Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
SalesHR praca
Czy to Twoja firma?
Witaj! Jesteśmy SALES HR, Twoim zaufanym partnerem w dziedzinie rekrutacji i HR, zlokalizowanym w sercu malowniczego Krakowa. Od 2013 roku, z pasją i zaangażowaniem, tworzymy mosty między firmami a najlepszymi talentami w branży sprzedaży i obsługi klienta. Nasza mała, ale wyjątkowo skuteczna ekipa liczy od 2 do 10 specjalistów, którzy każdego dnia dążą do tego, aby połączyć idealnych kandydatów z ich wymarzonymi miejscami pracy. Specjalizujemy się w recruitment, executive search, direct search oraz sales recruitment, co pozwala nam na precyzyjne dopasowanie kompetencji i oczekiwań obu stron. Jesteśmy dumni z naszej zdolności do rozpoznawania i zaspokajania potrzeb zarówno małych, jak i dużych przedsiębiorstw. Nasze doświadczenie i znajomość rynku pozwalają nam na świadczenie usług na najwyższym poziomie. Od momentu naszego powstania, dzięki ciężkiej pracy i zaangażowaniu, zyskaliśmy zaufanie wielu przedsiębiorstw, które powierzyły nam najważniejsze zadanie - znalezienie odpowiednich osób na kluczowe stanowiska. Posiadamy wpis do Rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia, co jest potwierdzeniem naszej wiarygodności i profesjonalizmu. To dla nas nie tylko obowiązek, ale przede wszystkim zaszczyt, że możemy kreować przyszłość rynku pracy, dbając o najwyższe standardy i etykę zawodową. W SALES HR wierzymy, że każda rekrutacja to historia, która zaczyna się od zrozumienia i szacunku do potrzeb zarówno pracodawców, jak i pracowników. Dzięki temu, każda współpraca z nami to nie tylko transakcja, ale przemyślany proces, który prowadzi do długotrwałych i owocnych relacji. Zapraszamy do kontaktu i współpracy. Razem możemy tworzyć lepszą przyszłość dla Twojej firmy i dla ludzi, którzy są jej największym kapitałem.
Specjalista ds. obsługi klienta Kraków Przedstawiciel handlowy Kraków Specjalista ds. importu i eksportu Kraków Dyrektor Kraków Specjalista ds. sprzedaży Kraków
zarządzanie / dyrekcja sprzedaż / zakupy obsługa klienta / call center logistyka / spedycja / transport inżynieria / technologia / technika
Oferty pracy SalesHR
Praca alert - powiadomienia
-
Specjalista ds. zakupów z j.angielskim
SalesHR- 8 000-10 000 zł brutto / mies.
- Nowy Sącz
- umowa o pracę
PolecanaDodana -
Młodszy specjalista ds. social mediów (sklep internetowy)
SalesHR- 5 300-6 500 zł brutto / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
PolecanaDodana -
-
Młodszy specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
SalesHR- 5 400-6 500 zł brutto / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
PolecanaDodana -
-
Customer Service Specialist with Swedish or Danish - Order To Cash
SalesHR- Gdańsk
- umowa o pracę
Dodana -
Senior Business Development Manager (outsourcing IT)
SalesHR- 25 000-32 000 zł netto (+ VAT) / mies.
- Warszawa
- kontrakt b2b
PolecanaDodana -
Mechanik / Automatyk utrzymania ruchu (firma produkcyjna)
SalesHR- 10 000-12 000 zł brutto / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
PolecanaDodana -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Business Development Director z j niemieckim (TSL)
SalesHR- 38 000-45 000 zł brutto / mies.
- Niemcy
- umowa o pracę
PolecanaDodana -
-
-
Category Manager (FCMG tworzenie i zarządzanie)
SalesHR- Warszawa
- umowa o pracę
- praca hybrydowa
Dodana -
Specjalistka ds. kadr i płac (firma produkcyjna)
SalesHR- 7 000-8 000 zł brutto / mies.
- Kędzierzyn-Koźle
- umowa o pracę
PolecanaDodana -
Key Account Manager (e-papierosy - rynek tradycyjny i sieci)
SalesHR- 12 000-14 000 zł brutto / mies.
- Szczecin
- umowa o pracę
PolecanaDodana -
Key Account Manager (e-papierosy - rynek tradycyjny i sieci)
SalesHR- 12 000-14 000 zł brutto / mies.
- Poznań
- umowa o pracę
PolecanaDodana -
Key Account Manager (e-papierosy - rynek tradycyjny i sieci)
SalesHR- 12 000-14 000 zł brutto / mies.
- Gorzów Wielkopolski
- umowa o pracę
PolecanaDodana -
Key Account Manager (e-papierosy - rynek tradycyjny i sieci)
SalesHR- 12 000-14 000 zł brutto / mies.
- Bydgoszcz
- umowa o pracę
PolecanaDodana -
Key Account Manager (e-papierosy - rynek tradycyjny i sieci)
SalesHR- 12 000-14 000 zł brutto / mies.
