Golden Serwis Sp. z o. o.

Pracownik Administracji Biurowej

  • Umowa o pracę
    5 000-5 000 zł brutto / mies.
  • Zabrze, śląskie

Pracownik biurowy

Umowa o pracę

Pełny etat

Młodszy specjalista (junior)

Praca stacjonarna

Jesteśmy agencją pracy tymczasowej Golden Serwis, specjalizującą się w profesjonalnym wsparciu administracyjnym od 2007 roku. Nasze usługi obejmują leasing pracowniczy, merchandising oraz rekrutację. Współpracujemy z największymi pracodawcami w kraju.

Obecnie do naszego biura w Zabrzu poszukujemy Pracownika Administracji Biurowej. Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, komunikatywną i samodzielną, ta oferta jest dla Ciebie!

Zakres obowiązków

  • Koordynacja bieżącej współpracy z jednym z kontrahentów firmy, w tym m.in. przygotowywanie umów, aneksów oraz rozliczenia miesięczne godzin pracy Zleceniobiorców.
  • Kontrola nad otrzymanymi od kontrahentów dokumentami obciążeniowymi i płatnościami.
  • Przygotowywanie plików CSV na podstawie zestawień w Excel.
  • Przygotowywanie plików-szablonów w Excel dla innych pracowników firmy.
  • Rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem firmowym powierzonym innym pracownikom firmy, a także konfiguracją poczty firmowej.
  • Wystawianie zaświadczeń dla Zleceniobiorców.
  • Praca z zewnętrznymi systemami ewidencji czasu pracy oraz dokumentacji umów cywilnoprawnych.
  • Przygotowywanie projektów graficznych do ogłoszeń i/lub do druku.
  • Sporządzanie różnych zestawień w Excel na polecenie przełożonego.
  • Inne obowiązki zlecone przez przełożonego.

Wymagania

  • Wykształcenie średnie.
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w administracji biurowej.
  • Doskonała znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel.
  • Podstawowa znajomość programów graficznych Gimp lub Photoshop.
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
  • Dobra organizacja pracy, komunikatywność, samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Mile widziana znajomość zasad zatrudniania na podstawie umów cywilnoprawnych i/lub umów tymczasowych.
  • Mile widziane doświadczenie jako asystent/ka lub pomoc kadrowa.

Oferujemy

  • Na 3 miesięcznym okresie próbnym wynagrodzenie 5000 brutto oraz umowa zlecenie (po okresie próbnym umowa o pracę).
  • Stabilne zatrudnienie w stale rozwijającej się firmie.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Przyjazne środowisko pracy z zespołem doświadczonych specjalistów.
  • Pakiet benefitów, w tym ubezpieczenie grupowe, zdrowotne i karta sportowa.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Elastyczny czas pracy
  • Przyjazna atmosfera
  • Szkolenie stanowiskowe
Dowiedz się więcej o pracodawcy
  • Administratorem danych osobowych jest Golden Serwis 03-301 Warszawa Jagiellońska 78 lok 82, NIP: . Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Golden Serwis 03-301 Warszawa jagielońska 78 look 82, NIP: zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Dodana
Wygasa (za 30 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Pozostałe oferty pracodawcy

Podobne oferty pracy