Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
IP TEKNIKK AS praca
Czy to Twoja firma?
IP Teknikk AS to firma zajmująca się dostarczaniem kompleksowych rozwiązań w zakresie rekrutacji i zatrudnienia w branży przemysłowej. Skupiamy się na znalezieniu odpowiednich talentów, które pomogą naszym klientom osiągnąć sukces na rynku. Nasza oferta obejmuje zarówno usługi rekrutacyjne, jak i doradztwo personalne, dostosowane do specyficznych potrzeb przemysłu. Dążymy do budowania długotrwałych relacji z naszymi klientami oraz pracownikami, co pozwala nam lepiej zrozumieć ich oczekiwania i wyzwania. Razem tworzymy zespół, który przekształca pomysły w rzeczywistość.
Oferty pracy IP TEKNIKK AS
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Specjalista ds. płac
"Społem" PSS w Bielsku-Białej- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Specjalista ds. Kadr i Płac
PLP Poland (Belos) S.A. Profil pracodawcy- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
Dodana -
Firma najczęściej oferuje
-
Praca hybrydowa
-
Stabilne warunki zatrudnienia
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 10.10.2024
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 4 miesiącach
Profil firmy:
IP TEKNIKK AS
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bydgoszcz
- Bielsko-Biała
- Gdańsk
- Kraków
- Warszawa
- Głogów
- Lubomierz
- Poznań
- Wejherowo
- Wrocław
Data aktualizacji: 01.01.2025
Linki
Praca IP TEKNIKK AS - oferty archiwalne
-
Specjalista ds. HR
IP TEKNIKK AS- 5 000-5 000 zł / mies.
- Norwegia
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Samodzielne prowadzenie oraz koordynowanie procesów rekrutacyjnych na stanowiska różnego szczebla
-
Planowanie i realizacja działań Employer Branding wspierających wizerunek pracodawcy
-
Śledzenie trendów i zależności na rynku pracy, a także analizowanie danych HR
-
Zaangażowanie w proces wdrażania i adaptacji nowych pracowników
-
Organizacja procesów szkoleniowych
-
Aktywne uczestniczenie we wdrażaniu standardów zarządzania zasobami ludzkimi
-
Rozwijanie profili firmowych w Social Mediach (Linkedin, FB, Instagram)
-
Opracowanie prostych materiałów graficznych i tekstowych z obszaru HR
-
Aktualizacja danych i materiałów na stronie firmowej www
-
Wsparcie dla kierownika biura w codziennych działaniach
Wymagania
-
Posiadanie 1-3 lat doświadczenia w obszarze HR
-
Doświadczenie w skutecznej realizacji procesów rekrutacyjnych
-
Biegła znajomość MS Office
-
Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w piśmie i mowie
-
Wykształcenie wyższe (mile widziane psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, komunikacja)
-
Umiejętność zarządzania dokumentacją pracowniczą oraz analizy danych
-
Zdolności komunikacyjne i interpersonalne
-
Elastyczność i otwartość na realizację różnych projektów z obszaru HR
-
Pozytywne podejście i dobry ton w relacjach z pracownikami i kandydatami
-
Zorientowanie na cele i dobre zarządzanie czasem
Oferujemy
-
Zatrudnienie w norweskiej firmie na norweskich warunkach lub b2b
-
Norweska kultura pracy
-
Przyjazną atmosferę w pracy w kilkuosobowym zespole
-
Praca zdalna z Polski (10% w biurze w Gdyni), po okresie wdrożenia
-
Możliwość zdobywania doświadczenia w międzynarodowym środowisku
-
-
Specjalista ds. administracji ze znajomością Norweskiego
IP TEKNIKK AS- Gdynia
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Your responsibilities
-
Follow-up of new employees and existing personnel
-
Designing job advertisements
-
Preparation and follow-up of rotation and work plans
-
HSE work
-
Prepare and follow up personnel policy documents and certyficates
-
Book travel and booking accommodation for personnel
-
Daily contact with employees
-
Assistance to the management in preparing documents
-
Other administrative tasks
Our requirements
-
Very good command in English, both written and spoken (essential)
-
Good command of Norwegian
-
Must be able to handle several tasks at the same time and have good prioritization skills
-
Committed, efficient and motivated
-
Able to work both independently and in a team
-
Good communication skills and understanding of the system
-
Customer-oriented
-
Willing to succeed and solution-oriented
-
Good knowledge of Microsoft Office.
We offer
-
Stable employment on a Norwegian employment contract
-
Support in the implementation process
-
Hybrid work (99% home office)
-