- Opole
- umowa o pracę
PolecanaDodana -
Key Account Manager (e-papierosy - rynek tradycyjny i sieci)
SalesHR- 12 000-14 000 zł brutto / mies.
- Wrocław
- umowa o pracę
PolecanaDodana -
Key Account Manager (e-papierosy - rynek tradycyjny i sieci)
SalesHR- 12 000-14 000 zł brutto / mies.
- Rzeszów
- umowa o pracę
PolecanaDodana -
Key Account Manager (e-papierosy - rynek tradycyjny i sieci)
SalesHR- 12 000-14 000 zł brutto / mies.
- Toruń
- umowa o pracę
PolecanaDodana -
Key Account Manager (e-papierosy - rynek tradycyjny i sieci)
SalesHR- 12 000-14 000 zł brutto / mies.
- Białystok
- umowa o pracę
PolecanaDodana -
Key Account Manager (e-papierosy - rynek tradycyjny i sieci)
SalesHR- 12 000-14 000 zł brutto / mies.
- Lublin
- umowa o pracę
PolecanaDodana -
Key Account Manager (e-papierosy - rynek tradycyjny i sieci)
SalesHR- 12 000-14 000 zł brutto / mies.
- Radom
- umowa o pracę
PolecanaDodana -
Key Account Manager (e-papierosy - rynek tradycyjny i sieci)
SalesHR- 12 000-14 000 zł brutto / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
PolecanaDodana -
Key Account Manager (e-papierosy - rynek tradycyjny i sieci)
SalesHR- 12 000-14 000 zł brutto / mies.
- Katowice
- umowa o pracę
PolecanaDodana -
-
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Dofinansowanie do nauki języka obcego
-
Elastyczny czas pracy
-
Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
-
Nowoczesne biuro
-
Owoce w pracy
-
Parking dla pracowników
-
Program poleceń pracowników
-
Przyjazna atmosfera
-
Spotkania integracyjne
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
System premiowy
-
Szkolenia, kursy, konferencje
-
Szkolenie stanowiskowe
-
Służbowy samochód
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Mapa SalesHR
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Rekrutacje dla biznesu.
SALES HR - to agencja rekrutacyjna wyspecjalizowana w poszukiwaniach kandydatów w obszarze: • Sprzedaży i rozwoju biznesu (wszystkie branże) • Obsługi klienta międzynarodowego (customer service) Najczęściej realizowane przez nas projekty : • Dyrektor Sprzedaży • Business Development Manager • Koordynator Sprzedaży • Kierownik ds. Sprzedaży • Area Manager • Sales Manager • Key Account Manager • Account Manager • Przedstawiciel handlowy • Doradca ds. sprzedaży • Konsultant • i inne w obszarze Customer Service (sprzedaż/infolinia/chat) : • Konsultanci z j. angielskim • Konsultanci z j. niemieckim • Konsultanci z j. francuskim • Konsultanci z j. włoskim • Konsultanci z j. hiszpańskim • Konsultanci z j. norweskim • Konsultanci z j. szwedzkim • Konsultanci z j. czeskim • Konsultanci z j. węgierskim • Team Leaderzy zespołów
- Miasto
- Kraków
- Siedziba główna
- Kraków, małopolskie
- Branża
- HR
- Specjalizacje
- recruitment, executive search, direct search, sales recruitment, hr company i customer service
Rok założenia
b.d.
Liczba pracowników
2–10
Liczba obserwujących
1399
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach
SalesHR poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 10 miesiącach
Profil firmy:
SalesHR
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Kraków
- Warszawa
- Wrocław
- Bielsko-Biała
- Katowice
- Lublin
- Poznań
- Nowy Sącz
- Gdańsk
- Bochnia
Data aktualizacji: 01.01.2025
Praca SalesHR - oferty archiwalne
-
Specjalista/-tka ds. administracji i dokumentacji z j.angielskim
SalesHR- 8 000-8 500 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
zarządzanie systemem składania dokumentów i jego aktualizowanie
-
zapewnienie wsparcia administracyjnego biura
-
tworzenie i wprowadzanie danych do bazy
-
prace adminstracyjne przy dokumentach: skanowanie, oprawianie, kopiowanie
-
odpowiadanie na maile i telefony
Wymagania
-
minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku biurowym / administracyjnym
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
umiejętność obsługi urządzeń biurowych
-
wyższe wykształcenie - min licencjat
-
bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
-
umiejętność pracy na wielu zadaniach jednocześnie
-
dbałość o szczegóły
Oferujemy
-
umowa o pracę, wynagrodzenie podstawowe 8 000 - 8 500 PLN brutto
-
pracę w standardowych godzinach 8-16, od poniedziałku do piątku
-
komfortowo urządzone biuro na Wilanowie
-
możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie
-
-
Sekretarka
SalesHR- 7 000-7 000 zł / mies.
- Tarnów
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
-
Zakres obowiązków
-
Obsługa administracyjna biura, w tym organizacja i zarządzanie kalendarzem spotkań
-
Przyjmowanie gości i prowadzenie korespondencji
-
Zarządzanie dokumentacją i dbanie o jej poprawne przechowywanie
-
Organizowanie i przygotowywanie spotkań, w tym protokołowanie
-
Wsparcie w przygotowywaniu raportów, prezentacji i dokumentów
-
Koordynowanie zamówień biurowych oraz współpraca z dostawcami
-
Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie
Wymagania
-
Doświadczenie w pracy biurowej lub na stanowisku asystenckim (min. 2 lata)
-
Doskonała organizacja pracy i dbałość o szczegóły
-
Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
-
Wysokie umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność pracy w zespole
-
Dyskrecja i odpowiedzialność w zarządzaniu informacjami
-
Nienaganna prezencja
Oferujemy
-
Wynagrodzenie podstawowe w oparciu o umowę o pracę, 7 000 PLN brutto
-
Dużą samodzielność
-
Komfortowo urządzone biuro
-
-
Specjalista/-tka z j. rumuńskim
SalesHR- 7 500-7 500 zł / mies.
- Elbląg
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
-
Zakres obowiązków
-
wsparcie firmy od strony administracyjnej
-
publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych za pomocą używanych przez firmę systemów
-
rozmowy z kandydatami w języku rumuńskim, przekazywanie szczegółów oferty
-
utrzymywanie pozytywnych relacji z kandydatami
-
koordynacja procesu rekrutacyjnego
Wymagania
Na tym stanowisku nie wymagamy doświadczenia w obszarze HR.
Początek pracy to wdrożenie oraz szkolenie ,na którym nauczysz się niezbędnych rzeczy.-
Otwartość do pracy z biura :Elbląg
-
bardzo dobra znajomość języka rumuńskiego (poziom C1)
-
znajomość języka polskiego lub angielskiego
-
mile widziane doświadczenie w pracy - najlepiej obsługa klienta, dział HR, sprzedaż, administracja lub podobne
-
pozytywne nastawienie, uśmiech
-
proaktywność, samodzielność
-
otwartość do nauki
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe : 7500 PLN brutto
-
praca stacjonarna z możliwością pracy hybrydowej w razie potrzeby po okresie wdrożenia
-
pomoc przy ew. relokacji
-
wszystkie niezbędne narzędzia pracy
-
kameralną atmosferę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
-
możliwość otrzymania pożyczki pracowniczej na preferencyjnych warunkach
-
-
Account Manager - branża IT
SalesHR- Kraków
- kontrakt b2b
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Wyszukiwanie nowych potencjalnych klientów (polskie firmy) i inicjowanie kontaktu
-
Wstępna prezentacja rozwiązań firmy
-
Rozmowy z osobami decyzyjnymi
-
Umawianie spotkań
-
Utrzymywanie relacji
Wymagania
-
Doświadczenie w pracy w sprzedaży (mile widziana sprzedaż np w call center) min 1-2 lata
-
Samodzielność, kreatywność
-
Znajomość języka angielskiego : poziom B2
-
Duża swoboda w komunikacji
-
Zaangażowanie
-
Zainteresowanie nowymi technologiami - bardzo mile widziane
Oferujemy
-
podstawa na start - do ustalenia
-
dodatkowe comiesięczne prowizje
-
szybka możliwość awansu
-
pełne przeszkolenie wprowadzające
-
możliwość realnego awansu i zwiększenia wynagrodzenia (podstawowego i prowizyjnego)
-
-
Specjalistka ds. finansowych i rozliczeń (system Optima)
SalesHR- 6 800-7 000 zł / mies.
- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
przygotowywanie comiesięcznej dokumentacji dla biura księgowego
-
przygotowywanie comiesięcznego raportu sprzedaży i zysków z podziałem na dwa oddziały
-
weryfikacja dokumentów wystawianych przez oddziały, w tym faktur kosztowych, proforma z rachunkiem bankowym pod kątem terminowości płatności i dostaw
-
wprowadzanie faktur zakupu od dostawców, kontrola przesunieć magazynowych
-
prowadzenie ewidencji i przygotowanie raportów podczas kontroli NBP
-
wsparcie działu wysyłek i zamówień w razie potrzeby
Wymagania
-
doświadczenie na podobnym stanowisku min 3 lata
-
wykształcenie w kierunku finansów, rachunkowości
-
bardzo dobra znajomość systemu Comarch Optima oraz MS Excel
-
dokładność, rzetelność, umiejętność weryfikowania dokumentów
-
inicjatywa i odpowiedzialność
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe : 6.800 - 7.000 PLN brutto
-
umowa o pracę, standardowe godziny od poniedziałku do piątku
-
komfortowo urządzone biuro
-
możliwość rozwoju
-
-
Samodzielna Księgowa ( P.O. Głównej Księgowej )
SalesHR- 14 000-15 000 zł / mies.
