Urząd Gminy Michałowice to instytucja zajmująca się administracją lokalną w **Gminie Michałowice**, mieszczącej się w województwie mazowieckim. Gmina oferuje mieszkańcom bogaty zakres usług i informacji dotyczących życia społecznego, kulturalnego oraz inwestycji. Organizuje różnorodne wydarzenia, promując aktywność lokalną i integrację mieszkańców. W ramach działalności gmina dba o **ochronę środowiska** i wspiera inicjatywy ekologiczne, a także proponuje programy społeczne, które mają na celu wsparcie rodzin i osób potrzebujących.
GMINA MICHAŁOWICE - Urząd Gminy Michałowice najczęściej poszukuje kandydatów
- na stanowiskach:
Urzędnik Michałowice
- w kategoriach zawodowych:
prawo i administracja państwowa

Oferty pracy GMINA MICHAŁOWICE - Urząd Gminy Michałowice

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024

Mapa GMINA MICHAŁOWICE - Urząd Gminy Michałowice

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Profil firmy:
GMINA MICHAŁOWICE - Urząd Gminy Michałowice
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Kraków
  3. Pruszków
  4. Wrocław
  5. Proszowice
  6. Bydgoszcz
  7. Katowice
  8. Podkowa Leśna

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca GMINA MICHAŁOWICE - Urząd Gminy Michałowice - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. drogownictwa

    GMINA MICHAŁOWICE - Urząd Gminy Michałowice
    • 4 900-6 900 zł / mies.
    • Michałowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

      • nadzorowanie i koordynacja procesu projektowania i realizacji zadań inwestycyjnych drogowych i sieciowych;
      • odbiór i opiniowanie dokumentacji technicznej dla przygotowywanych do realizacji zadań inwestycji drogowych i sieciowych;
      • sporządzanie kosztorysów inwestorskich;
      • koordynacja realizacji zadań inwestycyjnych drogowych i sieciowych;
      • odbiór obiektów od wykonawcy;
      • sporządzanie dokumentów OT dla zakończonych zadań;
      • przygotowywanie wniosków o przeprowadzenie postępowań o zamówienie publiczne i zawarcie umów na opracowywanie dokumentacji projektowej oraz realizacji robót budowlanych oraz kontrola ich realizacji;
      • przygotowywanie zleceń, do których nie stosuje się ustawy prawo zamówień publicznych, zgodnie z wewnętrznym regulaminem oraz kontrola ich realizacji;
      • przygotowywanie zgłoszeń robót budowlanych wraz z wymaganymi załącznikami;
      • przygotowanie dokumentów do rozliczenia wynagrodzenia wykonawcy;
      • przygotowywanie wniosków o dofinansowanie w ramach środków dedykowanych do realizacji inwestycji drogowych.

      Wymagania

      niezbędne:

      • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),
      • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
      • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • wykształcenie: wyższe techniczne - budowlane,
      • biegła obsługa komputera (pakiet MS Office),
      • prawo jazdy kat. B,
      • znajomość ustaw: Prawa zamówień publicznych, Prawo budowlane oraz ustawy o samorządzie gminnym.

      dodatkowe:

      • co najmniej roczny staż w administracji publicznej, na podobnym stanowisku, w tym doświadczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych lub inwestycji,
      • doświadczenie zawodowe (co najmniej 2 lata) w techniczno-budowlanym obszarze budownictwa,
      • znajomość zasad realizacji inwestycji ze środków publicznych i zasad ich rozliczania,
      • radzenie sobie w sytuacjach stresowych oraz komunikatywność.

      Oferujemy

      Warunki pracy i płacy:

      • wymiar czasu pracy: 1 etat,
      • wynagrodzenie zasadnicze do 5 700 złotych brutto, dodatek stażowy do 20% wynagrodzenia zasadniczego,
      • ryczałt samochodowy,
      • w przypadku osób, które nie odbyły służby przygotowawczej przewidzianej ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, zatrudnienie po spełnieniu formalności na okres 6 miesięcy (z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej).