Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY praca
Czy to Twoja firma?
Inspektor Bydgoszcz Pracownik biurowy Bydgoszcz Księgowy Bydgoszcz Audytor Bydgoszcz Project Manager Bydgoszcz
prawo i administracja państwowa administracja biurowa / praca biurowa księgowość / ekonomia doradztwo / konsulting / audyt zarządzanie / dyrekcja
Oferty pracy REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Praca alert - powiadomienia
-
Starszy referent w sekcji geodezji i gospodarki nieruchomościami wydziału nieruchomości i zakwaterow
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
Dodana
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Specjalista ds. księgowości i administracji
RRMOTO sp. z o.o.- 5 300-5 600 zł brutto / mies.
- Toruń
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Koordynator ds. obsługi personelu
MULTISERWIS Sp. z o.o. Profil pracodawcy- Holandia
- umowa o pracę
- bez doświadczenia
Polecana PopularnaWygasa
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Przyjazna atmosfera
-
System premiowy
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 03.10.2024
Mapa REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Siedziba główna
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 10 miesiącach
Profil firmy:
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bydgoszcz
- Warszawa
- Wrocław
- Poznań
- Toruń
- Lublin
- Łódź
- Kraków
- Olsztyn
- Katowice
Data aktualizacji: 01.01.2025
Praca REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - oferty archiwalne
-
Inspektor nadzoru inwestorskiego (branży elektrycznej) wydziału inwestycji sojuszniczych i programow
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Umowa o pracę na czas nieokreślonyWymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
-
Uprawnienia: Obsługa programu AutoCAD.,bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
-
Inne wymagania: konieczne:
- wykształcenie minimum średnie, staż pracy ogólny 5 lat (w zakresie budownictwa);
- doświadczenie zawodowe 5 letnie w obszarze budownictwa branży elektrycznej; udokumentowany praktyką zawodową w branży budowlanej lub pokrewnej;
- uprawnienia w specjalności techniczno-budowlanej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej;
- zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa;
- znajomość ustawy Prawo Budowlane oraz aktów wykonawczych;
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office, programu do kosztorysowania np. NORMA, oprogramowanie typu CAD np. AUTOCAD;
- zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów;
- umiejętność planowania i organizacji pracy;
- umiejętność pracy w zespole;
- odpowiedzialność i rzetelność oraz terminowość w wykonywaniu obowiązków służbowych;
- umiejętność stosowania prawa w praktyce;
- efektywna komunikacja.
preferowane:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (budowlane branży elektrycznej);
- staż pracy min. 3 lata na podobnym stanowisku potwierdzony świadectwami pracy;
- uprawnienia budowlane;
- dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia w instytucji wojskowej;
- znajomość języka angielskiego. -
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 7 000 PLN
-
Opis wynagrodzenia: + 12% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe.
-
System wynagrodzenia: Czasowo-premiowy ze staw. mies
-
-
Inspektor nadzoru inwestorskiego sekcji planowania i programowania wydziału inwestycji budowlanych
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- pełnienie funkcji kosztorysanta w strukturach Sekcji Planowania i Programowania;
udział w weryfikacji wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego opracowywanych przez Sekcję Planowania i Programowania;
- opiniowanie, weryfikacja kosztorysów ofertowych i przedmiarów w zakresie ilości, opisu pozycji kosztorysowych (cen jednostkowych w przypadku kosztorysów zamiennych i dodatkowych oraz waloryzacji) składanych przez wykonawców wyłanianych w ramach ustawy PZP oraz na podstawie umowy MON-AMW;
- realizacja wycen inwestorskich wniosków inwestycyjnych, opracowania programów inwestycji, programów funkcjonalno-użytkowych, dokumentacji projektowych oraz innych wymaganych procesem inwestycyjnym opracowań dokumentacyjnych;
- opracowywanie zbiorczej ewidencji przydzielonych zadań inwestycyjnych z określeniem ich fazy realizacyjnej i stopnia zaawansowania (raportowanie pracy bieżącej);
- uczestnictwo w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycji oraz naradach związanych z realizowanymi zadaniami i przedstawiania opinii oraz wniosków w zakresie poruszanej tematyki we wskazanym terminie;
- bieżąca aktualizacja ZKZ wg potrzeb dla kolejnych etapów realizacji procesu inwestycyjnego zadań realizowanych przez poszczególne zespoły zadaniowe oraz aktualizacja kosztorysów przed przystąpieniem do postępowania przetargowego na roboty budowlane;
- opracowywanie programów inwestycji sporządzanych siłami własnymi,
- konsultowanie i analizowanie wniosków inwestycyjnych, programów funkcjonalno-użytkowych i programów inwestycji, projektów budowlanych i dokumentacji projektowych.Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
-
Uprawnienia: umiejetność kosztorysowania, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
-
Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie minimum średnie; - staż pracy 3 lata - udokumentowany praktyką zawodową w branży budowlanej lub pokrewnej; - ukończenie kursu kwalifikowanego z zakresu kosztorysowania potwierdzone certyfikatem; - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint oraz programów do kosztorysowania; - umiejętność czytania dokumentacji technicznej; - umiejętność sporządzania i sprawdzania kosztorysów; - posiadanie uprawnień budowlanych; - odporność ma stres, dokładność, terminowość oraz komunikatywność; - umiejętność planowania i organizacji pracy; - umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków. preferowane: - wykształcenie wyższe techniczne (branży budowlanej lub pokrewnej); - staż pracy - 1 rok; - dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w instytucji wojskowej; - uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; - znajomość ustawy Prawo Budowlane oraz aktów wykonawczych.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
-
Opis wynagrodzenia: + dodatek za staż pracy + 21% premii regulaminowej, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczn
-
System wynagrodzenia: Czasowo-premiowy ze staw. mies
-
-
Specjalista - w wydziale koordynacji i analiz (nr 0150)
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa na zastępstwo
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Podstawowe obowiązki:
- realizacja powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- terminowa realizacja powierzonych zadań w zakresie powierzonych czynności,
- terminowe wykonywania czynności prawnych związanie z obsługą roszczeń wynikających z utworzenia obszaru ograniczonego użytkowania lotniska wojskowego w Łasku ,
- informowanie Szefa Wydziału oraz Radcę Prawnego o:
a) zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie powierzonych czynności,
b) postępie toczących się spraw w zakresie powierzonych czynności,
- wspomaganie radcy prawnego w zakresie wykonywania zadań przekazanych przez radcę prawnego lub Szefa Wydziału Koordynacji i Analiz, a przede wszystkim odpowiadanie w zakresie obsługi roszczeń związanych z utworzeniem obszaru ograniczonego użytkowania lotniska wojskowego w Łasku,
- pomoc w formalnoprawnym opracowaniu projektów umów i innych dokumentów
- wspomaganie radcę prawnego w prowadzeniu postępowań windykacyjnych i egzekucyjnych.Wymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
-
Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office
-
Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie wyższe, - znajomość pakietu Office: Word, Excel. preferowane: - wykształcenie wyższe o profilu administracja, prawo, - dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w instytucji wojskowej. Wymaganie dodatkowe: - dokładność, terminowość, rzetelność, - umiejętność planowania, organizowania własnej pracy i podejmowania decyzji, - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 600 PLN
-
Opis wynagrodzenia: + 12% premia regulaminowa + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne
-
System wynagrodzenia: Czasowo-premiowy ze staw. mies
-
-
Księgowy - w pionie głównego księgowego (nr 4665)
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Podstawowe obowiązki:
- analizowanie otrzymanych dokumentów finansowych pod kątem proceduralnym oraz planów rzeczowych i finansowych,
- kontrolowanie wydatków w zakresie planu finansowego,
- współpraca z wewnętrznymi sekcjami i wydziałami,
- uzgadnianie wydatków w ramach zamknięcia miesiąca, roku.Wymagania
-
Wykształcenie: średnie branżowe, ekonomiczne
-
Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym, - udokumentowane co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, - znajomość pakietu Office: Word, Excel. preferowane: - wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne, - udokumentowane co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego, - doświadczenie zawodowe w sferze księgowości, ekonomii, finansów, - dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w instytucji wojskowej. Wymaganie dodatkowe: - znajomość modułu planistycznego LBPP, - znajomość systemu SAP, - dokładność, terminowość, rzetelność, - umiejętność planowania, organizowania własnej pracy i podejmowania decyzji, - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 200 PLN
-
Opis wynagrodzenia: + 20% premia regulaminowa + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Specjalista w sekcji zamówień publicznych (nr 4165)
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;
- uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowej jako jej sekretarz;
- przygotowywanie dokumentacji o udzielenie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane począwszy od momentu wystąpienia komórki wewnętrznej z wnioskiem o wszczęcie postępowania do momentu jego zakończenia (do zawarcia umowy);
- opracowywanie ogłoszeń o przetargach i wyborze wykonawcy oraz ich umieszczanie w Biuletynie Zamówień Publicznych, na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie zamawiającego, jak również przekazywanie do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej;
- przygotowywanie:
a) specyfikacji Warunków Zamówienia w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych,
b) protokołów postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
c) wyjaśnień wykonawcom biorących udział w postępowaniach o zamówienie publiczne dotyczących treści specyfikacji warunków zamówienia,
d) korespondencji i powiadomień, przesyłanie i odbiór korespondencji związanej z procedurą udzielenia zamówienia publicznego,
e) odpowiednich druków i formularzy niezbędnych do pracy komisji przetargowej,
f) umów zawieranych w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych i aneksów do umów;
- prowadzenie sprawozdawczości oraz statystyk udzielanych zamówień publicznych w przekrojach czasowych wynikających z przepisów i nakazanych przez przełożonych;
- przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.Wymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
-
Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office
-
Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie wyższe (zamówienia publiczne); - ukończenie podyplomowych studiów z zakresu zamówień publicznych lub specjalistycznych szkoleń z tematyki zamówień publicznych; - znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych; - doświadczenie w obszarze pracy na stanowisku; - zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów, umiejętność planowania organizacji pracy; - odporność ma stres, dokładność, terminowość; - umiejętność pracy w zespole; efektywna komunikacja; - umiejętność planowania i organizacji pracy; - znajomość obsługi pakietu Microsoft Office. preferowane: - wykształcenie wyższe na kierunku: zamówienia publiczne, administracja - doświadczenie minimum 3 lata udokumentowane kopią świadectwa pracy; - doświadczenie na podobnym stanowisku; - mile widziane doświadczenie w instytucji wojskowej.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 480 PLN
-
Opis wynagrodzenia: + 12% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczn
-
System wynagrodzenia: Czasowo-premiowy ze staw. mies
-
-
Starszy inspektor technicznego utrzymania nieruchomości branży sanitarnej w sekcji technicznego utrz
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz z zasadami wiedzy technicznej rozliczenia robót remontowych,
- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań o udzielanie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,
- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,
- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych
w obiektach urządzeń,
- analizowanie i opiniowanie:
- protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlane;
- kosztorysów inwestorskich (programów robót);
- rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organy infrastruktury;
- programów organizacyjno-użytkowych, koncepcji modernizacji systemów cieplnych;
- wyników przeglądów urządzeń grzewczych oraz ochrony środowiska pod kątem zapewnienia ich pełnej sprawności technicznej w ustalonych terminach;
- przedsięwzięć związanych z właściwym, kompleksowym przygotowaniem obiektów i stałych urządzeń technicznych wraz z infrastrukturą do sezonu grzewczego;
- planów działania na wypadek długotrwałych przerw w dostawie energii elektrycznej z sieci państwowej i wody z sieci komunalnej (miejskiej);
- dokumentów wprowadzających na ewidencję środki trwałe;
- opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych;
- kontrolowanie:
- stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy Prawo budowlane;
- prawidłowości prowadzenia ewidencji techniczno-eksploatacyjnej stałych urządzeń technicznych oraz sieci będących w kompetencji infrastruktury;
- stanu przygotowania obiektów, urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu;
- przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;
- prowadzenie dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
Wynagrodzenie kwota brutto 4.700,00 zł. + 21% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe.Wymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
-
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
-
Inne wymagania: konieczne: - wyższe kierunkowe (branży sanitarnej); - staż pracy minimum 5 lat na podobnym stanowisku (potwierdzony świadectwami pracy) - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; - co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie obejmującej kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi lub wykonywanie nadzoru inwestorskiego; - znajomość ustawy Prawo budowlane oraz aktów wykonawczych; - umiejętność sporządzania i sprawdzania kosztorysów budowlanych; - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office. pożądane: - posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru - grupa II pkt. 1, 2, 4:10 i grupa III pkt. 3:10; - umiejętność analitycznego myślenia; - umiejętność planowania i organizacji pracy; - odpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych; - odporność na stres.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
-
Opis wynagrodzenia: + 21% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczn
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Starszy inspektor technicznego utrzymania nieruchomości branży sanitarnej w sekcji technicznego utrz
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz z zasadami wiedzy technicznej rozliczenia robót remontowych,
- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań o udzielanie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,
- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,
- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych
w obiektach urządzeń,
- analizowanie i opiniowanie:
- protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlane;
- kosztorysów inwestorskich (programów robót);
- rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organy infrastruktury;
- programów organizacyjno-użytkowych, koncepcji modernizacji systemów cieplnych;
- wyników przeglądów urządzeń grzewczych oraz ochrony środowiska pod kątem zapewnienia ich pełnej sprawności technicznej w ustalonych terminach;
- przedsięwzięć związanych z właściwym, kompleksowym przygotowaniem obiektów i stałych urządzeń technicznych wraz z infrastrukturą do sezonu grzewczego;
- planów działania na wypadek długotrwałych przerw w dostawie energii elektrycznej z sieci państwowej i wody z sieci komunalnej (miejskiej);
- dokumentów wprowadzających na ewidencję środki trwałe;
- opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych;
kontrolowanie:
- stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy Prawo budowlane;
- prawidłowości prowadzenia ewidencji techniczno-eksploatacyjnej stałych urządzeń technicznych oraz sieci będących w kompetencji infrastruktury;
- stanu przygotowania obiektów, urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu;
- przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;
- prowadzenie dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
RODZAJ UMOWY: UMOWA O PRACĘ NA CZAS NIEOKREŚLONY.
WYMIAR ETATU: PEŁEN ETAT
ZMIANOWOŚĆ: JEDNA ZMIANA
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40 godzin
Data rozpoczęcia pracy: od zaraz
Wynagrodzenie kwota brutto 4.700,00 zł. + 21% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe.Wymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
-
Uprawnienia: Biegła znajomość pakietu Office
-
Inne wymagania: konieczne: - wyższe kierunkowe (branży sanitarnej); - staż pracy minimum 5 lat na podobnym stanowisku (potwierdzony świadectwami pracy) - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; - co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie obejmującej kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi lub wykonywanie nadzoru inwestorskiego; - znajomość ustawy Prawo budowlane oraz aktów wykonawczych; - umiejętność sporządzania i sprawdzania kosztorysów budowlanych; - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office. pożądane: - posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru - grupa II pkt. 1, 2, 4:10 i grupa III pkt. 3:10; - umiejętność analitycznego myślenia; - umiejętność planowania i organizacji pracy; - odpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych; - odporność na stres.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
-
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie kwota brutto 4.700,00 zł. + 21% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodaw
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Samodzielny referent w wydziale inwestycji sojuszniczych i programowych (nr 1940)
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Proszę o umieszczenie nowego ogłoszenia o pracę na stanowisko: Samodzielny referent w Wydziale Inwestycji Sojuszniczych i Programowych w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury
w Bydgoszczy.
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- opracowywanie zbiorczej ewidencji przydzielonych zadań inwestycyjnych w fazie realizacyjnej i stopnia ich zaawansowania;
- kompletowanie w teczkach zadań, z chwilą wprowadzenia zadań do etapu realizacji;
- weryfikację prawidłowości otrzymanych faktur na roboty budowlane pod kątem ich kompletności i zgodności z umową;
- udział w procesie obiegu dowodów dokumentujących realizację wydatków rzeczowych z tytułu zakupu, dostaw i usług na bazie Zintegrowanego Wieloszczeblowego Systemu Informatycznego Resortu Obrony Narodowej (ZWSI RON);
- właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiały archiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia
14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
- rozliczanie zadań inwestycyjnych (elaborat);
- ewidencja i pilnowanie terminów rękojmi i gwarancji;
- kontrola terminowych wpływów harmonogramów i ich procedowanie tzn. (sprawdzenie przez inspektów nadzoru i zatwierdzenie przez Szefa WISIP i Szefa RZI);
- prowadzenie rejestru podwykonawców;
- procedowanie wprowadzenia podwykonawców do umowy;
- przekazywanie do zatwierdzenia przygotowanych przez Wykonawcę harmonogramów realizacji przydzielonych zadań inwestycyjnych (zweryfikowanych przez Inspektorów Nadzoru);
- informowanie PGK o konieczności zwolnienia kwot zabezpieczeń
na czas rękojmi i gwarancji.
RODZAJ UMOWY: UMOWA O PRACĘ NA CZAS NIEOKREŚLONY
WYMIAR ETATU: PEŁNY ETAT
ILOŚC STANOWISK: JEDNO STANOWISKO PRACY
ZMIANOWOŚĆ: JEDNA ZMIANA
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40 godzin
Data rozpoczęcia pracy: od zaraz
Wynagrodzenie kwota brutto 3.680,00 zł. + 12% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe.Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
-
Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie średnie; - znajomość języka angielskiego komunikatywnie. preferowane: - staż pracy roczne doświadczenie zawodowe; - znajomość obsługi pakietu Microsoft Office; - doświadczenie na podobnym stanowisku, doświadczenie w instytucji wojskowej; - zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów; - odporność ma stres, dokładność, terminowość; - umiejętność pracy w zespole; - efektywna komunikacja; - umiejętność planowania organizacji pracy.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 680 PLN
-
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie kwota brutto 3.680,00 zł. + 12% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodaw
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Starszy inspektor technicznego utrzymania nieruchomości branży sanitarnej w sekcji technicznego utrz
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- część etatu
-
Zakres obowiązków
Starszy Inspektor Technicznego Utrzymania Nieruchomości branży sanitarnej w Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości Wydziału Eksploatacji Nieruchomości w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury w Bydgoszczy.
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz z zasadami wiedzy technicznej rozliczenia robót remontowych,
- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań o udzielanie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,
- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,
- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych
w obiektach urządzeń,
- analizowanie i opiniowanie:
* protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlane;
* kosztorysów inwestorskich (programów robót);
* rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organy infrastruktury;
* programów organizacyjno-użytkowych, koncepcji modernizacji systemów cieplnych;
* wyników przeglądów urządzeń grzewczych oraz ochrony środowiska pod kątem zapewnienia ich pełnej sprawności technicznej w ustalonych terminach;
* przedsięwzięć związanych z właściwym, kompleksowym przygotowaniem obiektów i stałych urządzeń technicznych wraz z infrastrukturą do sezonu grzewczego;
* planów działania na wypadek długotrwałych przerw w dostawie energii elektrycznej z sieci państwowej i wody z sieci komunalnej (miejskiej);
* dokumentów wprowadzających na ewidencję środki trwałe;
* opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych;
kontrolowanie:
- stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy Prawo budowlane;
- prawidłowości prowadzenia ewidencji techniczno-eksploatacyjnej stałych urządzeń technicznych oraz sieci będących w kompetencji infrastruktury;
- stanu przygotowania obiektów, urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu;
- przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;
- prowadzenie dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
RODZAJ UMOWY: UMOWA O PRACĘ NA CZAS NIEOKREŚLONY.