- Zielona Góra
- umowa o pracę
- pełny etat
- starszy specjalista (senior)
-
Zakres obowiązków
-
Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami (UoR, KAS)
-
Sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT) oraz innych wymaganych raportów
-
Przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz raportów dla Zarządu i instytucji zewnętrznych
-
Kontrola dokumentów księgowych pod kątem poprawności formalnej, rachunkowej i merytorycznej
-
Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych w firmie
-
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, banki)
-
Wsparcie w sporządzaniu budżetów oraz analiz finansowych
-
Monitorowanie zmian w przepisach prawa podatkowego i rachunkowego oraz ich wdrażanie w firmie
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia)
-
Minimum 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, idealnie jeśli było to pełnienie np funkcji zastępcy Głównej Księgowej
-
Bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości oraz Kodeksu Pracy
-
Umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych
-
Znajomość programów księgowych (np. Symfonia, Comarch ERP, Optima) oraz MS Excel na poziomie zaawansowanym
-
Dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem
-
Odpowiedzialność, dokładność oraz samodzielność w działaniu
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe 14 000 - 15 000 PLN brutto, umowa o pracę
-
realny i szybki awans na stanowisko Głównej Księgowej
-
dużą samodzielność w spółce która dynamicznie się rozwija
-
standardowe dni i godziny pracy w komfortowo urządzonym biurze
-
-
Spedytor Międzynarodowy (TSL)
SalesHR- Zielona Góra
- kontrakt b2b
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i przewoźników, z wykorzystaniem własnej bazy kontaktów
-
Planowanie, organizacja i nadzór nad transportami międzynarodowymi
-
Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz przewoźnikami
-
Negocjowanie stawek i warunków współpracy
-
Optymalizacja kosztów transportu przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiej jakości usług
-
Monitorowanie realizacji zleceń oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów operacyjnych
Wymagania
-
Doświadczenie w pracy na stanowisku dyspozytora międzynarodowego
-
Własna baza kontaktów w branży transportowej (klienci, przewoźnicy)
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego; znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem
-
Umiejętność negocjacji i budowania długofalowych relacji biznesowych
-
Doskonała organizacja pracy i samodzielność w działaniu
-
Znajomość systemów do zarządzania transportem i planowania tras będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
-
Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników i doświadczenia - otwartość na oczekiwania
-
Możliwość współpracy w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
Elastyczne warunki pracy (możliwość pracy zdalnej)
-
Wsparcie zespołu w codziennej pracy operacyjnej
-
Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku
-
-
Senior Export Manager - East Europe (FMCG sieci handlowe)
SalesHR- Warszawa
- kontrakt b2b
- pełny etat
- starszy specjalista (senior)
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Odpowiedzialność za rozwój sprzedaży w sieciach handlowych i u dystrybutorów na rynkach Europy Wschodniej: Ukraina, Litwa, Łotwa, Estonia, Mołdawia, Czarnogóra, Serbia, Kazachstan, Węgry, Czechy, Słowacja, Gruzja, Armenia, Azerbejdżan
-
Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi
-
Negocjowanie warunków handlowych i umów z klientami
-
Analiza rynków, identyfikacja nowych możliwości sprzedażowych oraz wdrażanie strategii eksportowej
-
Koordynacja procesów logistycznych i współpraca z działami wewnętrznymi (zakupy, marketing, logistyka)
-
Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i raportowanie wyników
Wymagania
-
Doświadczenie na stanowisku Export Managera na rynkach Wschodnich ze współpracą z sieciami handlowymi min 4 lata
-
Znajomość rynków Europy Wschodniej oraz specyfiki współpracy z sieciami handlowymi
-
Doświadczenie w budowaniu relacji i prowadzeniu negocjacji z kluczowymi klientami
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (znajomość innych języków wschodnioeuropejskich będzie dodatkowym atutem)
-
Umiejętność analizy danych rynkowych i strategicznego myślenia
-
Doskonałe umiejętności interpersonalne, negocjacyjne i organizacyjne
-
Gotowość do podróży służbowych (topowi klienci + targi dwa razy w roku)
Oferujemy
-
Wynagrodzenie podstawowe do ustalenia - otwartość na oczekiwania finansowe, raczej preferowane B2B
-
Prowizja jako procent od zysków, ogólnie - możliwość zarabiania bardzo dobrych pieniędzy
-
Praca zdalna z przyjazdem do centrali firmy raz na jakiś czas (wdrożenie - praca w firmie)
-
Realne objęcie w perspektywie czasu stanowisko Dyrektora Eksportu
-
Bardzo ciekawe portfolio marek FMCG które sprzedają się w tysiącach palet
-
Bezpośrednie wsparcie od producentów w zakresie marketingu
