Witajcie, jesteśmy Grupa Profesja – zespół pełen pasji i zaangażowania, który z Poznania rozszerza swoje działania na całą Polskę, a nawet poza jej granice. Nasza historia zaczyna się od skromnych początków, kiedy to jako jednoosobowa działalność gospodarcza podjęliśmy misję wspierania osób w aktywizacji zawodowej. Dziś, z ponad 11-letnim doświadczeniem, jesteśmy dumni z naszego rozwoju, który zaowocował stworzeniem ponad 80-osobowego zespołu profesjonalistów.


Nasza praca to nasza pasja, a wartość projektów, które realizujemy, przekroczyła już 160 milionów złotych. To świadczy o zaufaniu, jakim obdarzają nas nasi klienci i partnerzy. Zajmujemy się nie tylko aktywizacją zawodową młodych, bezrobotnych, osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i niepełnosprawnych, ale również wspieramy firmy w budowaniu efektywnych procesów biznesowych i zarządzania.

Nasze podejście opiera się na trzech filarach: profesjonalizmie, rozwoju i skuteczności. Wierzymy, że dzięki tym wartościom jesteśmy w stanie nieustannie podnosić jakość naszych usług, co potwierdzają posiadane przez nas certyfikaty. Oferujemy szkolenia, doradztwo zawodowe, coaching, a także kompleksowe wsparcie w zakresie audytu HR i strategii biznesowej. Dzięki systemowemu podejściu pomagamy naszym klientom w osiąganiu ich celów biznesowych i osobistych.

Nasza działalność nie zna granic – rozpoczynamy działalność na rynku niemieckim, co jest dowodem na to, że nasze usługi są cenione również poza granicami kraju. Jesteśmy dumni z tego, że blisko 20 000 osób skorzystało już z naszego wsparcia, a my nadal dążymy do tego, aby pomagać jeszcze większej liczbie osób i organizacji.

W Grupie Profesja każdy dzień to nowe wyzwania, ale też i nowe sukcesy. Zapraszamy do współpracy i dołączenia do naszej historii, która każdego dnia jest pisana przez nasze zaangażowanie i chęć pomocy innym. Razem możemy więcej!

Grupa Profesja sp z oo najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
zarządzanie / dyrekcja księgowość / ekonomia logistyka / spedycja / transport obsługa klienta / call center media / pr / reklama / marketing

Oferty pracy Grupa Profesja sp z oo

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Nowoczesne biuro
  • Przyjazna atmosfera

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.09.2024

Mapa Grupa Profesja sp z oo

Siedziba główna

Godziny otwarcia Grupa Profesja sp z oo

poniedziałek 08:00 - 16:00
wtorek 08:00 - 16:00
środa 08:00 - 16:00
czwartek 08:00 - 16:00
piątek 08:00 - 16:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Grupa Profesja Sp. z o. o.

Troska o zdrowy rozwój pracowników i organizacji. SZKOLENIA, REKRUTACJE, COACHING SYSTEMOWY W BIZNESIE

Profesja to nie tylko wiele usług w jednym miejscu, ale również #Spójność i #Komplementarność działań. Podstawą naszej pracy jest dogłębna #AnalizaPotrzeb. Dzięki temu zespół naszych ekspertów gwarantuje #SkuteczneWsparcie w realizacji Waszych celów👨🏼🏫 Wierzymy, że każdy człowiek jest w stanie znaleźć w życiu miejsce odpowiednie dla siebie, umożliwiające rozwój i zachowanie balansu. Pomagamy liderom firm i ich pracownikom stwarzać takie miejsca. Pomagamy ludziom odnajdywać swoje zawodowe talenty, powołanie (potencjał) i wspieramy w transformacji. Odważnie wprowadzamy niekonwencjonalne metody oraz innowacyjne podejście w biznesie i technologii.

