"BIZNES PARTNER" KRZYSZTOF STASIAK najczęściej poszukuje kandydatów
- na stanowiskach:
Asystent zarządu Kalisz
- w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy "BIZNES PARTNER" KRZYSZTOF STASIAK

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Elastyczny czas pracy
  • Praca hybrydowa
  • Praca zdalna
  • Premie uznaniowe
  • Przyjazna atmosfera
  • Przyjazne miejsce pracy
  • System premiowy
  • Szkolenia dofinansowane
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe
  • Ubezpieczenie grupowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 15.12.2024

Mapa "BIZNES PARTNER" KRZYSZTOF STASIAK

Adres rejestrowy

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 3 miesiącach

Profil firmy:
"BIZNES PARTNER" KRZYSZTOF STASIAK
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Kraków
  3. Wołomin
  4. Lublin
  5. Bielsko-Biała
  6. Katowice
  7. Braniewo
  8. Gdańsk
  9. Pruszków
  10. Radzymin

Data aktualizacji: 01.03.2025

Praca "BIZNES PARTNER" KRZYSZTOF STASIAK - oferty archiwalne

  • Asystent zarządu

    "BIZNES PARTNER" KRZYSZTOF STASIAK
    • 5 500-7 500 zł / mies.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      Główne obowiązki:


      • Wspieranie kadry kierowniczej wyższego szczebla w codziennych sprawach, w tym w planowaniu spotkań, zarządzaniu kalendarzem oraz przygotowywaniu raportów i dokumentów.
      • Odpowiedzialny za obsługę komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz zapewnienie terminowej realizacji poszczególnych zadań. Koordynowanie i organizowanie współpracy pomiędzy działami w celu zapewnienia terminowego dostarczania informacji wymaganych przez kierownictwo.
      • Odpowiedzialny za zarządzanie dokumentami i danymi w celu zapewnienia prawidłowości i poufności dokumentów firmowych oraz informacji kontraktowych. Organizuj wydarzenia firmowe, spotkania, podróże i inne sprawy administracyjne, aby wszystko przebiegało sprawnie.
      • Zarządzanie i konserwacja sprzętu biurowego, zakupów materiałów eksploatacyjnych i zapasów. Pomagaj w pisaniu protokołów spotkań i raportów z pracy oraz śledzeniu zadań do wykonania.

      Wymagania

      • Posiadasz co najmniej roczny staż pracy na stanowisku asystenta zarządu, asystenta administracyjnego lub pokrewnego doświadczenia zawodowego.
      • Posiadasz doskonałe umiejętności zarządzania czasem i potrafisz efektywnie pracować w środowisku wielozadaniowym.
      • Silne umiejętności komunikacyjne i interpersonalne z możliwością skutecznej interakcji z pracownikami i klientami na różnych poziomach.
      • Znajomość powszechnie używanego oprogramowania biurowego i duże możliwości przetwarzania tekstu.
      • Silne umiejętności organizacyjne i koordynacyjne oraz potrafią samodzielnie radzić sobie z codziennymi sprawami administracyjnymi.

      Oferujemy

      Korzyści:

      • Premia za wyniki: Nagroda oparta na wynikach firmy i wynikach osobistych.
      • Ubezpieczenie zdrowotne i świadczenia społeczne.
      • Możliwość szkoleń zawodowych i rozwoju kariery.
      • Dobre środowisko pracy i atmosfera w zespole.
      • Elastyczne warunki pracy.

Pracodawcy w Kaliszu i okolicy