WYMIAR ETATU: ETATUWymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
-
Uprawnienia: Biegła znajomość pakietu Office
-
Inne wymagania: konieczne: - wyższe kierunkowe (branży sanitarnej); - staż pracy minimum 5 lat na podobnym stanowisku (potwierdzony świadectwami pracy) - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; - co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie obejmującej kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi lub wykonywanie nadzoru inwestorskiego; - znajomość ustawy Prawo budowlane oraz aktów wykonawczych; - umiejętność sporządzania i sprawdzania kosztorysów budowlanych; - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office. pożądane: - posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru - grupa II pkt. 1, 2, 4:10 i grupa III pkt. 3:10; - umiejętność analitycznego myślenia; - umiejętność planowania i organizacji pracy; - odpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych; - odporność na stres.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 2 350 PLN
-
Opis wynagrodzenia: 21% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Starszy referent sekcji kontroli i inwentaryzacji (nr 1354)
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- merytoryczne i terminowe realizowanie zadań wchodzących w zakres działania sekcji;
- realizowanie zadań z obszaru dot. kontroli zewnętrznych;
- realizowanie zadań związanych z organizowaniem oraz prowadzeniem inwentaryzacji;
- udział w procesie realizacji kontroli;
- realizowanie zadań związanych z planowaniem oraz organizowaniem specjalistycznych nadzorów;
- udział w posiedzeniach komisji wewnętrznych;
- terminowe i rzetelne sporządzanie informacji, sprawozdań i meldunków na temat zaawansowania realizacji zadań wskazanych przez przełożonego;
- kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji z obszaru działania Sekcji Kontroli Inwentaryzacji;
- znajomość obowiązujących przepisów oraz ciągłe samokształcenie doskonalące i podnoszące kwalifikacje w zakresie wykonywanych obowiązków:
- właściwe postępowanie z dokumentami stanowiące materiały archiwalne i dokumenty niearchiwalne zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwa.Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
-
Uprawnienia: Biegła znajomość pakietu Office
-
Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie średnie; - staż pracy minimum 3 lata; - znajomość procedur związanych z inwentaryzacją; - umiejętność sporządzania pism i korespondencji; - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office; - zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów; - umiejętność planowania i organizacji pracy; - dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych; - odpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych; - odporność na stres.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 045 PLN
-
Opis wynagrodzenia: + 12% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczn
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Starszy referent sekcji kontroli i inwentaryzacji (nr 5552)
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- merytoryczne i terminowe realizowanie zadań wchodzących w zakres działania sekcji;
- realizowanie zadań z obszaru dot. kontroli zewnętrznych;
- realizowanie zadań związanych z organizowaniem oraz prowadzeniem inwentaryzacji;
- udział w procesie realizacji kontroli;
- realizowanie zadań związanych z planowaniem oraz organizowaniem specjalistycznych nadzorów,
- udział w posiedzeniach komisji wewnętrznych;
- terminowe i rzetelne sporządzanie informacji, sprawozdań i meldunków na temat zaawansowania realizacji zadań wskazanych przez przełożonego;
- kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji z obszaru działania Sekcji Kontroli Inwentaryzacji;
- znajomość obowiązujących przepisów oraz ciągłe samokształcenie doskonalące i podnoszące kwalifikacje w zakresie wykonywanych obowiązków:
- właściwe postępowanie z dokumentami stanowiące materiały archiwalne i dokumenty niearchiwalne zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwa.Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
-
Uprawnienia: obsługa komputera MS OFFICE
-
Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie średnie; - staż pracy minimum 3 lata; - znajomość procedur związanych z inwentaryzacją; - umiejętność sporządzania pism i korespondencji - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office; - zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów; - umiejętność planowania i organizacji pracy; - umiejętność stosowania prawa w praktyce; - odpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych; - odporność na stres.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 045 PLN
-
Opis wynagrodzenia: + 12% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczn
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Komendant ochrony sekcji operacyjnej wydziału koordynacji i analiz (nr 5523)
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- zapewnienie skutecznej ochrony kompleksów i obiektów Zarządu;
- organizowanie we współdziałaniu z innymi osobami funkcyjnymi Zarządu oraz jednostek wojskowych rozmieszczanych w jednym kompleksie, skutecznego systemu ochrony obiektów;
- analizowanie na bieżąco występujących zagrożeń wewnętrznych i zewnętrznych w tym terrorystycznych oraz proponowanie zmian w dotychczasowym systemie ochrony;
- współudział w opracowywaniu i uaktualnianiu dokumentacji związanej z ochroną obiektów, w tym planu ochrony tabel posterunków, instrukcji dowódców wart (ochrony), a także innych dokumentów określających zadania mające wpływ na organizację ochrony Zarządu;
- organizowanie szkoleń prowadzonych przez administratora systemów alarmowych z żołnierzami oraz cywilnymi pracownikami ochrony obsługującymi urządzenia alarmowe, z zakresu zasad ich obsługi,
- współuczestniczenie w planowaniu szkoleń z ochrony obiektów organizowanych dla sił ochronnych;