Miasto
Poznań
Siedziba główna
Poznań, wielkopolskie
Branża
Kadry i rekrutacja
Specjalizacje
Szkolenia, Rekrutacje, Projekty Unijne, Pogramy Stażowe, Rozwój pracownika, Coaching, Coaching systemowy, Projekty międzynarodowe, Rozwój organizacji i Analiza Potrzeb

Rok założenia

2010

Liczba pracowników

51-200

Liczba obserwujących

417

Grupa Profesja sp z oo poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
Grupa Profesja sp z oo
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Warszawa
  3. Bydgoszcz
  4. Gdańsk
  5. Gdynia
  6. Łódź

Data aktualizacji: 01.11.2024

Praca Grupa Profesja sp z oo - oferty archiwalne

  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Obsługa kalendarza, korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie obiegiem dokumentów,
      • Bieżąca organizacja pracy biura,
      • Dbanie o coworkingową przestrzeń biurową i jej prawidłowe funkcjonowanie, a co za tym idzie – wsparcie także naszych klientów wynajmujących przestrzeń,
      • Reprezentacja firmy w ramach pierwszego kontaktu,
      • Obsługa gości firmowych,
      • Dbanie o zaopatrzenie biura w artykuły spożywcze, papiernicze, gospodarcze itp.,
      • Kontakt z dostawcami.

      Wymagania

      • Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (idealnie, jeśli posiadasz doświadczenie w branży hotelowej),
      • Znajomości języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym (min. B1),
      • Dobrej znajomości oraz praktycznego wykorzystania pakietu MS Office,
      • Wysokiej kultury osobistej,
      • Otwartości i uśmiechu na twarzy

        Oferujemy

        • Początkowo pracę w godz. 8-16, docelowo pracę zmianową,
        • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
        • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
        • Przyjazną atmosferę pracy,
        • a już niedługo praca w nowo wybudowanym, nowoczesnym biurze!
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Obsługa kalendarza, korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie obiegiem dokumentów,
      • Bieżąca organizacja pracy biura,
      • Dbanie o coworkingową przestrzeń biurową i jej prawidłowe funkcjonowanie, a co za tym idzie – wsparcie także naszych klientów wynajmujących przestrzeń,
      • Reprezentacja firmy w ramach pierwszego kontaktu,
      • Obsługa gości firmowych,
      • Dbanie o zaopatrzenie biura w artykuły spożywcze, papiernicze, gospodarcze itp.,
      • Kontakt z dostawcami.

      Wymagania

      • Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (idealnie, jeśli posiadasz doświadczenie w branży hotelowej),
      • Znajomości języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym (min. B1),
      • Dobrej znajomości oraz praktycznego wykorzystania pakietu MS Office,
      • Wysokiej kultury osobistej,
      • Otwartości i uśmiechu na twarzy

        Oferujemy

        • Początkowo pracę w godz. 8-16, docelowo pracę zmianową,
        • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
        • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
        • Przyjazną atmosferę pracy,
        • a już niedługo praca w nowo wybudowanym, nowoczesnym biurze!
  • Office Manager

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • pełna obsługa administracyjna firmy i zespołu,
      • zarządzanie kalendarzem firmy, korespondencją, skrzynkami mailowymi,
      • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych,
      • dbanie o coworkingową przestrzeń biurową i jej prawidłowe funkcjonowanie, a co za tym idzie - wsparcie także naszych klientów wynajmujących przestrzeń,
      • reprezentacja firmy w ramach pierwszego kontaktu oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
      • przygotowywanie raportów, researchu i dokumentów na potrzeby wewnętrzne firmy,
      • zarządzanie materiałami biurowymi, dostawami, zamówieniami i zakupami,
      • zarządzanie sprzętem biurowym (stany magazynowe, zamówienia, reklamacje) oraz współpraca z helpdeskiem,
      • współpraca z wykonawcami zewnętrznymi,
      • organizacja wyjazdów i eventów firmowych.

      Wymagania

      • min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację pisaną i mówioną,
      • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
      • proaktywne podejście,
      • silne umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
      • duża dbałość o szczegóły,
      • doskonałe umiejętności organizacyjne, priorytetyzacja zadań.

      Oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
      • przyjazną atmosferę pracy,
      • duży poziom samodzielności w działaniu,
      • możliwość wpływu, współtworzenia i inicjowania rozwiązań,
      • udział w ciekawych projektach.
  • Koordynator ds. organizacji szkoleń i konferencji

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • starszy specjalista (senior)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • planowanie i koordynowanie projektów eventowych zarówno offline, jak i online (m.in. konferencje, szkolenia);
      • nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji z prelegentami;
      • pozyskiwanie i kontakt z uczestnikami wydarzeń;
      • planowanie i realizacja harmonogramów oraz budżetów wydarzeń;
      • zbieranie ofert i ich negocjacje;
      • współpraca z zespołami wewnątrz organizacji oraz partnerami zewnętrznymi;
      • nadzór i koordynacja przebiegu eventów;
      • aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż szkoleń.

      Wymagania

      • min. 2-letnie doświadczenie w samodzielnym planowaniu i organizacji wydarzeń o charakterze online i offline;
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej, wielozadaniowość i odpowiedzialność za powierzone zadania;
      • proaktywne podejście;
      • silne umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
      • duża dbałość o szczegóły;
      • umiejętności negocjacyjne;
      • elastyczność w działaniu;
      • znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację ustną i pisemną.

      Oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
      • realna możliwość wpływu, współtworzenia i inicjowania rozwiązań;
      • udział w ciekawych projektach;
      • duży poziom samodzielności w działaniu;
      • przyjazna atmosfera pracy;
      • a już niedługo praca w nowo wybudowanym, nowoczesnym biurze!
  • Key Account Manager

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż usług,
      • Obsługa realizowanych już projektów dla obecnych klientów,
      • Budowanie bazy Klientów,
      • Utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi (dostawcami usług szkoleniowych: trenerzy, doradcy, coache),
      • Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o potrzeby Klientów i standardy organizacji,
      • Prowadzenie negocjacji handlowych z Partnerami,
      • Zawieranie umów, ustalanie harmonogramu działań, kosztorysu prac i raportu podsumowującego projekt,
      • Analiza rynku pod kątem potencjału rozwoju sprzedaży,
      • Monitorowanie działań konkurencji,
      • Zrozumienie kluczowych potrzeb i wymagań klientów,
      • Dbanie o wizerunek firmy na rynku,
      • Reprezentowanie firmy podczas eventów: targi, kongresy przedsiębiorczości, konferencje.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe,
      • Min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • Doświadczenie w realizacji projektów sprzedażowych związanych z pozyskiwaniem nowych klientów,
      • Skuteczność w działaniu i orientacji na wyniki,
      • Prawo jazdy kat. B,
      • Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjnych
      • Chęć do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem w zespole, otwartość i przejmowanie odpowiedzialności,
      • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
      • Mile widziana znajomość usług szkoleniowo-doradczych.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie na umowę o pracę lub B2B,
      • Przyjazną atmosferę pracy pełną życzliwości i dzielenia się wiedzą,
      • Duży poziom samodzielności w działaniu,
      • Możliwość wpływu, współtworzenia i inicjowania rozwiązań,
      • Udział w wielu wewnętrznych ciekawych projektach oraz w innych inicjatywach rozwojowych,
      • Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8-16:00,
      • Udział w szkoleniach sprzedażowych i rozwojowych,
      • Niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon, samochód służbowy do spotkań z Klientami.
  • Młodszy księgowy

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • dekretacja księgowanie/ faktur sprzedażowych;
      • księgowanie faktur kosztowych dot. transportu;
      • rozliczanie i księgowanie delegacji kierowców;
      • wprowadzanie danych do pliku analiz;
      • wprowadzanie danych paliwowych do tabeli;
      • wprowadzanie w systemie faktur kosztowych przychodzących pocztą, e-mailem;
      • odbieranie telefonów;
      • obsługa factoringu;
      • przygotowywanie faktur kosztowych do zapłaty.

      Wymagania

      • min 2 lata na podobnym stanowisku;
      • znajomość programu symfonia;
      • dobra organizacja pracy;
      • umiejętność pracy pod presją czasu;
      • odporność na stres;
      • uczciwość, rzetelność, sumienność;
      • mile widziany angielski lub niemiecki.

      Oferujemy

      • atrakcyjne wynagrodzenie;
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
      • możliwość rozwoju w kierunku księgowego, a w przyszłości głównego księgowego.
  • Office Manager

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • pełna obsługa administracyjna firmy i zespołu,
      • zarządzanie kalendarzem firmy, korespondencją, skrzynkami mailowymi,
      • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych,
      • dbanie o coworkingową przestrzeń biurową i jej prawidłowe funkcjonowanie, a co za tym idzie - wsparcie także naszych klientów wynajmujących przestrzeń,
      • reprezentacja firmy w ramach pierwszego kontaktu oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
      • przygotowywanie raportów, researchu i dokumentów na potrzeby wewnętrzne firmy,
      • zarządzanie materiałami biurowymi, dostawami, zamówieniami i zakupami,
      • zarządzanie sprzętem biurowym (stany magazynowe, zamówienia, reklamacje) oraz współpraca z helpdeskiem,
      • współpraca z wykonawcami zewnętrznymi,
      • organizacja wyjazdów i eventów firmowych.

      Wymagania

      • min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację pisaną i mówioną,
      • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
      • proaktywne podejście,
      • silne umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
      • duża dbałość o szczegóły,
      • doskonałe umiejętności organizacyjne, priorytetyzacja zadań.

      Oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
      • przyjazną atmosferę pracy,
      • duży poziom samodzielności w działaniu,
      • możliwość wpływu, współtworzenia i inicjowania rozwiązań,
      • udział w ciekawych projektach.
  • Młodszy księgowy

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • dekretacja księgowanie/ faktur sprzedażowych;
      • księgowanie faktur kosztowych dot. transportu;
      • rozliczanie i księgowanie delegacji kierowców;
      • wprowadzanie danych do pliku analiz;
      • wprowadzanie danych paliwowych do tabeli;
      • wprowadzanie w systemie faktur kosztowych przychodzących pocztą, e-mailem;
      • odbieranie telefonów;
      • obsługa factoringu;
      • przygotowywanie faktur kosztowych do zapłaty.

      Wymagania

      • min 2 lata na podobnym stanowisku;
      • znajomość programu symfonia;
      • dobra organizacja pracy;
      • umiejętność pracy pod presją czasu;
      • odporność na stres;
      • uczciwość, rzetelność, sumienność;
      • mile widziany angielski lub niemiecki.

      Oferujemy

      • atrakcyjne wynagrodzenie;
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
      • możliwość rozwoju w kierunku księgowego, a w przyszłości głównego księgowego.
  • Kierownik działu eksportu

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • ustalanie celów i kontrola pracy podległego zespołu;
      • opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży na rynku zagranicznym;
      • realizacja planów sprzedażowych;
      • raportowanie wyników sprzedaży do przełożonego;
      • samodzielne budowanie portfela klientów;
      • kompleksowa obsługa klienta;
      • zamawianie oraz monitorowanie towaru, koordynacja dostaw do klienta;
      • rozliczenia z klientami z wyłączeniem obiegu dokumentów, faktur i umowy;
      • wsparcie w obsłudze zgłoszonych reklamacji przez klientów;
      • organizacja wyjazdów serwisowych;
      • delegacje do Niemiec (w przyszłości);
      • tłumaczenia;
      • wsparcie w działaniach marketingowych.

      Wymagania

      • doświadczenie w zarządzaniu działem eksportu;
      • wiedza branżowa i fachowość;
      • wysokorozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne;
      • umiejętność współpracy z innymi działami;
      • budowanie długofalowych relacji z dealerami;
      • znajomość j. niemieckiego na zaawansowanym poziomie - warunek konieczny;
      • znajomość programu WH-okna;
      • bardzo dobra znajomość programu Excel i Word;
      • dokładność, sumienność i samodzielność;
      • odporność na stres.

      Oferujemy

      • atrakcyjne warunki pracy w nowoczesnej i renomowanej firmie;
      • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego;
      • prowizja od sprzedaży;
      • praca w miłej atmosferze.
  • Key Account Manager

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż usług,
      • Obsługa realizowanych już projektów dla obecnych klientów,
      • Budowanie bazy Klientów,
      • Utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi (dostawcami usług szkoleniowych: trenerzy, doradcy, coache),
      • Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o potrzeby Klientów i standardy organizacji,
      • Prowadzenie negocjacji handlowych z Partnerami,
      • Zawieranie umów, ustalanie harmonogramu działań, kosztorysu prac i raportu podsumowującego projekt,
      • Analiza rynku pod kątem potencjału rozwoju sprzedaży,
      • Monitorowanie działań konkurencji,
      • Zrozumienie kluczowych potrzeb i wymagań klientów,
      • Dbanie o wizerunek firmy na rynku,
      • Reprezentowanie firmy podczas eventów: targi, kongresy przedsiębiorczości, konferencje.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe,
      • Min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • Doświadczenie w realizacji projektów sprzedażowych związanych z pozyskiwaniem nowych klientów,
      • Skuteczność w działaniu i orientacji na wyniki,
      • Prawo jazdy kat. B,
      • Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjnych
      • Chęć do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem w zespole, otwartość i przejmowanie odpowiedzialności,
      • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
      • Mile widziana znajomość usług szkoleniowo-doradczych.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie na umowę o pracę lub B2B,
      • Przyjazną atmosferę pracy pełną życzliwości i dzielenia się wiedzą,
      • Duży poziom samodzielności w działaniu,
      • Możliwość wpływu, współtworzenia i inicjowania rozwiązań,
      • Udział w wielu wewnętrznych ciekawych projektach oraz w innych inicjatywach rozwojowych,
      • Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8-16:00,
      • Udział w szkoleniach sprzedażowych i rozwojowych,
      • Niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon, samochód służbowy do spotkań z Klientami.
  • Key Account Manager

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż usług,
      • Obsługa realizowanych już projektów dla obecnych klientów,
      • Budowanie bazy Klientów,
      • Utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi (dostawcami usług szkoleniowych: trenerzy, doradcy, coache),
      • Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o potrzeby Klientów i standardy organizacji,
      • Prowadzenie negocjacji handlowych z Partnerami,
      • Zawieranie umów, ustalanie harmonogramu działań, kosztorysu prac i raportu podsumowującego projekt,
      • Analiza rynku pod kątem potencjału rozwoju sprzedaży,
      • Monitorowanie działań konkurencji,
      • Zrozumienie kluczowych potrzeb i wymagań klientów,
      • Dbanie o wizerunek firmy na rynku,
      • Reprezentowanie firmy podczas eventów: targi, kongresy przedsiębiorczości, konferencje.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe,
      • Min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • Doświadczenie w realizacji projektów sprzedażowych związanych z pozyskiwaniem nowych klientów,
      • Skuteczność w działaniu i orientacji na wyniki,
      • Prawo jazdy kat. B,
      • Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjnych
      • Chęć do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem w zespole, otwartość i przejmowanie odpowiedzialności,
      • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
      • Mile widziana znajomość usług szkoleniowo-doradczych.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie na umowę o pracę lub B2B,
      • Przyjazną atmosferę pracy pełną życzliwości i dzielenia się wiedzą,
      • Duży poziom samodzielności w działaniu,
      • Możliwość wpływu, współtworzenia i inicjowania rozwiązań,
      • Udział w wielu wewnętrznych ciekawych projektach oraz w innych inicjatywach rozwojowych,
      • Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8-16:00,
      • Udział w szkoleniach sprzedażowych i rozwojowych,
      • Niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon, samochód służbowy do spotkań z Klientami.
  • Specjalista ds. eksportu

    Grupa Profesja sp z oo
    • Niepruszewo
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, jak i obsługa obecnych;
      • Profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów;
      • Budowanie długotrwałych relacji z Klientem;
      • Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych;
      • Dbanie o pozytywny wizerunek Firmy;
      • Wyjazdy służbowe (max 2 razy w miesiącu).

      Wymagania

      • Preferowane wykształcenie techniczne;
      • Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku;
      • Umiejętności negocjacyjne oraz wysokie umiejętności interpersonalne;
      • Biegła obsługa komputera, znajomość MS Office;
      • Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie;
      • Prawo jazdy kat. B;
      • Mile widziana obsługa programu WH Okna lub innego programu do projektowania okien.
      • Samodzielność, komunikatywność, zaangażowanie, odporność na stres.

      Oferujemy

      • Współpraca w oparciu o B2B;
      • Wynagrodzenie w wysokości 5500zł netto + koszty związane z prowadzeniem działalności;
      • Dodatkowe prowizje od obrotu;
      • Benefity pozapłacowe: karta Multisport, ubezpieczenie;
      • Narzędzia pracy: samochód, komputer, telefon.
  • Kierownik budowy / Koordynator

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Kontakt z kierownikami budów
      • Doglądanie /koordynacja inwestycji pod względem projektowym i technicznym
      • Szukanie i rozliczanie wykonawców
      • Zamawianie materiałów
      • Stały kontakt z klientami i urzędami
      • Nadzorowanie robót wykończeniowych w zakresie deweloperskim
      • Kontrola jakości prac

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe techniczne (budowlane)
      • Doświadczenie minimum 2 kwartały
      • Uprawnienia budowlane, znajomość CAD, MS Projekt mile widziane
      • Prawo jazdy kat. B
      • Samodzielność , zorganizowanie , komunikatywność

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie i dobre wynagrodzenie
      • Prowizję roczną – zależy od efektywności w pracy
      • Zatrudnienie w oparciu o B2B
      • Możliwość zdobycia uprawnień budowlanych
      • Rozwój zawodowy, telefon, komputer, samochód służbowy
  • Kierownik działu eksportu

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • ustalanie celów i kontrola pracy podległego zespołu;
      • opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży na rynku zagranicznym;
      • realizacja planów sprzedażowych;
      • raportowanie wyników sprzedaży do przełożonego;
      • samodzielne budowanie portfela klientów;
      • kompleksowa obsługa klienta;
      • zamawianie oraz monitorowanie towaru, koordynacja dostaw do klienta;
      • rozliczenia z klientami z wyłączeniem obiegu dokumentów, faktur i umowy;
      • wsparcie w obsłudze zgłoszonych reklamacji przez klientów;
      • organizacja wyjazdów serwisowych;
      • delegacje do Niemiec (w przyszłości);
      • tłumaczenia;
      • wsparcie w działaniach marketingowych.

      Wymagania

      • doświadczenie w zarządzaniu działem eksportu;
      • wiedza branżowa i fachowość;
      • wysokorozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne;
      • umiejętność współpracy z innymi działami;
      • budowanie długofalowych relacji z dealerami;
      • znajomość j. niemieckiego na zaawansowanym poziomie - warunek konieczny;
      • znajomość programu WH-okna;
      • bardzo dobra znajomość programu Excel i Word;
      • dokładność, sumienność i samodzielność;
      • odporność na stres.

      Oferujemy

      • atrakcyjne warunki pracy w nowoczesnej i renomowanej firmie;
      • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego;
      • prowizja od sprzedaży;
      • praca w miłej atmosferze.
  • Młodszy księgowy

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • dekretacja księgowanie/ faktur sprzedażowych;
      • księgowanie faktur kosztowych dot. transportu;
      • rozliczanie i księgowanie delegacji kierowców;
      • wprowadzanie danych do pliku analiz;
      • wprowadzanie danych paliwowych do tabeli;
      • wprowadzanie w systemie faktur kosztowych przychodzących pocztą, e-mailem;
      • odbieranie telefonów;
      • obsługa factoringu;
      • przygotowywanie faktur kosztowych do zapłaty.