-
Bardzo szybka logistyka - w 2 dni towar jest u klienta w dowolne miejsce
-
Wszystkie niezbędne narzędzia pracy
-
-
Kierownik (Manager) Projektu w branży budowlanej (Generalny Wykonawca)
SalesHR- Łódź
- kontrakt b2b
- pełny etat
- kierownik/koordynator
-
Zakres obowiązków
-
Analiza rynku pod kątem nowych inwestycji oraz udział w procesie przetargowym
-
Planowanie, organizowanie i kierowanie poszczególnymi projektami
-
Nadzorowanie i koordynowanie procesów budowlanych
-
Weryfikacja dokumentacji inwestycji (techniczna i formalna)
-
Realizacja projektu zgodnie z harmonogramem i budżetem, nadzór nad przebiegiem prac
-
Utrzymywanie stałego kontaktu z Inwestorem
-
Negocjacje, zawieranie umów i zlecanie robót podwykonawcom - oraz późniejsze ich zarządzanie
-
Planowanie i rozliczanie budżetu
-
Raportowanie postępu prac na prowadzonych kontraktach
Wymagania
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku - min 5 lat
-
Wykształcenie wyższe, budownictwo
-
Posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
-
Znajomość branży budowlanej w zakresie obiektów kubaturowych (GW) oraz prawa budowlanego
-
Umiejętność czytania i analizowania dokumentacji technicznej
-
Zaangażowanie, dokładność, komunikatywność, dobra organizacja pracy
-
Prawo jazdy kat B
Oferujemy
-
Otwartość na oczekiwania finansowe - forma umowy : o pracę lub B2B, do wyboru
-
Wszystkie niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy
-
Bardzo ciekawy zakres zadań w firmie istniejącej od lat na polskim rynku
-
Pakiet benefitów : karta sportowa, opieka medyczna
-
Dużą samodzielność
-
-
Junior Recruitment Specialist with German
SalesHR- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
-
Zakres obowiązków
-
analiza CV kandydatów
-
telefoniczny oraz e-mailowy kontakt z kandydatami w j. niemieckim
-
wprowadzanie danych kandydatów do systemu
-
opracowywanie zapytań do dostawców z zakresu rekrutacji
Wymagania
-
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - C1 oraz angielskiego - B2
-
dobra znajomość pakietu MS Office : Excel, Word
-
rzetelność, dokładność, umiejętność zarządzania czasem i priorytetami
-
bardzo dobre kompetencje komunikacyjne : codzienne rozmowy z kandydatami
-
uśmiech, pozytywne nastawienie, chęć rozwoju w zespole rekrutacji
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe do ustalenia, wraz z dodatkiem językowym
-
hybrydowo-zdalny model pracy (1-2 dni z biura z Katowic, reszta zdalnie)
-
wprowadzenie i wstępne szkolenia
-
benefity : opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, opieka weterynaryjna dla zwierząt, vouchery do wykorzystania, platformy szkoleniowe
-
komfortowo urządzone biuro
-
możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowych strukturach
-
-
Brand Manager
SalesHR- Gdańsk
- kontrakt b2b
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
realizacja i współtworzenie założeń strategii marketingowych
-
zarządzanie budżetem
-
przygotowanie, wdrażanie komunikacji dla B2C i B2B w obszarze ATL, BTL oraz DIGITAL
-
współpraca i koordynowanie działań z agencjami reklamowymi i podwykonawcami
-
współpraca z działem sprzedaży
-
kreowanie i wprowadzanie na rynek nowych produktów
-
udział w targach, wydarzeniach branżowych
Wymagania
-
doświadczenie na stanowisku Brand Managera minimum 3 lata
-
bardzo dobre umiejętności interpersonalne
-
odwaga w realizowaniu nieszablonowych kampanii i działań marketingowych
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy
-
otwartość na oczekiwania finansowe, forma: B2B / umowa o pracę
-
dużą samodzielność przy rozpoznawalnej marce
-
możliwość rozwoju
-
-
Junior Tester Manualny w branży IT
SalesHR- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
-
Testowanie manualne aplikacji i systemów zgodnie z przygotowanymi scenariuszami + wyszukiwanie błędów
-
Dokumentowanie wyników testów i raportowanie znalezionych błędów
-
Analiza i zgłaszanie pomysłów na usprawnienia procesów i funkcjonalności
-
Ścisła współpraca z zespołem deweloperskim i projektowym
-
Udział w tworzeniu scenariuszy testowych oraz planowaniu testów
Wymagania
-
Nie musisz mieć doświadczenia w IT – bardziej cenimy Twoje zdolności analityczne, wnikliwość i dbałość o szczegóły
-
Posiadasz umiejętność jasnego formułowania myśli w mowie i piśmie
-
Znasz język angielski nba poziomie min B2
-
Lubisz rozwiązywać problemy, analizować dane i proponować rozwiązania
-
Jesteś osobą dokładną, cierpliwą i samodzielną w działaniu
-
Znasz podstawy obsługi komputera i pakietu MS Office
-
Zainteresowanie procesami biznesowymi, logiką działania aplikacji lub testowaniem
Oferujemy
-
Pełne szkolenie przygotowujące do roli testera manualnego
-
Możliwość zdobycia doświadczenia w branży IT w środowisku przyjaznym dla osób spoza technologii
-
Realny wpływ na rozwój produktów i procesów
-
Komfortowo urządzone biuro
-
Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów
-
-
Kierownik magazynu
SalesHR- 11 000-12 000 zł / mies.
