Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
BIZNES PARTNER KRZYSZTOF STASIAK praca
Czy to Twoja firma?
administracja biurowa / praca biurowa
Oferty pracy "BIZNES PARTNER" KRZYSZTOF STASIAK
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Staż w Biurze Sprzedaży
Lidl Polska sp. z o. o.- 4 960-5 704 zł brutto / mies.
- Wyszków
- staż/praktyka
- wideo
PolecanaDodana -
Koordynatora projektów międzynarodowych
GLOBETEK sp. z o.o- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Firma najczęściej oferuje
-
Elastyczny czas pracy
-
Praca hybrydowa
-
Praca zdalna
-
Premie uznaniowe
-
Przyjazna atmosfera
-
Przyjazne miejsce pracy
-
System premiowy
-
Szkolenia dofinansowane
-
Szkolenia, kursy, konferencje
-
Szkolenie stanowiskowe
-
Ubezpieczenie grupowe
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 15.12.2024
Mapa "BIZNES PARTNER" KRZYSZTOF STASIAK
Adres rejestrowy
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 3 miesiącach
Profil firmy:
"BIZNES PARTNER" KRZYSZTOF STASIAK
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Kraków
- Wołomin
- Lublin
- Bielsko-Biała
- Katowice
- Braniewo
- Gdańsk
- Pruszków
- Radzymin
Data aktualizacji: 01.03.2025
Praca "BIZNES PARTNER" KRZYSZTOF STASIAK - oferty archiwalne
-
Asystent zarządu
"BIZNES PARTNER" KRZYSZTOF STASIAK- 5 500-7 500 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
Główne obowiązki:
-
Wspieranie kadry kierowniczej wyższego szczebla w codziennych sprawach, w tym w planowaniu spotkań, zarządzaniu kalendarzem oraz przygotowywaniu raportów i dokumentów.
-
Odpowiedzialny za obsługę komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz zapewnienie terminowej realizacji poszczególnych zadań. Koordynowanie i organizowanie współpracy pomiędzy działami w celu zapewnienia terminowego dostarczania informacji wymaganych przez kierownictwo.
-
Odpowiedzialny za zarządzanie dokumentami i danymi w celu zapewnienia prawidłowości i poufności dokumentów firmowych oraz informacji kontraktowych. Organizuj wydarzenia firmowe, spotkania, podróże i inne sprawy administracyjne, aby wszystko przebiegało sprawnie.
-
Zarządzanie i konserwacja sprzętu biurowego, zakupów materiałów eksploatacyjnych i zapasów. Pomagaj w pisaniu protokołów spotkań i raportów z pracy oraz śledzeniu zadań do wykonania.
Wymagania
-
Posiadasz co najmniej roczny staż pracy na stanowisku asystenta zarządu, asystenta administracyjnego lub pokrewnego doświadczenia zawodowego.
-
Posiadasz doskonałe umiejętności zarządzania czasem i potrafisz efektywnie pracować w środowisku wielozadaniowym.
-
Silne umiejętności komunikacyjne i interpersonalne z możliwością skutecznej interakcji z pracownikami i klientami na różnych poziomach.
-
Znajomość powszechnie używanego oprogramowania biurowego i duże możliwości przetwarzania tekstu.
-
Silne umiejętności organizacyjne i koordynacyjne oraz potrafią samodzielnie radzić sobie z codziennymi sprawami administracyjnymi.
Oferujemy
Korzyści:
-
Premia za wyniki: Nagroda oparta na wynikach firmy i wynikach osobistych.
-
Ubezpieczenie zdrowotne i świadczenia społeczne.
-
Możliwość szkoleń zawodowych i rozwoju kariery.
-
Dobre środowisko pracy i atmosfera w zespole.
-
Elastyczne warunki pracy.
-