      Wymagania

      • min 2 lata na podobnym stanowisku;
      • znajomość programu symfonia;
      • dobra organizacja pracy;
      • umiejętność pracy pod presją czasu;
      • odporność na stres;
      • uczciwość, rzetelność, sumienność;
      • mile widziany angielski lub niemiecki.

      Oferujemy

      • atrakcyjne wynagrodzenie;
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
      • możliwość rozwoju w kierunku księgowego, a w przyszłości głównego księgowego.
  • Kierownik Inwestycji - Project Manager

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • Zakres obowiązków

      • Kompleksowa realizacja i zarządzanie powierzonymi projektami zgodnie z postanowieniami umowy kontraktowej. W szczególności praca z budżetem, harmonogramem oraz planami sprzedaży;
      • Nadzór nad procesem uzyskiwania koniecznych pozwoleń oraz procedur administracyjnych związanych z procesem realizacji inwestycji;
      • Nadzór prac biura projektowego, generalnego wykonawcy i podwykonawców robót budowlanych, inspektorów nadzoru;
      • Zarządzanie podległym zespołem oraz współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w ramach realizacji powierzonych zadań;
      • Udział w naradach koordynacyjnych na prowadzonych budowach;
      • Raportowanie wyników i czynny udział w rozwiązywaniu napotkanych problemów;
      • Ofertowanie poszczególnych prac budowlanych, poszukiwanie potencjalnych wykonawców, negocjowanie cen i warunków umowy z wykonawcami;
      • Współudział w odbiorach wykonanych robót i w rozliczaniu przerobów miesięcznych;
      • Kontrole jakościowe prowadzonych prac;
      • Gromadzenie dokumentacji budowy, nadzorowanie przechowywania i obiegu dokumentów oraz przygotowywanie dokumentacji powykonawczej;
      • Organizowanie, koordynowanie i nadzorowanie działań wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego;
      • Współpraca przy realizacji kontraktu z kierownikiem budowy oraz z zespołem biorącym udział w realizacji procesu budowlanego;
      • Współpraca z Zarządem oraz wszystkimi zaangażowanymi działami spółki;
      • Uczestnictwo w pozyskiwaniu nowych inwestycji.

      Wymagania

      • 5-letniego doświadczenie w projektach deweloperskich lub rewitalizacjach kamienic;
      • Wykształcenie wyższego, techniczne o profilu budowlanym;
      • Znajomość specyfiki oraz procedur zarządzania i pracy na budowie;
      • Umiejętność zarządzania zespołem;
      • Umiejętność oceny stanu budowy pod względem poziomu wykonania prac, realizacji i planowania harmonogramów, kosztów i niezbędnych zasobów ludzkich;
      • Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń;
      • Znajomość procesu inwestycyjnego i przepisów BHP;
      • Wysoki poziom umiejętności organizacyjnych, planowania i efektywność w działaniu;
      • Umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office oraz AutoCAD;
      • Wysokie kompetencje interpersonalne: umiejętność pracy w zespole i budowania relacji, zdolności negocjacyjne.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się Grupie Kapitałowej o ugruntowanej pozycji na rynku,;
      • Stabilne oraz atrakcyjne wynagrodzenie i dowolną formę współpracy: umowę o pracę, b2b;
      • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji, udział w ciekawych projektach;
      • Niezbędne narzędzia pracy;
      • Szansę na realizowanie własnych pomysłów;
      • Perspektywę długofalowego zatrudnienia w związku z wieloletnimi planami inwestycyjnymi.

      Benefity:

      • Ubezpieczenie na życie;
      • System szkoleń;
      • Służbowy telefon do użytku prywatnego,
      • Paczki świąteczne;
      • Imprezy integracyjne.
  • Research & content specialist

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Tworzenie treści ofertowych, wniosków, artykułów;
      • Research np. partnerów do współpracy, ofert;
      • Sprawdzanie wymagań regulaminowych projektów;
      • Pisanie i optymalizowanie treści pod kątem aktualnych potrzeb;
      • Współpraca z innymi działami firmy oraz partnerami zewnętrznymi.

