Jabama Polska sp. z o.o. to renomowany producent wysokiej jakości stołów montażowych oraz wyposażenia przemysłowego. Firma, założona w 2007 roku, skoncentrowana jest na dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań, takich jak stoły robocze, ESD, jednostki do pakowania, wózki transportowe oraz biurka. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii, Jabama zdobyła zaufanie klientów w Polsce i za granicą, oferując indywidualne podejście do zamówień oraz profesjonalną obsługę. Zespół specjalistów nieustannie rozwija ofertę, dbając o zaspokojenie potrzeb rynku.

Oferty pracy JABAMA POLSKA sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa JABAMA POLSKA sp. z o.o.

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 2 miesiącach

Profil firmy:
JABAMA POLSKA sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Jozefów
  3. Mińsk Mazowiecki
  4. Białystok
  5. Garwolin
  6. Lublin

Data aktualizacji: 01.01.2025

Praca JABAMA POLSKA sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Przedstawiciel handlowy B2B

    JABAMA POLSKA sp. z o.o.
    • 6 000-12 000 zł / mies.
    • Mińsk Mazowiecki
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Identyfikowanie oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów, w tym także w ramach wizyt podczas delegacji
      • Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, networking
      • Reprezentowanie firmy i udział w targach branżowych, spotkaniach, konferencjach
      • Analiza i ustalanie potrzeb klientów, wycena produktów i przygotowywanie oraz prezentowanie klientom ofert handlowych
      • Negocjowanie warunków umów i transakcji
      • Nadzorowanie wykonania projektów dla klientów
      • Bieżąca współpraca z działem konstrukcyjnym i działem marketingu
      • Monitorowanie i analiza rynku
      • Przygotowywanie raportów i statystyk sprzedażowych
      • Udział w tworzeniu planów oraz strategii rozwoju sprzedaży i promowania produktów

      Wymagania

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku w sprzedaży B2B (minimum 2 lata)
      • Przynajmniej podstawowa wiedza techniczna
      • Gotowość do odbywania podróży służbowych i pracy w terenie (prawo jazdy jest konieczne)
      • Umiejętność podjęcia inicjatywy w celu pozyskiwania klientów, samodzielność oraz aktywna, dynamiczna postawa i otwartość na ludzi i wyzwania
      • Zdolności komunikacyjne, negocjacyjne, umiejętność przekonywania właściwych osób decyzyjnych w organizacjach klientów
      • Analityczne myślenie, zdolność rozwiązywania problemów
      • Silne zrozumienie potrzeb klientów i zdolność do odpowiedniego dopasowania do nich oferty
      • Obsługa sprzętu komputerowego, znajomość pakietu MS Office
      • Umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji skrojonych pod konkretnych klientów
      • Zgrabne posługiwanie się językiem polskim, szczególnie w korespondencji mailowej
      • Przynajmniej komunikatywny angielski

      Oferujemy

      • Umowę o pracę lub kontrakt B2B
      • Atrakcyjne wynagrodzenie, zależne od efektów pracy (wynagrodzenie podstawowe plus nieograniczony system prowizyjny)
      • Możliwość szybkiego rozwoju oraz awansu w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie
      • Prywatna opieka medyczna
      • Ubezpieczenie
      • Możliwość sfinansowania szkoleń oraz kursów poszerzających kompetencje
      • Dostęp do samochodu służbowego i niezbędnych narzędzi pracy jak telefon komórkowy i laptop
      • Przyjazne i transparentne warunki pracy oraz miła atmosferę w zgranym zespole
      • Ergonomiczne stanowisko pracy