- współuczestniczenie w planowaniu kwartalnego szkolenia z pozorowanego naruszenia systemu ochrony dla sił ochronnych oraz osób funkcyjnych odpowiedzialnych za bezpieczeństwo obiektów oraz raz w roku z pozorowanym naruszeniem systemu ochrony obiektów oraz raz w roku z pozorowanym naruszeniem systemu ochrony obiektu z całym stanem osobowym;
- nadzór nad właściwą realizacją zadań ochronnych przez SUFO, wynikających z zapisów obowiązującej umowy;
- dbałość o:
- utrzymanie pełnej sprawności technicznej urządzeń wspomagających ochronę obiektów,
- regulaminowe urządzenie i wyposażenie pomieszczeń sił ochronnych i służb dyżurnych,
- właściwe oznakowanie obiektów znakami zakazu oraz tablicami ostrzegawczymi;
- nadzorowanie terminowego prowadzenia przeglądów, konserwacji, napraw i remontów zainstalowanych systemów i urządzeń alarmowych oraz prowadzenie ewidencji tych czynności zgodnie z Normą Obronną.Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
-
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
-
Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie średnie; - podstawowa wiedza z zakresu ochrony obiektów; - staż pracy minimum 3 lata; - doświadczenie zawodowe w obszarze pracy biurowej, prowadzenie sprawozdawczości; - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office; - zdolność analitycznego myślenia i rozwiazywania złożonych problemów; - umiejętność planowania i organizacji pracy; - umiejętność stosowania prawa w praktyce; - odpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych; - odporność na stres. preferowane: - wykształcenie wyższe (preferowane uprawnienia zawodowe z ochrony osób i mienia) ze stażem pracy 2 lata; - doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy (potwierdzony świadectwami pracy); - umiejętność samodzielnego redagowania pism, interpretacji przepisów określonych w aktach prawnych oraz publicznego przedstawiania informacji realizowanych zadań.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 200 PLN
-
Opis wynagrodzenia: + 12% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczn
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Starszy referent wydziału infrastruktury (nr 4818)
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- merytoryczna i terminowa realizacja powierzonych zadań;
- przygotowanie materiałów na odprawy przeprowadzane w Zarządzie;
- przygotowanie meldunków tygodniowych oraz miesięcznych;
- opracowywanie rocznych i miesięcznych planów wydatków, sprawozdań w zakresie wydatków środków finansowych ponoszonych przez wydział;
- opracowywanie wniosków w ponoszonych przez wydział;
- opracowywanie wniosków w zakresie potrzeb finansowych, zapotrzebowania oraz korekt na środki finansowe wydziału;
- opracowywanie ewidencji oraz dokumentacji niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania wydziału w zakresie realizacji budżetu;
- współuczestniczenie w procesie obiegu dowodów dokumentujących realizację wydatków rzeczowych z tytułu zakupu usług na bazie ZWIS RON;
- współuczestniczenie w procesie planowania potrzeb finansowych oraz stanu realizacji wydatków wydziału;
- koordynowanie prac i przygotowanie planu finansowego oraz planu rzeczowo-finansowego wydziału;
- monitorowanie planu i wprowadzanie stosownych korekt w Systemie Informatycznym LBPP;
- przygotowanie dokumentacji archiwalnej i przekazanie do archiwum Zarządu;
- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników Wydziału Infrastruktury.Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
-
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE
-
Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie: średnie; - staż pracy minimum 3 lata okresy potwierdzone świadectwem pracy (doświadczenie w obszarze pracy biurowej); - umiejętność planowania i organizacji pracy; - odpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych; - efektywna komunikacja; - dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office. preferowane: - wykształcenie wyższe (administracyjne); - umiejętność samodzielnego redagowania pism; - zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów; - odporność na stres dokładność, terminowość.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 080 PLN
-
Opis wynagrodzenia: + 12% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczn
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Samodzielny referent - w pionie głównego księgowego (nr 4138)
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- Bydgoszcz
- umowa na zastępstwo
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Podstawowe obowiązki:
- terminowa ewidencja księgowa zapisów zdarzeń dotyczących należności i zobowiązań spornych oraz prowadzenie rejestrów należności i zobowiązań spornych;
- analizowanie wyroków sądowych celem poprawnego naliczenia zobowiązania, należności;
- obsługa programu SAP ERP oraz pakietu MS OFFICE;
- ewidencja i dekretacja dokumentów finansowych;
- uzgodnienia kosztów i przychodów w ramach zamknięcia miesiąca;
- współpraca z wewnętrznymi sekcjami i wydziałami.Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
-
Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie minimum średnie oraz 4-letnie doświadczenie zawodowe (profil administracja, ekonomia); - preferowane wykształcenie wyższe oraz 2 lata doświadczenia zawodowego (administracja, ekonomia). Dodatkowe atuty: - znajomość zasad księgowości znajomość planu kont i klasyfikacji budżetowej; - znajomość obsługi programu SAP; - umiejętność planowania, organizowania własnej pracy i podejmowania decyzji. preferowane: - dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w instytucji wojskowej. Wymaganie dodatkowe: - kreatywność i umiejętność analitycznego myślenia; - odporność na stres, sumienność, rzetelność; - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole; - umiejętność planowania, organizowania własnej pracy i podejmowania decyzji; - systematyczność, dokładność, terminowość.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 160 PLN
-
Opis wynagrodzenia: + 12% premia regulaminowa + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Kierownik sekcji geodezji i gospodarki nieruchomościami wydziału nieruchomości i zakwaterowania wojs
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- 3 700 zł / mies.