- Mińsk Mazowiecki
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
-
Zakres obowiązków
-
Organizacja i zarządzanie procesami magazynowymi i logistycznymi, w tym przyjmowanie, składowanie i wydawanie towarów
-
Planowanie i optymalizacja przestrzeni magazynowej
-
Nadzór nad terminowością dostaw i kompletnością zamówień
-
Kontrola stanów magazynowych oraz raportowanie wyników
-
Zarządzanie zespołem pracowników magazynu – motywowanie, szkolenie oraz rozdzielanie zadań
-
Dbałość o przestrzeganie przepisów BHP oraz standardów firm
-
Opracowanie i wdrażanie strategii zarzadzanie zapasami
-
Koordynacja zadań związanych z realizacją zamówień i dostaw
-
Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia efektywności procesów logistycznych
-
Regularne raportowanie wyników magazynu do zarządu
-
Zarządzanie reklamacjami i zwrotami
Wymagania
-
Doświadczenie na stanowisku kierowniczym w obszarze magazynowym lub logistycznym (min. 3 lata)
-
Znajomość nowoczesnych systemów zarządzania magazynem WMS / ERP
-
Umiejętność organizacji pracy zespołu (kilka osób) i efektywnego zarządzania czasem
-
Zdolność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów
-
Znajomość zasad gospodarki magazynowej i procesów logistycznych
-
Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
-
Wykształcenie minimum średnie (preferowane logistyczne lub pokrewne)
-
Gotowość do pracy pod presją czasu i odpowiedzialność za powierzone zadania
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe w oparciu o umowę o pracę, 11 000 - 12 000 PLN brutto
-
dodatkowe premie
-
benefity : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie
-
wszystkie niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, etc)
-
samodzielne, odpowiedzialne stanowisko
-
-
Specjalista ds. zakupów z j. angielskim
SalesHR- 8 000-10 000 zł / mies.
- Ząbki
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Składanie bieżących zamówień u dostawców oraz opracowanie prognoz do zamówień
-
Kontrola stanów magazynowych, prowadzenie ewidencji zakupowej i indeksowanie bazy towarów
-
Kontrola dostaw w zakresie ilości i jakości
-
Badanie rynku, analiza kalkulacji, weryfikacja kosztowa dostawców
-
Poszukiwanie nowych dostawców na rynku, negocjacje cen
-
Wdrażanie działań optymalizacyjnych w zakresie współpracy z dostawcami
-
Współpraca z działem sprzedaży
Wymagania
-
minimum trzy lata doświadczenia na stanowisku zakupowym
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min B2)
-
znajomość procesów zakupowych oraz handlu międzynarodowego, znajomość procedur logistycznych
-
inicjatywa i podpowiadanie tematów które wpłyną na rozwój firmy
-
bardzo dobry "drive" do pracy na samodzielnym stanowisku i otwartość na wsparcie innych działów
-
bardzo mile widziane : doświadczenie z rynkami azjatyckimi
-
bardzo dobra znajomość MS Office w tym Excel
-
dobra organizacja pracy, umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe w oparciu o umowę o pracę, 8 000 - 10 000 PLN brutto w zależności od doświadczenia
-
dodatkowe premie - do 20% w miesiącu w zależności od wykonania planu firmy
-
benefity : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie
-
wszystkie niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, etc)
-
samodzielne, odpowiedzialne stanowisko
-
-
Finance Manager
SalesHR- 14 000-14 000 zł / mies.
- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- menedżer
-
Zakres obowiązków
-
Współpraca z Dyrektorem Finansowym w całości prac związanych z zarządzaniem finansami firmy
-
Współzarządzanie zespołem finansowym, w tym podział obowiązków, rozwój kompetencji pracowników, motywowanie oraz monitorowanie efektywności pracy.
-
Współpraca z bankami w zakresie finansowania, kredytów, fakroringu, oraz zabezpieczeń finansowych, w tym hedgingu walutowego, oraz współpraca z ubezpieczycielami i brokerami ubezpieczeniowymi
-
Nadzór nad procesem zarządzania płynnością finansową, monitorowanie sald rachunków bankowych oraz planowanie przepływów pieniężnych, nadzór nad procesem budżetowania i prognozowania finansowego, analiza odchyleń oraz rekomendowanie działań korygujących
-
Regularne raportowanie wyników finansowych, w tym nadzór nad procesem przygotowywania zestawień P&L, bilansu i przepływów pieniężnych
-
Koordynacja współpracy z biurem księgowym, nadzór nad poprawnością i terminowością prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz weryfikacja zamknięć finansowych
-
Zapewnienie zgodności działań finansowych z przepisami prawa oraz standardami rachunkowości
-
Współpraca z dyrektorem finansowym w zakresie przygotowywania analiz, raportów i rekomendacji strategicznych
-
Optymalizacja procesów finansowych, identyfikacja obszarów do poprawy i wdrażanie usprawnień
-
Współpraca przy wdrażaniu i utrzymaniu systemów finansowych oraz tworzenie polityk finansowych
-
Monitorowanie zmian w przepisach prawnych i podatkowych oraz ich implementacja w działaniach firmy
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe z zakresu finansów, rachunkowości, ekonomii lub pokrewne.
