architektura)
-
znajomość j. angielskiego lub/ i niemieckiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową
-
łatwość nawiązywania i budowania relacji z klientem
-
doświadczenie sprzedażowe poparte sukcesami
-
umiejętności budowania i zarządzania zespołem oraz rozwiązywania problemów
-
umiejętność organizacji i efektywnego zarządzania czasem pracy
-
nastawienie na realizację celów i osiąganie wyników
-
nastawienie na rozwój i otwartość na podejmowanie nowych wyzwań
Oferujemy
-
atrakcyjne wynagrodzenie,
-
prywatną opiekę zdrowotną.
-
umowę o pracę na pełen etat,
-
stabilne zatrudnienie z możliwością rozwoju,
-
specjalistyczne szkolenia produktowe oraz handlowe,
-
niezbędne narzędzia pracy
-
-
Doradca techniczno-handlowy
Swisstec Sp. z o.o.- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
aktywne pozyskiwanie i obsługę Klientów
-
sporządzanie kompleksowych ofert handlowych przy pomocy naszych dedykowanych programów oraz negocjacje warunków sprzedaży
-
doradztwo techniczne i handlowe w zakresie oferowanych produktów
-
analizy rynku i konkurencji w celu poprawy efektywności sprzedaży i osiąganie założonych wyników
-
budowanie i utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, długotrwałych relacji z Klientami
-
oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy
-
aktywne uczestniczenie w procesach szkoleniowych i podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych,
Wymagania
-
wykształcenie kierunkowe
-
doświadczenie w branży stolarki będzie dodatkowym atutem
-
umiejętność dobrej organizacji pracy
-
samodzielność
-
posiadanie bardzo dobrych umiejętności sprzedażowych
-
nastawienie na rozwój i zdobywanie wiedzy
-
wysoka kultura osobista
-
rzetelność i sumienność w wykonywaniu zadań
-
umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
-
atrakcyjne wynagrodzenie,
-
prywatną opiekę zdrowotną.
-
umowę o pracę na pełen etat,
-
stabilne zatrudnienie z możliwością rozwoju,
-
specjalistyczne szkolenia produktowe oraz handlowe,
-
niezbędne narzędzia pracy
-