Jesteśmy PRT Radomsko, duma naszego miasta i lider w dziedzinie recyklingu PET w Polsce. Nasza historia rozpoczęła się w 2013 roku, kiedy to zdecydowaliśmy się na rozwój działalności w sercu kraju, w Radomsku, stając się częścią globalnej grupy ALPLA. Od tego czasu nieustannie pracujemy na miano największego zakładu tego typu w Polsce, specjalizując się w przetwarzaniu zużytych butelek PET w wysokiej jakości regranulat.


Nasza oferta skupia się na dostarczaniu produktu, który nie tylko spełnia najwyższe standardy jakości, ale również przyczynia się do zrównoważonego rozwoju i ochrony naszej planety. Stosujemy nowoczesne procesy recyklingu, które pozwalają na automatyczne sortowanie, skrupulatne mycie i ekstruzję z najwyższym stopniem dekontaminacji. Dzięki temu nasz regranulat PET jest wykorzystywany do produkcji nowych butelek, co jest istotnym krokiem w kierunku zamknięcia obiegu materiałów i ograniczenia emisji CO2.

Jesteśmy dumni z naszej międzynarodowej obecności, będąc częścią grupy ALPLA, światowego lidera w produkcji opakowań z tworzyw sztucznych. To pozwala nam na wymianę doświadczeń i ciągłe doskonalenie naszych procesów.

W PRT Radomsko wierzymy, że "szczęśliwy pracownik to najlepsza inwestycja". Dlatego zatrudniamy 90 wykwalifikowanych specjalistów, których rozwój i dobrostan są dla nas priorytetem. Oferujemy bogate świadczenia socjalne i dbamy o rozwój kompetencji naszej załogi. Nasze działania są ukierunkowane na hasło "Myśl globalnie, działaj lokalnie", co oznacza, że angażujemy się w kampanie edukacyjne i proekologiczne działania, mając na uwadze dobro naszej lokalnej społeczności.

Jako firma, która promuje proekologiczne postawy, jesteśmy przekonani, że nasze działania edukacyjne stanowią naszą przewagę konkurencyjną. Jesteśmy dumni z tego, że możemy przyczyniać się do budowania lepszej przyszłości dla nas wszystkich, jednocześnie będąc na czele innowacji w naszej branży.

Zapraszamy do poznania naszej historii, wartości i produktów. Razem możemy tworzyć zieloną przyszłość.

PRT Radomsko Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy PRT Radomsko Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • HR Project Manager

    SMART-HR
    • Łódź
    • kontrakt b2b
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    Dodana
  • HR Project Manager

    SMART-HR
    • Łódź
    • kontrakt b2b
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    Dodana

Mapa PRT Radomsko Sp. z o.o.

Siedziba główna

Godziny otwarcia PRT Radomsko Sp. z o.o.

poniedziałek 07:00 - 16:30
wtorek 07:00 - 16:30
środa 07:00 - 16:30
czwartek 07:00 - 16:30
piątek 07:00 - 14:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
PRT Radomsko Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Łódź
  3. Radomsko
  4. Zgierz
  5. Katowice
  6. Częstochowa
  7. Wrocław
  8. Bielsko-Biała
  9. Blachownia
  10. Bydgoszcz

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca PRT Radomsko Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • HR Business Partner

    PRT Radomsko Sp. z o.o.
    • Radomsko
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Your responsibilities

      • support the employees and the management team of the plant in all HR related topics
      • responsible for recruiting of all positions in the plant
      • carrying out the processes necessary to employ new employees
      • taking care of training & development activities in the plant
      • ensuring that personnel standards of ALPLA are met
      • participation/implementation in/of HR projects
      • responsible for personnel KPIS and introduction of corrective actions
      • participation in the process of budgeting personnel costs
      • ongoing administrative work supporting payroll processes (timekeeping, data collection etc.)

      Our requirements

      • higher education related to human resources management, psychology or socjology
      • min. 3 years of professional experience in a similar position
      • good computer skills inluding MS Excel
      • very good knowledge of English
      • communication skills, creativity, resourcefulness
      • optimism and positive attitude

      We offer

      • employment in an international, 100% family business with high work standards
      • possibility of raising qualifications and personal development
      • employee benefits package (private medical care, group insurance, benefits from the Social Fund, Christmas gifts for children, jubilee awards, holiday found)