Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce

  • Gliwice, śląskie

Specjalista ds. e-commerce

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na okres próbny

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Języki: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
  • Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD, obsługa klienta i techniki sprzedaży,obsługa Internetu
  • Inne wymagania: [Umiejętność 2] : umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i zarządzania wieloma zgłoszeniami jednocześnie
    [Umiejętność 1] : bardzo dobra znajomość platform marketplace i ich systemów komunikacji z klientem (Allegro, eBay, Amazon)
    [Inne] : Mile widziana znajomość Streamsoft Prestiż
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: 4 800 PLN
  • Opis wynagrodzenia: zł brutto
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (za 2 miesiące)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Polecani pracodawcy