- Bydgoszcz
- umowa na zastępstwo
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- realizacja zadań związanych z prowadzeniem gospodarki nieruchomościami w zakresie ustalonym przepisami prawa powszechnego, resortowego oraz wytycznymi przełożonych
(w szczególności prowadzenie działań zmierzających do racjonalnego oraz zgodnego z obowiązującymi przepisami i normami zaspakajania potrzeb w zakresie zakwaterowania zbiorowego, stałego i przejściowego jednostek oraz instytucji wojskowych),
- opracowanie wystąpień do właściwych organów w sprawie regulacji stanu formalno-prawnego nieruchomości we władaniu resortu ON, w tym ujawnienie praw rzeczowych
na nieruchomościach we współpracy z właściwym starostą,
- opracowanie wniosków w sprawach zmiany klasyfikacji gruntów na terenach wojskowych,
- pracowanie wystąpień w sprawach dot. ustanawiania lub wygaszania prawa trwałego zarządu i opłat z tytułu posiadanych praw do nieruchomości,
- przejmowanie nieruchomości na potrzeby jednostek organizacyjnych RON ( w tym nabywanie nieruchomości dla potrzeb wojska w drodze aktu kupna lub wywłaszczenia) i przekazywanie zbędnych nieruchomości właściwym organom,
- opracowanie dokumentacji w sprawie pozyskania nieruchomości oraz przekazania nieruchomości zbędnych z zasób resortu ON, w tym wniosków o uzyskanie zgody na przejęcie nieruchomości na potrzeby wojska lub przekazania jej poza resort obrony narodowej, protokołów zdawczo-odbiorczych nieruchomości,
- prowadzenie ewidencji i aktualnego operatu ewidencyjnego nieruchomości wojskowych w zakresie teczek podstaw prawnych nieruchomości pozostających we władaniu Zarządu
(w tym pozyskiwanie przekazywanie aktualnej dokumentacji formalno-prawnej innych organom i jednostkom organizacyjnym),
- opracowanie warunków ograniczenia prawa rzeczowego do wniosków o ustanowienie służebności gruntowej na rzecz podmiotów spoza resortu obrony narodowej na terenach będących w zasobach RON oraz opracowanie i uzgodnienie dokumentacji związanej protokolarnym udostępnieniem tych nieruchomości,
- nadzór nad opracowaniem dok. Księgowych opłat związanych z gospodarowaniem nieruchomościami wojskowymi w rejonie działania Zarządu (w tym opracowywanie dok. w systemie ZWSI RON)z tytułu posiadanego prawa trwałego zarządu
nad nieruchomościami oraz planowanie potrzeb finansowych na ten cel,
- opracowanie i uzgodnienie dokumentacji związanej z przekazywaniem nieruchomości wojskowych w administrowanie,
- opracowywanie meldunków, sprawozdań, zestawień i materiałów analitycznych z realizacji powierzonych zadań,
- opracowywanie opinii do wniosków użytkowników o pozyskanie nieruchomości, planów i korekt planów przekazania nieruchomości zbędnych do Agencji Mienia Wojskowego i innych właściwych organów, koncepcji rozwoju garnizonów, planów potrzeb inwestycyjno-remontowych, dokumentów planistycznych, innych dokumentów związanych z gospodarką nieruchomościami.Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
-
Uprawnienia: obsługa programu: Pakiet MS OFFICE
-
Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie minimum średnie- ogólny staż pracy 5 lat lub wykształcenie wyższe ogólny staż pracy 3 lata, - znajomości ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o Agencji Mienia Wojskowego, kodeks postępowania administracyjnego, prawo geodezyjne i kartograficzne - umiejętność delegowania zadań, obowiązków i uprawnień oraz koordynowania i kontrolowania pracy podwładnych, - umiejętność stosowania prawa w praktyce, - znajomość obsługi pakietu Microsoft Office, - zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów, - efektywna komunikacja, - odporność ma stres, dokładność, terminowość, szybkie podejmowanie decyzji. preferowane: - kursy i szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe z zakresu gospodarki nieruchomościami, zarządzania nieruchomościami lub geodezji i kartografii, - staż pracy - 3 lata z zakresu gospodarki nieruchomościami, zarządzania nieruchomościami, geodezji i kartografii lub administracji, - doświadczenie na stanowisku związanym z zarzadzaniem zasobami ludzkimi, - poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub gotowość do podjęcia się procedurze postepowania sprawdzającego prowadzącego do uzyskania ww. dokumentu.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 700 PLN
-
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie kwota brutto 3.700,00 zł. + 20% premii regulaminowej + dodatek funkcyjny 50% (od kwot
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Starszy inspektor technicznego utrzymania nieruchomości branży sanitarnej w sekcji technicznego utrz
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- 4 700 zł / mies.
- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych,
- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące,
- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,
- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych
w obiektach urządzeń,
- Analizowanie i opiniowanie:
- protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlane;
- kosztorysów inwestorskich (programów robót);
- rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organy infrastruktury;
- programów organizacyjno-użytkowych, koncepcji modernizacji systemów cieplnych;
- wyników przeglądów urządzeń grzewczych oraz ochrony środowiska pod kątem zapewnienia ich pełnej sprawności technicznej w ustalonych terminach;
- przedsięwzięć związanych z właściwym, kompleksowym przygotowaniem obiektów i stałych urządzeń technicznych wraz z infrastrukturą do sezonu grzewczego;
- planów działania na wypadek długotrwałych przerw w dostawie energii elektrycznej z sieci państwowej i wody z sieci komunalnej (miejskiej);
- dokumentów wprowadzających na ewidencję środki trwałe;
- opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych;
- Kontrolowanie:
- stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy Prawo budowlane;
- prawidłowości prowadzenia ewidencji techniczno-eksploatacyjnej stałych urządzeń technicznych oraz sieci będących w kompetencji infrastruktury;
- stanu przygotowania obiektów, urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu;
- przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;
- prowadzenie dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.Wymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
-
Uprawnienia: Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń, obsługa komputera MS OFFICE
-
Inne wymagania: konieczne: - wyższe kierunkowe (branży sanitarnej); - staż pracy minimum 5 lat na podobnym stanowisku (potwierdzony świadectwami pracy) - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; - co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie obejmującej kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi lub wykonywanie nadzoru inwestorskiego; znajomość ustawy Prawo budowlane oraz aktów wykonawczych; - umiejętność sporządzania i sprawdzania kosztorysów budowlanych; - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office. pożądane: - posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru - grupa II pkt. 1,2,4:10 i grupa III pkt. 3:10; - umiejętność analitycznego myślenia; - umiejętność planowania i organizacji pracy; - odpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych; - odporność na stres.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
-
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie kwota brutto 4.700,00 zł. + 12% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodaw
-
System wynagrodzenia: Czasowo-premiowy ze staw. mies
-
-
Kierownik sekcji - sekcji technicznego utrzymania nieruchomości wydziału eksploatacji nieruchomości
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- 4 150 zł / mies.
