IP Teknikk AS to firma zajmująca się dostarczaniem kompleksowych rozwiązań w zakresie rekrutacji i zatrudnienia w branży przemysłowej. Skupiamy się na znalezieniu odpowiednich talentów, które pomogą naszym klientom osiągnąć sukces na rynku. Nasza oferta obejmuje zarówno usługi rekrutacyjne, jak i doradztwo personalne, dostosowane do specyficznych potrzeb przemysłu. Dążymy do budowania długotrwałych relacji z naszymi klientami oraz pracownikami, co pozwala nam lepiej zrozumieć ich oczekiwania i wyzwania. Razem tworzymy zespół, który przekształca pomysły w rzeczywistość.

Oferty pracy IP TEKNIKK AS

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Praca hybrydowa
  • Stabilne warunki zatrudnienia

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 10.10.2024

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 4 miesiącach

Profil firmy:
IP TEKNIKK AS
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bydgoszcz
  2. Bielsko-Biała
  3. Gdańsk
  4. Kraków
  5. Warszawa
  6. Głogów
  7. Lubomierz
  8. Poznań
  9. Wejherowo
  10. Wrocław

Data aktualizacji: 01.01.2025

Praca IP TEKNIKK AS - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. HR

    IP TEKNIKK AS
    • 5 000-5 000 zł / mies.
    • Norwegia
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Samodzielne prowadzenie oraz koordynowanie procesów rekrutacyjnych na stanowiska różnego szczebla
      • Planowanie i realizacja działań Employer Branding wspierających wizerunek pracodawcy
      • Śledzenie trendów i zależności na rynku pracy, a także analizowanie danych HR
      • Zaangażowanie w proces wdrażania i adaptacji nowych pracowników
      • Organizacja procesów szkoleniowych
      • Aktywne uczestniczenie we wdrażaniu standardów zarządzania zasobami ludzkimi
      • Rozwijanie profili firmowych w Social Mediach (Linkedin, FB, Instagram)
      • Opracowanie prostych materiałów graficznych i tekstowych z obszaru HR
      • Aktualizacja danych i materiałów na stronie firmowej www
      • Wsparcie dla kierownika biura w codziennych działaniach

      Wymagania

      • Posiadanie 1-3 lat doświadczenia w obszarze HR
      • Doświadczenie w skutecznej realizacji procesów rekrutacyjnych
      • Biegła znajomość MS Office
      • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w piśmie i mowie
      • Wykształcenie wyższe (mile widziane psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, komunikacja)
      • Umiejętność zarządzania dokumentacją pracowniczą oraz analizy danych
      • Zdolności komunikacyjne i interpersonalne
      • Elastyczność i otwartość na realizację różnych projektów z obszaru HR
      • Pozytywne podejście i dobry ton w relacjach z pracownikami i kandydatami
      • Zorientowanie na cele i dobre zarządzanie czasem

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w norweskiej firmie na norweskich warunkach lub b2b
      • Norweska kultura pracy
      • Przyjazną atmosferę w pracy w kilkuosobowym zespole
      • Praca zdalna z Polski (10% w biurze w Gdyni), po okresie wdrożenia
      • Możliwość zdobywania doświadczenia w międzynarodowym środowisku



  • Specjalista ds. administracji ze znajomością Norweskiego

    IP TEKNIKK AS
    • Gdynia
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Your responsibilities

      • Follow-up of new employees and existing personnel
      • Designing job advertisements
      • Preparation and follow-up of rotation and work plans
      • HSE work
      • Prepare and follow up personnel policy documents and certyficates
      • Book travel and booking accommodation for personnel
      • Daily contact with employees
      • Assistance to the management in preparing documents
      • Other administrative tasks

      Our requirements

      • Very good command in English, both written and spoken (essential)
      • Good command of Norwegian
      • Must be able to handle several tasks at the same time and have good prioritization skills
      • Committed, efficient and motivated
      • Able to work both independently and in a team
      • Good communication skills and understanding of the system
      • Customer-oriented
      • Willing to succeed and solution-oriented
      • Good knowledge of Microsoft Office.

      We offer

      • Stable employment on a Norwegian employment contract
      • Support in the implementation process
      • Hybrid work (99% home office)