-
Minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze finansów lub zarządzania zespołem finansowym
-
Znajomość zasad rachunkowości finansowej i zarządczej oraz przepisów prawa podatkowego i finansowego
-
Umiejętność zarządzania procesami budżetowania, prognozowania i analizy finansowej
-
Znajomość narzędzi finansowych oraz systemów ERP wspierających zarządzanie finansami
-
Praktyczna wiedza na temat zarządzania płynnością finansową oraz optymalizacji procesów finansowych
-
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, w tym w zakresie motywowania, delegowania zadań i rozwijania kompetencji pracowników
-
Umiejętność przygotowywania analiz finansowych oraz rekomendacji strategicznych
-
Zdolność do identyfikacji i wdrażania usprawnień procesów finansowych
-
Proaktywne podejście do monitorowania i adaptacji zmian prawnych oraz podatkowych
-
Analityczne myślenie oraz umiejętność rozwiązywania problemów
-
Samodzielność, odpowiedzialność i dokładność w realizacji powierzonych zadań
-
Umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowisku biznesowym
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
-
Biegłość w obsłudze programów MS Excel oraz innych narzędzi analitycznych i raportowych
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe : 14 000 PLN brutto, umowa o pracę
-
możliwość w przyszłości realnego awansu na stanowisko Dyrektora Finansowego
-
dużą samodzielność
-
wszystkie niezbędne narzędzia pracy
-
standardowe godziny pracy, od poniedziałku do piątku
-
-
Specjalista/-tka ds. zakupów z j.angielskim (tekstylia)
SalesHR- 11 000-13 000 zł / mies.
- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
wysyłanie zapytań ofertowych do potencjalnych fabryk (głównie Azja/Indie/Pakistan), analiza dostawców
-
prowadzenie rozmów, negocjowanie dotyczących warunków dostawy
-
utrzymywanie relacji z istniejącymi dostawcami
-
kontrola stanów magazynowych i list zamówień
Wymagania
-
doświadczenie w pracy na stanowisku specjalisty ds. zakupów / buyera min 2 lata, bardzo mile widziane z dostawcami z Azji
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1)
-
bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, organizacyjne, analityczne
-
znajomość zagadnień związanych z obszarem zakupów i dystrybucji
-
gotowość do sporadycznych podróży (głównie targi w Europie)
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe w oparciu o umowę o pracę, 11 000 - 13 000 PLN brutto
-
pracę w przyjaznej, niedużej ale bardzo znanej firmie istniejącej na rynku ponad 20 lat
-
dużą samodzielność
-
pracę w komfortowym biurze w Krakowie w standardowych godzinach od poniedziałku do piątku
-
-
Dyrektor Zarządzający Zakładem Produkcji Wyrobów Precyzyjnych (tytan i metal)
SalesHR- Warszawa
- kontrakt b2b
- pełny etat
- dyrektor/prezes
-
Zakres obowiązków
-
Opracowanie i wdrażanie strategii rozwoju zakładu
-
Zarządzanie operacyjne produkcją wyrobów z tytanu i metali precyzyjnych, z uwzględnieniem wysokich standardów jakości (kilku cm produkty) - operatorzy CNC
-
Nadzór nad realizacją celów produkcyjnych, finansowych i operacyjnych
-
Rozwój i motywowanie zespołu pracowników, budowanie kultury zaangażowania i innowacyjności
-
Optymalizacja procesów produkcyjnych i wdrażanie nowych technologii
-
Monitorowanie wskaźników efektywności (KPI) oraz raportowanie wyników zarządom wyższego szczebla
-
Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami i partnerami biznesowymi
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne lub zarządzanie)
-
Minimum 5 lat doświadczenia na stanowiskach kierowniczych w branży produkcyjnej, najlepiej związanej z metalurgią lub produkcją precyzyjną
-
Znajomość procesów obróbki metali i technologii stosowanych w produkcji wyrobów z tytanu
-
Umiejętność strategicznego myślenia oraz zarządzania zmianą
-
Silne kompetencje przywódcze i umiejętność zarządzania zespołem w środowisku produkcyjnym
-
Biegłość w analizie danych finansowych oraz zarządzaniu budżetem
-
Znajomość języka angielskiego - bardzo mile widziana
Oferujemy
-
Otwartość na oczekiwania finansowe jeśli chodzi o podstawę (najlepiej na B2B)
-
Dodatkowe premie - do ustalenia
-
Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie o międzynarodowym zasięgu
-
Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w innowacyjnych projektach technologicznych
-
Wszystkie niezbędne narzędzia pracy
-
-
Payroll & HR Coordinator with English
