Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Starostwo Powiatowe w Płocku praca
Czy to Twoja firma?
Geodeta Płock Specjalista ds. administracji Płock Pracownik biurowy Płock Księgowy Płock Budowlaniec Płock
budownictwo / architektura / geodezja administracja biurowa / praca biurowa księgowość / ekonomia inżynieria / technologia / technika hr / kadry
Oferty pracy Starostwo Powiatowe w Płocku
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Staż w Biurze Sprzedaży
Lidl Polska sp. z o. o.- 4 960-5 704 zł brutto / mies.
- Wyszków
- staż/praktyka
- wideo
PolecanaDodana -
Koordynatora projektów międzynarodowych
GLOBETEK sp. z o.o- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Specjalista/ka ds. Obsługi Hospitalizacji - personel medyczny
Medicover Sp. z o.o.- Mazowieckie
- umowa zlecenie
- praca zdalna
- praca od zaraz
Polecana PopularnaDodana
Mapa Starostwo Powiatowe w Płocku
Siedziba główna
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach
Starostwo Powiatowe w Płocku poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach
Profil firmy:
Starostwo Powiatowe w Płocku
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Plock
- Łódź
- Katowice
- Gorzów Wielkopolski
- Bydgoszcz
- Radom
- Gostynin
- Gdańsk
- Kielce
Data aktualizacji: 01.03.2025
Praca Starostwo Powiatowe w Płocku - oferty archiwalne
-
Kierownik w dziale geodezji i gospodarki nieruchomościami
Starostwo Powiatowe w Płocku- Płock
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
1. organizowanie, nadzorowanie i wspomaganie pracy wykonywanej w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
2. wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z prawa geodezyjnego i kartograficznego, w szczególności związanych z prowadzeniem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
3. wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z przepisów o infrastrukturze informacji przestrzennej, w tym uczestnictwo w prowadzeniu geodezyjnego portalu internetowego,
4. wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami, a w szczególności związanych z przeprowadzaniem powszechnej taksacji nieruchomości i ustalaniem wartości katastralnej nieruchomości na podstawie dostępnych dokumentów i informacji,
5. wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla prac zlecanych przez Wydział z zakresu działania kierowanego Referatu.
Praca w siedzibie Urzędu, ul. Bielska 59 oraz w niezbędnym zakresie w terenie. Stanowisko pracy na III piętrze. Stanowisko pracy w pozycji siedzącej, związane z pracą przyWymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: Geodezyjne
-
Inne wymagania: 1. obywatelstwo polskie, 2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, praw cywilnych i obywatelskich, 3. brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne, 4. nieposzlakowana opinia, 5. wykształcenie wyższe geodezyjne, 6. uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, 1.2- letni staż pracy w urzędach administracji rządowej lub w organach jednostek samorządu terytorialnego, 8. znajomość przepisów w zakresie geodezji i kartografii, postępowania administracyjnego oraz zamówień publicznych. 1. doświadczenie zawodowe w bezpośrednim wykonawstwie geodezyjnym i kartograficznym lub w organie administracji geodezyjnej i kartograficznej bądź w nadzorze geodezyjnym i kartograficznym, 2. umiejętność dokonywania analizy i oceny dokumentacji geodezyjno-kartograficznej, 3. kurs obsługi programu Ewmapa, EWOPIS lub innych programów do prowadzenia numerycznych baz geodezyjnych, 4. umiejętność obsługi programów komputerowych do obsługi: zasobu geodezyjnego i kartograficznego, geodezyjnych baz numerycznych, 5. umiejętność obsługi oprogramowania do zarządzania zasobem Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 010 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Kierownik ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej
Starostwo Powiatowe w Płocku- Płock
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
1. organizowanie, nadzorowanie i wspomaganie pracy wykonywanej w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
2. wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z prawa geodezyjnego i kartograficznego, w szczególności związanych z prowadzeniem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
3. wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z przepisów o infrastrukturze informacji przestrzennej, w tym uczestnictwo w prowadzeniu geodezyjnego portalu internetowego,
4. wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami, a w szczególności związanych z przeprowadzaniem powszechnej taksacji nieruchomości i ustalaniem wartości katastralnej nieruchomości na podstawie dostępnych dokumentów i informacji,
5. wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla prac zlecanych przez Wydział z zakresu działania kierowanego Referatu.Wymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: geodezja
-
Inne wymagania: niezbędne: 1. obywatelstwo polskie, 2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, praw cywilnych i obywatelskich, 3. brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne, 4. nieposzlakowana opinia, 5. wykształcenie wyższe geodezyjne, 6. uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, 7. 2 - letni staż pracy w urzędach administracji rządowej lub w organach jednostek samorządu terytorialnego, 8. znajomość przepisów w zakresie geodezji i kartografii, postępowania administracyjnego oraz zamówień publicznych. dodatkowe: 1. doświadczenie zawodowe w bezpośrednim wykonawstwie geodezyjnym i kartograficznym lub w organie administracji geodezyjnej i kartograficznej bądź w nadzorze geodezyjnym i kartograficznym, 2. umiejętność dokonywania analizy i oceny dokumentacji geodezyjno-kartograficznej, 3. kurs obsługi programu Ewmapa, EWOPIS lub innych programów do prowadzenia numerycznych baz geodezyjnych, 4. umiejętność obsługi programów komputerowych do obsługi: zasobu geodezyjnego i kartograficznego, geodezyjnych baz numerycznych, 5. umiejętność obsługi oprogramowania do zarządzania zasobem Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 010 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Podinspektor w wydziale architektury i budownictwa
Starostwo Powiatowe w Płocku- Płock
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Przyjmowanie zgłoszeń o rozbiórce obiektów
przenoszenie pozwolenia na budowę na rzecz innego podmiotu
wydawanie pozwoleń na budowę i rozbiórkę obiektów
przyjmowanie zgłoszeń budowy obiektu budowlanego/wykonaniu robót budowlanychWymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: architektura , budownictwo, inż. środowiska lub instalacje sanitarne
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 3 010 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Młodzy referent w wydziale geodezji i gospodarki nieruchomościami
Starostwo Powiatowe w Płocku- Płock
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
1. Wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z prawa geodezyjnego i kartograficznego, w szczególności związanych z prowadzeniem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Na stanowisku pracy wiodącym zadaniem będzie bieżące prowadzenie Informatycznych baz danych graficznych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w szczególności mapy zasadniczej.
2. Wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających z przepisów:
a) o infrastrukturze informacji przestrzennej, w tym uczestnictwo w prowadzeniu geodezyjnego portalu internetowego.
b) o gospodarce nieruchomościami, w szczególności związanych z przeprowadzaniem powszechnej taksacji nieruchomości i ustalaniem wartości katastralnej nieruchomości na podstawie dostępnych dokumentów i informacji.
Informacja o warunkach pracy:
Praca w siedzibie Urzędu oraz dokonywanie wizji terenowych na obszarze powiatu płockiego. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Stanowisko pracy na III piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Budynek wyposażony w platformę do przemieszczania osób niepełnosprawnych. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajduje się winda zainstalowana do V piętra oraz na II i IV piętrze toalety dostosowane do wózków inwalidzkich.Wymagania
-
Wykształcenie: średnie zawodowe, brak, kierunek: geodezyjne i kartograficzne
-
Inne wymagania: niezbędne: 1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych), 2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 3. brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne, 4. nieposzlakowana opinia, 5. wykształcenie średnie geodezyjne i kartograficzne, 6. znajomość przepisów: ustawy kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne. dodatkowe: Umiejętność obsługi programu EWMAPA lub innych programów do prowadzenia numerycznych baz graficznych.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Młodszy referent w wydziale środowiska i rozwoju obszarów wiejskich.
Starostwo Powiatowe w Płocku- 2 800 zł / mies.
- Płock
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
1. Przygotowywanie projektów decyzji oraz innych dokumentów związanych z realizowaniem zadań z zakresu gospodarki leśnej.
2. Sprawowanie nadzoru nad gospodarką leśną w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa.
3. Cechowanie drewna pozyskanego w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa.
4. Nadzorowanie wykonania zatwierdzonych uproszczonych planów urządzenia lasów oraz decyzji wydawanych w oparciu o inwentaryzację stanu lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa.
5. Dokonywanie oceny udatności upraw leśnych.
6. Podejmowanie inicjatyw w dziedzinie edukacji ekologicznej
7. Przygotowywanie projektu powiatowego programu ochrony środowiska oraz raportów z jego realizacji.
8. Przygotowywanie dla Wydziału Architektury i Budownictwa opinii do projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy.Wymagania
-
Wykształcenie: średnie zawodowe, brak, kierunek: leśnictwo lub ochrona środowiska.
-
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
-
Inne wymagania: 1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych), 2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 3. brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne, 4. nieposzlakowana opinia, 5. wykształcenie średnie o kierunku leśnictwo lub ochrona środowiska, 6. prawo jazdy kategorii B. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii Ogólnej Starostwa(parter) lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, Referat Kadr i Szkolenia w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko młodszego referenta w Wydziale Środowiska i Rozwoju Obszarów Wiejskich Starostwa Powiatowego w Płocku" do dnia 23.09.2021 r.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-
-
Geodeta w wydziale geodezji i gospodarki nieruchomościami
Starostwo Powiatowe w Płocku- 2 800 zł / mies.
- Płock
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
1. Wykonywanie zadań organu administracji wynikających z przepisów:
a. gospodarki nieruchomościami,
b. o infrastrukturze informacji przestrzennej.
2. Wykonywanie zadań właścicielskich w stosunku do nieruchomości wchodzących w skład zasobu nieruchomości Skarbu Państwa w dyspozycji Starosty Płockiego oraz powiatowego zasobu nieruchomości.
3. Udział w funkcjonowaniu Wydziału od strony organizacyjnej, gospodarczej i administracyjnej, prawidłowego obiegu korespondencji w Wydziale zgodnie z instrukcją kancelaryjną, prowadzenie obowiązujących rejestrów, archiwizacja dokumentów i materiałów.
4. Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla prac zlecanych przez Wydział z zakresu działania Referatu.
Informacja o warunkach pracy:
Praca w siedzibie Urzędu. Stanowisko pracy na III piętrze. Stanowisko pracy w pozycji siedzącej, związane z pracą przy obsłudze monitorów ekranowych powyżej 4 godzin dziennie. Budynek wyposażony w platformę do przemieszczania osób niepełnosprawnych. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajduje się winda oraz na II i IV piętrze toalety dostosowane do wózków inwalidzkich.Wymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: geodezyjne i kartograficzne
-
Inne wymagania: niezbędne: 1. obywatelstwo polskie, 2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 3. brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne, 4. nieposzlakowana opinia, 5. wykształcenie wyższe geodezyjne i kartograficzne, 6. znajomość przepisów: ustawy kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne. dodatkowe: Doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu zadań w zakresie gospodarki nieruchomościami, geodezji i kartografii oraz planowania przestrzennego.
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
-