Grafton Sp. Z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta

  • Katowice, śląskie

Specjalista ds. obsługi klienta

Umowa o pracę

Pełny etat

Specjalista (mid/regular)

Praca hybrydowa

Specjalista ds. obsługi klienta

Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą.


W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.


Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. Grafton Recruitment to miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.


Grafton to globalna firma rekrutacyjna, która wchodzi w skład Gi Group Holding, międzynarodowego ekosystemu oferującego usługi HR, zasięg działania obejmuje ponad 30 krajów.


Dowiedz się więcej na pl.grafton.com 

Chcesz zostać częścią rozwijających się struktur w obszarze obsługi klienta?

Dołącz do zespołu Assistance w Katowicach!

Wspólnie z naszym Klientem, poszukujemy osób z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego.

Zakres obowiązków

  • odbieranie zgłoszeń płynących od Klientów biur podróży i firm zapewniających ubezpieczenie w trakcie pobytu za granicą,
  • identyfikacja problemu, weryfikacja danych w systemie i koordynowanie działań skierowane na wsparcie Klienta,
  • współpraca z placówkami medycznymi w celu zorganizowania transportu i opieki nad Klientem w sytuacji wypadku czy urazu,
  • kontakt z pozostałymi jednostkami współpracującymi: biura podróży, firmy ubezpieczeniowe, zespół lekarski, oddziały Klienta z innych lokalizacji,
  • zbieranie dokumentacji dla potwierdzenia przysługujących Klientowi świadczeń,
  • ewidencjonowanie zdarzeń w systemach.

Wymagania

  • pełna biegłość w posługiwaniu się językiem polskim (C2),
  • bardzo dobry poziom języka angielskiego (min. B2),
  • zaawansowane kompetencje komunikacyjne,
  • umiejętność szybkiego reagowania i znajdowania skutecznych rozwiązań,
  • dobra znajomość obsługi komputera i łatwość w przyswajaniu rozwiązań systemowych,
  • dostępność do pracy w systemie zmianowym (w tym zmiany nocne i weekendowe).

Oferujemy

  • dostęp do pracy zdalnej (zmiany nocne i weekendowe) oraz benefitów pozapłacowych po okresie wdrożenia,
  • możliwość dołączenia do nowo tworzonych struktur międzynarodowej organizacji,
  • ekspozycja na rozwój kompetencji związanych z obsługą Klienta,
  • elastyczny grafik pracy,
  • biuro zlokalizowane w ścisłym centrum Katowic.
Dowiedz się więcej o pracodawcy
  • Administratorami danych osobowych są Grafton Recruitment Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, Rondo Daszyńskiego 1 (KRS: 0000744760) oraz podmioty wskazane w Polityce Prywatności. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: iod@gigroup.com lub pisemnie na adres siedziby. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c lub lit. a (w zakresie przetwarzania danych w oparciu o zgodę).Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. 'Rozporządzenie RODO' w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. Podanie danych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w prowadzonej rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonych rekrutacji - nie dłużej niż 48 miesięcy od ostatniej aktywności użytkownika albo do momentu odwołania wyrażonej zgody. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją oraz decydujące o zatrudnieniu, dział kadr i płac oraz osoby odpowiadające za nadzór IT, nadzór nad poprawnością działań rekrutacyjnych w tym prawnicy. Przysługujące prawa: masz prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, cofnięcia wyrażonej zgody, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grafton Recruitment Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, Rondo Daszyńskiego 1, Warszawa (KRS: 0000744760) oraz podmioty wskazane w Polityce Prywatności. oraz podmioty wskazane w Polityce Prywatności zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.

  • Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci  Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/


Dodana
Wygasa (za 7 dni)
Grafton Sp. Z o.o.

Dowiedz się więcej o pracodawcy

Grafton sp. z o.o.

Zobacz profil pracodawcy

Pozostałe oferty pracodawcy

Podobne oferty pracy