      Wymagania

      • Mile widziana znajomość bazy konkurencyjności;
      • Wykształcenie wyższe;
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
      • Terminowość i branie odpowiedzialności za realizowane zadania;
      • Lekkie pióro;
      • Pozytywna energia oraz kreatywność w działaniu;
      • Zorientowanie na szczegóły;
      • Umiejętność priorytetyzacji i organizacji czasu pracy.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie na umowę o pracę, B2B lub zlecenie;
      • Przyjazną atmosferę pracy;
      • Duży poziom samodzielności w działaniu;
      • Możliwość wpływu, współtworzenia i inicjowania rozwiązań;
      • Udział w ciekawych projektach.
  • Stażysta w Dziale Administracji

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • praktykant/stażysta
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie obiegiem dokumentów,
      • Bieżąca organizacja pracy biura,
      • Obsługa gości firmowych,
      • Dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura w artykuły spożywcze, papiernicze, gospodarcze itp.,
      • Kontakt z dostawcami.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe (student od II roku wzwyż),
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym (min. B1),
      • Dobra znajomość oraz praktyczne wykorzystanie pakietu MS Office;
      • Wysoka kultury osobistej,
      • Otwartość i uśmiech na twarzy

        Oferujemy

        • Pracę w wymiarze 3 dni tygodniowo,
        • Zatrudnienie na umowę zlecenie,
        • Przyjazną atmosferę pracy,
        • Czas pracy dostosowany do Twoich zajęć.
  • Młodszy księgowy

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • dekretacja księgowanie/ faktur sprzedażowych;
      • księgowanie faktur kosztowych dot. transportu;
      • rozliczanie i księgowanie delegacji kierowców;
      • wprowadzanie danych do pliku analiz;
      • wprowadzanie danych paliwowych do tabeli;
      • wprowadzanie w systemie faktur kosztowych przychodzących pocztą, e-mailem;
      • odbieranie telefonów;
      • obsługa factoringu;
      • przygotowywanie faktur kosztowych do zapłaty.

      Wymagania

      • min 2 lata na podobnym stanowisku;
      • znajomość programu symfonia;
      • dobra organizacja pracy;
      • umiejętność pracy pod presją czasu;
      • odporność na stres;
      • uczciwość, rzetelność, sumienność;
      • mile widziany angielski lub niemiecki.

      Oferujemy

      • atrakcyjne wynagrodzenie;
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
      • możliwość rozwoju w kierunku księgowego, a w przyszłości głównego księgowego.
  • Kierownik działu eksportu

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • ustalanie celów i kontrola pracy podległego zespołu;
      • opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży na rynku zagranicznym;
      • realizacja planów sprzedażowych;
      • raportowanie wyników sprzedaży do przełożonego;
      • samodzielne budowanie portfela klientów;
      • kompleksowa obsługa klienta;
      • zamawianie oraz monitorowanie towaru, koordynacja dostaw do klienta;
      • rozliczenia z klientami z wyłączeniem obiegu dokumentów, faktur i umowy;
      • wsparcie w obsłudze zgłoszonych reklamacji przez klientów;
      • organizacja wyjazdów serwisowych;
      • delegacje do Niemiec (w przyszłości);
      • tłumaczenia;
      • wsparcie w działaniach marketingowych.

      Wymagania

      • doświadczenie w zarządzaniu działem eksportu;
      • wiedza branżowa i fachowość;
      • wysokorozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne;
      • umiejętność współpracy z innymi działami;
      • budowanie długofalowych relacji z dealerami;
      • znajomość j. niemieckiego na zaawansowanym poziomie - warunek konieczny;
      • znajomość programu WH-okna;
      • bardzo dobra znajomość programu Excel i Word;
      • dokładność, sumienność i samodzielność;
      • odporność na stres.

      Oferujemy

      • atrakcyjne warunki pracy w nowoczesnej i renomowanej firmie;
      • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego;
      • prowizja od sprzedaży;
      • praca w miłej atmosferze.

Pracodawcy w Poznaniu i okolicy