Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Doradztwo i Księgowość mgr inż. Agnieszka Bambejca praca
Czy to Twoja firma?
Oferty pracy Doradztwo i Księgowość" mgr inż. Agnieszka Bambejca
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Staż w Biurze Sprzedaży
Lidl Polska sp. z o. o.- 4 960-5 704 zł brutto / mies.
- Wyszków
- staż/praktyka
- wideo
PolecanaDodana -
Koordynatora projektów międzynarodowych
GLOBETEK sp. z o.o- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Elastyczny czas pracy
-
Możliwość awansu
-
Szkolenia, kursy, konferencje
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 22.12.2024
Mapa Doradztwo i Księgowość" mgr inż. Agnieszka Bambejca
Adres rejestrowy
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 3 miesiącach
Profil firmy:
Doradztwo i Księgowość" mgr inż. Agnieszka Bambejca
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Kraków
- Wrocław
- Wieliczka
- Góra Kalwaria
- Konstancin-Jeziorna
- Łódź
- Jedrzejów
- Katowice
- Bielsko-Biała
Data aktualizacji: 01.03.2025
Praca Doradztwo i Księgowość" mgr inż. Agnieszka Bambejca - oferty archiwalne
-
Pracownik biurowy
Doradztwo i Księgowość" mgr inż. Agnieszka Bambejca- 6 000-8 000 zł / mies.
- Góra Kalwaria
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
-
Odpowiedzialny za zarządzanie i koordynację codziennych spraw administracyjnych
-
Organizacja dokumentów, archiwizację danych, harmonogramowanie itp.
-
Pomoc w zarządzaniu środowiskiem biurowym i zapewnianie odpowiednich materiałów biurowych i prawidłowego działania sprzętu.
-
Obsługuj firmowe rozmowy telefoniczne, e-maile i zapytania klientów oraz przekazuj je do odpowiednich działów.
-
Pomoc w organizacji spotkań, eventów i przyjęć dla klientów.
Wymagania
-
Preferowane kierunki administracyjne lub pokrewne.
-
1 rok doświadczenia na stanowisku asystenta administracyjnego.
-
Dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne oraz umiejętność pracy wielozadaniowej.
-
Skrupulatny i cierpliwy, z dobrą organizacją czasu i umiejętnością rozwiązywania problemów.
Oferujemy
-
Miesięczne wynagrodzenie: 6000 - 8000 zł (w zależności od doświadczenia i umiejętności).
-
Ubezpieczenie zdrowotne i inne plany świadczeń pracowniczych.
-
Zapewnij szkolenia zawodowe i możliwości awansu.
-
Elastyczne warunki pracy wspierające równowagę między życiem zawodowym a prywatnym.
-
Płatne urlopy i dni ustawowo wolne od pracy.
-
Godziny pracy Od poniedziałku do piątku: 09:00–17:00
-