SalesHR- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
koordynowanie działań związanych z dokumentacją płacową między firmą a podmiotem zewnętrznym, rozliczającym płace
-
koordynowanie komunikacji z podmiotem zewnętrznym odnośnie :obliczania wynagrodzeń, danych osobowych
-
obsługa wniosków i pytań oraz koordynowanie odpowiedzi dla pracowników dotyczących wynagrodzeń i innych tematów
-
wspieranie różnych zadań administracyjnych w tym też te związane z zakupami do biura
-
wsparcie w procesach rekrutacyjnych, onboardingu pracowników
Wymagania
-
minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w międzynarodowym środowisku
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1)
-
świetne umiejętności komunikacyjne interpersonalne, proaktywna, pozytywna osobowość
-
umiejętność radzenia sobie z wieloma zadaniami oraz skutecznym ustalania priorytetów
-
kreatywność
-
ogólna znajomość polskiego prawa pracy, zasad naliczania wynagrodzeń
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe w oparciu o umowę o pracę, otwartość na oczekiwania finansowe
-
pakiet benefitów : karta multisport, prywatna opieka medyczna
-
hybrydowy model pracy : 3 dni w tygodniu biuro, 2 dni pracy z domu
-
bardzo dużą samodzielność
-
świetną atmosferą w pracy opartą o skandynawskie podejście do pracownika
-
komfortowo urządzone biuro w dogodnej i bardzo dobrze skomunikowanej lokalizacji
-
-
Kupiec Zakupów Strategicznych (branża przemysłowa)
SalesHR- Piotrków Trybunalski
- umowa o pracę
- pełny etat
- starszy specjalista (senior)
-
Zakres obowiązków
-
Opracowywanie i realizacja strategii zakupowej w celu optymalizacji kosztów i zapewnienia ciągłości dostaw
-
Negocjowanie umów i warunków współpracy z dostawcami krajowymi i międzynarodowymi
-
Monitorowanie rynku surowców metalowych i analiza trendów rynkowych
-
Zarządzanie relacjami z dostawcami oraz ocena ich wydajności
-
Współpraca z działami inżynieryjnymi i produkcyjnymi w celu spełnienia specyfikacji technicznych produktów
-
Raportowanie wyników działalności zakupowej na spotkaniach zarządu
Wymagania
-
Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku jako kupiec strategiczny w branży przemysłowej np metalowej
-
Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne.
-
Znajomość technik negocjacyjnych i sprzedażowych
-
Umiejętność analitycznego myślenia i efektywnego rozwiązywania problemów.
-
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację - poziom C1
-
Doskonałe umiejętności negocjacyjne i organizacyjne.
Oferujemy
-
otwartość na oczekiwania finansowe, umowa o pracę
-
standardowe godziny pracy
-
benefity : pakiet medyczny, pakiet sportowy, dofinansowanie obiadów
-
elastyczne godziny rozpoczęcia pracy, możliwość kończenia wcześniej w piątek
-
praca hybrydowa : 4 dni biuro 1 dzień zdalnie
-
stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
-
-
International Export Manager (produkty mrożone)
SalesHR- Gdańsk
- kontrakt b2b
- pełny etat
- starszy specjalista (senior)
-
Zakres obowiązków
-
Aktywne poszukiwanie nowych rynków eksportowych oraz budowanie relacji z partnerami handlowymi
-
Zarządzanie procesem sprzedaży do sieci handlowych i dystrybutorów na obszarze docelowym
-
Opracowywanie i wdrażanie strategii eksportowej, z uwzględnieniem różnic kulturowych i regulacji rynkowych
-
Przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje warunków handlowych oraz finalizacja transakcji
-
Monitorowanie wyników sprzedaży, analiza rynku i konkurencji, oraz raportowanie do kierownictwa
-
Koordynacja działań zespołu ds. eksportu oraz współpraca z innymi działami firmy
Wymagania
-
Doświadczenie zawodowe w obszarze eksportu w branży FMCG min 3 lata, szczególnie w obszarze produktów mrożonych
-
Zbudowane relacje z sieciami handlowymi
-
Znajomość rynków eksportowych, zwłaszcza krajów ościennych do Polski, mile widziana sprzedaż do Francji / Niemiec, sieci handlowe / dystrybutorzy
-
Znajomość przepisów i regulacji związanych z eksportem
-
Umiejętność planowania i samodzielnej organizacji pracy
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym, znajomość francuskiego i niemieckiego będzie dodatkowym atutem
-
Samodzielność
-
Gotowość do pracy stacjonarnej / wyjazdów do klientów
Oferujemy
-
Otwartość na oczekiwania finansowe kandydatów : umowa o pracę / B2B
-
Dodatkowe prowizje za zrealizowaną sprzedaż
-
Wszystkie niezbędne narzędzia pracy
-
Dużą samodzielność
-