SalesHR

Specjalista/-tka ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

  • Kraków, małopolskie

Specjalista ds. obsługi klienta

Umowa o pracę

Pełny etat

Specjalista (mid/regular)

Praca stacjonarna

Praca hybrydowa

Praca zdalna

Specjalista/-tka ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

Jesteśmy agencją rekrutacyjną która realizuje projekty na kluczowe stanowiska dla naszych klientów.


Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja posiadająca biura na całym świecie, będąca na liście 2000 największych światowych firm.

Specjalista/-tka ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

Zakres obowiązków

  • obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon)
  • wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności)
  • w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II linii wsparcia
  • posługiwanie się określonym skryptem w którym opisane są najczęściej występujące zapytania od użytkowników : szkoleniowy proces który trwa 4 tygodnie (płatny) wszystkiego uczy od podstaw

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego : poziom B2+/C1 oraz angielskiego : poziom B2
  • minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta / reklamacjach
  • umiejętności komputerowe na poziomie normalnego użytkownika
  • chęć do pracy, nauki, duża doza empatii
  • pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole

Oferujemy

  • wynagrodzenie podstawowe : 9 000 PLN brutto, umowa o pracę
  • praca w standardowych godzinach, poniedziałek - piątek
  • praca w systemie hybrydowym : maksymalnie 1 dzień lub 2 w Krakowie w tygodniu, reszta zdalnie
  • pakiet wprowadzających, pełnopłatnych przez pracodawcę szkoleń które umożliwiają wejście w to stanowisko i nauczenie się wszystkiego od podstaw, dodatkowe wsparcie zespołu oraz lidera
  • pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne i wiele więcej
  • jasną ścieżkę awansu i możliwości zarabiania coraz większych pieniędzy
  • szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy
Dowiedz się więcej o pracodawcy
  • Administratorem danych osobowych jest:
    Priority Sale - Marcin Sojka , ul. Kazimierza Odnowiciela 14 , 31-481 Kraków, NIP: 7342730461
    Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez:Priority Sale - Marcin Sojka , ul. Kazimierza Odnowiciela 14 , 31-481 Kraków, NIP: 7342730461zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Dodana
Wygasa (za 27 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Pozostałe oferty pracodawcy

Podobne oferty pracy