- Bydgoszcz
- umowa na zastępstwo
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Zakres głównych obowiązków w szczególności:
- kierowanie sekcją zapewniające pełną realizację zadań
- planowanie i realizację budżetu w zakresie remontów i konserwacji nieruchomości
- organizacja i archiwizacja dokumentacji Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości
- nadzorowanie i opracowywanie:
- realizacji rzeczowo-finansowej zadań ujętych w PRN i PKiN realizowanych przez administratorów;
- prawidłowości technicznego utrzymania i eksploatacji nieruchomości oraz stałych urządzeń technicznych stosowanie do wymogów prawa budowlanego, instrukcji
i przepisów resortowych w tym przepisów dot. Ochrony środowiska;
- przestrzegania przepisów przeciwpożarowych, bhp i norm w zakresie eksploatacji i utrzymania w pełnej sprawności sieci, instalacji i urządzeń gazowych;
- prawidłowości prowadzenia przez Administratorów pomiarów ochronnych urządzeń elektroenergetycznych i instalacji odgromowych w kompleksach wojskowych;
- stanu przygotowania obiektów, urządzeń i instalacji do sezonu grzewczego oraz prawidłowości prowadzenia książek rewizyjnych urządzeń podlegających dozorowi technicznemu;
- działań administratora zmierzających do osiągnięcia korzystnych efektów ekonomicznych i oszczędnego gospodarowania energią elektryczną, cieplną, gazem oraz paliwami stałymi i płynnymi zgodnie z obowiązującymi prawem i przepisami resortowymi;
- wdrażania nowych systemowych rozwiązań technicznych w zakresie eksploatacji i utrzymania obiektów;
- przestrzeganie przepisów techniczno-budowlanych;
- organizowanie i prowadzenie szkoleń z personelem techniczno-obsługowym Administratora, odpowiedzialnym za eksploatację obiektów;
- organizowanie (pięcioletnich) oraz nadzorowanie (rocznych) ustawowych kontroli okresowych stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych oraz infrastruktury technicznej, przeglądów, pomiarów, prób i badań realizowanych przez administratorów;
- realizacja rzeczowo-finansowa zadań ujętych w PRN Zarządu;
- właściwe postepowanie z dokumentacją stanowiącą materiały archiwalne
- i dokumentacją niearchiwalną zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
RODZAJ UMOWY: UMOWA O PRACĘ NA CZAS OKREŚLONY - NA CZAS USPRAWIEDLIWIONEJ NIEOBECNOŚCI PRACOWNIKA (UMOWA O PRACĘ NA CZAS ZASTĘPSTWA) ,Wymagania
-
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
-
Uprawnienia: obsługa programu: Pakiet MS OFFICE
-
Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie minimum średnie, - staż pracy 5 lat - udokumentowany 5 letnią praktyką zawodową w branży budowlanej oraz w pełnieniu funkcji obejmującej kierowanie zasobem ludzkim, - bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, - odporność ma stres, dokładność, terminowość, - umiejętność planowania i organizacji pracy, - znajomość ustawy Prawo Budowlane oraz aktów wykonawczych - umiejętność sporządzania i sprawdzania kosztorysów - posiadanie uprawnień budowlanych - umiejętność analitycznego myślenia. preferowane: - wykształcenie - wyższe (branży budowlanej), - staż pracy 3 lata - dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w instytucji wojskowej.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 4 150 PLN
-
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie kwota brutto 4.150,00 zł. + dodatek za staż pracy + 31% premii regulaminowej, dodatek
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Księgowy w pionie głównego księgowego w rejonowym zarządzie infrastruktury w bydgoszczy (nr 2049)
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY- 3 000 zł / mies.
- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Podstawowe obowiązki:
- analizowanie otrzymanych dokumentów finansowych pod kątem proceduralnym,
- opracowanie i aktualizacja planów rzeczowych i finansowych jednostki
- kontrolowanie wydatków w zakresie planu finansowego jednostki,
- współpraca z wewnętrznymi sekcjami i wydziałami,
- weryfikacja wydatków w ramach zamknięcia miesiąca, kwartału, roku.
Wynagrodzenie kwota brutto 3.000,00 zł. + 12% premia regulaminowa + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe.Wymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: Ekonomia, Administracja
-
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE
-
Inne wymagania: konieczne: - wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym lub administracyjnym, - udokumentowane co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego, - doświadczenie w pracy na arkuszach kalkulacyjnych, - znajomość pakietu Office: Word, Excel. Dodatkowe atuty: - doświadczenie zawodowe w sferze księgowości, ekonomii, finansów, - znajomość ustawy o finansach publicznych. preferowane: - dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w instytucji wojskowej. Wymaganie dodatkowe: - kreatywność i umiejętność analitycznego myślenia, - odporność na stres, sumienność, rzetelność, - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, - umiejętność planowania, organizowania własnej pracy i podejmowania decyzji, - dokładność, terminowość.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 000 PLN
-
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie kwota brutto 3.000,00 zł. + 12% premia regulaminowa + dodatek za staż pracy, pracodawc
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-