Centrum Green Hill położone jest w jednej z najpiękniejszych wiślańskich dolin - Dziechcince (800m od rynku Wisły). Nasza lokalizacja to doskonała baza wypadowa zarówno w góry jak i stoki narciarskie.


Wisła, tak zwana Perła Beskidów to idealne miejsce zarówno dla amatorów turystyki, jak i klientów biznesowych poszukujących spokojnego miejsca do pracy i odpoczynku.



 

Oferty pracy Centrum Green Hill

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Spotkania integracyjne

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 22.11.2023

Mapa Centrum Green Hill

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 7 miesiącach

Profil firmy:
Centrum Green Hill
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Wisła
  2. Ustroń
  3. Katowice
  4. Bielsko-Biała

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca Centrum Green Hill - oferty archiwalne

  • Kierownik obiektu

    Centrum Green Hill
    • Wisła
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • zarządzanie operacyjne obiektem w celu zapewnienia efektywnej działalności hotelu, restauracji i SPA;

      • planowanie, koordynacja i nadzór nad działalnością całego obiektu;

      • opracowanie i wdrażanie strategii marketingowo-sprzedażowej;

      • kierowanie pracą zespołu celem realizacji zadań operacyjnych i strategicznych;

      • kreowanie pozytywnego wizerunku i klimatu obiektu wraz z budowaniem pozytywnych relacji z gośćmi;

      • koordynacja i obsługa eventów w hotelu;

      • współpraca z wszystkimi partnerami sprzedażowymi i pozyskiwanie nowych kanałów sprzedaży;

      • optymalizacja kosztów działalności;

      • rekrutacja i szkolenie nowych pracowników;

      • sporządzanie raportów okresowych.

      Wymagania

      • doświadczenie na podobnym stanowisku – minimum 2 lata;

      • doskonała organizacja pracy;

      • umiejętność kompleksowego zarządzania obiektem;

      • znajomość rynku hotelowego;

      • umiejętność zarządzania zespołem oraz motywowania pracowników;

      • dobra znajomość obsługi komputera;

      • znajomość portali rezerwacyjnych i umiejętność posługiwania się nimi;

      • umiejętność delegowania i egzekwowania odpowiedzialności;

      • umiejętności sprzedażowe i marketingowe w zakresie oferty hotelu;

      • inicjatywa i konsekwencja w planowaniu i osiągnięciu celów;

      • umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialność za nie;

      • umiejętność kreowania pozytywnego wizerunku hotelu;

      • wysokie zdolności interpersonalne, ułatwiające nawiązywanie kontaktów

      • i podtrzymywanie relacji z kontrahentami;

      • umiejętność pracy pod presją i radzenia sobie z wymaganiami klientów;

      • łatwość w nawiązywaniu relacji biznesowych, komunikatywność i kreatywność;

      • silnie rozwinięte umiejętności negocjacyjne, doświadczenie w negocjowaniu indywidualnych ofert.

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę

      • wynagrodzenie w formie atrakcyjnej podstawy oraz realnej do wypracowania premii sprzedażowej

      • niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon

      • pozytywną atmosferę w pracy

      • ubezpieczenie na życie
      • elastyczny czas pracy
      • spotkania integracyjne
      • kawa / herbata
      • parking dla pracowników
      • paczki świąteczne

Pracodawcy w Bielsku-Białej i okolicy